Rossi: MotoGP treba promjene

Višestruki MotoGP prvak Valentino Rossi tvrdi da je kraljevska klasa svjetskog prvenstva u najvećoj krizi u posljednjih desetak godina.

Komentirajući situaciju u MotoGP-u, Rossi je priznao da serija zahtjeva velike promjene kako bi utrkivanje ponovno postalo zanimljivo.

“Mislim da treba mijenjati puno toga jer MotoGP nikada nije bio u gorem stanju. Utrke nikad nisu bile dosadnije. Pogledajte samo Moto3 i Moto2 utrke koje obiluju uzbuđenjima i onda ih usporedite s MotoGP-om. Gledateljima je nakon utrka nižih klasa teško gledati dosadne MotoGP utrke sa najbržim motociklima. Vodeći ljudi prvenstva moraju reagirati.”

“Konkurencija je odlična, vozači su jako brzi, no motocikli su presavršeni.”

Talijan je prokomentirao dolazak mladih nada poput Andree Iannonea i Marca Marqueza, naglasivši da jedva čeka nove uzbudljive vozače na gridu.

“U prvenstvu je važno imati brzog vozača koji se voli zabavljati. Mladi vozači u MotoGP-u najčešće postanu preozbiljni pod utjecajem pritiska i većih primanja. Zbog toga se nadam da će nova generacija MotoGP vozača zadržati navike iz Moto2 klase.”

Rossi se također osvrnuo i na godišnjicu smrti svog velikog prijatelja Marca Simoncellija.

“Nakon Marcove smrti, ostala je velika praznina koju osjećaju svi koji su ga poznavali, kao i cijela MotoGP zajednica koja je izgubila nevjerojatno talentiranog vozača koji se uvijek srčano borio na stazi. Marco je bio hrabar, nevjerojatno duhovit i vrlo jednostavan kao osoba.”

Talijan je na kraju progovorio o svojoj motivaciji nakon 12 godina u kraljevskoj klasi.

“Kad vam je 20 godina, na potpuno drukčiji način zamišljate život 30-godišnjaka. Smatrate ih starima, no srećom, to nije istina, posebice u svijetu motociklizma koji fizički nije prezahtjevan sport pa je relativno lako ostati u vrhu i nakon 30-te godine.”

“Još uvijek osjećam uzbuđenje prije prvog treninga i jedva čekam sjesti na motocikl. Mislim da ću nastaviti voziti sve dok ne izgubim tu želju za utrkivanjem.”

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
sandi

da je dosadno – je

mirvin

Kad bi Dorna se slozila oko nekih pravila i zadrzala ih vise sezona onda bi vjerovatno stvari bile zanimljivije. Svake nove sezone novim pravilima se najbolje prilagodi jedan tim, i nakon nekog vremena dok se i drugi timovi priblize vodecem timu Dorna izbaci nova pravila i svi moraju prakticki ici iz pocetka pa kako se kome stvari poklope.

MM33

Rossi bit ce zanimljivije kad budes se borio slijedece godine za pobijede kao i nama gledateljima 🙂 Pa i nisu lose utrke i prestizanja Crutchlow-Dovi, Bradl-Bautista svake utrke 😉 A mozda i povratak na 800 kubika nebi bilo lose 🙂

denisistra

sve ti stoji ali ovih 800 ne!!! Ovakvi su motori atraktivniji za gledati, kao što su i 990 bili!!!

Dani

Soma kubika je sa razlogom uveden. Pogledaj koje “engine” koriste crt-ovi. Cilj je privući više proizvođača. Samim time bi se poboljšala i kvaliteta utrka. Drugi par opanaka su raznorazna elektronočka pomagala poput tc-a koja ne omogučuju boljim vozačima na slabijim motorima da nadoknade razliku.

Daidegas

Dani ima pravo, cilj je vratiti Suzuki i Kawu, a Aprilia i BMW su već u CRT-u. Prije nekoliko godina bilo je nagađanja u reviji Motorrad o KTM-u, ali veselo društvo iz Mattighofena je fokus usmjerilo na terenska natjecanja, pa ih čak niti SBK ne zanima. Iznimka je bila klasa 125 i 250, odnosno sada Moto3. Dakle, litrenke i dalje kao prototipovi.

Andrija Domitrović

Valeu je možda nezanimljivo al u usporedbi sa F1 MotoGP mi je prezanimljiv.

Related Posts