Sve momčadi Formule 1 koristit će od VN Singapura novi sustav montiranja guma na bolid. To je uvedeno iz razloga da se spriječe incidenti kao onaj koji se desio u Nurburgringu kad je guma s bolida Marka Webbera pogodila snimatelja. Novi sustav će zadržati kotač na bolidu čak iako matica bude loše pričvršćena.
Momčadi su obaviještene prije nekoliko tjedana o ovoj promjeni, a McLaren je u Belgiji već obavio testiranje. Sam Michael kaže kako će i u Monzi također testirati:
“Testirali smo prošli petak u Belgiji te ćemo sljedeći petak to isto odraditi u Monzi. Postupak je nešto drugačiji. Kad radimo pit stop koji traje oko dvije sekunde, takve male stvari mogu napraviti veliku razliku. Takva promjena može potpuno poremetiti cijelu proceduru promjene gume”, izjavio je sportski direktor McLarena.
Pun mi je qratz vise ovih sigurnosnih ficura!! Pa gdje je tu ono…sine ides na utrku F1, pazi se da te ne pogodi saraf iz nekog bolida, a i ako te pogodi ides na svoju odgovornost…
Ma nema vise nicega u F1 sto bi bilo opasno, cinimi se i da se zafura neko direktno u zid, sviralo bi mu upozorenje! Sta je next…prije dolaska u krivinu javi im se fini zenski glasic…You entering The curve for 3,2,1 ..!!!..whatafuck!
Sigurnost uvijek! na prvom mjestu!
Hmm, i ja mislim da su mogli sačekati iduću sezonu kad već ide cijeli paket promjena. Ali vjerojatno postoji (skoro “praznovjerni”) strah da će se baš u ovih nekoliko utrka nešto dogoditi. Ili desiti (što je također hrvatska riječ)…
jeste bre prava rvacka riječ – desiti se… 😆 sada znam zašto su onu poznatu emisiju na HRT-u nazvali: “Desilo se na današnji dan!” 😉
desio?
kaj je ovo srpski portal?
Nije. Ali takoder ovo nije portal za prosipaynje nacionalne zuci. Takodjer tebi za spoznaju, razlika izmedu nasa dva jezika je toliko minorna da tvojoj opasci stvarno nije mjesto ovdje.
Ako zelish etnicki cisti portal, odjavi pretplatu na internet i postedi nas.
Znači, mehaničari treniraju…
Opet promjena usred sezone?
Bit će zanimljivo s tim dodatkom.
Koliko će mehaničarima zadavati glavobolje, kada im se počne zaglavljivati taj dio, pa neće biti u mogućnosti skinuti kotač…………..
Možda dođe do toga da će promjena kotača biti teški rulet, pa će se i to uzimati u obzir kod taktike da li ići mijenjati nove gume ili pokušati sa starima.
Da,sad je to bezveze jel da ? A nakon VN Njemačke svi ste kukali pa kako se to moglo desiti ,F1 u boksevima se treba poboljšati,FIA ima slabe mjere sigurnosti u boksima…Ljudi zar stvarno ? Podržavam ovu promjenu.
stvarno žalost !!!!!!! -.-“” ….KERS,DRS,pa sledece godine ERS,TERS i ostala sranja…V6 motori,pa sve se smanjuje i usporava,umjesto da ide bolid sve brze i stabilnije i da se dovedu u formu kako treba i Marussia,Caterham,Williams itd. …stvarno jadno …moja najbolja era F1 je od ’96 do ’99 godine….pa ajd i do 2002 inekako,a ovo sad,o da ne bih počeo psovat,suzdržat cu se….
Ja ne vjujem da si ti gledao Formulu i 2008.
Postoje indikacije da će slijedeća godina biti jednako brza, motori su jači (650 + 160 KS oko 810 KS, a danas 700 + 50 KS oko 750 KS), no aerodinamika će pretrpjeti, pa će zbog toga nešto usporiti…. Zanimljivo je to kako puno ljubitelja formule 1 ne želi prihvatiti da se utrke formule 1 (i ne samo F1, već doslovno sve utrke motornih vozila) održavaju zbog razvoja cestovnih vozila i testiranja novih tehnologija. Motori su se smanjili i uveden je ERS (KERS + H(T)ERS) jer današnja autoindustrija smanjuje potrošnju goriva i sve se više okreće hibridnim vozilima iz mnogo razloga.… Read more »
Formula 1 je sport koji prati tehnologiju autoindustrije, oko ti se to ne sviđa gledaj NASCAR.
Ne formula 1 ne prati, ona prethodi… Kao i sva takmičenja u auto motor sportu… Raspitaj se 😆
kako misliš prati, jbg ti prethodi. pa nije meni na kadettu došao kers prije nego su ga postavili na Red Bull.
veliko sranje,previše je mjere sigurnosti!!!
Onda brate idi,kupi ulaznicu za paddock club,uživaj do prvog pit-stopa pa pogini.Ili gledaj kako tvoj omiljeni vozač živ gori -.- Strašno je i pomisliti na takvo nešto,a ovi likovi to žele :facepalm:
U principu jesam za svaku promjenu u korist sigurnosti no i nisam baš uvjeren da ovo zbilja je promjena u tom smjeru… Zašto, e pa eto nekih razmišljanja… Ko kaže da će to uopće biti sigurnije, a osim toga ako drastično uspori promjenu guma onda će posljedično dovesti do pada sigurnosti a ne poboljšanja… Prvenstveno zato jer će se pokušavati sa manje ulazaka u boks i samim tim dužim ostajanjem na stazi, ionako je već vrijeme produženo zbog smanjene brzine prolaska kroz boks… Kad to predugo ostajanje na istim gumama zbrojimo sa Pirelliem i njihovom kvalitetom guma dobijemo recept za… Read more »
Bit će to dobro.
Jebeš utrke bez incidenata.
ovo ti je zanimljiva primjedba. Osobno, trke gledam jer uživam u vještini pilota, a ne suprotno, kao ti. Što su piloti manje vješti, više je karambola i posljedičnih ozljeda, pa i smrti… Za mene su najbolje utrke sa malo odustajanja ili bez odustajanja (bez obzira na razlog), a u kojima se vodi borba između pilota i momčadi. Ako želiš krv, odi gledati koridu, a ako želiš krš, imaš karambol trke, gdje se “incidenti” potiču… Uvijek ću podržavati poboljšavanje sigurnosnih uvjeta. Ako će sada mijenjati gume 4 sekunde, opet će biti isto za sve team-ove, pa ćemo gledati tko će to… Read more »
Flavio bez brige.Ta naprava za zadržavanje gume na kotačima sama za sebe će napraviti nove incidente.