Max Verstappen pobjednik kaotične utrke u Australiji!

Max Verstappen u Red Bullu je pobijedio na utrci za VN Australije u Melbourneu te je time povećao svoje vodstvo u ukupnom poretku. Dobrom vožnjom do drugog mjesta je došao Lewis Hamilton u Mercedesu, a treći je završio Fernando Alonso u Aston Martinu.  

Četvrti je završio Lance Stroll u drugom Aston Martinu, peti Sergio Perez u drugom Red Bullu, a šesti Lando Norris u McLarenu. Nico Hulkenberg je osvojio vrijedne bodove za Haas na sedmoj poziciji, a domaći vozač Oscar Piastri, u drugom McLarenu, je osvojio svoje prve bodove u karijeri završivši na osmom mjestu. Krug desetorice su zatvorili Guanyu Zhou u Alfi Romeo te Yuki Tsunoda u AlphaTauriju.

Image

Tijek utrke:

Prije samog početka utrke smo saznali kako će Valtteri Bottas i Sergio Perez startati iz bokseva. Svih prvih 10 vozača na gridu je odabralo srednju mješavinu guma za start utrke, osim Gaslya na softu. Osim njega, i drugi vozač Alpinea je uzeo mekane gume, kao i dva vozača Alfa Romea, a De Vries i Perez su na tvrdim gumama.

Formacijski krug je prošao bez većih problema te je sve bilo spremno za početak VN Australije koja je ove godine imala rekordnu posjetu od preko 440 tisuća gledatelja u Melbourneu. Start utrke je prošao mirno za sve vozače, a Russell je odmah na ulasku u prvi zavoj uspio prestići Verstappena za vodstvo utrke.

Pravac nakon prvog zavoja nam je ponudio jako puno promjena pozicija, a najveći ‘gubitnik’ starta utrke je bio Charles Leclerc koji je nakon kontakta s Lanceom Strollom završio u šljunku te je za njega utrka bila gotova nakon samo nekoliko sekundi. Zbog toga je na stazu izašao Sigurnosni automobil kako bi se Ferrarijev bolid uklonio te je isti bio na stazi nekoliko krugova.

Najveći ‘dobitnik’ je bio Lewis Hamilton koji je vrlo agresivnim potezom na ulasku u drugi zavoj prošao kraj Verstappena te je Mercedes prije restarta utrke imao 1-2 na stazi. Tijekom perioda sigurnosnog automobila nekolicina vozača je bila u boksevima na promjeni guma, uključujući Pereza.

Nakon restarta utrke Verstappen je odmah došao vrlo blizu Hamiltonu, kao i Hamilton Russellu, ali nije bilo većih promjena. Nakon nekoliko krugova, kada se DRS uključio ‘u igru’, vodeći trojac je bio vrlo blizu te je Hamilton skoro napao svog momčadskog kolegu za vodstvo u utrci. Ipak, Russell je uspio sačuvati svoju poziciju, a krug kasnije je Alex Albon, koji je do tada bio na odličnom sedmom mjestu, završio u zaštitnoj ogradi te je na stazu izašao sigurnosni automobil.

Ponovljene snimke pokazuju da Albon nije imao nikakav kontakt već je samo izgubio kontrolu bolida te na samom kraju prvog sektora završio prednjim krajem u zaštitnoj ogradi, a nakon toga je prilično puno šljunka završilo na stazi. Kako bi iskoristili moguću prednost, Russell i Sainz su otišli u bokseve na promjenu guma, a preostali vozači su ostali na svojim pozicijama.

Ipak, samo nekoliko trenutaka kasnije je pokazana crvena zastava te su se svi vozači morali posložiti u pitlaneu. Russell i Sainz su ispali veliki gubitnici ove odluke direkcije utrke, a svi ostali vozači će imati mogućnost ‘besplatne’ promjene guma u boksevima. Nakon ove odluke direkcije utrke bit će zanimljivo vidjeti što će reći momčadi nakon utrke, ali u ovom trenutku to nije bilo bitno.

Restart utrke je bio zakazan za 7:33 po hrvatskom vremenu, nakon samo 15-ak minuta, što pokazuje da se moglo možda proći i bez crvene zastave i potpune neutralizacije utrke. Hamilton i Verstappen se zasigurno neće žaliti, ali bit će zanimljivo vidjeti hoće li Hamilton moći zadržati aktualnog prvaka iza sebe.

Sigurnosni automobil je poveo sve vozače u ‘formacijski krug’ prije samog restarta utrke, a direkcija utrke je odlučila kako ćemo imati standing start tj. praktički još jedan start kao na samom početku utrke. Hamilton je zadržao vodstvo dobrom reakcijom na startu, a Verstappen se kratko našao pod pritiskom Fernanda Alonsa.

Dva kruga kasnije, kada je uključen DRS, Verstappen se ‘zaljepio’ za Hamiltona te je na stražnjem pravcu prošao kraj Mercedesa bez ikakvog problema. Pravi pokazatelj brzine njegovog Red Bulla je činjenica da je Verstappen od prolaska kraj Hamiltona do kraja kruga napravio prednost od čak dvije sekunde.

Russell je na samom startu napredovao dvije pozicije, a odmah je napao i Strolla i Gaslya te se brzo našao na četvrtoj poziciji iza Alonsa. Veliki napredak je napravio i Carlos Sainz koji se nakon nekoliko krugova našao na šestoj poziciji, a bilo je očito kako je Ferrari pronašao brzinu na tvrdoj komponenti guma.

Iz direkcije utrke smo dobili informaciju kako je pod istragom ‘procedura restarta’ utrke kada su vozači imali problema na kraju prvog sektora jer su vodeći prilično usporili, a vozači iza to nisu očekivali pa je nekolicina vozača obavila pretjecanja van staze.

Na ulasku u 18. krug su nastali novi problemi. Ovog puta za Georgea Russella kojem je otkazala pogonska jedinica te je iz stražnjeg dijela počeo izlaziti dim, a vidjeli smo i vatru. Russell se uspio zaustaviti na izlasku iz pitlanea te su suci uspjeli ugasiti vatru na bolidu i pomaknuti bolid unutar granica bokseva uz virtualni sigurnosni automobil, bez većih problema.

Perez je u međuvremenu nastavio napredovati te je došao do 12. pozicije iza Estebana Ocona koji je imao DRS od bolida ispred sebe, a taj ‘vlakić’ je predvodio Tsunoda na devetoj poziciji. Sainz je u međuvremenu došao ‘u mjenjač’ Pierreu Gaslyu, ali u prvih nekoliko pokušaja nije uspijevao proći kraj vozača Alpinea. Nakon nekoliko krugova je uspio proći kraj Gaslya te je došao na četvrtu poziciju.

Nakon toga je došlo do ‘smirivanja’ situacije te su vozači čuvali svoje gume i bolide. Alonso je krenuo u 30. krugu lagano pritiskati Hamiltona ispred sebe, a Sainz iza njega je uspijevao pratiti taj tempo. Hulkenberg je na sedmoj poziciji bio vrlo brz, na trenutke čak i brži od vodećih vozača, što je ukazivalo da svi vodeći čuvaju svoje gume te će vrlo vjerojatno ići do kraja na ovom setu tvrdih guma.

U 47. krugu je Verstappen napravio grešku na ulasku u pretposljednji zavoj te je blokirao kotače i otišao na travu, ali je uspio doći natrag na stazu bez većih problema. Izgubio je tri sekunde u odnosu na Hamiltona, ali je i dalje bio u vodstvu utrke bez problema. Najveća borba na stazi je bila ona između Norrisa i Hulkenberga za osmu poziciju, a McLarenov vozač je nakon nekoliko krugova uspio proći kraj Haasa.

U 54. krugu je došlo do problema na bolidu Kevina Magnussena kada je vozač Haasa na izlazu iz drugog zavoja udario u zaštitni zid stražnjom desnom gumom te je puknuo ovjes. Uspio je zaustaviti bolid na prilično sigurnom mjestu, ali je vrlo brzo direkcija utrke poslala sigurnosni automobil na stazu.

Samo pola kruga nakon izlaska sigurnosnog automobila na stazu, odlučeno je kako će u potpunosti zaustaviti utrku crvenom zastavom te su svi bolidi otišli u bokseve. Vodeći vozači su bili prilično iznenađeni odlukom direkcije utrke, ali to nisu mogli promijeniti. Utrka će se nastaviti u 8:56 po hrvatskom vremenu, a možemo očekivati ponovni start kao i tijekom prethodne crvene zastave.

Vodstvo utrke je uoči izlaska bolida iz bokseva objavilo kako ćemo imati još jedan standing start što nam je garantiralo da ćemo gledati zanimljiv kraj utrke u Melbourneu. Sargeant i De Vries su prvi izašli na stazu kako bi se vratili u vodeći krug, a onda je sigurnosni automobil predvodio sve druge vozače u dodatni krug prije restarta utrke.

Restart utrke je bio vrlo napet, a najbolje se snašao Verstappen koji je zadržao prvu poziciju. Iza njih je nastao pravi kaos te je nekolicina vozača odustala zbog kontakta. Alonso je nastradao pod udarom Carlosa Sainza, a Stroll je otišao u trećem zavoju skroz u šljunak te je izgubio treću poziciju. Dva Alpinea su se međusobno sudarili na izlazu iz drugog zavoja te su oboje oštetili svoje bolide i odustali od utrke.

Crvena zastava je pokazana vrlo brzo zbog jako puno bolida u zaštitnim ogradama i u šljunku. Alonso se odmah požalio na team radio na dodir sa Sainzom, a pozvao je momčad da pregleda i kada je pokazana crvena zastava te može li se poredak vratiti na ono prije restarta. Direkcija utrke je bila pod velikim pritiskom te je na kraju odlučeno da je poredak na ulasku u posljednji krug: Verstappen, Hamilton, Alonso, Sainz, Stroll, Perez, Norris, Hulkenberg, Piastri, Zhou, Tsunoda i Bottas.

Safety car je predvodio bolide u posljednji krug te je utrka završila praktički bez većih uzbuđenja i bez promjena. Verstappen je pobijedio, a iza njega su završili Hamilton i Alonso. Pravi gubitnici su vozači Alpinea koji su izgubili vrijedne bodove, a utrku će završiti samo 12 bolida što je prava rijetkost. Suci su odlučili kako je Carlos Sainz zaslužio kaznu od pet sekundi zbog incidenta s Alonsom na restartu, a time je došao na začelje poretka te je Ferrari ostao bez bodova na VN Australije.

Pretplati se
Obavijesti o
68 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
papaya

Čestitam pobjedniku

Zasluženo

Drugi na posao

mika.KA

mic po mic

ZMija

sta mic mic
pa ovi se igraju sa ostalima
jedino kad ih kazne pa ne krecu prvi
onada je zanimljivo

George

11 prvenstava na podiju, impresivno, no, bojim se da ćemo i dalje gledati RB u svojem filmu , i da se dominacija, poput Merc ere nastavlja. Više no predvidljivo i dosadno. Tješi me to što imaju manje vremena u wind tunnelu od ostalih, pa možda tamo negdje do ljetne stanke dobijemo i pokoju zanimljivu utrku, mada će prvenstvo već biti gotovo…. Perez nema apsolutno šanse, Verstappen je nažalost prejak.
Honda je napravila predobar posao, po novim normama.

Yukihonda

ovo je do sada naj uzbudljivija utrka do sada…Redbull Honda čestitam… žao mi Renola…Ferari nije trebao dobiti kaznu… pod hitno kazniti Rasela i Tota za špijunažu Redbulla udbaši jedni…smeće u režiji direkcije…

Hyundai

Špijunaža? Udbaši? Naj uzbudljivija trka?
Lp

Yukihonda

Čemu se čudiš??? pitaj tatu kosu oni i kako su radili…ujedno su i špijunirati svoje protivnike… pa zar ti nije bila uzbudljiva??? sve ovisi u kojem kontekstu gledaš….

Hyundai

Promasio si brte koncept ko Merc, dosta od mene:*

Yukihonda

👍

Yukihonda

sigurno ćeš na sva usta hvaliti strijele kada dostignu Redbull.. sigurno će iskopirati bolid Bulla u to sam 100%siguran…
ali postoji jedan problem prije uvođenja održivog goriva svi su izgubili na snazi motora…za tvoju informaciju to je Honda riješila uvjerljivo bolje od svih ove godine to se vidi na pravcu i među ubrazanjima… eee to ne mogu kopirati…. živi bili pa vidjeli…

west

Prednost Bulla je u čistoj aerodinamici a ne u motoru i nikakvoj Hondi!!!

Ljubitelj F1

kao što sam pisao i za vrijeme sezone ’21., tako pišem i sada. navijači nikad neće biti zadovoljni suđenjem i odlukom sudaca. možda je to najveći razlog zašto ne vole F1, a opet u drugu ruku ne mogu bez nje pa stoga i imaju potrebu izražavati svoje nezadovoljstvo (opravdano) umjesto da je onda jednostavno bojkotiraju (što se neće dogoditi). mislim da je današnja utrka bila (s obzirom na prethodne sezone) vođena sasvim fer i korektno. i realno mi se sviđa pristup, pogotovo u situacijama kao s današnje utrke (koje su utjecale na crvenu zastavu). na taj način su svi dobili… Read more »

schumy

Ako si tako “pametan” zašto Stroll nije kažnjen, na istom mjestu u istoj utrci je izbačen i izgubio je sigurno puno bodova!1?? A što se zanimljivosti ovakvih “uličnih” utrka tiče ako si ovoj dao ocjenu 4 onda koju bi dao Spa koju će ovi “stewardi-guzonje” ukinuti a uvode (gle čuda!!??) uličnu utrku u Las Vegasu….
Po meni si neobjektivan, pravi “lajbek” što se ocjenjivanja utrka tiče….

Ljubitelj F1

sorry pametni navodni znače što se moj komentar ne poklapa s tvojim mišljenjem. lijepo od tebe što si pitao za situaciju stroll-leclerc. kao prvo, situacija stroll-leclerc i sainz-alonso nije nimalo ista, iako se na prvu ruku čini da jest. vjerojatno ti je režija utrke pod vodstvom netflixa malo poremetila koncentraciju. događa se i najboljima… nego, da se vratim na slučaj. kad malo bolje pogledaš, u toj situaciji je stroll najmanje kriv. prvi put da fakat to mogu reći. alonso je rano kočio pred zavoj, stroll nije imao kamo, nego držati vanjsku stranu u kojoj je već bio leclerc i koji… Read more »

Mike-ferrari

Meni je ovo na kraju sprdnja
Cak i kazna za Sainza je glupost
No ajde navijac sam Ferrarija pa mozda nisam …
Al eto malo pozitive tempo Ferrarija puno bolji

Pratiteljcro

I ja mislim da nije trebao dobiti kaznu. Cisti trkaci incident

mars32

Bilo je ok. Max i RB dobitna kombinacija. Bilo je lijepo vidjeti na pobjedničkom postolju sva tri prvaka. Čestitke svoj trojici. Šteta za Ferrari, nisu imali sreće, ali odluka je po meni ispravna što se tiče Sainza, na temleju kriterija koji se primjenjuje u zadnje vrijeme. nekad prije bih bez razmišljanja to smatrao trkaćim incidentom. Čestitke Piastriju na prvim bodovima i McLarenu na preuzimanju 5. pozicije u poretku. kao što sam i najavio 5. mjesto poretka ide ekipi koja će maksimizirati bodoeve iz ovakvih utrka. Hulkenberg također odličan. Kontroverze crvenih zastava? Mislim da su bile potrebne. Ja se još uvijek… Read more »

Pratiteljcro

Problem je u crvenoj zastavi. Ovo danas je bilo krsenje pravila jer albon je samo nabacao sljunak po stazi i ograda koju je lupio je bila citava i tu bi uvijek u proslosti izlazio SC a ne prekid kao dns.

Pratiteljcro

Ionako nema prevelike razlike između vožnje iza SC-a ili stajanja do kad se ne očisti staza”

Ima itekako razlike jer nakon crvene zastave nakon restarta svi dobijau besplatne gume po zelji sto je apsurdno pravilo! Dok pod SCom taj “bonus” nepostoji

mars32

Da, postoji ta razlika ali isto je za sve. I u jednom i u drugom slučaju netko ima sreće, a netko drugi ne.

Pratiteljcro

Ok isto je svima sve ali to pravilo omogucava namjestanje rezultata! Bolje da nepostoji ta free zamjena guma

schumy

Ali ima razlike u ponovnom startu sa grida, 3 puta u jednoj utrci (!!!???), puno i previše!!!

LUTHER

nisu možda problem crvene zastave, nego je možda trebalo imati rolling start a ne standing start… trebalo je nakon crvene zastave, da sc vozi jedan formacijski krug, na kraju tog kruga on ode u box, i nastavlja se utrkivanje… standing start je dobar na stazama poput amerike, bahrain i slično, al dobro..

Bobo2411

zanimljivo kako po nekima “najbolji” vozač na svijetu može zajebati dva starta, izletiti sa staze i onda još pobjediti sa 10 sec prednosti..usput se žali na preticanje u prvom zavoju pa na Hamov restart i onda ga samo svojom vrhunskom vožnjom koju samo on može demonstrirati prestigne sa vanjske strane i još stigne mahnuti publici… sve bi to bilo ok al onda se sjetim kako je taj isti Max ismijavao Mecu i Hama da je lako pobjeđivati kada imaš najbrži bolid 🙂 i da to svatko može….. zanimljivo kako sada to ne spominje,,,

klepesina

naravno da nece sebi skakat u usta za svoje izjave iako znaju sve kako kako stvari stoje

ZMija

vidim da ste svi razocarani vodjenjem trke,pa i ja sa vama
ali kad izbacimo te crvene zastave,koje su po meni bile nepotrebne i cak uticu na bezbjednost vozaca,ostaje da kazemo red bul ekipa za sebe,voze kako im se hoce
mozda je perez mogao i bolje da iskoristi taj bolid.
ostali toliko blizu ,kao nikad dosada,cini mi se kao da su gume bile taj odlucujuci faktor ,
odnosno pracenej kako ih sacuvati do kraja trke,jer kako objasniti veliki broj vozaca vozi maltene ista vremena veliki broj krugova

Gigi

Jel F1 ima neka pravila napisana ili se pravila pisu kad traje utrka, nisam upucen.

stoka

Ovisno o prigodi….

Gorza

Pravila se određuju ili primjenjuju ovisno o tome tko je u vodstvu.
Neka se ne čude kad to počne ljude odbijati od tog sporta.

klepesina

https://twitter.com/F1_Jordan/status/1642430405918838786?s=20

ajmo malo komentirat maxovo pomjeranje na restartu

stoka

A ko smi dat njemu kaznu od straha…

klepesina

bas tako

Pratiteljcro

Komentirali su to odmah cim se dogodilo na skyu i rekli da ukoliko guma imalo dodiruje zutu liniju da tu problema nema!

amadeus2022

SRAMOTA!
Uzmite pravila iz MotoGP i striktno ih se držite!

klepesina

zalba je ulozena mozda nece bit nista a mozda i hoce uglavnom nije po pravilu a tad se zna il bi se trebalo znati

klepesina

amadeus nije reply na tvoj kom vec na moj link kako ga je ovde strpalo nemam pojma

sladjan87

Ljudi što vam je ? Pa pobogu Masi je bio na utrci .

west

U kratko tko je preživio pričat će!!!

Webmaster

Williams se riješio Latifia,ali je dobio dostojnu /Sargeant/ zamjenu za njega,a ni Albon nije daleko.

theKing

Trazili ste 2021 dobili ste-cirkus i u 2023!!
Max iza lh prestize ga i nakon 200m vec ima sec prednosti.nakon pola kruga vec 2sec.
O cemu mi pricamo!! Laksem preticanju,ravnopravnosti,itd.
O pravilima i ostalim sve je vec u reziji par godina

North33

Odakle zaključak da je netko nešto tražio, i kakve veze ima 21 sezona sa ovim, pa Masi je za ove dr.nasumični zaključci su izgleda odlika kada se nema nešto smisleno napisati.

theKing

Kako nema.pravilnik i dalje u banani.
Sjeti se zadnjeg kruga 21god. Samo bolidi izmedu lh i maxa su mogli vratiti se u isti krug tj nisu se ni vratili na zacelje dok drugima je to bilo onemoguceno.
Zasto je danas bila crvena zastava prvi put!? I to nakon sto su GR i sainz otisli u box!?
Pa ovaj cirkus na kraju..
Da ne pricam o prosloj utrci sa kaznama,itd..
Novi pravilnik svezi bolida.lakse preticanje,itd..ono wtf..

F1 fan

Kakvo smeće od utrke. Nema ni SC-a nego odmah crvena zastava, radi ničega!

mody

F1 gubi navijače zbog stalnih promjena pravila i stalnih losih sudenja

stoka

Nazalos ne gubi neg dobiva… gledanost nikad veca sto je jako zalosno s obzirom na lakrdiju u koju se pretvoria sport

mody

nikad nije bila kaotična i luđa utrka u melbourneu inače gledamo procesije tu mislim.da je glupo.sta sw uslo u zadnja 2 kruga s safetyom to je smrt za f1 publika nervozna ceka trebalo je ili prekinti utrku ili im.dopustit da odvoze 2 kruga..
Zao mi.je albona lupio u zid imao 7 mjesto hamilton je bio.blizu pobjede moglo je svasta biti 3 puta safety…sada 4 tjedna pauze i baku alonso skuplja bodove dobro je

Max8

Lakrdijska zavrsnica..

rolu

Ovo je svjetska lakrdija . Ovo je takva nariktaljka da ju svijet nije vidio a prva žrtva je Sainz jer ga kazne po dva zakona
i ne samo on nego i svi ostali koji su imali sudar iza njega ok kriv je ali onda Alonso i družina ne mogu osvojiti ni boda kao ni Sainz….Eto iskreno čestitka Maxu i Luisu jer su zadlužili

schumy

Prije svega, čestitke SVIM vozačima na strpljenju u “odrađivanju” suludih odluka “stewards-govnars” monstruma koji određuju i kroje sudbinu vozača i utrka u F1!! Govnarima nikad dosta ludorija i monstruoznih odluka, idemo redom: Ako su već vraćali poredak PRIJE zadnjeg incidenta, nikako Sainzu nisu smjeli “prišiti” +5 sekundi:!! Na jednoj utrci vidjeti 3 starta – zar ne zvuči GLUPO i bespredmetno ??!! Ludorijama nikad kraja, to je “maslo” “antišefa” Domenicalija koji je najuren iz Ferrarija jer ga je godinama unazađivao i za nagradu dobije mjesto “#krojača” sudbine cijele F1 Još za kraj njegov “NAUM” da ukine (??!!) slobodne treninge i uvede… Read more »

Pratiteljcro

Trebali su na kraju trke ubaciti u rulju dva lazna “kecerska” morona da se izlaktare sa glumom i dodu do pobjede.

North33

Luis, Max i Alonso, na postolju, prelijepa slika, lijepo za vidjeti, bar nešto od ove utrke.

robif

11 naslova je bilo na postolju

B4c4

FIA se kao brine za ekologiju a voze zadnji krug za ŠTA? zar nije bilo jednostavnije odmah prekinuti utrku bez tog kruga jer ne znam šta su postigli s tim krugom osim da su vozili bez veze. Ako su vratili sve pozicije zašto se onda nisu odvozila ta 2 kruga jer koliko znam odvoženo je 56 od 58, kao da se pravila pišu za svaku utrku posebno.

North33

zabrinjavajuce

marinx

evo gledam utrke na SK1 hr i ja stvarno nemogu vjerovat koliko su ti voditelji amateri, ništa nevide. u 56 krugu pod crvenom zastavom govore imaju još 3 kruga utrkivanja, ne racunajuinstalacijski, a u 58 krugu pod crvenom zastavom opet govore imat ce samo jedan krug utrkivanja, stvarno je jadno zalosno i nezahvalno da tako traljavo i neodgovorno rade taj posao, vjerujem da ima punu ljudi voditelja koji bi dobro odradivali taj poso. otkad nema Blažička bome nema ni kvalitetnog voditelja

stoka

E jesi pravog nasa koji zna sva pravila… na kraju krajeva direktor trke donosi odluke kako im pane na pamet nikakva pravila se ne gledaju neg kako ce odgovarat da bude veca gledanost

Pratiteljcro

sportsurge(.)net
Tu je pomoc. Na sky F1. Nemoras slusati morone nego bivse ili sadasnje vozace bolida a ne amatere kao blazicko ili jergovic.

Zinzi

Gledao sam na F1 i slično su komentirali. Ovi na SK ionako samo prenose ono što čuju na F1, a uz to je gosp. Petrić veliki znalac, za razliku od Blažićka.

safeth

Haos/Kaos od utrke…Poslije svake utrke kažem “sebi”..”Više ovo ne gledam..!..Opet sebi lažem…Formula 1 polahko gubi utrku s novcem i moćnicima / “debeloguscima”..!!

theKing

F1 popularniji nego ikad..
Ovaj vikend 440.000 gledatelja.sve utrke skoro rasprodane. Uglavnom to je to sta oni zele.

stoka

Kakva lakrdija… netflix f1 since 2021

srakar

Ovo sve više ima nalik na cirkus… Tko samo izmišlja ta pravila

Pratiteljcro

Koje americko smece od utrke

Swan

Smijeh. F1 treba ugasiti.

srakar

Da nije za plakanje bilo bi smiješno

Ljubitelj F1

pa što je nisi ugasio?

Swan

Majstore, ja mogu samo TV ugasiti.
Nemoj komentirati ako ne možeš zaključiti šta je netko napisao.

Ljubitelj F1

majstore, pročitaj svoj zadnji komentar pa opet pročitaj moj. nemoj odgovarati ako ne možeš zaključiti šta je netko odgovorio.

Related Posts
68
0
Would love your thoughts, please comment.x