Jaime Alguersuari
2011: Toro Rosso, 14. pozicija, 26 bodova
Svi članci o Jaimeu
Jaime Alguersuari nije nikad sjeo u bolid Formule 1 do VN Mađarske 2009. godine. U tom trenutku imao je 19 godina i 125 dana, što ga je činilo najmlađim vozačem u ovom sportu ikada. Iako je u 2011. imao neke svoje jako dobre trenutke, Red Bullov program više nije imao mjesta za njega. Ipak, Španjolac je našao svoje mjesto u paddocku – trenutno je komentator za BBC Radio 5. Osim toga, zajedno s Lucasom di Grassijem će testirati za Pirelli u Renaultovom dvije godine starom bolidu – R30. Još je uvijek prilično mlad, prošli tjedan je napunio 22 godine. Za očekivati je da će u nekom trenutku iskrsnuti njegov povratak u Formulu 1.
Rubens Barrichello
2011: Williams, 17. pozicija, 4 boda
Svi članci o Rubensu
Prošla sezona bila je najgora u povijesti Williamsa. Rubens je imao tu nesreću da se u krivom trenutku nađe na krivom mjestu i njegova mizerna četiri boda na kraju sezone sigurno nisu pomogla njegovom ostanku u F1. Nakon što ga je Sir Frank Williams obavijestio da više neće trebati njegove usluge, bliski Rubensov prijatelj, Tony Kanaan, odmah ga je pozvao da testira bolid IndyCar serije. Nije prošlo niti nekoliko mjeseci i Rubensa su pozvali da bude član KV Racing ekipe.
Sebastien Buemi
2011: Toro Rosso, 15. pozicija, 15 bodova
Svi članci o Sebastienu
Iako je prošle godine pokazao blagi napredak u odnosu na 2010., strpljenje Red Bulla je isteklo i Sebastien je dobio zahvalnicu za svoje usluge. Ipak, istovremeno je dobio i poziv za ulogu trećeg vozača Red Bulla i Toro Rossa koju trenutno obnaša. U slučaju da bilo koji od četiri vozača (Vettel, Webber, Ricciardo, Vergne) silom prilika ne bude u mogućnosti sudjelovati u GP vikendu – Buemi će uskočiti umjesto njega. Osim što se okušava u Le Mans seriji, Buemi je postao i stručni komentator na švicarskoj televiziji.
Karun Chandhok
2011: Team Lotus, 27. pozicija, 0 bodova
Svi članci o Karunu
Iako su mu prošle godine uskratili zadovoljstvo da vozi za Team Lotus na svom domaćem – Indijskom GP-u, ipak je nastupao u nekoj utrci – zamijenio je Jarna Trullija na VN Njemačke. Chandhok se, kao i Heidfeld, preselio u Le Mans, a nastupio je i na utrci “12 sati Sebringa”.
Jerome d’Ambrosio
2011: Virgin, 24. pozicija, 0 bodova
Svi članci o Jeromeu
Prvi Belgijanac nakon dugo vremena u Formuli 1 izgubio je svoje mjesto zbog dolaska Charlesa Pica. D’Ambrosio, inače pulen Gravity škole (čiji je vlasnik Eric Boullier), sada igra ulogu službenog trećeg vozača Lotusa i trebao bi upasti u prvi plan u slučaju problema s Grosjeanom ili Raikkonenom. Također se pridružio belgijskoj komentatorskoj ekipi.
Nick Heidfeld
2011: Lotus Renault GP, 11. pozicija, 34 boda (1. postolje)
Svi članci o Nicku
Njegova posljednja epizoda u Lotusu završila je neslavno – momčad mu se zahvalila za usluge i angažirala Brunu Sennu, a on je pravdu odlučio naći sudskim putem. Ipak, sve je dogovoreno mirnim putem i Nick je sreću odlučio potražiti u Le Mansu. Sudjelovao je u “12 sati Sebringa”, a planira nastupati i u “24 sata Le Mansa”.
Vitantonio Liuzzi
2011: HRT, 23. pozicija, 0 bodova
Svi članci o Vitantoniju
Angažman Pedra de la Rose i Naraina Karthikeyana značio je kraj Formule 1 za Vitantonija Liuzzija. No, zlobnici bi rekli da nitko za to nije previše ni mario, obzirom da Talijan nije puno pokazao u svojih 80 F1 utrka. Sada se pridružio Superstars seriji, gdje se vozeći Mercedes senzacionalno probio sa 22. startnog mjesta do najnižeg mjesta na pobjedničkom postolju. U svojoj drugoj utrci je pobijedio nakon starta sa 20. pozicije.
Adrian Sutil
2011: Force India, 9. pozicija, 42 boda
Svi članci o Adrianu
Nakon što je izgubio mjesto od Nice Hulkenberga – izgubio je i potencijalno mjesto i u Williamsu, zbog svima dobro znanih razloga. Najznačajniji od njih bio je sudski spor s Ericom Luxom, koji ga je koštao 200 tisuća eura i 18 mjeseci uvjetnog zatvora. Koštao ga je i prijateljstva s Lewisom Hamiltonom koji se nije pojavio na suđenju.
Jarno Trulli
2011: Team Lotus, 21. pozicija, 0 bodova
Svi članci o Jarnu
Kada je Vitaly Petrov došao u Norfolk – Team Lotus se zahvalio Trulliju. Nije bio malen broj onih koji su ostali iznenađeni tim potezom, obzirom da je značio neslavan kraj 15 godina duge karijere. Podsjećamo, Jarno je dosad vozio za šest ekipa i ostvario pobjedu u Monacu prije osam godina. Također, sudjelovao je i na prvim testiranjima novog Caterhama za kojeg je imao riječi hvale. Trenutno ne sudjeluje u nijednoj drugoj seriji, ali je pokazao interes za NASCAR i za Le Mans. Glavna okupacija mu je proizvodnja vina.
mislim da je većina ovih vozača trenutno bolja npr. od masse, većina njih je zapocela karijeru u stvarno lošim bolidima tako da nemožemo točno reć koliko je nekto dobar ili loš,možda bi sad i hamillton bio jedan od njih da je započe karijeru u nekom bolidu sta je sporiji od vodećih 5-6 sekunda a ne u mclarenu koji je te godine treba osvojit naslov,sve se svodi na sreću i to da u pravom trenutku budes u pravom bolidu
ipak trulli i barichello i heidfield falu predugo su bili u f1 ali takav je sport dolaziš odlaziš da su osvojili naslove drukčije bi se gledalo na njih u pravu si northwest slažem se s tobom montoya je trebao bit prvak ali nije
u prošloj sezoni me najviše razočara liuzzi : 2010.-21 bod
2011-0!!!!!!!!!!!!
ferrari: Jebe.u si usporedbu stavio za liuzzi-a, kad je zadnje bodove uzimao tad je bio u force indiji, a 2011 je došo u HRT koji nije imao mogučnosti uzeti bod a kamoli bodove.
Svaka ti čast na usporedbi !
northwest slažem se, osim Barrichella i donekle Trullija većina njih, a osobito ovi mladci koji nikad nisu ni sjeli u PRAVI bolid, već u krntije u kojima nisu ni imali prilike pokazati što u stvari znaju. Da, možda bi i Hamilton danas bio jedan od “odbačenih” da je karijeru započeo u HRT-ovom bolidu, navela sa već izuzetke, ali sam zaborabila spomenuti Heidfelda on je sam svoju šansu prokockao i dokazao da nije veliki talent.
montoya nije ni trebao dolaziti u formulu 1…
ma boli trulia briga – on udara po vinu
Šteta za Sutila, mislim da je bio ok potencijal
Najviše mi je žao Sutila, Quick Nicka i Trullija 🙁
meni je jako žao što alguersuari ne vozi. 🙁 mislim da ima velik potencijal. dečko je skroz ok. nadam se da će se uskoro vratiti u najelitnije društvo 🙂
Veoma dobar članak.
Sa linkovima na ostale članke, super.
Stara narodna : Koga nema, bez njega se moze..amin!
jako mi je žao što sutil ne vozi,mislim da bi bio idealna zamjena za massu u ferrariju,a također mi je žao buemija……………..:)
Najvise mi je zao sto su Sutil i Alguersuari otpali.
“Prvi Belgijanac u Formuli 1 izgubio je svoje mjesto zbog dolaska Charlesa Pica.”
Ante pobogu :facepalm:
A ostalih 22 se ne broje??? :/
Philippe Adams
Georges Berger
Lucien Bianchi
Thierry Boutsen
Alain de Changy
Johnny Claes
Jérôme d’Ambrosio
Bernard de Dryver
Paul Frère
Bertrand Gachot
Olivier Gendebien
Christian Goethals
Jacky Ickx
Roger Laurent
Arthur Legat
Willy Mairesse
André Milhoux
Patrick Nève
André Pilette
Teddy Pilette
Jacques Swaters
Charles de Tornaco
Eric van de Poele
Lol 🙂 izgubilo se “nakon dugo vremena”. Sređeno sad, hvala!
…i Bas Leinders, test vozac za Minardi 2004. 🙂
evo još jedna za vetmu:
”Chandhok je ove godine nastupio u Le Mansu i to na utrci “12 sati Sebringa”.
je li nastupio u le mansu ili u sebringu? 🙂
Lako meni s ovakvim korektorima 🙂
@... ante
štoš, težak je život glavnog urednika.
sad si izmijenio u ‘Chandhok je ove godine nastupio u Le Mansu i na utrci “12 sati Sebringa”.’ to također nije točno… treća sreća? 🙂
Bolje da se držim područja koja pratim
@... ante.
imaš pravo, ni iz trećeg pokušaja nisi uspio. 😉
”Chandhok se, kao i Heidfeld, preselio u Le Mans, a nastupio je i na utrci “12 sati Sebringa”.
chandhok ove godine nastupa u fia world endurance championshipu. prva utrka prvenstva je bila ’12 sati sebringa’. uz wec prvenstvo, u sebringu je započelo i alms prvenstvo.
da kojim slučajem karun ne vozi acura/honda p1 prototip, ne bi ovoliko žugo. 😉
Eh, nemam pojma. :/ U originalu mi piše ovo: “Without a seat this year, Chandhok has moved across to LMP1’s – like Nick Heidfeld – and finished 17th in the Sebring 12 hours.”
@Ante
c,c,c da si tu rečenicu doslovno preveo, sve bi bilo ok.
Nekih se necemo ni sijecat za par godina 🙁
Dobar članak.