Nakon prve utrke u novoj sezoni, ekipu Ferrarija odlučio je napustiti David Sanchez. U Maranellu je proveo više od deset godina, prvo kao šef odjela aerodinamike, a kasnije je postao glavni inženjer.
David Sanchez je u Ferrari došao iz McLarena gdje je također bio u glavnoj ulozi odjela aerodinamike. Momčad iz Maranella ga je 2019. postavila na mjesto glavnog inženjera, dakle glavnog i odgovornog za koncept bolida. Prošlogodišnji F1-75 te ovogodišnji SF-23 su upravo djela spomenutog inženjera.
Francuz je upravo zaslužan, zajedno s Simoneom Restom, za solidan pobjednički put s bolidom SF-70H. Bio je jedna od ključnih figura u taboru talijanske momčadi te će njegov odlazak itekako imati utjecaja na momčad.
Sanchezov odlazak se povezuje sa stavom Frederica Vasseura koji je jasno dao do znanja da želi bolji i uspješniji rad svakog odjela u Maranellu.
“Svako područje momčadi se mora poboljšati, ovo je važno, to je DNK mog poslovanja”, izjavio je Vasseur.
“Moramo imati takav pristup kako bismo sutra radili bolji posao nego danas. Ne samo trkači inženjer ili aerodinamički inženjer, već to mora dolaziti od svake osobe u organizaciji, uključujući i proizvodnju. Ako čovjek iz proizvodnje može proizvoditi malo brže, lakše ili jeftinije, to će biti podrška razvoju bolida.”
Ferrari nije započeo sezonu bajno, upravo suprotno, ali ekipa na čelu sa Vasseurom jasno daje do znanja kako će napraviti detaljan uvid u kvar na bolidu Charlesa Leclerca te nastaviti se boriti.
“Nikada nije dobro započeti sezonu s odustajanjem iz utrke, ali želim ostati dosljedan svom stavu. Još prije testiranja sam ekipi rekao kako se prvenstvo ne osvaja u Bahreinu, kako rezultat nije bitan i to važi za zimsko testiranje kao i za ovu utrku. Sada je najvažnije imati jasnu sliku trenutne situacije, napraviti odgovarajuću analizu te dati snažniji odgovor”, zaključio je šef ekipe Ferrarija.
Sezona je duga, svi su dobro upoznati kako je počela prošlogodišnja sezona za Red Bull te kako je završila. To nam govori kako su u ovome sportu preokreti itekako mogući te kako Ferrari ispred sebe sada ima ogromnu količinu posla da bi uzvratio snažnim udarcem na VN Saudijske Arabije koja nas očekuje 19. ožujka.
E ovo je vec pravi veliki problem za ferkana prvi covjek ih napusta bogami veliki su problemi
Ti bi želio da je to tako, ali nije..baš obratno..Fred je počeo raditi ono zašto je doveden..nadam se da će vratiti Restu..to je iza Neweya najnadareniji inžinjer.
grijesis ne dotice me se al je ocigledno da su tu problemi prvo na granici ste za kaznu zbog promjena elektronike a samo se dvije mogu koristit a druga stvar sef odjela aerodinamike vas napusta pa kako se to zove prijatelju nego problemi ito veliki
To se zove: Dobio je nogu, dolazi netko bolji..a Centralina ECU je spašena, nema kazne.
naravno da nema kazne jos ste u dozvoljenom al ovo vam je poslednja sledeca promjena je kazna a to je neminovno.
sto se tice dovodjenja boljeg citam ovo Iz Ferrarija dolaze informacije da će njegov nasljednik biti netko tko je već u ekipi, odnosno, da će napraviti internu rokadu
Ne znam baš da je Resta nadareniji od Byrnes.
Byrnea.
????.. Rory je bio veliki inžinjer, ali je ugazio u 80-tu godinu života..to bi trebao znati kada ga spominješ..mi pričamo o sadašnjem stanju stvari.
Ja to znam. I nigdje ne piše da se odnosi na sadašnje stanje, tako da se odnosi na općenito.
????..podrazumijeva se da se odnosi na sadašnje stanje kada se govori tko bi mogao zamijeniti Sanchesa..nećemo valjda tražiti pokojnog Forghieria ili Ferrarija.
Trenutno jedini čovjek koji je u prošlosti imao doticaja sa bolidima s efektom tla je Newey zbog toga je RB tako uspješan, Dan Fallows je godinama učio od Newey-a i to znanje koristi u AM i zbog toga je toliko odskočio od konkurencije. Dok je tako RB će dominirati dok ne dođu nova pravila, osim spomenutog Fallows-a samo bi Byrne mogao sklepati bolid koji bi možda mogao parirati RB, svak čast Resti i ostalima ali od njih ništa.
Prvi i pravi “ground effect” iliti “wing car” bolidi su bili u razdoblju 1977-1983. kada su ukinuti ili zabranjeni..prvi takav bolid je bio Lotus JPS 78..dakle, sve dosta ranije od pojave A.Neweya..tako AN nije nikada prije prošle sezone radio bolide sa “ground effectom”, a D.Fallows još manje..a kažem ti da Byrne ima 80 godina i ostavi čovjeka na miru.
Ma da Newey je ukucao u Google ground effect i zbog toga je RB tako dobar, Fallows slijedi njegov primjer evo i AM. Da je Resta tako dobar napravio bi nešto na polju aerodinamike u HAAS-u a koliko vidim da su trenutačno najlošiji, toliko o njegovoj nadarenosti. I da Byrne je rođen 10.01.1944 i ima 79 ne 80 god.
????..ne daš se nit sedlat nit samarit..znaš li za ovu izreku?..dakle, RB18 iz 2022.g. je Adrianu Neweyu prvi “ground effect” bolid F1 kojeg je dizajnirao..a Rory Byrne je u osamdesetoj godini života..a Resta je napravio Ferrari SF70 sa revolucionarnim dizajnom sidepodsa koje su kasnije svi kopirali..problem je što je u dvorskim igrama Ferarrija pao u nemilost..vidjećemo kako će to izgledati u budućnosti.
Stvarno velik problem nakon što je z**ebao ovogodišnji bolid do boli…..
Onakvo odustajanje nisam mogao ni u snu predvidjeti a kamoli doživjeti!!
I zato – šic, nožurina je logičan razvoj stvari!!!
Vidio lik ništa od ove tvornice špageta, ode ja dok je vrijeme!!!
Zato su kartofen opet fulali koncept mećke.🤣🤣🤣 bit će mećka dobra za neko pogrebno poduzeće.
Nije on otišao, dobio je “nogu”.
Ako je netko napustio nekog mislim da to nije , dobio je nogu .
Sladjane, to se zove “sporazumni prekid suradnje”..Elkan ga je odlučio maknuti jer nije zadovoljan sa novim bolidom..zbog toga nije čak ni došao na prezentaciju u Fiorano..svi su zbog toga bili zabrinuti..znali su da sumnja u bolid..Fred sada mora sve dovesti u red..prvo Irueda, sada Sanchez..biće još toga.
P.S. ..u pravu si za ono “dobio nogu”..nisam se ispravno izrazio jer sam odgovarao provokatorima a ne tebi..to je izgleda gospodski dogovoreno na obostrano zadovoljstvo Ferrarija i Mclarena..kako sam razumio, Sanchez se vrača u Mclaren jer je to Stella dogovorio sa Ferrarijem.
E stato apiedato….
Nego što, “napustio” je Ferrari nakon katastrofe od odustajanja Leclerca!!??
Isprašili su ga, čulo se i kod nas….
Meti ti u svojim “srebrnim strijelama” koje su naglo POCRNILE – “tvornica špageta” je najdominantniji sudionik F1 ikada!!!