Nakon odustajanja na Velikoj nagradi Australije, Max Verstappen vratio se pobjedničkim navikama. Trostruki svjetski prvak u Japanu je osvojio pole position, suvereno dominirao tijekom čitave utrke za svoju 57. Grand Prix pobjedu u karijeri, a dodao je i bod za najbrži krug.
Staza Suzuka sretno je mjesto za Maxa Verstappena. Treću godinu zaredom Nizozemac je osvojio Veliku nagradu Japana, a tako nešto u prošlosti je uspjelo Michaelu Schumacheru u periodu od 2000. do 2002.
Vozači su ove godine u Japanu dvaput morali odraditi start jer se ubrzo nakon prvog dogodila nesreća u kojoj su sudjelovali Daniel Ricciardo i Alexander Albon pa je pokazana crvena zastava. Kod oba starta Verstappen je odradio odličan posao i obranio svoju najbolju startnu poziciju. Tijekom same utrke nije imao većih problema i slavio je s 12 sekundi prednosti u odnosu na najbližeg pratitelja.
“Bilo je vrlo lijepo. Naravno, kritična je točka bio start i trebalo je ostati naprijed, a nakon toga bolid je po meni bio sve bolji i bolji kako je utrka odmicala. Ne znam je li to imalo veze s činjenicom da se naoblačilo, ali da, vrlo lijepa utrka. Sve je prošlo stvarno dobro. Zaustavljanja u boksu bila su dobra, strategija je po mom mišljenju ispala kako treba, tako da nije moglo biti bolje”, komentirao je pobjednik VN Japana.
Na drugom mjestu utrku je završio Sergio Perez, tako da Red Bull na otvaranju sezone ima tri dvostruke pobjede nakon četiri održane utrke. Jedino je Melbourne određena ‘crna mrlja’ u ovoj sezoni Red Bulla.
“Na toj zadnjoj utrci smo malo zaštucali, ali vrlo sam sretan da smo se vratili na vrh. Navijači su bili odlični, a i zbog Honde je fantastično pobijediti ovdje”, rekao je Verstappen.

Zanimljiva je u jednom trenutku utrke bila komunikacija između Maxa i njegovog trkaćeg inženjera Gianpiera Lambiasea.
Max je rekao: “Da, možda bi jedan ili dva klika manje bilo u redu.”
“Neću reći da sam ti rekao, ali razumijemo se. Hvala ti”, odgovorio je Lambiase.
Nakon utrke Verstappen je objasnio da se radilo o određenom neslaganju oko podešavanja prednjeg krila za utrku na stazi Suzuka.
“Imali smo, neću reći raspravu, ali on me pitao jesam li siguran da želim tako podesiti. Ja sam bio prilično siguran, ali ispostavilo se da sam bio u krivu, dok je on imao pravo.”
“Na neki me način to i motivira jer, iako nisam potpuno sretan s balansom bolida, ipak želim voziti konstantno koliko god to mogu i bez deranja na njega. Imamo odličan odnos i dobro funkcioniramo. Inače s bolidom nisam bio sretan sve do kvalifikacija, ali napravili smo neke promjene. Ne mogu ići u detalje, ali to mi je pomoglo danas pa je bilo puno ljepše voziti i puno lakše kontrolirati bolid”, poručio je Nizozemac.
Inače, Verstappen je u nedjelju postao četvrti vozač u povijesti Formule 1 koji je tijekom karijere proveo tri tisuće ili više krugova u vodstvu utrke. Prije njega to je uspjelo Michaelu Schumacheru, Sebastianu Vettelu i Lewisu Hamiltonu.
Što se stanja u ovogodišnjem prvenstvu tiče, Max je u vodstvu s tri pobjede i 77 bodova. Drugi je Perez s 13 bodova manje, a treće mjesto drži Charles Leclerc s 59 osvojenih bodova. Iduća utrka vozi se u Kini, gdje nas čeka i prvi sprint vikend ove godine.