Lando Norris na pole poziciji u Mađarskoj!

Najbrži u kvalifikacijama za VN Mađarske je bio Lando Norris u McLarenu. Drugo vrijeme je postavio njegov momčadski kolega Oscar Piastri, a treći je završio Max Verstappen u Red Bullu.

Četvrto vrijeme je postavio Carlos Sainz u Ferrariju, peto Lewis Hamilton u Mercedesu, a šesto Charles Leclerc u drugom Ferrariju. Dvojac iz Aston Martina je zauzeo četvrti startni red – Fernando Alonso sedmi, a Lance Stroll osmi, dok krug desetorice zatvaraju Daniel Ricciardo i Yuki Tsunoda u VCARB-u.

Image

Q1 – Eliminirani vozači: Perez, Russell, Zhou, Ocon i Gasly

Nakon trećeg slobodnog treninga u kojem je McLaren pokazao dominaciju i prilično uvjerljivo s Landom Norrisom ostvario najbrže mjereno vrijeme na suhoj stazi Hungaroring, uoči početka kvalifikacija je pala kiša koja će zasigurno promijeniti tijek samih kvalifikacija u kojima bi moglo doći do nekih iznenađenja.

Na samom početku kvalifikacija vozači su izašli na soft gumama, iako je staza bila vlažna, kako bi isprobali uvjete na samoj stazi koja inače ne pruža previše mogućnosti za pretjecanje pa su zbog toga kvalifikacije dodatno bitne, a prvi vozač koji je izašao na stazu je bio Nico Hulkenberg.

Staza se pokazala dovoljno suha za slick gume, a prema prognozi je postojala mogućnost dodatne kiše pa su praktički svi vozači odmah izašli na stazu te je nastala prilična gužva. Iz McLarena su javili kako očekuju kišu nakon nekoliko minuta te da je prvi krug ključan, a oba vozača su odmah postavila solidna vremena.

Hamilton je postavio najbrže vrijeme u prvom pokušaju, a od bržih momčadi na samoj granici ispadanja su bili Russell i Leclerc. Logan Sargeant je napravio veliku grešku u prvom zavoju te je blokirao kotače i završio ravno u zaštitnoj ogradi, ali je nakon nekoliko sekundi uspio doći natrag na stazu.

Šest minuta i 45 sekundi prije kraja Q1 je pokazana crvena zastava zbog incidenta Sergia Pereza koji je završio u zaštitnoj ogradi na izlazu iz osmog zavoja te razbio svoj Red Bull. Svi preostali vozači su se vratili u bokseve, a na usporenoj snimci smo vidjeli incident u kojem je Perez izgubio bolid na ulasku u zavoja nakon dodira s pasicom, a upravo na tom mjestu je manjih problema imao i Russell nekoliko minuta ranije, ali je on uspio proći bez posljedica.

Upravo u tim trenutcima je kiša počela padati te je bilo za očekivati kako se vremena u Q1 neće moći puno poboljšati nakon što direkcija utrke označi ponovni početak kvalifikacija. Na stazu su odmah izašli vozači Kick Saubera i George Russell koji je bio na 14. poziciji.

Pri kraju kvalifikacija su skoro svi vozači izašli na stazu osim dva vozača Alpinea, a staza je očito bila u dovoljno dobrim uvjetima kako bi vozači poboljšali svoja vremena. Skoro svi su poboljšali svoja vremena, a najveće žrtve su ispali George Russell i Guanyu Zhou koji su ispali uz Pereza i dva Alpinea koji nisu ni izlazili na stazu. Najbrže vrijeme je na kraju postavio Daniel Ricciardo u VCARB-u.

Q2 – Eliminirani vozači: Hulkenberg, Bottas, Albon, Sargeant i Magnussen

Prvi je na stazu izašao Carlos Sainz na korištenom setu guma te je bio jedini u prvih nekoliko minuta koji je izašao na stazu. Hamilton je u prvom brzom krugu na novom setu mekanih guma odmah postavio najbrže vrijeme, ali je iza njega došao Verstappen koji je dodatno spustio vrijeme i došao na vrh poretka. Piastri je bio jako blizu vremenu Nizozemca, a Norris je uspio doći do četvrtog vremena iza Verstappena, Piastrija i Alonsa.

Leclerc je bio peti iza Norrisa, a njegov momčadski kolega je nakon vrlo dobrog kruga došao do treće pozicije sa samo desetinkom zaostatka. Jedini koji nije postavio mjereno vrijeme pet minuta prije kraja je bio Daniel Ricciardo koji se odlučio na samo jedan izlazak na stazu pri kraju Q2.

Par minuta prije kraja kvalifikacijske runde je nastala gužva na kraju pitlanea te se puno vozača požalilo svojim inženjerima kako to nikako nije dobra priprema za brzi krug. Hamilton je poboljšao svoje vrijeme, ali nije uspio doći na bliže od pet desetinki sekunde u odnosu na vodećeg Verstappena.

Stroll je došao do četvrte pozicije, a Leclerc je postavio vrijeme taman ispred njega na četvrto mjesto. Lando Norris je postavio najbrže vrijeme sesije, a Hamilton se našao pod velikom prijetnjom. Na kraju je ‘preživio’ te je 11. Hulkenberg bio 10 tisućinki sekunde sporiji od njega. Bottas, Albon, Sargeant i Magnussen nisu uspjeli složiti krug do kraja te su oni također ispali u drugoj kvalifikacijskoj rundi.

Q3 – Norris osvojio pole poziciju ispred Verstappena

Treća i posljednja kvalifikacijska runda za VN Mađarske je krenula u 16:59 sati po hrvatskom vremenu te je bilo za očekivati kako će se glavna borba voditi između McLarena i Maxa Verstappena za prvu startnu poziciju za sutrašnju utrku. Prvi je na stazu izašao upravo Verstappen, a iza njega i Piastri te preostali vozači.

Verstappen je postavio najbrže vrijeme koje je bilo dovoljno za prvu poziciju sve dok Lando Norris nije postavio svoje vrijeme i uvjerljivo uzeo privremenu pole poziciju. Upravo je u tim trenutcima javljeno kako kiša opet pomalo pada te su svi vozači odmah izašli na stazu kako bi pokušali još poboljšati svoja vremena.

Piastri je bio u tim trenutcima na trećem mjestu, a iza njega su bili Leclerc, Hamilton, Alonso, Sainz, Stroll i dva VCARB-a. Upravo je Piastri bio prvi na stazi na novom setu guma te je imao najbrže vrijeme prvog sektora, a na kraju kruga je došao do druge pozicije iza Norrisa. Verstappen je iza njega postavljao dobra vremena, ali je na kraju ostao na trećoj poziciji. U tim trenutcima, dvije minute prije kraja Q3, Yuki Tsunoda je izletio i razbio svoj bolid te je pokazana crvena zastava.

Dvije minute prije kraja na vrhu je bio dvojac iz McLarena, a Verstappen je bio treći. Sainz je uspio poboljšati svoje vrijeme te je bio četvrti, a iza njega su bili Hamilton, Leclerc, Alonso, Stroll, Tsunoda i Ricciardo. Nekolicina vozača je odmah stala u red na izlasku iz pitlanea kako bi izašli na vrijeme, ali među njima nije bio Verstappen koji je zaključio kao na korištenim gumama neće moći poboljšati svoja vremena.

Kvalifikacije su se nastavile nakon nekoliko minuta, ali zbog brzog izlaznog kruga i ne tako dobre pripreme većina vozača nije uspjela poboljšati svoja vremena. Vodeći trojac je ostao Norris-Piastri-Verstappen, a iza njih je također poredak ostao nepromijenjen u odnosu na prekid prije crvene zastave.

Pretplati se
Obavijesti o
27 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
schumy

Pažljivo sam pročitao sve vaše komentare i predlažem da se okladimo: -Ja glasam da će pobjedu odnijeti RB sa Max-om (točno ste pročitali ne Mx nrgo RB sa Max-om!) Da pojasnim: SVI ama baš svi dosadašnji višestruki prvaci u F1 su to postigli sa DOMINANTNIM bolidima, u “serijama”… Fangio – počeo je u Europi voziti sa 42 godine, znao je da mu vrijeme “curi” i zato je odabrao spasonosnu “formullu” – 5 naslova sa 4 RAZLIČITE marke?! Da, ali koje? One koje su bile najbolje u tom trenutku! Alfa Romeo, Ferrari, Mercedes-Benz, Maserati… Schumacher – 2 x Benneton, 5 x Ferrari…… Read more »

Crnac

Ja sam siguran da će pobijediti HAM. Kod J.M.Fangia (kojeg najviše cijenim kao vozača F1) je zanimljivo i to da mu se nimalo nije sviđao FER i odnosi unutar ekipe (tada). FER je tada bio dominantan i imao je iste mehaničare za sve svoje vozače. Fangio ih je ucijenio odlaskom usred sezone ako mu ne dodjele “osobnog” mehaničara, što su oni i učinili. Te godine osvaja naslov, te napušta tada dominantan FER i prelazi u loš MAS (ako sam dobro zapamtio) s kojim osvaja titulu (iako to nije bio najbolji/brži bolid na gridu tada). U jednoj sezoni, u kojoj je… Read more »

srakar

ola Checo…. imaš mekanu stolicu….

Olimpijada

McL trenutno najbrži

amadeus2022

Moj Lujo šta to bi danas, pa ovo je tvoja staza? Bio sam uvjeren da si ponovno u igri kad ono……

F1 fan

Za ovu stazu nisu britanci uspjeli dogovoriti da pobijedi jbg

White Lion

okladio bih se u 10 000 eura da ce ekipa iz McLarena sutra opet naci nacin kako upropastiti utrku na stazi na kojoj je pretjecanje nemoguce u kojoj imaju najbrze bolide i prvi startni red

Znalac00

Vrlo vjerojatno. Realno, da je Ferrari u poziciji Mclarena, dakle najbrži bolid, ali svaku utrku netko (vozači/stratezi) nešto uprska, svi bi se masovno rugali s njima. A nešto slično je i bilo u prvoj polovici 2022. Ovako, imam dojam da Mclaren svi gledaju blaže, a realno ovakav šlamperaj je na razini Ferrarija.

given2drive

Cestitke momcima…sutra se ocekuje suho vrijeme, a time i, nadam se, zabavna utrka😉

mika.KA

Kakvo su vrijeme rekli sutra?

given2drive

Suncanije i bez kise…

tsunami

Norris će sam sebe razbiti ili izbaciti, piastriu će uprskat zaustavljanje u box ili taktiku, tako da ako ne bude kakvih tehnickih iznanađenja ovo dobijaju max ili lewis.

Bobo2411

Luis teško jer mece nisu baš brze ovaj vikend

Znalac00

Ne bih se čudio takvom scenariju haha. Međutim, koliko god da McL uvijek nekako nešto uprska, toliko ja svaku utrku vjerujem da konačno neće uprskati. Podsjeća me to na Ferrari 2022., kad su kroz prvi dio sezone bili najbolji, ali uvijek su vozači ili stratezi našli način da uprskaju. Ja sam iz utrke u utrku vjerovao da će konačno jednu utrku odvoziti da ne sjebu nešto, ali rijetki su bili takvi slučajevi. Na kraju im je u drugoj polovici sezone i bolid postao lošiji, i Max ih je ostavio u prašini. Nadam se da se sličan scenarij neće ponoviti i… Read more »

F1 fan

Sutra max do pobjede

Znalac00

Čestitke Norrisu. McLaren još jednom pokazuje da je bez konkurencije. Rekao sam i na prošloj utrci, Mercedes ima bljeskove, ali generalno nisu na razini McLarena koji je baš konstantno brz, samo na samom početku sezone nisu bili najbrži, a već dugo su jednostavno uvjerljivo najbrži sveukupno. Međutim, dosad su pokazali zavidan talent za upropastiti pobjedu, i to svi dijelovi te ekipa. Tako da bih sarkastično mogao reći da sutra možem pripremiti kokice i gledati na koji će način ovdje uspjeti uprskati čistu pobjedu. Stvarno su nesnalažljivi, i njihovo današnje ponašanje, panika da će ih netko ugroziti nakon crvene zastave je… Read more »

Bobo2411

opet ti zaključuješ na osnovi jednog kruga da je Mclaren najbrži i tražiš oprvdanje za Max-a…kako to kada je tvoj Max pobjeđivao uredno u svakoj kvali da nisi pisao da je do najbržeg bolida nego do Maxove vožnje??? niste li vi Maxovci pisali da je on najbolji od svih i da pobjeđuje u bilo kojem bolidu? a što se najbržeg bolida tiće tu se gleda sve a ne samo jedan krug..on držanja staze, brzine na ravnom, trošenje guma brzina boxa, strateške odluke, pouzdanost motora…a u tome svemu je još uvije RB najbolji makar ti tu tvrdiš kad Max gubi da… Read more »

Jim Clark

McLaren ima 1-2 i može taktički osigurati pobjedu bar jednom vozaču, ali i upropastiti utrku drugog
To što McLaren Mercedes i Ferrari rade katastrofa greške što ide na mlin RB ali evo konačno izjednačene sezone i uživajte u borbama za pobjedu
Sutra ne očekujem spektakl ako se ne pojavi kiša ili SC pobjeda McLaren je vrlo izgledam scenarij

Znalac00

Ma prijatelju kakav jedan krug…Max je odvozio dva kruga, i u oba nije mogao biti brži od Norrisovog samo prvog….da ne govorim o prethodnim utrkama, kvalifikacijama, svemu, pa baš temeljem svega toga se vidi da je McL najbrži bolid, već duže vremena. A druga stvar, ne znam o čemu ti pričaš kad prigovaraš da je netko govorio o tome da RB nije najbolji bolid kad je Max osvajao poleove. Pa kad je Max osvajao poleove, većinom je RB bio najbrži, osim možda u nekim iznimnim slučajevima kad su protivnici napravili greške ili je Max odvozio nešto spektakularno. Ali kad jedan… Read more »

west

Danas mu je u kvalifikacijama bio službeni redosljed i napredak kroz sezonu momčadi od Bahraina do Silverstona gdje je Red Bull broj jedan , zatim Mclaren pa Mercedes dok Ferrari ide nazad i jedini nema napretka ali ovaj i dalje lupa bez veze. Lola misli ako puno napiše da je pametno napisao!!!

Znalac00

Kakav “službeni napredak kroz sezonu” lol? Nisam to vidio, ako možeš reći o čemu se radi. Uvijek volim argumente, tako da me zanima o čemu se radi i tko je i kako mjerio napredak. Po meni, uopće nema sumnje da je McL napravio debelo najveći napredak od početka sezone.

west

Kad budeš gledao legalno a ne preko truljavih stremova onda ćeš i primjetit takve stvari a ne pada mi napamet da ti objašnjavam , nema koristi od toga imam iskustva s takvim iskklučivim tipovima kao ti !

Znalac00

Toliko o tome tko je isključiv, a tko želi razgovor 🙂

Crnac

“….Tu se vidjelo svo znanje i iskustvo Alonsa i Maxa koji su jedini odmah izašli iz bolida i skužili da je to kraj priče….”

Nisu izašli jer nisu imali novih softova.
Alonsova izjava: “When we got out of the car, we were told that Q3 would be recorded again… because I had no more tires, I didn’t drive out again.”

stoka

Perez vozačina!!!

Webmaster

Opet se “proslavio”.

papaya

Hm…veliki zaostatka mog Merca

Sritno Lando

Related Posts
27
0
Would love your thoughts, please comment.x