Charles Leclerc najbrži u kvalifikacijama za VN SAD-a!

Charles Leclerc u Ferrariju je postavio najbrže vrijeme kvalifikacija koje će odrediti startni grid za nedjeljnu utrku. Drugo mjesto je zauzeo Lando Norris u McLarenu, a treći je završio Lewis Hamilton u Mercedesu.

Četvrto vrijeme kvalifikacija je postavio Carlos Sainz u drugom Ferrariju, a peto George Russell u Mercedesu. Max Verstappen u Red Bullu će krenuti sa šeste startne pozicije, dok je četvrti startni red rezerviran za momčad AlpineaPierre Gasly i Esteban Ocon su završili sedmi i osmi. Krug desetorice najbržih zatvaraju Sergio Perez u Red Bullu i Oscar Piastri u McLarenu.

Image

Q1 – ELIMINIRANI VOZAČI: HULKENBERG, ALONSO, ALBON, STROLL I SARGEANT

Kvalifikacije na stazi u Austinu su krenule u 23 sata po hrvatskom vremenu te je nekolicina vozača odmah izašla na stazu. Vozači su imali smo jedan slobodni trening uoči ovih kvalifikacija pa je bilo za očekivati kako će se vremena tijekom kvalifikacija poboljšavati iz kruga u krug. Logan Sargeant je bio prvi na stazi, ali je odustao od svojeg brzog kruga i vratio se u bokseve.

Charles Leclerc je odmah postavio najbrže vrijeme, ispred Norrisa i Pereza koji su kasnili manje od desetinke sekunde. Ipak, Verstappen je iza njih postavio još bolje vrijeme i došao na vrh poretka. Nico Hulkenberg u poboljšanoj verziji Haasa je nakon 10 minuta prve kvalifikacijske runde postavio najbrže vrijeme, a vrlo brzo iza njega je isto napravio i Pierre Gasly.

S obzirom na samo jedan slobodni trening, očekivano je kako će se uvjeti na stazi drastično poboljšavati iz kruga u krug što su dokazali vozači Ferrarija pet minuta prije kruga. Logan Sargeant je poništio brzi krug zbog prelaska bijele linije u zavoju 12 te je nekoliko minuta prije kraja prve kvalifikacijske runde bio jedini bez postavljenog vremena.

Na samom kraju prve kvalifikacijske runde svi vozači su bili na stazi kako bi poboljšali svoja vremena i prošli u drugu kvalifikacijsku rundu. ‘Deblji kraj’ su izvukli Hulkenberg, Alonso, Albon, Stroll i Sargeant što znači da smo ostali bez oba Williamsa i bez oba Aston Martina.

Q2 – ELIMINIRANI VOZAČI: TSUNODA, ZHOU, BOTTAS, MAGNUSSEN I RICCIARDO

Na početku druge kvalifikacijske runde nekoliko je vozača izašlo na korištenim setovima mekanih guma kako bi postavili prve brze krugove. Verstappen je bio najbrži, a u tri desetinke iza njega su bili ugurani vozači Alpinea, Mercedesa, McLarena i AlphaTaurija te je grid bio vrlo izjednačen.

Dva Ferrarija su prvi izašli na stazu za drugi pokušaj na novom setu guma, a većina vozača je čekala posljednje minute kako bi iskoristili najbolje uvjete staze na samom kraju Q2. Leclerc je nakon završetka svojeg brzog kruga bio u tom trenutku najbrži, ali iza njega su dolazili i drugi vozači na novim gumama i očekivanim još bržim vremenima.

Sainz je bio tri desetinke sporiji, a Verstappen samo četiri tisućinke sporiji od vozača Ferrarija. Hamilton je na kraju složio krug dovoljan za prolazak, a Perez se ‘provukao’  kao deseti u Q3. Tsunoda, Zhou i Bottas su bili jako blizu prolasku, ali po njihovu žalost to nisu uspjeli. Magnussenu ni poboljšani bolid nije bio dovoljan za prolaz u Q3, a Ricciardov posljednji brzi krug je bio poništen zbog granica staze.

Q3 – LECLERC ISKORISTIO GREŠKU VERSTAPPENA I UZEO POLE POSITION

Vozači Red Bulla, Ferrarija, Alpinea i McLarena su odmah izašli na stazu čim je direkcija utrke dozvolila izlazak iz pitlanea, a nakon minute su ih slijedili i vozači Mercedesa. Max Verstappen je bio prvi te je postavio i prvo mjereno vrijeme u trećoj i posljednjoj kvalifikacijskoj rundi. Leclerc je u prvom pokušaju bio desetinku i pol brži od Verstappena, a Sainz je bio još toliko sporiji od Nizozemca.

Mercedesi su izgledali prilično uvjerljivo te je Hamilton postavio drugo vrijeme nakon prvih pokušaja, samo pola desetinke iza Leclerca. Gasly je bio peti, Perez šesti, a onda su slijedila dva McLarena i Esteban Ocon. George Russell je poništio brzi krug zbog prelaske bijele linije u svojem krugu. Verstappen je bio prilično bijesan zbog toga što je u svojem brzom krugu imao malo smetnje u posljednjem zavoju od svojeg momčadskog kolege.

U druge pokušaje se krenulo s nekoliko minuta do kraja treće kvalifikacijske runde, a prvi u redu je bio Charles Leclerc u Ferrariju koji je u prvom sektoru imao desetinku brže vrijeme od prvog pokušaja. U zadnjem sektoru je imao malo prometa te je izgubio malo vremena, iako je poboljšao svoje vrijeme.

Verstappen je u posljednjem krugu uspio napraviti malo ‘čudo’ te je privremeno preuzeo vodstvo, ali su suci vrlo brzo poništili krug zbog limita staze. Russell i Hamilton nisu uspjeli biti brži od Ferrarija, a jedino mu se približio Lando Norris u McLarenu koji će krenuti iz prvog startnog reda. Max Verstappen je zahvaljujući krugu iz prvog dijela Q3 zadržao šestu poziciju te će krenuti iz trećeg startnog reda.

Pretplati se
Obavijesti o
21 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
stoka

Bravo checo, u toliko slabijem red bullu biti na samo 2 stotinke od ocona…

west

Amerika je veliko tržište pa treba malo i pozirat na polu!!!

Jim Clark

Kakvo poziranje , to je dio foruma showa
Bitno si oropustio
Leclerc se vraća u forumu i Ferrari djeluje jako dobro, Mercedes isto, McLaren Norris izvanredno, RB očito nije bolid za domnaciju u jednom krugu

mody

ako vo ne dobije charles onda stvarno

Znalac00

Čestitke Leclercu. Pratim F1 20+ godina i sad pred kraj sezone definitivno mogu reći da je ovo što se tiče kvalifikacija najbolja sezona koju sam gledao. Svake kvalifikacije na rubu, uvijek u minimalnim razmacima. Danas su 3-4 vozača, svi iz različitih bolida, bili kandidati za pole. Nisu ni utrke mnogo lošije, samo je dominacija Verstappena nekako bacila sve u drugi plan, ali iza njega je cijelu sezonu jako zanimljivo. Bolidi su generalno jako blizu jedni drugima. I ova sezona je isto tako i dobar dokaz svima zašto ne bi bilo dobro da svi voze iste bolide.

odsenne

nije mi jasnio čemu minusi?

schumy

“Crveni šlamperaj” vam je očitao lekciju kingići&ostali kingići i obožavatelji božanskog Maxa!!!
Forta Ferrari!!!

Webmaster

Još da to Lec pretvori u pobjedu…

B4c4

Jako teško, iako navijam za crvene treba biti realan i biti sretan ako uopće bude na postolju. Jer svi iz njega (mislim na bolide) bolje čuvaju gume od ferraria.

Webmaster

Po svemu sudeči strategija presuđuje,kao i do sada. Bilo bi zanimljivo da netko od prve trojice (može i Lec) uzme pobjedu,Maxu je ionako svejedno…

schumy

Forza…

theKing

Realno,tesko da ferr moze do postolja.
Mislim da ce biti bitka merc,mcl,bull.
Ali svaka cast na poleu

147 kt

Eh. Misliti je. Kak ide dalje.

Jim Clark

Prvih 12 je unutar sekunde, start i strategija će odlučivati o pobjedniku
RB i Mercedes su tu u prednosti ali u nekoj ludoj utrci može pobjediti i Ferrari i McLaren i Alpine je vrlo konkretan danas
Bumo vidli zanimljivu utrku

Znalac00

Tipujem na Hamiltona. Baš je taj njegov Mercedes s novom podnicom izgledao danas odlično, činilo se da ima i još brzine i da je mogao i pole uzeti. A Mercedes je već poznato, za razliku od Ferrarija, uvijek još bolji u utrci. Vidjeli smo i prošlu utrku da su imali odličan tempo (Russell). RB u zadnje vrijeme iz utrke u utrku gubi korak. Pitanje Perezovog ulaska u q3 danas nije bilo pitanje njegovih grešaka ili sporosti, već čistog tempa. Njegov zaostatak za Maxom je bio prihvatljiv. A ni Max više vožnjom do krajnjeg limita ne može uzeti pole. Očito je… Read more »

stoka

Pa da, perez vrhunski do p8 u sporom red bullu (i alpina je danas bila brza)
A max je u q3 ima jedini sporije vrime neg u q2, i ima vrime za pole koji mu je ponisten radi izlaska sa staze, a ti tu pises bajke da ne moze do polea? Max opet prokocka pole i pogrisia pod pritiskom a ne pricas filozofije…

I da, za kraj, perez je bolji nego ocon. Hahahha

Znalac00

Zaista si naporan više s tim komentarima. Da, Perez je bolji od Ocona, vozili su zajedno u istom bolidu, pobijedio ga je. Alpine danas je bila dobra, što, Alpinea ne smije biti dobra? Sumnjam da će u utrci imati tempo i blizu RB-a, i Checo će vjerojatno biti daleko ispred njih, ali to tebe ništa ne zanima, ti si tu da bacaš sarkastične komentare. Što se Maxa tiče, vozio je na samom rubu, što se vidjelu u prvom zavoju, a i činjenicom da je otišao van staze. I taj njegov poništeni krug je bio 5 tisućinki brži od Leclerca, dakle… Read more »

stoka

Pricas lovacke price. Ocon dosa u force indiu 2017 kao 20godisnjak mao rookie, nakon sto je vozia zadnjih par trka za manor, u momcad di ga ceka 6g iskusniji perez, koji je u force indiji od 2014g. U kvalifikacijama ga ocon pobjeduje u 2 sezone rezultatom 22-19, dok u trci je perez bolji sa 22-18. S tim da ocon ima 7dnf a perez 3dnf. Ako izuzmemo prvih 10 trka u force indiji (di se amo rec ocon prilagodava bolidu i sl.) Rrzultat bi bia q:21-10 i trka: 15-15. Sve to u 1. Pravoj sezoni ocona, u momcadi di je perez… Read more »

Jim Clark

Ne voliš Pereza
Tvoj problem

Znalac00

Ovo što ću sad napisati je za ostale koji čitaju, jer tebi očito nema pomoći. Perez i Ocon bili su dvije sezone zajedno. Ocon NIJE bio rookie jer je prije toga vozio pola sezone. Po definiciji se zna što je rookie, i nije vozio “par utrka” nego točno pola sezone. U prvoj zajedničkoj sezoni, Perez ga je dobio sa 100-87, a u drugoj sa 62-49. Dakle, jednakih 13 bodova razlike, u postotku je Ocon čak i lošije prošao u drugoj sezoni. Toliko o “rookieju” Oconu. Nakon te dvije sezone Ocon JE IZBAČEN iz tima, Perez je naravno ostao. Ocon sljedeću… Read more »

stoka

Pregazia hulka, 35-26 za hulka u kvalifikacijama. Mjerilo brzine vozaca su kvalifikacije u odnosu na momcadskog kolegu, a ne kad startaju tamo 13 dal ce neko uvazit bod il ne… jer se u guzvi svasta moze desit, moze riknut bolid, mogu ti zajebat box, strategiju, itd… A u kvalifikacijama je perez popusia i od hulka i od ocona s polugodisnjim iskustvom koji je dosa u njegovu gorce indiu. I da, ocon je potjeran jer je u momcad dosa jedini vozac kojeg je perez uspoa dobit a to je stroll, i to zato jer mu je caca kupia momcad, to si… Read more »

Related Posts
21
0
Would love your thoughts, please comment.x