Leclerc na vrhu, Ferrariji najbrži na održanom drugom treningu u Las Vegasu!

U čak četiri sata po lokalnom vremenu završen je drugi slobodni trening na Velikoj nagradi Las Vegasa. U neuobičajenim okolnostima u američkom gradu najbrži je bio Ferrarijev Charles Leclerc vremenom od 1 ok:35.265, a s više od pola sekunde zaostatka na drugo se mjesto smjestio njegov momčadski kolega Carlos Sainz (+0.517s).

Podsjetimo, prvi je trening završio nakon samo osam minuta nakon što se oštetio Sainzov bolid. Španjolac je prešao preko nepravilno zavrnutog šahta, a organizatori su jedva na vrijeme popravili stazu i uz odgodu od čak dva i pol sata, trening je ipak uspješno održan u SAD-u.

Treći je završio Fernando Alonso u Aston Martinu (+0.528s). Nakon osvojenog postolja u Brazilu, Španjolac je demonstrirao vrlo dobru formu i u Las Vegasu. Četvrti je završio Sergio Perez (+0.820s) u Red Bullu, a peti Valtteri Bottas (+0.864s).

S obzirom na kratko trajanje prvog treninga, drugi je produžen na jedan sat i 30 minuta, a akcije na stazi nije nedostajalo. Vozači su odvozili puno krugova, a prednjačili su Hamilton, Albon i Sargeant s 42 kruga.

Šesti je završio aktualni prvak Max Verstappen (+0.918s), a sedmi Nico Hulkenberg (+1.224s). Osmi je Lance Stroll (+1.398s), a u najbržih deset završili su još Lewis Hamilton (+1.398s) i Alexander Albon (+1.424s).

U subotu u 05:30 sati po hrvatskom vremenu je treći slobodni trening, a zatim kvalifikacije u 9 sati.

TIJEK TRENINGA

Nakon neslavnog prvog treninga, koji je trajao samo osam minuta, postojala je velika sumnja u održavanje drugog treninga na ulicama glamuroznog Las Vegasa. Strah je, uistinu, bio utemeljen. Drugi trening trebao je početi u ponoć po lokalnom vremenu (9 sati u Hrvatskoj), ali početak je odgođen za čak dva sata zbog radova na stazi.

Carlos Sainz prešao je preko nepravilno zavrnutog šahta u prvom treningu zbog čega je teško oštetio motor, a na kraju i zamijenio zbog čega je kažnjen. Organizatori su tako između prvog i drugog treninga popravljali sve probleme i nedostatke na stazi, uz utrku s vremenom.

Iako je početak treninga odgođen u 2 sata ujutro po lokalnom vremenu, on je odgođen za 15 minuta, samo da bi F1 još jednom odgodila početak. Trening je, ipak, konačno počeo u 2 sata i 30 minuta po lokalnom vremenu, odnosno u 11:30 u Hrvatskoj. Zbog činjenice da je prvi trening trajao manje od deset minuta, F1 je produljila trajanje drugog treninga na sat i pol.

Iako je trening održan, u njemu nisu mogli uživati oni koji su izdvojili prilično izdašnu svotu kako bi ovu Veliku nagradu pratili uživo s ulica Las Vegasa. Naime, FIA je poslala navijače kući iz ‘logističkih razloga’ zbog kasnog početka treninga.

Temperatura zraka bila je 14 stupnjeva, a staze 15 stupnjeva na drugom treningu.

Prvi su na stazu izašli vozači McLarena, ali Norris izlazak na stazu neslavno je završio. Imao je problema s bolidom, zbog čega se ubrzo vratio u garažu.

Fantastičan posao obavili su mehaničari Ferrarija, koji su na vrijeme popravili Sainzov bolid. Španjolac im se odužio odličnom vožnjom na treningu. Izbio je na vrh poretka na početku treninga, a cijelu sesiju bio je među vodećim vozačima.

Na početku treninga većina je vozača bila na soft gumama, a Red Bullovi vozači bili su na mediumu. Ipak, glavni izazov na početku sesije bio je zagrijavanje guma. Temperatura u Vegasu nije baš visoka, zbog čega je teže zagrijati gume na temperaturu koja je zadovoljavajuća za pravi krug.

Zbog toga smo vidjeli brojne greške. Primjerice, Lance Stroll izgubio je kontrolu nad bolidom i izvrtio se, ali nije udario u zaštitnu ogradu i bez problema je nastavio treningom.

Zanimljivo, na treningu nismo vidjeli puno krugova na tvrdim gumama. Većina vozača provelo je trening na soft i medium gumama, a trening je u 4 sata po lokalnom vremenu konačno završio.

Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
MikiRi

Svaka čast Ferrariju što su složili bolid na vrijeme, ali ja se sa nostalgijom sjećam vremena u kojima je postojalo pravilo trećeg rezervnog bolida. Svaki tim je imao 3 bolida u boksu….po jedan za svakog vozača i treći kao rezerva u slučaju kvara ili sudara i oštećenja. Vozač bi uzeo sic iz svog oštećenog bolida i trčao bi u boks. Naravno, postojala su pravila kad se to može a kad ne. Ali pravila su nekad bila puno fleksibilnija, pametnija i svrsishodnija nego što je to slučaj danas.

schumy

Nije smiješno, otužno je i ubitačno za nas poklonire F1 utrka po pravim stazama a ne po ovim kaldrmama sa šahtama koje “skaču” i labavim poklopcima…
E moja F1 kamo i ti ideš???

mody

zasto se vpzilo u 3 sata ujutro haha nitko nije spavao d buke to nije normalno

Zinzi

Tamo se “nikad” ne spava. Sve je otvoreno 24h 🙂

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x