Mercedes: U Bakuu smo pretjerali i ne možemo to ponoviti

Sezona Formule 1 polako se bliži središnjoj točki, no Mercedes još uvijek nije uspio riješiti problem poskakivanja svog bolida prilikom vožnje na pravcu. Naprotiv, taj je problem u Bakuu bio vidljiviji nego ikad. Iz momčadi sada priznaju da su jednostavno pretjerali pri podešavanju bolida…

Rezultatski je to bila dobra nedjelja za Mercedes. Izjednačen je najbolji rezultat sezone, treće i četvrto mjesto, no vozačima je u bolidu W13 bilo sve samo ne ugodno. Poskakivali su sa svojim jurilicama duž dugačkih pravaca na ulicama glavnog grada Azerbajdžana, a Lewis Hamilton žalio se još tijekom utrke na bolove u leđima. Trpio je i došao do cilja, no onda jedva izašao iz bolida.

Otišla je priča tako daleko da je u jednom trenutku upitan bio njegov nastup ovog vikenda u Kanadi, no direktor momčadi James Vowles objasnio je kako će sedmerostruki prvak biti za volanom svog bolida već u petak.

“Lewis je elitni sportaš koji će pomicati granice izdržljivosti, i svoje i granice bolida. To je ono što vozači Formule 1 rade i to je ono što ih čini izuzetnima, tako da bit će u bolidu u Montrealu”, rekao je Vowles.

Međutim, u osvrtu na prošlu utrku, priznao je da su u Mercedesu pretjerali pri podešavanju bolida te tako stvorili ogromno opterećenje na leđa svojih vozača.

“Pretjerali smo i otišli predaleko u pritiskanju našeg paketa i vozača. Stavili smo ih u poziciju značajne neugode i jednostavno to ne možemo ponoviti. Naši vozači nisu jedini koji pate, možete vidjeti u mediji veći broje komentara koji dolaze od različitih vozača, a koji su u jednako neugodnoj situaciji i trpe bolove. Naša je odgovornost pobrinuti se da se ovo ne nastavlja.”

Sljedeća utrka vozi se na stazi koja ima određenih sličnosti s onom u Bakuu. Prvi put nakon 2019. Formula 1 stiže u Montreal.

“Nismo očekivali da ćemo u Bakuu zaostajati onoliko koliko jesmo. Montreal neće biti značajno drukčiji od prošlih dviju utrka. Mislim da i dalje imamo paket koji nije na razini za vrh poretka. Red Bull i Ferrari će još uvijek biti pokazatelj s kojim se trebamo uspoređivati. Ipak, mislim da veliki zaostatak koji ste vidjeli u kvalifikacijama u Bakuu, neće biti tako velik u Montrealu. Smanjit će se, a kako idemo kroz utrke, prilično sam siguran da ćemo pronaći male korake u razvoju, koji će nas gurnuti prema vrhu”, zaključuje Vowles.

Iako Mercedes ove godine ima ogromnih problema s bolidom i još je uvijek bez pole positiona ili pobjede, u prvenstvu zapravo ne stoji tako loše. Nalazi se na trećem mjestu konstruktorskog poretka, sa samo 38 bodova manje od Ferrarija. Razlog je, naravno, kontinuirano osvajanje bodova i završavanje svih utrka. George Russell je svih osam utrka završio u Top 5, a i Hamilton je osvojio bodove na svim utrkama, osim u Imoli.

Nakon Bakua, u pogledu tog fenomena poskakivanja bolida, reagirati je odlučila i FIA. Više o tome pročitajte ovdje.

Pretplati se
Obavijesti o
6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
147 kt

WTF.

robif

Nekad smo Subotom svi znali pretjerat🤣

amadeus2022

Zar nije pravo pitanje što je sa momčadima koje nemaju taj problem? Znači da se fulalo sa dizajnom bolida i sad bi se radi toga trebala mijenjati pravila. Za sigurnost vozača u bolidu isključivo je odgovorna momčad. Meni je neshvatljivo da momčad pusti vozača u takav bolid i onda kažu da je izuzetno opasan. Kako kažu rješenje je da se bolid podigne ali onda značajno gubi na performansama a to opet znači da su fulali u dizajnu. I sada će se zbog toga mijenjati pravila, već poznata stvar kome se ide na ruku!

Huka

Sto je najjzalosnije da ste vi pretjerali s postavkama i bili brzi pa ajde, nek se strpe vozaci za dobar rezultat neg fer i rb 3 sec brzi bili 🙁 nadam se skorijem dizanju performansi pa da bude vise bitke za titulo ovako rb gazi pred sobom kao sto je merc nekad.

1borna

Priznali su dakle da su namjerno spuštali vozilo kako bi dobili na prijanjanju što je uzrokovalo veliko poskakivanje! Da su malo odigli formulu vozači nebi toliko patili
ali bi bili sporiji. Uvest će se nova pravila o minimalnoj visini nakon utrke u Kanadi,
najviše će profitirati Red Bull jer je on i sada viši pa ima najmanje problema sa
poskakivanjem.
Uz Mercedes će dosta izgubiti i Ferrari….

Desmosedici

Ne..neće se uvesti pravilo o minimalnoj visini..to bi bilo pogodovanje neuspješnim i diskriminacija onih koji su to bolje riješili i koji nemaju te probleme ili su mnogo manji pri maksimalno spuštenom bolidu..ja sam razumi da će se uvesti mjerenje dopuštenih oscilacija..tako da je momčad ta da odluči ili smisli kako će riješiti problem..ako nikako onda podići bolid i izgubiti na perfomansama.

Related Posts
6
0
Would love your thoughts, please comment.x