Pirellijev direktor, Paul Hembery, priznao je kako su četiri zaustavljanja u boksu na današnjoj utrci za VN Španjolske ipak bila previše te kaže kako će im cilj biti smanjiti broj odlazaka u boks do VN Velike Britanije koja se vozi 30. lipnja.
„Naš cilj je da svaki bolid treba napraviti između dva ili tri odlaska u boks na svakoj utrci. Četiri zaustavljanja su previše. To se dogodilo samo jednom prije ove utrke i to u Turskoj u našoj prvoj godini u Formuli 1“, rekao je Hembery.
„Napravit ćemo neke promjene do Silverstonea kako bismo ostvarili planirani cilj i otklonili moguće probleme.“
Na današnjoj utrci bilo je ukupno 79 zaustavljanja u boksevima.
A COVJECE, PA OVA GUMA JE KO SIRNI NAMAZ…. 😮
Evo nekih bitnijih promjena pravila u novije vrijeme koje su svojedobno izazivale velike polemike, kao i situacija sa gumama danas; ’94-zabrana traction controla(T.C.), ’95-promjena zapremine mot. sa 3500 na 3000 ccm, ’96-petak izbačen iz kvalifikacija, ’98-gume sa utorima (narezane gume), ’01-T.C. opet uveden, ’03-bodovanje prvih 8 (umjesto dotadašnjih 6), ’04-1 motor 1 vikend, ’05-promjena kvalif., 1 motor 2 vikenda,’06-opet promjena kvalif.na današnje(slične), promjena motora sa 3000 V10 na današnjih 2400ccm V8, ’07-1 dobavljač guma (Bridgestone), ’08-T.C. opet zabranjen kao i do danas (fala Bogu), ’09-povratak slick guma(napokon), 8 motora/sezona, sužavanje bolida (jedna od najkontroverznijih, novijih odluka, više zbog estetike, ali… Read more »
Pirelli,buuuuuu!
Nažalost, zadnja dva vikenda pokazala su koliko su gume loše … prvo je Massa imao uništenu trku radi guma, zatim na treninzima se gume delaminiziraju, u utkama otpadaju cijeli komadi sa guma … i za kraj pitanje Rosberga svom boksu : “Da li da čuvam poziciju ili gume?” … osobno mislim da je ovo postalo prestrašno, jer stavljati punokrvne trkače u poziciju da postavljaju pitanje utrkivanja nije korektno.
A šta po tebi Raikonen i Alonso nisu punokrvni trkači?
A jel ti poznaješ množinu u našem jeziku … nisam niti jednog izdvojio jer su svi koji su na gridu punokrvni trkači.
pa ljudi u f1 su se uvijek čuvale gume i uvijek se znalo ko je majstor čuvanja guma ja stvarno ne razumijem ove koji pričaju da to više nije utrkivanje do daske, pa naravno da nije f1 ovisi o više faktora jedan od faktora su gume koje su ove godine malo osjetljivije nego prijašnjih godina i nadam se da će pireli malo popravit gume u sljedećih nekoliko utrka jer je 4 ulazaka u box ipak previše to se treba ograničiti na 2 eventualno na toplijim stazama na 3 ulazaka u box. ali trenutno je tako kako je i na momčadima… Read more »
Ja sam totalno subjektivan(bar priznam; Alonso,Massa-Ferrari), i drago mi je što su utrke ovako napete i neznaš do ciljne ravnine tko je pobjednik, Teški sam ovisnik o Ferrariju i drago mi je da su nakon toliko sezona “našli” bolid za Pirelli, jer im u dosadašnjim sezonama nije nikako odgovarao za takve gume. Da nije bilo Alonsa za tim istim prošlogodišnjim Ferrarijima, oni ne bi bili ni u prvih 8. OK, naravno da nitko ne bi volio da pucanje gume dovede bilo koga u životno opasnu situaciju, ali to je F1 i piloti koji sjedaju u bolide(cestovne letjelice), su itekako svjesni… Read more »
Pozdrav.
Meni osobno je ovako zanimljivije. Utrke su postale zanimljivije, a ne da samo sjedim ko drvo na drvo i gledam kako se svi voze u krug od početka do kraja. Ovako barem skočim tu i tamo i zapravo navijam.
Okay gume su se mogle ne raspadat, ali mogli su fino dat svakom vozaču da sam odabere gume po svojoj volji kao npr u WRC rally-u 🙂 Priznajte da bi bilo baš interesantno 🙂
Navijaš kad neko prođe nekoga sa gumama starim preko 10 krugova ili zbog prelaska na ciljnoj ravnini pomoču DRS-a bravo svaka ti čast f**k vozačke sposobnosti i prava pretjecanja ovo umjetno je zakon za tebe…
volio bih da mi objasniš kakve veze imaju pilotske (oni ne voze, nego pilotiraju!) sposobnosti kad netko ima bolid puno bolji od drugih. Po meni postoji mala veza. Jer treba moći upravljati takvim bolidom. Ali nemaš potrebe koristiti svoje sposobnosti. Bolid ti omogućava relativno jednostavnu situaciju i ti ispadaš vrhunski pilot. Ali, kad se od pilota zatraži da iskaže svoje sposobnosti, e ne bi li uspio konkurirati drugima, tu odjednom ne valjaju gume, gorivo, staze, ma tisuću i jedan drugi razlog. A ako si ti već bolji, pa te netko prijeđe sa svježijim gumama od tvojih, kad budeš imao ti… Read more »
@JosipF1 čemu frustracije na moj komentar? Rekao sam svoje mišljenje i nisam nigdje spomenuo ni kers niti drs, nego gume… Ako pratiš WRC ona ti je jasno o čemu pričam. Brzinac je dobiven ili izgubljen odabirom pravi (loših) guma…
SV nije prešao Nicu ni u prvoj ni u drugoj DRS zoni, zato to nisi ni vidio. Nije ga ni mogao proći jer je Merceses bez DRS-a na ravnici brži nego RB sa DRS-om. Kako god bilo DRS je samo umjetno sladilo, kao i gume ove godine.
Možemo ovako sa prepucavanjima u nedogled…
Svako može da koristi gume koje hoće i kad hoće,a DRS je zaslužan zato što gledamo preticanja a ne vlakiće kao prije DRS kad su pojedini vozači tipa Truli kupili iza sebe po 5-6 bolida koji su dosta brži a zbog aerodinamike nemogu da se dovoljno približe bolidu ispred da bi ga pretekli.Ja sam lično zadovoljan sa ovom današnjom F1 takva kakva je,iako moj favorit Buton nije baš profitirao od svega tog,al je zanimljivo. Za Vipera,pa moguće je da sva ta nekontrolisana brzina Mercedesovog bolida i doprinosi tom da tako brzo unište gume,ali tome nije kriv Bernie i Pireli nego… Read more »
@Viper
pa kako se onda Nico nije mogao braniti od bolida sa DRS-om, pa nije li upravo taj DRS donio umjetna prelaženja. A i gdje bi bio SV nakon 3 kruga da nije bilo DRS. Pa upravo mu je i DRS pomogao da ostane uz Nicu… Konačno, protivnici DRS, odlučite se, da li je ok DRS ili nije. Jer sve mi se čini da je vama svako pravilo ok kada radi u korist vašeg favorita, a ne valja kad mu smeta….
@JosipF1
ne moramo se prepucavati, samo se držite konzistentno onoga što pričate i činjenice će sve same reći. I imaš pravo na mišljenje, kao i svatko od nas. Prema tome, ja sam te samo pitao točno određeno pitanje i nisam dobio odgovor. Nisam se naljutio, ali pretpostavljam da me ne smatraš dostojnim da mi odgovaraš. I opet, imaš pravo na to
Uh je, Zg – St četiri kompleta guma, a po cesti smeća od guma ko u Barceloni. Dajte ljudi urazumite se. Pitanje je samo kad će neko stradati i onda će svi biti pametni i djeliti lekcije. I što je najgore niko neće biti kriv.
Jeste da je 4 ulaska u boks previše,ali Kimi je bio tri puta a svejedno je završio drugi.Tri odlaska u boks nije previše,a vidite da se i sa tri odlaska može doći do postolja,što dovodi do zaključka-“ako drugačije podesite bolid nećete možda biti brzi u jednom krugu,ali zato utrku možete završiti na podijumu” pa ko voli nek izvoli,ko hoće pol nek dere gume,a ko hoće pobijedu nek vozi brzo i pametno.I do sad su se dešavale nesreće radi eksplozija gume,desi se greška u procesu proizvodnje,a desi se i da vozač i tim pogriješe setup pa ranije ostanu bez gume,a zna… Read more »
Oprosti, ali meni raspadanje guma nakon 5-10 krugova u odnosu na cijelu trku nije usavršavanje.
Pa to sve zavisi kako je ko podesio bolid,Lotus je malo sporiji,al zato ne uništava gume,bar ne kao Mercedes npr koji je sa novim gumama brži bez DRSa nego npr Red Bul sa DRSom,al zato cijenu te brzine plate gume.Malo realnosti molim!
Tri zaustavljanja, četiri kompleta. Računaj i početni. Četiri zaustavljanja, pet kompleta i to za cca. 308 km. I to još uz čuvanje. Sramota za Pirelli.
Pa da nisam realan rekao bih da su ove sadašnje gume po trajnosti u rangu s onima koji su držale skoro cijelu utrku.
Treba napraviti gume koje će trajati cijelu sezonu jedan set.Na ovaj rezultat samo mogu da se žale Mercedesovi navijači,mada ni oni nebi trebali,jer Niko je bio šesti,a kako svi kažu da je Hamilton bolji od njega on je znači mogao biti bar 5 ili 4..Jesu Ferrari i Lotus to možda dobili nekakve posebne gume.I zar nije zanimljivije gledat utrku u kojoj nikad nije sigurno ko će da pobijedi bez obzira na startnu poziciju.Ili bi ti bio zadovoljan samo kada bi “neznam ko ti je favorit pa ovako dramiš” uzeo i pol i lagano do kraja zadržao prvu poziciju.Meni je ovako… Read more »
najviše dva zaustavljanja sa prijašnjim gumama
a sad ce za par godina ic u boks 8 puta
problem je sto pireli ove sezone moze birati pobjednika
ako se stave najtvrde komponente za pobjedu se bore red bull i ferari
na srednjim ferari i lotus
a na najmeksim lotus i ferari
po meni ne treba nista mijenjati jer bi to odmoglo lotusu a pomoglo mercedesu i red bull, a to nije fer mijenjati pravila usred sezone. Zakaj oni ne promjene radje postavke bolida
Ovo je bila utrka vulkanizera!
U što se pretvorila formula 1?
Previše utjecaja ima oprema ( DRS, KERS, gume, aerodinamika….) na rezultat a premalo sam vozač.
Dobar paket i prosječan vozač bodovi su zagarntirani,
dobar vozač i loš paket opreme, sretan ako imaš bod
Mislim da je danas prevelika razlika između prvog i zadnjeg
previše paketa ili ne… ?
Tek sad dolazi do izrazaja vozacko umjece, kad u formulu brzine treba ukalkulirat i potrosnju guma.
Priznajuci grešku postavlja se pitanje regularnosti rezultata postavljenih
na tim gumama sa “greškom”
i najbolje bi bilo da svi krenu od nule! moze prodano….
Voziš i trudiš se cili vikend, pokušavaš ostvariti neki plasman u utrci i raspadne ti se guma! Pirelli prizna grešku i nikom ništa a bolid ili vozac izgubi pozicije, bonus sponzora itd.
Totalno sam razocaran sa sadašnjim stanjem jer nije to ona formula zbog koje jucer nisan iša na pricest, rucak, janjetinu :gaah:
Dobro ljudi , što je previše , previše je ! Pa ono je jučer bilo žalosno , žalosno ! Da razlika između krugova na svježim i starim gumama bude 3-4 sekunde … Da moramo od svakog vozača (dobro osim Kimija 😀 ) slušati na team radiu o problemima sa upravljanjem bolida … A najgore od svega , 5 zaustavljanja je bilo optimalno jučer , samo što si nitko nije mogao dopustiti da izgubi dodatnih 20 sekundi vremena . Nadam se da ćete stvarno nešto konkretno za Britaniju napraviti ,ako nastavite ovim tempom , bolje da vozačima date cestovne gume za… Read more »
F1 više nije utrkivanje gas do poda…
Ja predlazem da se ukinu zavoji na pistama, jer pred zavoj treba usporiti i ne moze se stiskat ko sivonja. da bi se proslo kroz zavoj treba malo kalkulirat, ne dolazi do izrazaja puna snaga bolida. Nekim ekipama zavoji pasu vise , nekima manje, i to nije fer. Dakle, 300km ravne ceste, stisni gas pa da vidimo vozacko umjece! GUME SU SVIMA ISTE, AKO NE ZNAS VOZIT S TAKVIM GUMAMA PREPUSTI VOLAN NEKOME KO ZNA!
ti si meni načitan samo tako,probaj nekom u F1 proslijedit svoj komentar mozda dobijes i neki posao 😉
Ovakva f1 je meni osobno postala sranje i nadam se da će je hardcore fanovi počet bojkotirat ovakvu sportsku namještaljku. Bernie i Pirelli su preuzeli totalni monopol nad formulom 1, stari engleski gad muze lovu gdje stigne, i nikako se mala životinja neda smesti. Tamo negdje od 2009 f1 je krenula u krivom smjeru, a biti će još gore, neznam kome je u interesu gledati ovakve trke, meni sigurno više nije. Uvijek sam mislio da će Europa ostati netaknuta američkim načinom vođenja sporta, a sada dokazujemo da možemo biti i puno gori.
Još jedna gumena utrka gumene formule!
Nije to dobro, hoćemo da se motori razleću, a ne gume!
Žalosno je al u sport gdje se vrte milioni ja imam bolje gume na Golfu 2 nego oni na svojim bolidima
koliko zbrke i kukanja a na tim istim gumama se bez raspadnja i sto izmjena jedna ekipa zvana lotus s upola manjim budgetom od najboljih ekipa samo tako nosi i jos k tome ode 3 puta u boks pa bi ja zakljucio da ekipa u Red Bull nezna rijesiti problem guma pa sad rade pritisak na fiu da im ga ona rijesi umjesto njih! E pa onda nista nepreostaje ostalima nego da se zale fia da ukinu sve aerodinamicke dodatke na bolidu jer nemogu napraviti jednako brz bolid kao rb! Glupost……Lotus je prokuzio gume…neraspadaju mu se pred kraj utrke kimi… Read more »
Poanta utrkivanja nije u šparanju guma! F1 nije sirotinjsko utrkivanje, Pet guma za jednu utrku!? Bolesno! Sa jednim setom ne stiže od Zagreba do Karlovca vozili se imalo žešće!?
poanta utrkivanja je biti najbrži u zadanim uvjetima. Jer, u protivnom, ako je cilj utrkivanja biti najbrži uopće, onda bi se utrkivali samo raketama. I svim “hard core” fanovima, još samo dvije napomene – 1. svako takmičenje za cilj ima zaradu novca, a pravila donosi onaj tko financira takmičenje i 2. sva sportska takmičenja vođena od strane Europskih federacija su namještena radi boje zarade (evo vam najbolji primjer Platini i Blatter!). Ne tvrdim da je situacija sada idealna, ali greške se događaju i radi se sigurno na njihovim izmjenama…
ma bravo. jedan konstruktor od njih 11 je skužio gume i odmah je sve u redu. znači u razredu jedan tip dobije 2, svi ostali panu i to je ok, test je bio lagan…
nije jedan, 70% grida je skužilo gume. Ideja je da se ide 2 do 3 puta u boks. U Barceloni je jako abrazivna staza, pa se moralo u boks jedan puta više. Pirelli je to priznao i odmah rekao da će raditi na toj promjeni. Što će reći da 30% učenika nije učilo i nije naučilo….
Postali su prejadni!
danas se vidjelo da je cijela formula 1 otisla prema gumama…gume igraju jako vaznu ulogu u utrci ipak 79 zaustavljanja u boksu je previse na jednoj utrci
Ma gume su koma!
Malo je to pretjerano, ipak da se gume raspadaju u trci, pa to je igranje s životima!
Ljudi,sta vi stvarno mislite da pirelli ne zna napraviti gumu koja traje ako treba cijelu utrku?pirelli samo izvrsava bernijeve zamisli,dobili su zadatak cim su usli u f1 da naprave gume koje se brze trose da bi utrke bile “zanimljivije”…meni se vise gadi DRS jer izvan drs zone vecina vozaca niti ne pomisli na pretjecanje,nekad je to bio pokazatelj vozackih kvaliteta a danas bi i ja uspio prec kimija i alonsa uz drs…
Malo su pretjerali sad u Barceloni sa gumama cetiri puta u boks i svejedno jedva dosli do cilja sa unistenim gumama,svi znaju da to Pirelli radi namjerno ali ovo je previse,i slazem se sa tobom da je DRS glupost to bi trebali izbaciti iz F1 jer samo cekaju da udju u tu DRS zonu i tek onda prestizu.
Nije samo problem u cetiri zaustavljanja nego i o sigurnosti vozaca,gume previse i prebrzo gube grip sto otezava kontrolu bolida kojeg tako i onako nije jednostavno drzati na stazi,i jos k tome pucaju.Prije su gume pucale jako rijetko i to u vecini slucajeva kada se preslo preko nekog ostrog predmeta ili u slucaju dodira sa drugim bolidom,dok danas gume pucaju same od sebe i to ne da eksplodiraju nego se jednostavno raspadnu.
Mućka u dogovoru sa Bernijem…ove i ovakve gume čine F1 zanimljivijom i nepredvidljivijom ali i glupljom kad sve zavisi samo od guma…no cilj je postignut…F1 je gledanija i zanimljivija,ništa nije isto i gazda Bernie je zadovoljan.
Ove gume su možda ipak od gume
RIP F1
Gume su zaista kao da su od plastelina, ili ne znam s čime bih to usporedila… Iskreno vjerujem u Vettelovu dominaciju, ali nešto će se morati učiniti posrijedi tih guma kako bi do izražaja došlo pravo vozačko umijeće, a ne tek puka sreća , protivnici zbog guma padaju u poretku pa sam ja sad odjednom najbolji. Moš mislit. Ferrari je danas imao dosta sreće, ali već u Monaku, Vettel zasjeda na svoj kraljevski tron. Moram pohvalit i Kimija koji je bio izuzetan, ali Kimi je klasa za sebe.
e tako to izgleda kad se cura prati f1! Ferrari pobjedio uz srecu? a alonso sto je dvije utrke spusio to nije sreca za ostatak drustva? A u monacu cemo jos vidjeti tko ce i sto napraviti! Vettel je bio na tronu s bolidom s kojim bi i moja baba ponekad pobjedila jer kad nije imao takav bolid bio je cisti prosjek! a drugo draga moja tina majstori za volanom bi trebali znati i cuvati gume a ne ih samo potrositi tako da u toj rubrici Vettel definitvno nije na tronu!
pa sad F1 Fan 1983, razmisli malo. Nema to veze sa spolom. Ja se sa komentarom Tina ZG ne slažem, ali je barem pristojan i nije uvredljiv za druge, niti vrijeđa razum ostalih kao komentari nekih drugih nazovi fanova na ovom portalu. Nemoj biti seksist. Ne stoji ti 😉
gle kad netko napise za pobjedu onakvu kakva je jucer bila ferrarijava da je sreca i nist drugo onda taj netko bio zensko ili mosko dobije odgovor kakav je dobila tina!
nepokusavam ja biti sexist nit me to zanima na ovom portalu nego jednostavno procitaj komentar a da negledas sliku tko ga pise! totalno je nerealan i meni kao navijacu Ferrarija je to omalovazavanje tima za koji navijam i smatram komentar neprikladnim!
Ma daj, ovo je još jedan od blažih komentara navijača m…… na…… (ovo da ne bih dirao osjećaje tih navijača pišući punim nazivom tko je njihov idol). Pogledaj Kimi-fan i slične. Ovakav komentar govori da se osoba baš puno ne razumije u f1, ali ima vremena i naučiti će. I to zaista nema veze sa spolom te osobe… To sam htio istaknuti. Jer uzmi recimo given2drive ili brum-brum. Njihovi komentari imaju smisla zar ne. Ne moraš se slagati s njima, ali imaju smisla… Eto toliko. Ne mislim ja da si baš sad grozno pogriješio… 😉
tinazg
isto kao sto je 2011 kad ga je spasila crvena zastava jel tako 😉
Strasno izgledaju te gume za F1. Vidjeli ste kako otpadaju komadi guma, a na stazi je toliko otpada od guma ostalo da je Pirelli mogao sastaviti svakoj momcadi po jedan set novi guma od otpada. Cjela utrka se svodi gume ovo gume ono.
jbg stari te gume ima svaki vozac danas no proteklihgodina nisu imali svi newya u boksu!
ma ovo je sramota, samo cu to reci…
Dajte ljudi, pa to je dogovor između vlasnika prava na F1 i Pirellija. Dobili su zahtjev za takvim gumama pa su ih i napravili. Zbog velikih kritika, ove sezone su svi zajedno uvidjeli da su pretjerali. Mada, ova utrka je prva pokazala kako izgleda unutrašnji-nosivi sloj gume.. Ne bi to bilo tako strašno da se to prvo nije desilo Di Resti na treningu! Potpuno se raspala i razlijepila guma, ali se nije probušila. Došao je s takvom gumom do boksa. Već se tada u Pirelliju upalio alarm. Izjavili su da se to ne smije dešavati jer je preopasno. Preveliki komadi… Read more »
A dobro , a kaj je falilo prošlogodišnjim gumama? Baš ih skužili i tada naravno mora Bernie promiješati karte.
Napravite nešto dobro i idite iz formule.Tu vam nije mijesto.I sad da sebi kupim pireli na auto?Niti u ludilu Sava je za njih Ferari.
HAHAHAHAHAHAHAHA LEGENDO !!
Kaugume, ne gume.
ajde barem su svjesni , mislim barem će “napravit” nešto
dobro je martin rekao – ”da ti neko zaveze povez preko ociju – sigurniji bi bio da prodjes preko ciljnostartne ravnice nego pitlane-a ”
Samo pogledjate što se dogodilo Vergneu,guma mu se doslovno raspala!
Djelovi (gume) su letjeli na sve strane!!!!
to ti je previše red bulla ;))
Daj odvali još koju foru da se smijemo
vrlo rado 😛
dobro su se sjetili da nesta poprave…
Ljudi moji,dragi moji navijaci Red Bula,tri godine dominacije Vettela,i sada konacno zahvaljujuci gumama imamo 3 vozaca u borbi vjerujem do zadnjeg kruga.Zar to nije prelijepo uzbudljivo,zar to nije ono sto zelimo da gledamo-borbu i dramu,neizvjesnot.Ok maknite Pireli,ali dajte onda i Alonsu,Kimiju,Lewisu jednog Adriana i jedan Rbr…
Kad smo već kod toga, mislim da bi svima bilo draže da voze isti bolid pa da se naganjaju do krajnjih granica, a ne da gume pucaju ko baloni.
ili jedno ili drugo,ja sam samo za zanimljivost pa nek pobjedi bolji 🙂
Pa mogli su to jednostavnije riješiti. Recimo nabace jedno 100 kg utega na RB pa se svi lijepo utrkujemo do zadnjeg zavoja. Ili RB može imati samo 80% snage motora tijekom utrke. Šta sve neću doživjeti. Da se ljudima sviđa kada vozač veli da li da se branim da ne uništim gume, ili drugi kad veli da ne može voziti sporije kada to tim traži od njega.
Ova tvoja ideja je ostvariva ako/kad u Red Bullu konačno prokuže gume. Onda će biti ili ovo tvoje s utezima i motorima ili će Vettela i Webbera svaku utrku automatski bacati pet pozicija iza :zub:
Nadam se samo da su mehaničari dobili duplu dnevnicu danas 🙂
.da..slažem se. Iako sam do sada bio jedan od onih koji nisu htjeli priznati toliku važnost guma jer, kao, za sve su iste, danas je problem bio preočit, I zaista, več nakon jednog ili dva odvožena kruga, bila je vidljiva degradacija na gumama. Istina je da kod Kimija to nije bilo tako brzo očito al kod svih ostalih je. jednostavno nemogu vjerovati da specifikacije u radnim uvjetima nemogu odgoditi habanje u nekim razumnijim vremenskim razmacima. Stint je završavao več nakon 5-7 krugova te su dalje vozaći uglavnom držali bolid na stazi kalkulirajući ili kontrolirajući štetu. Nisam pobornik teorija, međutim, postavlja… Read more »
Sve si rekao zadnjom rečenicom. Šteta što se redatelj Bernie ne slaže s tobom.
eto vama je drs ok meni je gluplji od ovih guma 100 puta!
Zelim zahvaliti Pirelliju sto u suradnji sa Bernijem uspjesno unistava F1…Sramotno je ,zalosno I jako Lose sto vrhunski vozac poput Hamiltona nemoze vozit punom snagom zbog guma….koliko bi odlazaka u box bilo da su stavili mekane gume?7 mozda?strasno…
da je red bull bil prvi šutil bi ko zaliven….činjenica…….
A sto bi tek navijaci Mercedesa ili Hamiltona trebali rec?
Captain obvius…
You dont say!
Umro deda Pantelija!
Ajde?!