Trkaći vikend na Circuit of the Americas nastavlja se izvrsno razvijati za četverostrukog svjetskog prvaka Maxa Verstappena. Nizozemac je u svom Red Bullu ponovno bio najbrži u kvalifikacijama i osigurao si je start s prve pozicije u nedjeljnoj utrci za VN SAD-a.
Verstappen je bio najbrži u svim segmentima kvalifikacija, a u prvom startnom redu društvo će mu praviti Lando Norris u McLarenu. Dobro je završnicu kvalifikacija odradio Charles Leclerc i smjestio Ferrari na treće mjesto, dok je četvrti bio George Russell u Mercedesu. Lewis Hamilton osvojio je petu, a Oscar Piastri tek šestu startnu poziciju. Bile su to prilično loše kvalifikacije za vodećeg u prvenstvu.
MAX VERSTAPPEN TAKES POLE AT COTA!! 💪🥇
— Formula 1 (@F1) October 18, 2025
An absolutely mighty lap secures the Red Bull driver the fastest time! 👏#F1 #USGP pic.twitter.com/jzgRor0eZs
Tijek kvalifikacija:
Nakon što je Max Verstappen slavio u sprint utrci, koju McLarenovi Oscar Piastri i Lando Norris nisu završili zbog sudara, subotnji program na Velikoj nagradi SAD-a u Austinu nastavljen je kvalifikacijama za nedjeljnu Grand Prix utrku.
Na početku kvalifikacija temperatura zraka bila je 33 Celzijeva stupnja, a temperatura staze 47 stupnjeva. Vozači su imali stabilne, sunčane i vrlo vruće uvjete.
Q1: Eliminirani vozači: Bortoleto, Ocon, Stroll, Albon i Hadjar
Prvi dio kvalifikacija nije dobro počeo. Čim su vozači krenuli u prve mjerene krugove, došlo je do nesreće. Isack Hadjar izgubio je kontrolu nad bolidom Racing Bullsa prolazeći S-zavoje u prvom sektoru pa završio u zaštitnoj ogradi. Oštećenja su bila velika, Francuz nije mogao nastaviti, a kvalifikacije su prekinute s 14 minuta i 51 sekundi do kraja Q1.
Kvalifikacije su nastavljene nakon desetominutne stanke, a u preostalom vremenu tražila su se još četiri imena za otpis. Najveće iznenađenje bilo je ispadanje Alexa Albona. On je u svom zadnjem pokušaju odvozio krug dovoljno dobar za prolazak dalje, ali nije ispoštovao granice staze pa je ostao bez tog rezultata i završio na 19. mjestu. Eliminirani su još Lance Stroll, koji nosi i kaznu od pet startnih mjesta iz sprint utrke, te Esteban Ocon i Gabriel Bortoleto. Zanimljivo je da smo ostali bez pet vozača iz pet različitih timova.
Najbrži krug imao je Verstappen – 1:33,207. Na drugom i trećem mjestu bili su vozači Mercedesa, George Russell i Kimi Antonelli. McLarenovi vozači imali su problema i krugovi im nisu bili dobro. Bilo je tu proklizavanja, promašenih putanja u nekim zavojima, tako da su bili tek 12. i 13. u prvom dijelu kvalifikacija.

Q2 – Eliminirani vozači: Hülkenberg, Lawson, Tsunoda, Gasly i Colapinto
Završnica druge runde kvalifikacija nije ponudila previše drame. Mnogim vozačima drugi mjereni krugovi nisu bili bolji od prvih, kao da je došlo i do određene promjene uvjeta na stazi.
Najbrži je i u ovom slučaju bio Verstappen, a krug mu je bio oko pola sekunde bolji od onoga iz Q1. Charles Leclerc imao je drugo, a Norris treće vrijeme. Slijedili su Lewis Hamilton i vozači Mercedesa, a Piastri je bio tek osmi zahvaljujući ne baš uvjerljivom nastupu do tog trenutka.
Dalje su još prošli Sainz, Alonso i Bearman, a kvalifikacije su završene za Hülkenberga, Lawsona, Tsunodu i obojicu vozača Alpinea. Njihov zaostatak za ostalim vozačima bio je prilično velik, posebno u slučaju Colapinta.

Q3 – pole position za Verstappena
U završnoj rundi kvalifikacija imali smo po dva bolida McLarena, Ferrarija i Mercedesa, zatim Verstappena kao predstavnika Red Bulla, Sainza za Williams, Alonsa za Aston Martin i Bearmana koji je predstavljao domaću momčad na ovoj utrci – Haas.
Prvi mjereni krug ponovno je gurnuo Verstappena u prvi plan. S rezultatom 1:32,510 bio je skoro četiri sekunde brži od Norrisa. Russell i Antonelli bili su treći i četvrti, Bearman sjajan peti, a nastavile su se loše kvalifikacije za Piastrija. Njegov nimalo impresivan krug bio je dovoljan za prilično slabo sedmo mjesto, sa skoro sekundom zaostatka. Probleme su imali i Ferrarijevi vozači, koji su bili deveti i deseti. Leclerc je izveo jednu piruetu na izlasku iz posljednjeg zavoja.
Verstappen nije uspio na vrijeme započeti drugi mjereni krug, vrijeme je isteklo, ali svejedno je ostao na prvoj poziciji. Norris je privremeno izgubio drugu poziciju, ali uspio ju je vratiti. Treći je završio Leclerc, četvrti Russell, a peti Hamilton. Piastri nije uspio sastaviti krug kojim bi se približio Maxu i Landu pa će startati sa šestog mjesta. Ostala mjesta u Top 10 popunili su Antonelli, Bearman, Sainz i Alonso.
Verstappen and Norris on the Front Row! 🍿
— Formula 1 (@F1) October 18, 2025
Here's your starting grid for the Grand Prix 💪#F1 #USGP pic.twitter.com/uBiv37KGz2
Max me sinoć malo naljutio. Kontam si.. zašto je dozvolio da mu vodeći u prvenstvu uzme 7GP pobjeda i da do prije 2 utrke zaostaje 100 bodova, kad u traktoru, tom istom tipu radi pola sekunde po krugu!? Logika mi kaže da vjerojatno više ne vozi traktor, jer da se u njemu natjecao cijelo prvenstvo, ili ne bi imao tako bijesan zaostatak – jer pobjeđuje i traktorom, ili se traktor pretvotio u ‘pepeljugu’ koja mu dozvoljava ovakvu dominaciju. Onda se sjetim riječi raznoraznih znalaca koji da bi obranili svoj, kopirani, stav, vade riječi spotrskih djelatnika – koje su oni kopirali,… Read more »
Da nema Maxa Red Bull bi se borio s Sauberom, Haasom i Alpinom.
Kad je sad tako, što je bilo kad je skupio minus od 100 bodova? Mislim, ako mi nekim zaobilaznim putem, kojeg ja ne kužim, želiš objasniti da Piastri u RB nikad Maxu ne bi napravio pola sekunde – slažem se, ali ako tvrdiš, a tako izgleda i, nažalost, nisi sam u tim tvrdnjama, da Max pobjeđuje s Mujom i Hasom … onda te još jednom pitam – otkud mu zaostatak od 100!? Mama mia 🙂 Morat ću se maknut odavde jer ovo nema smisla. Nevjerojatni ste i .. uporni 🙂
Bravo Max, jos da si za volanom Mclarena bilo bi i sekunda prednosti! Gazi hejtere!
Dugo nisam bio uzbuđen ovako pred utrku.. mislim da će biti jako zanimljivo .
Pritisak je na McLarenu i vozačima jer se bore za prvenstvo, a još više nakon jučerašnjeg sprinta. Mislim da će oboje ići all in da nadoknade za sprint , a tu se rade pogreške
Piastri ne mora ništa nadoknađivati. To drugi moraju napraviti.
McLaren je od monze u padu Norris OVO mora dobiti danas piastri je Tek sesti
Mislim da će dobiti.
lagano ova sezona podsjeca na 2007..
piastri osvaja prvenstvo a cmizdravi max ide u zaborav kao i ostali sto su osvajali 3 prvenstva 🥴
Ha ha ha , 44 je odavno u zaboravu a osvojio toliko jer su proterali Rosberga .
Prvo, čestitke Maxu, maestralno je osvojio pole… I – sada više prestanite da ima loš bolid jer RB-a je NAJBRŽI na stazama od Monze naovamo! Čestitke i Lecclercu, njegov LOŠ bolid je uspio smjestiti na 3 mjesto što je pravo umijeće jer se vidjelo kod njegove “piruete” da je bolid slabo upravljiv… Od ostalih pohvale Sainzu (9 mjesto), Albon 19-to mjesto, zaključci da on “mete pod” sa Sainzom više ne stoje, zar ne vi zvjezdoznanci??!! Bearman svakako zaslužuje posebnu pažnju jer njegov Haas je stvarno “kanta” a dobro se nosi sa puno jačima od sebe, npr. jučer sa Antonelijem… I… Read more »
Zvjezdoznanci i na realan komentar hejtuju .
Na stadionu bi ti vikali”pogledajte semafor”😁 Uporan si u tome da prozivaš ljude koji su samo konstatirali da Albin briše pod sa Sainzom. Za razliku od tebe koji bahato tvrdiš za Sainza na ledenih -33, neki su to činili na +50 za Albona. Sad, logika, a i semafor bi rekli da u tvom komentaru nema logike. Ni u pokušaju ‘ismijavanja’ onih koji su, na +50, KONSTATIRALI da Albon ‘briše pod’, kao ni da nakon 2,5 utrke i zaostatka -33 u polutransu vlastitog zadovoljstva tvrdiš da je Sainz taj, a Albon valjda rupa. Zadnje 3 utrke Albon nije na razini na… Read more »
I tvoje pojašnjavanje je “nabildano glupostima” jer, nema ni početka ni kraja u konstrukciji rečenice pa se čovjek pita: “..što je pisac htio reći??…”, sa jednostavnim logičkim zaključkom: naprosto NIŠTA!
Gledaj utrke bez navijačkih strasti sa zatamnjenim naočalama kada ti paše (da ocrniš protivnike) i povećalom (da “svoje” uzdigneš u nebesa), budi realan i konstruktivan!
Ako si “navro” na tandem Albon-Sainz, samo pažljivo prati taj duel do kraja prvenstva, svašta ćeš još tu naučiti…
Kažeš ne kužiš ništa? 🙂 Onda .. pogledaj u semafor. 😉 Kad mi nakon ovog objašnjenja i “konstatacija na +50” i “tvrdnji na -33” prebacuješ objektivnost, osim semafora, ponudio bi ti (i) ogledalo. Za kraj, znam da, baš kao i ja, jako cijeniš Oscara, pa mi reci, što ćemo sad s njim, gdje ga ugurati nakon što je u zadnje 2,5 utrku usro sve što se usrat da!? Vrijedi li ono što je ranije napravio, a napravio je puno, ili ćemo se s njim, baš kao s Albonom, počet sprdat?
I ime ti je odurno – LIGNJA!? A napisi da se ni ne priča…
Pa dobro, da, sad s me baš dokrajčio, schumy. Pa – pa👋
Zbunilo te, vjerujem, .. onaj dio “bez sreće ne bi bilo — podija”. To je valjda jasno!? Šteta što je riječ pokrila cijelu misao i argumentaciju koju sam se potrudio izvući. 🙂