Aktualni dvostruki svjetski prvak, Max Verstappen, nakon problema s pogonskom osovinom tijekom kvalifikacija, utrku u Džedi je ipak uspio završiti na drugom mjestu. Iako bi većina vozača bila iznimno zadovoljna s takvim uspjehom, pogotovo kad se uzme u obzir da je Max utrku počeo s 15. mjesta, Nizozemac nije bio previše sretan.
Red Bull je sezonu počeo na najbolji mogući način i trenutno ima ogromnu prednost pred konkurencijom u konstruktorskom poretku. Verstappen je, međutim, svjestan da problemi tehničke naravi predstavljaju ozbiljan razlog za zabrinutost te da se prednost u poretku može jako brzo istopiti. Max sigurno ima u sjećanju početak prošle sezone, kad je Ferrari nakon tri utrke stvorio značajnu prednost pred konkurencijom, ali nije uspio tu prednost održati. Što se tiče same utrke, u posljednjim krugovima Nizozemac je preko radija ponovno ukazao na probleme s pogonskom osovinom, međutim iz momčadi su rekli da ne vide neki veći kvar. Takve okolnosti zasigurno ne ulijevaju povjerenje u pouzdanost bolida, a na što se osvrnuo i Max.
“Nadam se da ćemo kroz cijelu sezonu biti ispred konkurencije. Ne radi se samo o brzini bolida, moramo biti sigurni da je bolid pouzdan bez ikakvih problema”, rekao je Verstappen i nastavio: “Moj prvi vikend u Bahreinu nije bio baš čist, najviše zbog velike promjene u balansu od testiranja do trkaćeg vikenda. Sada opet nakon tri pozitivna treninga, naravno, imam problem u kvalifikacijama.”
Max je dalje nastavio: “Uspio sam doći do drugog mjesta, što je naravno dobar rezultat i generalno su svi u momčadi zbog toga sretni, ali ja osobno nisam sretan jer nisam ovdje da bih bio drugi. Posebno kad se uzme u obzir naporan rad u tvornici kako bi bili sigurni da će bolid doći u dobrom stanju, a onda se dogodi problem u kvalifikacijama i moram početi utrku u sredini poretka. Nemam ništa protiv starta utrke u sredini poretka, to mi se čak i sviđa, ali kada se borite za prvenstvo i čini se da je to između dva bolida, moramo se pobrinuti da su oba bolida pouzdana.”

Iako je rekao da nije sretan završetkom utrke, Nizozemac i sam zna da je bilo teško za očekivati da će završiti iznad druge pozicije, a pogotovo kad se uzme u obzir da je njegov momčadski kolega Sergio Perez utrku počeo s prve pozicije. Maxu je u osvajanju druge pozicije pomogao i safety car, koji je izašao u najboljem mogućem trenutku, taman prije predviđenog ulaska u boks. Ipak, Verstappen umanjuje utjecaj safety cara na njegov konačan rezultat.
“Mislim da je, sa ili bez sigurnosnog automobila, druga pozicija ipak bila najbolji rezultat koji sam mogao postići”, rekao je Max i osvrnuo se na tijek utrke: “Prvih nekoliko krugova bilo je jako teško pratiti bolide zbog prirode same staze – brzih zavoja i blizine zidova, zbog čega dolazi do efekta vjetra u leđa pa je bolid posvuda.”
“Nakon nekoliko krugova sve se počelo malo bolje slagati pa sam mogao prestizati bolid po bolid, a tempo je bio dobar. Safety car mi je naravno malo pomogao da se vratim u utrku, ali čak i s tim, u ponovnom startu sam izgubio previše vremena u odnosu na Checa. Kad sam se našao na drugoj poziciji, zaostatak za Checom već je bio prevelik, pogotovo kad se uzme u obzir da se radi o stazi gdje je potrošnja guma gotovo pa minimalna.”
Kao što smo već spomenuli, pred kraj utrke Verstappen je ponovno osjetio probleme s pogonskom osovinom u obliku vibracija. Navedeni problemi su na kraju utjecali da se Max pomiri s drugom pozicijom, ali je uspio održati vodstvo u poretku vozača, uzevši najbrži krug i to u posljednjem krugu utrke.
“Pokušao sam malo smanjiti razmak, ali u jednom trenutku sam pokupio vibracije straga na pogonskoj osovini. U momčadi nisu mogli ništa vidjeti, ali prilično sam siguran da se nešto čudno događalo s ravnotežom samog bolida otkako su se počele javljati vibracije.”
“U jednom trenutku napravio sam izračun – ne bih uspio smanjiti taj zaostatak sa samo 10 krugova do kraja, pa je bilo bolje zadovoljiti se drugim mjestom, a ne imati problema s bolidom”, zaključio je dvostruki svjetski prvak.
Max je trenutno i dalje vodeći u poretku vozača, iako ta prednost trenutno iznosi samo jedan bod u odnosu na momčadskog kolegu Pereza. Sjajan start sezone daje za naslutiti da će austrijska momčad nastaviti dominaciju nad konkurencijom, samo ostaje vidjeti koji će od vozača uspjeti napraviti opipljiviju prednost u nadolazećim utrkama. Sudeći po prve dvije utrke, Max je i dalje u prednosti pred Perezom, ali ne smije se zaboraviti na faktor pouzdanosti koji je Meksikancu omogućio da se približi samom vrhu poretka.
Max brate samo spricaj po ovim uspavanim mozgovima!
A nego šta si? Prva titula poklonjena, najveća sramota u F1. Druga titula isto FIA htjela skinuti Merc s vrha, došle izmjene i eto. Drugu titulu ti je pomogao osvojiti Perez, to se ne govore. Perez je daleko bolji čovjek, kolega, a i vozač. Kraj priče
Koja si ti napuhana “veličina”!!!
U F3 ga je Ocon uvijek “ušio” pametnom vožnjom i odmjerenim stilom, Max je uvijek bio divlji i nepromišljen!!
Ne sviđa mi se nimalo!!
Ali volim da “ušije” Hama jer od njega antipatičnijeg i nedosljednijeg tipa ne postoji!!!
Ajde navalite vi “kartofelni” – palci dolje, samo to i znate!!!
Arogantni egoistićni dripac.
Jaoooo koja veličina… ufff… puffff…
Krenulo je kmečanje
Ne znam.cemu kukanje red bull prejak za druge nek se bori.s perezom.
Ne znam ni ja. Kukao je jedan ovdje da nije dobro da je mercexes brz i da se ham bori s botasom. Ma sta kukao cvilio iz dana u dan po nekih 10 postova.
Kako se ono zvao lik?
🤣🤣🤣 daj mu nešto lakše!!!
Ma stari seronja je lik, hahah
https://youtu.be/56Qf1H16T3U
Ricky Bobby
Baš ti je neki spot za usporedbu sa temom koja se obrađuje i komentira!!???
Mogao si riskirat drugi stint na softu..sve u svemu barem nije bilo režije kao u Mercedesu godinama. Bottas bi slucajno morao u boks po gume ili sl. samo da Ljuiz pobijedi.
Rado bi ga oni pustili, ali boje se reakcije publike. Hint Austrija 2002.
Njegovat će imidž brzog momka u podjednakom bolidu sve dok mogu. Zasad se još ne priča “u ovom RBu i Perez pobjeđuje”.
Realno
Ali zato Gonzales je, bez brige riješit će se !!!
🤣
Troler dosada