Charles Leclerc najbrži na drugom treningu na Hungaroringu

Danas u 17 sati na rasporedu je bio drugi slobodni trening za VN Mađarske na stazi Hungaroring. Nakon sat vremena treninga najbrži je bio Ferrarijev Charles Leclerc s vremenom 1:18.445. Iza njega je na drugom mjestu s 0.217 sekundi zaostatka bio Lando Norris u McLarenu, a treći je bio Leclercov momčadski kolega Carlos Sainz sa 0.231 sekundi zaostatka. Vrlo blizu na četvrtom mjestu je bio trenutni vodeći u prvenstvu Max Verstappen u Red Bullu s 0.238 zaostatka za Leclercom. Sve upućuje na to da bi ovo trebao biti Ferrarijev vikend, no prema prethodnim iskustvima ništa ne možemo uzeti zdravo za gotovo.

U simulaciji kvalifikacija djeluje gusto između vodeće četvorke, dok je u simulaciji utrke Ferrari pokazao najbolji tempo, no ne znamo koje su količine goriva vozači imali u bolidima.

Vrlo dobar peti je bio Daniel Ricciardo u McLarenu ispred šestog Fernanda Alonsa u Alpineu te sedmog Sebastiana Vettela u Aston Martinu. Krug prvih deset zatvaraju osmi George Russell u Mercedesu, deveti Sergio Perez u Red Bullu te deseti Valtteri Bottas u Alfa Romeu. Perez opet ima velik zaostatak za Verstappenom – gdje je nestala brzina koju je imao do Francuske ne znamo.

Treći slobodni trening je sutra u 13:00.

Na suncem okupanu stazu prvi su izašli Vettel, Stroll, Schumacher, Zhou, Ocon i Ricciardo. Nismo dugo čekali i na ostale vozače, među kojima su bili i oni u najbržim bolidima. Tako su već nakon deset minuta svi vozači imali zabilježen brzi krug, a najbrže vrijeme je postavio Leclerc – 1:18.911 – jedini je dotad vozio ispod 1:19. Najbliže mu je došao Sainz sa šest desetinki sporijim vremenom, zatim su bila dva Red Bulla, Verstappen treći i Perez četvrti sa sedam desetinki i 1.3 sekunde zaostatka. U prvih deset su svi osim šestog Albona (meke gume) odvozili vrijeme na srednje mekim gumama. Manje problemčiće sa šikanon u srednjem sektoru je imao Schumacher, no uspio je iskontrolirati bolid i zadržati ga na stazi.

15 minuta nakon početka treninga Sainz je odvozio nešto bolji krug, no i dalje je bio drugi s četiri desetinke zaostatka. Pritom je išao nešto šire u zavoju 5. Kako doznajemo, moglo bi biti novih problema za vozače po pitanju granica staze. Nakon 20 minuta poredak je bio Leclerc, Sainz, Verstappen, Perez, Vettel, Alonso, Bottas, Stroll, Zhou, Albon. Od njih je jedino Albon imao postavljeno vrijeme na mekim gumama, ostali na srednje mekim.

Mercedesi su sa srednje mekim gumama imali vrlo slaba vremena, skoro dvije sekunde sporija od Ferrarija, no pitanje je bilo koji su program odrađivali. Tako je upravo nakon 20 minuta Russell izašao na mekim gumama, ali nije ga uspio dovršiti zbog žutih zastava u prvom sektoru. Razlog – Albon se izvrtio u prvom zavoju prilikom kočenja. tada su na stazi buli samo Mercedesi, Norris i Latifi. Krug kasnije Russell dovršava krug na mekim gumama i dovoljan je za četvrto mjesto, osam desetinki sporije od Leclerca. Oko polovice treninga vozači su počeli izlaziti na mekim gumama, pa smo mogli vidjeti koliko tko, otprilike, ima brzine za kvalifikacije. Norris je iznenadio odličnim krugom dvije destinke bržim od Leclercovog na srednje mekim gumama. Nije se dugo čekalo na Leclercov odgovor i odmah nakon vozi novi najbrži krug dvije desetinke brže od Norrisa. Zanimljivo, Leclerc je imao sporiji zadnji sektor od Norrisa. Tako je poredak na pola treninga bio Leclerc, Norris, Alonso, Vettel, Sainz, Perez, Bottas, Hamilton, Zhou, Ocon. Od njih jedino Sainz nije vozio krug na mekim gumama, kao i Verstappen koji je pao na 11. mjesto. Sainz je išao po krug na mekim gumama, no naletio je na spori bolid i pokušaj mu je propao.

U prvom pravom pokušaju na mekim gumama Sainz je odvozio treće najbolje vrijeme, a Verstappen četvrto. Vodeća četvorka je bila stisnuta unutar tri desetinke, pogotovo Norris, Sainz i Verstappen koji su imali vremena unutar desetinke. Zanimljivo je kako je Max, osim od dva Ferrarija, sporiji i od Norrisa u McLarenu. Je li uistinu to bio njegov tempo ili ima neka kvaka, do završetka treninga nismo doznali.

Završnih 20 minuta treninga otvorio je Norris sa izlaskom na setu tvrdih guma. Poslije njega su na tvrdim gumama izašli Ricciardo i Albon. Verstappen, Alonso, Vettel, Latifi i Tsunoda su izašli na srednje mekim gumama. Sve ovo je uvod u simulacije utrke, što je značilo kako se nisu očekivala neka poboljšanja vremena.

Leclerc je 17 minuta prije kraja ekipi javio radiom da ima nekih problema sa četvrtom brzinom. Vratio se u boks na dodatne provjere i uklanjanje problema. Izgleda da nije u pitanju neki veliki kvar te je vrlo brzo nastavio trening.

Mogli smo vidjeti kako se dosta vozača mučilo s podupravljanjem u zavoju 5, najviše se Hamilton žalio na taj problem. Trening je tako priveden kraju bez velike drame i okončan je kako je planirano u 18 sati, s Leclercom na vrhu ispred Norrisa, Sainza i Verstappena.

Pretplati se
Obavijesti o
8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ferrari kralj f1

McLaren jako dobar i veseli me vidjeti McLarena kao legendarnu ekipu da se poboljšava i uz Wiliams i Ferrari ekipa koja je puno osvojila i dala u F1….tri ekipe koje respektiram ostali su jako daleko.

John Coltrane

Same here

Yukihonda

Ferari 1.2 sutra… pa Honda Bull… svi ostali…. ako bude čisto…

ZMija

nisi kompetentan
cekaj prave odgovore
i yuki malo me iznenadjujes

Yukihonda

👍

Pratiteljcro

Sasuo ti je istinu!
Ferkan jebe keve u sporim zavojima i favorit je sutra

Mike-ferrari

Ferrari jebe keve u svim tipovima zavoja
Problem je ako u prevelikoj zelji da isprave razne pizdarije ne naprave takticko vozacko ili neko drugo sranje

Pratiteljcro

Jeste u svim zavojima je dobar ali u usporedmi sa RBom spori i sredje brzi zavoji su gdje su bolji od bikova a oni najbrzi DF zavoji to nezz neusudim se komentirati tko je bolji. Poz

Related Posts
8
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x