Japanski vozač u prošlosti je surađivao s McLarenom, a za 2025. godinu angažman je pronašao u redovima Alpinea.
Ryo Hirakawa primarno ostaje vozač Toyote u FIA Svjetskom endurance prvenstvu. Do sada je sa svojim kolegama, bivšim F1 vozačima Brendonom Hartleyjem i Sebastienom Buemijem, osvajao to prvenstvo 2022. i 2023., dok su lani zauzeli četvrto mjesto. Također, Hirakawa se može pohvaliti da je pobjednik utrke 24 sata Le Mansa 2022. godine.
Što se Formule 1 tiče, ovaj 30-godišnji Japanac bio je član McLarenovog razvojnog programa od rujna 2023. godine, a u prošloj je sezoni imao status rezervnog vozača. Na posljednjoj utrci u Abu Dhabiju vozio je umjesto Oscara Piastrija na prvom slobodnom treningu, dok je na postsezonskom testiranju uskočio u bolid Haasa.
Za 2025. dogovorio je suradnju s Alpineom. Bit će rezervni i testni vozač francuske momčadi, što podrazumijeva testiranja s bolidima iz prethodnih sezona u skladu s pravilima FIA-e te rad na razvoju bolida kroz vožnju u simulatoru, a u planu je i njegov nastup na prvom slobodnom treningu Velike nagrade Japana. Nastup pred domaćom publikom bit će značajan trenutak za Hirakawu.
“Čast mi je pridružiti se BWT Alpine Formula 1 Teamu u svojstvu testnog i rezervnog vozača za 2025. godinu. Kao i uvijek, vožnja bolida Formule 1 predstavlja vrhunsku priliku za svakog vozača utrka, a ja sam jako uzbuđen što ću voziti na prvom slobodnom treningu pred svojom publikom na VN Japana, kao i zbog rada s ekipom na testiranju prijašnjih bolida”, izjavio je Hirakawa.
Alpineovi vozači utrka za 2025. godinu su Pierre Gasly i Jack Doohan, a osim Hirakawe, u statusu rezerve je i vozač Formule 2 Paul Aron.
“Odlično je priključiti Rya našem timu za 2025. i povjeriti mu vozačku dužnost na prvom treningu u Japanu, pred njegovom publikom. Njegov dolazak donosi našoj postavi široki raspon vozačkog iskustva i proširuje bazen talenata koje možemo koristiti tijekom sezone.”
“Njegova će uloga biti važna. Trebat će dati svoju podršku u različitim područjima razvoja kroz programe testiranja prijašnjih bolida i rad u simulatoru. Veselimo se što mu možemo pružiti dobrodošlicu u našem timu i nastavljamo dalje s pripremama za novu sezonu”, poručio je šef momčadi Oliver Oakes.
Velika nagrada Japana bit će treća utrka u sezoni, a 4. travnja datum je kojeg će Hirakawa nestrpljivo iščekivati.
Briatore-mutikaša “radi ” nema što…