U prilično rezerviranoj sesiji, treći slobodni trening na VN Austrije nastavio je dominaciju McLarena na Red Bull Ringu. Lando Norris i Oscar Piastri odvozili su vremena krugova s preko 2 desetinke sekunde prednosti u odnosu na trećeg Maxa Verstappena.
Here comes Fernando 🤩
— Formula 1 (@F1) June 28, 2025
Alonso is our first driver to venture out on track #F1 #AustrianGP pic.twitter.com/0ywKlkPlrm
Na stazu se izašlo tek nakon 4 minute trajanja sesije, a prvi su bili vozači Aston Martina. No, Max Verstappen na najtvrđoj komponenti guma prvi radi neko vrijeme kruga s 1:06.131. Nakon 10 minuta sesije skoro svi vozači su još uvijek bili u boksevima.
Alpineov Franco Colapinto inicijalno je odvozio 1:07.516 na srednjoj komponenti guma. Sve je to naravno bilo još prilično rezervirano s instalacijskim krugovima. Pierre Gasly pridružio se Maxu i momčadskom kolegi sa zabilježenim vremenom, bilo je to 1:06.800, također na medium komponenti guma.
Nakon 15 minuta sesije još uvijek nije bilo gužve na stazi, polovica vozača je još uvijek bilo u garažama. Esteban Ocon u Haasu prvi radi vrijeme na softu, ali bilo je to za početak znatno sporije od tada najbržeg Maxovog vremena na hardu (1:05.818).
Lando Norris sets the fastest time before having a little detour at Turn 1 #F1 #AustrianGP pic.twitter.com/A0SeHVOVp1
— Formula 1 (@F1) June 28, 2025
Nešto reprezentativnije vrijeme na softu odvozio je Lando Norris s 1:05.568, što je tada bilo najbrže vrijeme sesije, ali ima tu još itekako prostora za poboljšanje vremena. Nešto kasnije je Norris to popravio na najbržih 1:04.888. Landov momčadski kolega Oscar Piastri je na softu također inicijalno odvozio nešto rezerviranije.
Ferrarijev Charles Leclerc je imao najbrži prvi sektor, ali je odustao od kruga nakon 3. zavoja zbog greške na kočenju. Momčadski kolega Lewis Hamilton je pogriješio na kočenju u prvi zavoj, a nakon prvog pravog brzog kruga zauzeo je tada drugo mjesto u poretku vremena.
Tek nakon 25 minuta treninga, evo i vremena Mercedesa, ali bilo je to tek za sredinu poretka za Georgea Russella i Kimija Antonellija. I Leclerc nakon spomenute greške vozi 1:05.850 na softu, tada ni blizu vrhu poretka.
Whoa 😱#F1 #AustrianGP pic.twitter.com/NUKXr9i1X0
— Formula 1 (@F1) June 28, 2025
Na polovici sesije je opet bilo nešto mirnije na stazi. Prvo brže vrijeme napokon je zabilježio Antonelli s 1:05.526. S preko sekunde zaostatka na medium komponenti su pri dnu poretka vremena bili oba Alpinea, Aston Martina i VCARB-a. Nešto bolji su bili u Williamsu, čvrsto u sredini poretka, ali je Albon nakon 35 minuta sesije napravio tada odlično šesto vrijeme sesije.
Napokon Leclerc ide nešto brže, 1:05.157 na softu, što je tada bilo drugo vrijeme sesije, ali ubrzo su i Antonelli i Russell išli još brže, ali nedovoljno za brže od vremena Landa Norrisa koji nakon nekoliko minuta ide još brže 1:04.324 – što je i ostalo najbrže vrijeme sesije.
Hadjar has a massive spin after running wide at Turn 10 #F1 #AustrianGP pic.twitter.com/EIlXniGTok
— Formula 1 (@F1) June 28, 2025
Na izlasku iz zadnjeg zavoja izvrtio se Isack Hadjar, ali bez većih posljedica i oštećenja. Piastri je s 11 minuta do kraja sesije bio u napadu na najbrže vrijeme momčadskog kolege, ali je to na kraju bilo malo više od jedne desetinke sekunde zaostatka.
Napokon je i Verstappen izašao na najmekšoj komponenti guma, u međuvremenu su se i Ferrariji ubrzali, a Max se smjestio upravo između vodećeg dvojca iz McLarena i Ferrarijevog dua. No, i Mercedesov duo je također u finalu sesije napadao najbrže vrijeme.
Ali, nije bilo znatnog poboljšanja vremena, ostali su na 6. i 7. mjestu u poretku vremena krugova. Pokušali su i u Ferrariju još jedan brzi krug, ali su odustali nakon 3. zavoja, Leclerc konkretno. Max se kao i Hadjar izvrtio na izlasku iz zadnjeg zavoja.
Kvalifikacije počinju u 16:00.
Rezultati treninga:

Naša najava utrke – https://youtu.be/OyHFquCH0OQ