Pietro Fittipaldi ostaje Haasov rezervni vozač

Unuk dvostrukog svjetskog prvaka u Formuli 1 član je Haas F1 Teama od 2019. godine, a suradnja će se nastaviti i u nadolazećoj sezoni.

U Formuli 1 Pietro Fittipaldi nastupio je na dvije Velike nagrade. Dogodilo se to krajem 2020. kad je mijenjao Romaina Grosjeana nakon one njegove zastrašujuće nesreće u Bahreinu. Može se reći da je unuk legendarnog Emersona Fittipaldija vjerni sluga momčadi Haas, za koju je ulogu testnog vozača počeo obnašati još 2019.

Iako ga se povremeno smatralo kandidatom za ‘pravo’ trkaće mjesto u američkoj momčadi, ovaj brazilski Amerikanac ostao je na spomenuta dva nastupa u Formuli 1, koja je okončao osvajanjem 17. i 19. mjesta. Nije dobio pravu priliku niti kad se Haas opraštao od Grosjeana i Magnussena, a niti prošle godine kad je trebalo ekspresno naći zamjenu za Mazepina. Pietro je vozio na predsezonskom testu, no onda je u momčad ipak vraćen iskusni Danac.

Kasnije tijekom 2022. Fittipaldi je sudjelovao na dva prva slobodna treninga, vozeći bolid Haasa u Meksiku i Abu Dhabiju. Potvrđeno je da će i ove godine biti u ulozi testnog/rezervnog vozača Haasa, ali i voziti World Endurance Championship za momčad Jota u klasi LMP2. Što se Formule 1 tiče, vjerojatno će opet dobiti nešto vremena u bolidu tijekom testiranja, a onda u sezoni na slobodnim treninzima, kako bi se zadovoljio propisani uvjet sudjelovanja mladih vozača.

“Vrlo sam sretan što nastavljam suradnju s MoneyGram Haas F1 Teamom, momčadi koju smatram svojom obitelji. Bit će to moja peta sezona u Formuli 1 u ulozi službenog rezervnog i testnog vozača Haasa i vrlo sam uzbuđen zbog ulaska u 2023. nakon vrlo kompetitivne prošle sezone. Uzbuđen sam što ću vidjeti novi bolid i nadogradnje, a nadam se da ćemo moći napraviti još veći korak naprijed s bolidom VF-23”, rekao je Fittipaldi.

Magnussen je ostao član momčadi nakon vrlo dobrih vožnji u prošloj sezoni, a njegov novi kolega je Nico Hülkenberg. Nijemac se vraća u F1 nakon trogodišnje stanke, a zamijenit će sunarodnjaka Micka Schumachera. Šef momčadi Guenther Steiner naglašava važnost rezervnog vozača za ekipu:

“Rekao sam i prije da su kontinuitet i konstantnost ključ uspjeha u Formuli 1 pa zbog Pietrovog ostanka u timu za 2023. vjerujem da imamo čvrste temelje. U Formuli 1 trebate biti sposobni reagirati u najkraćem okviru na bilo koji scenarij, a Pietro je dokazani vozač, spreman uskočiti u bilo kojem trenutku, sjesti za volan i voziti, kao što je to napravio dvaput u 2020.”

“Prošle je sezone sudjelovao u predsezonskom testiranju, na dva slobodna treninga i na postsezonskom testiranju s bolidom VF-22. Iznenađujuće, za razliku od mnogih drugih vozača na gridu, rekao je da ovaj bolid odgovara njegovom agresivnom stilu, što je glazba za moje uši, s obzirom na to da nam je vrijeme na stazi tako ograničeno. On je vrijedan za našu momčad i veselim se što će nastaviti s nama ove sezone”, poručio je Steiner.

Autor naslovne fotografije: Hasan Bratić

Pretplati se
Obavijesti o
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
1borna

Steiner je pod pritiskom Haasa morao odabrati iskusne vozače za koje je sigurno da će imati rezutata na utrkama jer se pokazalo da toga nema sa neiskusnima. Mick ih je svojim čestim razbijanjem gurnuo na rub ponora jer su bili novčano jako tanki tako da se nisu mogli razvijati tijekom godine. Ove godine uz novog sponzora će im biti lakše.
Mladi Fittipaldi se nije baš iskazao na 2 utrke iako je imao dosta vožnji na probama.

schumy

Ništa?! Nijedan tekst na objavu ??!! Čini se da nikoga ne zanima ova ekipa? Ništa čudno – gaulajter Steiner je sve lijepo u jednoj ekipi “raspršio” – potjerao mladog talentiranog vozača koji se još “kalio”, uzeo dva islužena vozača koji nikako ne mogu biti budućnost jedne ekipe u F1, ukratko to je igrač na kratke staze – sjetimo se koliko je danas uspješnim ekipama trebalo da se uzdignu do onoga što su danas….. Naravno da poslije velikih uspjeha dođe i “pad u ponor” (Williams, Ferrari, McLaren, motoristika TAG/Porsche, Honda/Williams; Ferrari/Ferrari, Honda/McLaren; Honda/vlastiti bolid……) I naravno da nitko nije reagirao na… Read more »

Related Posts
2
0
Would love your thoughts, please comment.x