Vodeći ljudi talijanskog proizvođača motocikala ne slažu se s najnovijim promjenama pravila u MotoGP-u i smatraju da će prvenstvo teško privući konstruktore.
Poznati talijanski proizvođač motocikala oduvijek je bio prisutan u svijetu natjecateljskog motociklizma, no Aprilijini motocikli posljednji su se put u kraljevskoj klasi utrkivali davne 2004. Tvrtka je u međuvremenu postizala odlične rezultate u nižim kategorijama svjetskog prvenstva, kao i u WSBK seriji osvojivši 14 pobjeda od povratka 2009.
Aprilija se ove sezone u MotoGP vratila kao dobavljač motora za nekoliko CRT momčadi, a WSBK serija ostala je glavni prioritet talijanskog proizvođača.
Aprilijin tehnički direktor Luigi Dall’igna prokomentirao je najnovije promjene u MotoGP-u i naglasio da su upravo posljednji potezi Dorne glavni vjetar u leđa WSBK seriji.
„Nema stabilnosti u donošenju pravila. MotoGP se svake godine mijenja i to nije dobro za konstruktore,“ rekao je Dall’lgna za Gazzetta dello Sport.
„Ne slažemo se ni s idejom o uvođenju standardne elektronske kontrolne jedinice. Mi razvijamo vlastite elektronske jedinice, njihov razvoj ne predstavlja veliki trošak, ali nam donosi važno iskustvo i mogućnost korištenja tehnologije u razvoju cestovnih motocikala.“
„Ovo ne govorim čisto kao tehničar, već više kao ljubitelj motociklizma. Pogrešne odluke vodećih ljudi MotoGP-a učinile su WSBK seriju privlačnijom i atraktivnijom za konstruktore i tvorničke momčadi.“