Sainz: U jednom sam trenutku mislio da postolje neće biti moguće

Još je jedan dobar nastup iza Carlosa Sainza. Na Velikoj nagradi Japana ponovio je rezultat s otvaranja sezone u Bahreinu, treće mjesto iza Red Bullovog dvojca. Put do tog ostvarenja nije bio jednostavan, a borba protiv momčadskog kolege Charlesa Leclerca i Landa Norrisa u McLarenu bila je vrlo interesantna.

Carlos Sainz je na startu Velike nagrade Japana dijelio drugi startni red sa svojim bivšim momčadskim kolegom Landom Norrisom. Nije ga uspio nadmudriti niti kod prvog, niti kod drugog starta koji se dogodio nakon crvene zastave zbog nesreće Daniela Ricciarda i Alexandera Albona.

Zanimljivo je bilo taktičko nadmudrivanje unutar Ferrarijeve ekipe jer Sainz je bio na strategiji dva ulaska u boks, dok je Charles Leclerc, koji je startao s osme pozicije, gume mijenjao samo jednom. Iako se Španjolcu u jednom trenutku činilo da bi taktika monegaškog vozača mogla biti bolja i donijeti postolje, završni Sainzov stint bio je odličan te je uspio prestići i Norrisa i Leclerca na putu do trećeg mjesta.

“U jednom trenutku, mislio sam da postolje neće biti moguće, ali onda s novim tvrđim gumama imao sam mega brzinu i uspio sam se probiti do mjesta na postolju”, izjavio je Carlos.

“Nekako smo znali da će naša brzina u utrci biti bolja od one u kvalifikacijama. Ipak, vjerojatno ne dovoljna za pobjedu jer kad startate četvrti i pritom znate kako je Red Bull dobar u utrkama, onda je nemoguće razmišljati o pobjedi.”

Verstappen i Sainz u trenucima slavlja nakon VN Japana (Photo by Clive Mason/Getty Images)

Sainz se može pohvaliti da je na postolju završio sve utrke ove sezone u kojima je sudjelovao. Ima treća mjesta iz Bahreina i Japana, pobjedu iz Australije, a Saudijsku Arabiju morao je propustiti zbog operacije slijepog crijeva. Za usporedbu, prošle godine mu je trebalo čak 13 utrka za prvi plasman na pobjedničko postolje. Na Suzuki je potvrdio jako dobru formu.

“Imao sam dobru utrku, iskreno. Vrlo sam sretan jer bilo je dosta teško na stazi zbog degradacije guma. No onda su odjednom došli oblaci, degradacija se značajno smanjila i pomislio sam da će možda strategija jednog zaustavljanja biti bolja, a mi smo bili na dva.”

“Morao sam pretjecati puno bolida, a pretjecanje je bilo nezgodno. Uvijek na Suzuki morati stvarno savršeno pogoditi zadnju šikanu da biste imali dobru brzinu prema zavoju broj 1. Uspijevao sam odrađivati svoja pretjecanja, no bilo je teško.”

“Mislio sam da će biti jako teško vratiti se do četvrtog ili trećeg mjesta nakon drugog zaustavljanja u boksu, s obzirom na to kako je teško bilo prestići Mercedes u drugom stintu. Znao sam da moram biti puno brži od Landa i Charlesa, no na kraju sam uspio. Bio sam brz na tvrđim gumama i stvarno mi se svidjelo kako mi je taj hard dao dobar osjećaj za napadanje, to me dovelo do postolja”, komentirao je nakon utrke Ferrarijev vozač.

Vozači Formule 1 sada imaju jedan slobodan vikend, a onda ih očekuje Velika nagrada Kine i prvi trkaći vikend sa sprint utrkom u ovoj sezoni. U Šangaju se utrke Formule 1 nisu vozile od 2019. pa vozače i timove sigurno očekuje interesantan izazov.

“Mislim da će biti težak vikend svima. Imat ćemo sprint na stazi na kojoj nismo vozili pet godina, a sa samo jednim satom treninga, svima će biti izazovno. Bit će to dobar vikend. Sada želim par tjedana dobrog treninga i nastavka mog oporavka, a onda u Kini opet idem punim gasom”, poručio je Sainz.

U ukupnom poretku vozača Španjolac se nalazi na četvrtom mjestu. Zaostaje samo četiri boda za momčadskim kolegom, iako nije vozio jednu od utrka. Naravno, naprijed je Red Bullov dvojac koji je u četiri utrke ostvario tri dvostruke pobjede.

Pretplati se
Obavijesti o
3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
cagliostro

Carlosu ide fino ove sezone.. Najbolji su mi bili komentari nakon Australije tipa Ferrari sustigao RB i ostalo što je vrištao sa svih strana.. I onda Suzuka..
😂😂😂

srakar

Šteta što si ispao žrtveno janje. Definitivno zaslužuje mjesto u tom bolidu. Nadam se da će to primjetiti neki ljudi pa ga staviti u slični bolid, a on će izvući maksimum iz istog. Po meni je kompletniji vozač od Charlesa.

Jim Clark

Sainz je srčaniji i temperamentniji i može izvući i zadnji atom snage iz bolida, Charles mora poraditi na psihi, ima izvanrednu percepciju događanja na stazi i vozačke sposobnosti
Njihov najveći problem je sam Ferrari koji je nepredvidiv a i odluke iz boksa znaju unakaziti utrke vozača

Related Posts
3
0
Would love your thoughts, please comment.x