Vlasnik momčadi Gresini Honda priprema se za novu MotoGP sezonu u kojoj će njegovi vozači nastupati u sve tri klase.
Karizmatični Talijan uskoro će krenuti u svoju 28 MotoGP sezonu. Nakon 16 godina utrkivanja u svjetskom prvenstvu, Fausto Gresini je karijeru nastavio u MotoGP-u, ali kao šef momčadi. Velika strast prema motociklizmu još ga ne napušta, iako je u svojoj karijeri proživio mnogo uspona i padova. Pripreme za novu sezonu posebno su teške s obzirom na nedavnu pogibiju Marca Simoncellija, vozača Gresini Honde i vrlo bliskog prijatelja Fausta Gresinija.
Gresinijevi vozači nastupati će u svim klasama. Uz Moto2 i Moto3 klase, Gresini Racing priprema i dva MotoGP motocikla. Hondin tvornički prototip voziti će Alvaro Bautista, dok će Michele Pirro nastupati na CRT motociklu.
„Najradije bih se utrkivao sa dva prototipa, no to nije bilo moguće“, pojasnio je Gresini.
„Jako je važno da su privatne momčadi dobile priliku za ostanak u MotoGP-u jer se situacija pogoršala u posljednjih nekoliko godina. Svi smo napravili velike žrtve i pokušavali smanjiti troškove, no više se nismo mogli utrkivati pod onim uvjetima. Čak sam i ja zajedno sa svojom momčadi bio vrlo blizu odlaska.“
„Bili smo u nevolji. Cijena utrkivanja u MotoGP-u stalno je rasla, a broj motocikala na gridu se smanjivao. Dorna je shvatila da mora reagirati i nešto promijeniti. Tvorničke momčadi nisu pokušavale privući vozače u seriju. Da nismo počeli tražiti alternativne ideje, budućnost MotoGP-a bila bi u velikoj opasnost. Potrebna nam je velika promjena. Moramo smanjiti troškove i investirati u mlade vozače. Tvorničke momčad još uvijek ne shvaćaju u čemu je problem. Sve su smanjile svoje proračune, no nisu smanjile cijene najma svojih motocikala. Ovakva situacija je vrlo teška za privatne momčadi. CRT pravila predstavljaju veliku promjenu, no ne znam hoće li biti dobra ili loša za MotoGP.“
„CRT motocikli su trenutačno nekonkurentni, no potrebni su nam ako želimo normalan broj vozača na gridu.“
Talijan se osvrnuo i na nedostatak mladih talijanskih vozača.
„Mislim da ne ulažemo dovoljno u mlade vozače. Talijanska federacija je promijenila neke stvari u posljednje dvije – tri godine, tako da sada moramo pričekati. Moja momčad počela je surađivati s Hondom Italia kako bi pomogli mladim vozačima. Mislim da je to jako važno i zbog toga smo odlučili ući u Moto3 seriju.“