Charles Pic će iduće sezone zamijeniti Jeromea D’Ambrosija u Virgin Racingu, odnosno Marussia F1 timu, kako će se iduće godine zvati.
“Vrlo sam sretan što ću zakoračiti u Formulu 1 s Marussia Virgin Racingom,” rekao je novi momčadski kolega Time Glocka koji se posljednje dvije godine natjecao u GP2 seriji. “Kao vozač se uvijek osjećate spremnim za iduću priliku, ali prošlotjedna testiranja u Abu Dhabiju su bila vrlo teška.
Momčad mi je dala sjajne prilike za naučiti nove stvari, ali znao sam da je moram impresionirati i pokazati joj da sam spreman obaviti dobar posao. Bio sam zadovoljan svojim nastupom kao i, očito, momčad. Dakle, ovo je vrlo dobar početak, ali znam da je ispred mene mnogo napornog posla.
Momčad mi se jako svidjela. Dobro smo surađivali tijekom testiranja i osjećam se vrlo ugodno. Žele raditi stvari na ispravan način i vidim da postoji snažna odlučnost za uspjehom, te je za mene vrlo posebno što sam dio toga. Veselim se napornom radu u svim dijelovima tijekom zime, kako bih bio spreman za početak testiranja i moju prvu utrku.”
Kao i Ambrosio, i on će se mučiti u nevjerojatno lošem bolidu. Osim ako u Virginu ne naprave čudo
Da bi uopće postao sposoban sjesti u kokpit F1 (plaćao ga ili ne) potrebne su godine odricanja u nižim kategorijama i ulaganja kako vlastitih tako i sponzora. Sama priroda toka novca nalaže da se od svakog ulaganja očekuje da se vrati, ako ne i multiplicira. Ako se ulaganja pretvore u bačvu bez dna kojem novca nikad dosta teško da takva politika može biti poticajna za ulaganje u auto-sport, posebno u mlade vozače. Ako sponzori ne nalaze interes u ulaganju u F1 onda znači da u samom sustavu nešto ne funkcionira dobro. Naravno da je to skup sport, ali isto tako… Read more »
a zašto piloti ne bi plačali svoje misto u kokpitu ? naravno , pri tome mislim na misto u kokpitu nekih malih momčadi …pa i nekih donedavno velikih ali sad bez dovoljno sponzora …jer i rezultati uvjetuju broj sponzora , a ove godine se npr renault , a naročito williams ne mogu podičit rezultatima . bez sponzora nema love = nema razvoja i inovacija na bolidu = loši rezultati kroz cilu sezonu . maldonado plača ali ne mislim daje on toliko loš ( ima je jedno odlično …baš vozačko preticanje u brazilu ) preloš je williams . perez…plačeno misto u… Read more »
na prvi pogled mozda ne izgleda impresivno ali gledao sam dosta gp2 utrka i impresivan je a i nisu rezultati toliko losi
@hollywood
Evo raspitao sam se
Nigdje i nikad ni drugi. Valjda je svake godine imao puno kvarova.
2006 – Formula Renault – 3.
2007 – Eurocup F Renault – 3.
2007 – French F Renault – 4.
2008. – F Renault 3,5 – 6.
2009. – F Renault 3,5 – 3.
2009.-2011. GP2 – 5., 10., 18., 4. (redom)
Ali, da ne griješim dušu, možda zbilja bude dobar. 😉
Pic je zavrsio sezonu kao 4. ali je mlađi od svakog boljeplasiranog i imo je dosta mehanickih kvarova prije sta pljuvate po vozacu raspitajte se
krpa našla zakrpu.
Evo, baš gledam njegovu biografiju. U tri godine u GP2 ima ukupno četiri pobjede, a najbolji plasman na kraju sezone mu je 4. mjesto.
Čini mi se da bi mogao biti dobar!
Ova situacija da vozači plaćaju da bi vozili F1 je postala sve učestalija, možda najveća sramota F! kao sporta, već dolazimo do situacije da pola grida plaća svoje mjesto u kokpitu. Ovaj svijet ima sigurno 24 vrhunska vozača i daleko više od toga koji zaslužuju da naplate svoje sposobnosti koje razvijaju još od malih nogu. Vrlo vjerojatno da mnogim boljim vozačima ostaju zatvorena vrata F1 zato što mjesta zauzimaju neki drugi koji mogu donijeti novac. Možda je i to djelomično razlog što je F1 takva kakva je, možda bi s više sposobnih, a manje financijski podobnih utrke bile zanimljivije, možda… Read more »
Charles zasluzuje vozit i bez da placa mjesto
dobit cu i ja na kladionici……..
zasto moj tata nema novaca pa da i ja vozim f1??