Iz Ferrarija je stigla potvrda nagađanja kako je kvar na bolidu kriv za izlijetanje Felipea Masse u 29. krugu VN Monaka.
Izlijetanje je izgledalo gotovo identično onom s trećeg slobodnog treninga, u kojem je potvrđena krivnja vozača, no ovaj puta Ferrari je potvrdio kako je nešto otkazalo na prednjem lijevom dijelu bolida. Na ponovljenoj snimci se jasno vidjelo kako je Massin bolid pravocrtno, bez skretanja i uz jako kočenje, udario u zaštitnu ogradu te završio u barijerama u prvom zavoju.
Srećom po Felipea nije bilo nikakvih ozbiljnijih ozljeda te je već pušten iz bolnice.
“Današnja nesreća izgledala je vrlo slično onoj iz trećeg slobodnog treninga, ali ustvari te dvije nesreće su vrlo različite. Za razliku od jučerašnje, ovu nesreću pripisujemo problemu na prednjem lijevom dijelu bolida,” izjavio je Pat Fry, tehnički direktor momčadi.
“Bez obzira na snagu udarca Felipe je u redu i već je otputovao kući. Vjerujem da će se u nekoliko dana potpuno oporaviti i biti u savršenom stanju za utrku u Montrealu,” dodao je šef momčadi, Stefano Domenicali.
Klasican Ferrarijev odgovor za gluposti koje pocine vozaci . Ovakve izjave daju vec cetrdeset godina , a sve su ucestalije od ere Sumija . Kad god je Sumi napravio neko sranje kao na primjer kad je izletio u Engleskoj i slomio nogu oni su to pravdali otkazivanjem kocnica i slicnim budalastinama , a lijepo se vidi da je popizdio sto ga je timski kolega pretekao , te je isti dodao gas kao mahnit i nije uspio usporiti prije krivine . Posto su to kreteni moram im pozeljeti da osvoje titulu za jedno 200 godina . GO KIMI , LEWIS ,… Read more »
znao sam da nešto nije valjalo na bolidu to sam komentirao još u subotu.
svaki seljak bi vidjeo da bolid nevalja je nikad ne blokiraju oba kotača osim ako je riječ o mehaničkom kvaru kao ovdje
Sve cu vidjeti o Massi samo nikad da prvi prodje ciljnom ravninom, ja ostarih cekajuci najvecu stepenicu, sjede su mi vec tu.
onda relativno kratko gledaš F 1 jer 2008. je massa 6 X prvi proša ciljnom ravninom i izgubija prvensto od LH koji je te sezone 5 X prvi proša ciljnom ravninom .
Ja gledam formulu od kada ti mozda nisi ni rodjen(oprosti sto ovako pisem ali to je samo odgovor). Znam ja za Massine pobjede iz 2008-me al znas ti kad je bila 2008-ma. Samo da ti kazem da tad 2008-me jedan Vettel nije imao nista hajde imao je pobjedu u Monzi i pogledaj sta sad ima na kraju sezone mozda sa cetiri titule, pogledaj broj njegovih pobjeda…ok imao je u 80% najbolji bolid, sta je Massa napravio u tom periodu je ravno nuli. Pazi, zamisli vozi Ferrari koji moze vidjeli smo doci do dobrog rezultata…naravno to Massa ne moze napraviti jer… Read more »
komentar ti je glup skoro kao i frizura
ferrariu i alonsu odgovara Massa,ustvari vise Alonsu jer on kao i npr: MS nevole u timu suparnika za naslov,a ferrariu pase netko tko ce skuplat bodove…
Massa je super vozac ali nema karizmu prvaka nazalost dok kimi,hamilton i vetel imaju cak i prvak Buton nema tu karizmu a prvak je…
sve je to F1 show…
kad sam gledao usporenu snimku sa treninga fokusirao sam se na prednje kotace i cinilo mi se kako gledano iz vozaceve perspektive lijevi kotac reagira na skretanje a desni stoji ravno.
Kazu da je setup nezgodan za monaco obzirom na onaj zavoj koji ide skrece za 180 stupnjeva te se mora sav setup upravljanja podesavati ko zna mozda neki konstrukcijski bed ipak je i Alonso obidjen tamo ko malo dijete.
Mislim da Massa nije kriv ni u jednom slucaju
e ferrari…..imate najbolji bolid a završit ćete lošije nego 2012
kakav najbolji bolid? da imaju najbolji bolid oni bi onda bili najbolji, a kolko ja vidim da nisu:D
Mislim da je neki kvar ili nešto jer mala je šansa da dvaput na istom mjestu (i dosta slično) prokliže (nešto zablokira) i …razbije se … sreća da mu nije ništa 😉
Blokada diferencijala. Potpuni gubitak dinamičke stabilnosti i bolid nastavlja gibanje kao balistički projektil. Diferencijal je vrlo opterečen pri istovremeno, većim brzinama, uz naglo skretanje i ubrzavanje ili kočenje motorom. Vjerovatno lom sklopa i blokada diferencijala. Dosta sreće u toj nezgodi.
Vjerovatno diferencijal nije odviše robustan. Uz podešavanje (previše šperovan) i uz grub način vožnje dogodio se lom.
Da…
Mislim da ovo nije bila njegova greska, al Massa je i prosle godine dva puta lomio ovjes preko pasica (onih narncastih), tako da mu to nebi bilo prvi puta da ponavlja graske…
Čini mi se da je to više pokrivanje Masse od strane tima da bi što manje bilo oko toga priče.
el ti ikad znas nesto pametno napisati?
Dva potpuno ista loma i za jedan je kriv vozač, za drugi problem s autom??? Čini mi se da je tu Massa u oba slučaja bio samo nesretni putnik.
jestere,u potpunosti se slažem s tobom.Dva izljetanja na istom mjestu,a različiti krivci….
I još se ljudi smiju Alonsu što je dva puta obiđen. Obojica su trebala imati željezna muda sjesti u takav bolid nakon nesreće na treningu, a onda i Alonso čelične živce i nastaviti voziti nakon što je vidio Massu na banderi. Sada je potpuno jasno da se Alonso posvetio preživljavanju bolida do kraja utrke, bez ikakve želje za borbom. Uostalom to je bilo potpuno suprotno ponašanje od njega. Inače se bori za svaki milimetar i sekundu. Alonso može biti sretan što u ekipi ima pegulu Massu koji je jako tvrd i oštar u vožnji, pa ako nešto ne štima na… Read more »
nije dva vec tri puta pretecen
ne, jedno je mjesto izgubio za stolom, ne na stazi…
Da bi se nesto sudilo na stolu moralo se desiti na stazi, a desilo se da je Perez bio ispred njega, mada po meni tu kazne definitivno nije trebalo biti, Alonso je spasavao sta se spasiti moglo…
Taj Massa bi i geviht pokido.
Slabi ste…iskreno sam očekivao 3 puta više minusa.
Čini mi se da su iz boxa Ferrarija nakon te nesreće Masse javili Alonsu da uspori i pripazi , radi bojazni od ponavljanja istog kvara na bolidu od Fernanda .
da, zato su ga prestizali…. nema šanse da je neki vozač bio više raspoložen za pretjecanje
ne mislim da su mu trebali išta javljati. Bilo je vidljivo da Ferrari pleše po pisti i to jako. Subotu i nedjelju baš i nisu bili tako uvjerljivi kao u četvrtak… A Grofe, ne bih se složio s tobom u nekim tvrdnjama, jer mislim da je i ono izvrsno pretjecanje Adriana (jako dobro uočena i iskorištena prilika) u najsporijem zavoju bilo izazvano jačim kočenjem Sergia, pa je Fernando morao ići široko da izbjegne sudar. Tu ne mislim okrivljavati Sergia, jer je bilo i drugih ispred njega… Ali je definitivno bilo očito da Fernando ima problema s bolidom… Pogledaj trku opet,… Read more »
Jedna stvar je očigledna ove godine. Kad ispred Ferrarija nema nikoga da ga koči Ferrari , pogotovo sa Alonsom, puno brže ubrzava iz zavoja. Slično je i sa Vetelom kad uzmme 1. mjesto. Jednostavno odleti. I nekako su mi zahvaljujući SC u MC svi bolidi bili previše tu “na gomili” što je vrlo čudno i za jedan MC. 15 njih u cilju u istoj minuti u istom krugu i to čak kad je malo pred kraj Perez zakočio kompoziciju. Nešto mi tu ne štima. Pogotovo zbog Kimievog hvatnja bodova nakon boxa ( koji je inače najsporiji box ) i Vetelovog… Read more »
Kako Ferrari nema srece ove sezone 🙁
McLaren 2005 & 2012.
koje su to loše i nesritne godine bile za McL . toliko odustajanja zbog teh problema se nikad nije desilo , a da nije mogli su imat još 2 titule prvaka …. alesi bi se na ovo moga samo nasmijat jer 1991. on je ima 8 odustajanja u sezoni . više nego McL u 2005. i 2012.
Nisam pobornik Ferrarija ali moram se nadovezati.
Sve se vraća sve se plaća bih ja rekao. Ne brini sportska pravda je neizbježna. Hamiltonov pjesak na ulazu u box- slijedeća godina naslov njegov. Kimijev flatspot na nurbugringu, otpao zadnji kotač u Brazilu – sezona/dvije kasnije naslov. Samo treba ustrajat i radit krene jednom voda i na tvoj mlin 😉