Renault se odlučio na konzervativan pristup u početku sezone po pitanju novih V6 motora koji će se koristiti u 2014. godini.
Podsjetimo, Renault će svojim jedinicama opskrbiti Red Bull, Toro Rosso, Lotus i Caterham.
“Morate postaviti određene prioritete. Najvažnije je doći tamo gdje se naumili, a za to postići treba prihvatiti neke kompromise,” izjavio je Rob White, Renaultov šef za motore.
White također kaže da Renault planira donijeti prve nadogradnje već i prije VN Australije, ovisno o tome što zaključe na testiranjima u Jerezu.
“U tijeku su neki radovi, a produkti će biti dostavljeni između prvog testa i prve utrke. Također imamo neke komponente koje trebamo testirati na bolidu.”
“Još je puno toga ostalo za naučiti i mislim da će se odgovori na ta pitanja nuditi kako testiranje bude odmicalo,” zaključio je.
na stranici toro rossa imate zvuk njihovog v6 motora (ferrarijevog)
Renautovog…
ispricavam se nisam znao da su i oni presli na renault
Toro Rosso koristi Renaultov motor.
jeli sutra pocinju testovi?
Gdje je Renault u proizvodnji motora do Ferrarija ili Mercedesa, sve ove momčadi će imat velik hendikep u novoj sezoni.
Da imas imalo znanja o motorima nebi napisao ovakvu glupost
Slažem se sa Rossovim komentarom..iako treba priznati da renault vec skoro 40-ak god od prvog pojavljivanja ima dobre motore ali nisu se nešto pokazali prvih godina,a ni poslje nešto ekstra… iako su donijeli mislim sve svoje naslove na V10 i V8 motorima,ali kao tvornička momčad uopće nemaju kontinuitet..nije isto napravit motor za formulu 1 i nekog 2.2dci čađu 🙂 ferrari a i mercedes oduvijek imaju zna se vec kakave i čemu namjenjene motore 🙂
jopa ti je sve rekao,malo provjertiti i skužiti da reno surađuje sa nissanom,čak je mislim i većinski vlasnik mada nisam siguran,možda i nije ali surađuju a oni imaju najbolji v6 motor na svijetu,turbak naravno,koji je sigurno pomogao u razvoju zato ja tvrdim da budu imali najbolji i najpouzdaniji motor…..
1999
Renault i Nissan potpisuju sporazum o stvaranju svjetske Alijanse. Tako je nastala četvrta najvažnija automobilska grupacija na svijetu, s godišnjom proizvodnjom od gotovo pet milijuna vozila i 265.000 zaposlenika. Zbog velikih teškoća tvrtke izazvanih golemim gubicima, Carlos Ghosn objavljuje Nissanov plan oporavka.
……
2004
U poreznoj godini 2003. tvrtka bilježi rekordnu poslovnu dobit od 6,29 milijarda eura i profitnu maržu od 11,1%, čime se Nissan ponovno potvrdio kao jedan od najprofitabilnijih proizvođača automobila na svijetu.
.od tisuću riječi, riječ se ne čuje.
Neznam dal sam samo ja malo spor, al ja od ovog članka nisam zaključio baš puno.
Pa, kakav to konzerativniji pristup? To znaći da će motor biti slabijih performanasi a pouzdaniji? Ili obrnuto? Može mi netko objasniti?
Vjerojatno nisi daleko od istine. Prvo pouzdanost pa tek onda performanse.
A ako motor bude gubio od konkurencije, onda zaboravite sve što sam rekao.
A to sada proizvođači motora mogu u toku sezone razvijati motore ili neke dijelove samo ?
I mene to zanima.. Ako netko zna, neka napiše kakva su pravila o razvoju motora u toku sezone 🙂
bio je neki clanak gde se sefovi reno-a bunili sto ce honda imati priliku da tokom ove 2014 razvija svoj v6 motor dok je svima ostalima to zabranjeno… sto bi znacilo da je ferariju, mercedesu i renou zabranjeno razvijanje motora tokom sezone, ali ta zabrana na hondu ne utice jer oni u sampionat ulaze tek sl. godine, pa samim tim ne mozete kazniti nekoga ko jos i ne ucestvuje u sampionatu…..