Wolff: Ovo je situacija kakvu nismo imali

Mercedesova F1 ekipa napustila je Miami razočarana. Nije peto i šesto mjesto najgore što im se dogodilo ove godine, ali nadali su se boljem, posebno nakon ohrabrujućih rezultata na slobodnim treninzima u petak.

George Russell imao je drugo vrijeme na prvom slobodnom treningu, a na drugom je bio najbrži. Priželjkivali su tada u redovima Srebrnih strijela borbu za pole position na stazi Miami International Autodrom, no umjesto toga, George je ispao u drugoj rundi kvalifikacija i osvojio 12. startnu poziciju.

U utrci se on uspio oporaviti od tog šoka, probiti se do dobrog petog mjesta. Prestigao je u završnici svog momčadskog kolegu Lewisa Hamiltona, koji je do cilja došao šesti. Mercedesova trenutna realnost, miljama daleko od vodećih bolida Red Bulla i Ferrarija.

Ovako taj vikend na Floridi komentira Toto Wolff: “Na kraju dana nismo ni sretni ni nesretni. Osjećaj je nekako tup. Treći smo po brzini na stazi, na neki način u ničijoj zemlji. Imali smo dobar petak i trebamo secirati zašto, a onda se vratiti. Gledat ćemo sve podatke koje smo prikupili i pokušati otkriti zašto smo bili stvarno dobri na sesijama u petak, imali smo brzi krug. U ovom trenutku ne vladamo tom situacijom.”

George Russell na Velikoj nagradi Miamija (Photo: Jiri Krenek)

Problemi s bolidom W13 se nastavljaju. Više smo puta čuli kako taj bolid ima potencijal, no u Mercedesu ne znaju kako izvući maksimum iz njega. Wolff iskreno priznaje da je njegova momčad na nepoznatom teritoriju.

“Bili smo iskreni otpočetka, pomalo letimo u magli. Jasno je da potencijal bolida postoji i da je brz, ali jednostavno ne razumijemo kako ga otključati. Vjerojatno je ovo bolid kojeg je super teško voziti na rubu, bolid koji upada i ispada iz odgovarajućeg radnog okvira. Više ispada nego upada.”

“Secirati podatke skalpelom je bolan proces jer traje vrlo dugo, a da stvar bude gora, podaci ponekad ne pokazuju ono što nam vozači govore. Njima su ruke pune posla s tim bolidom i uopće ga nije lijepo voziti, nije ugodno ili nije moguće predvidjeti njegovo ponašanje u vožnji. Podaci ne pokazuju te velike promjene.”

“Nikad nismo bili u ovoj situaciji, u bilo kojoj od godina, kad se podaci jednostavno nisu podudarali s onime što vidimo na našim ekranima i onime što vozači osjećaju, a to čini cijelu situaciju još težom.”

Slijedi Barcelona narednog vikenda, a Toto kaže da bi mogla poslužiti kao dobar test najnovijih nadogradnji koje su prezentirane u Miamiju.

“Našim ljudima koji su proizveli odlične trkaće bolide trebamo ukazati povjerenje, vjerujemo da je ovo put kojim treba ići, ali Barcelona će definitivno biti točka u kojoj moramo usporediti ono što smo vidjeli u veljači te prikupiti još podataka. Mene isto nervira što stalno govorim isto o skupljanju podataka izvođenju eksperimenata, ali fizika nije mistika i zato moramo pažljivo istraživati”, poručio je Wolff.

Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Emil

Sad su skužili kako je to u Ferrariju kad vidiš da je dobro a ipak nije i tako desetljećima. A vidi ti sad! Kakav obrat. Al nemojte boju mjenjat!

Ferrari kralj f1

Buci buci kmeeeee

Webmaster

Vučko dok ste dominirali nije te bilo za čuti???

147 kt

Onda se kesijo. Sad mu je kisel osmijeh.

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x