Russell: Poskakivanje je krivac za 99% problema s bolidom

Nakon četvrtog mjesta na otvaranju sezone u Bahreinu, George Russell završio je kao peti na VN Saudijske Arabije. To nisu rezultati na koje su navikli u Mercedesu i sigurno nisu rezultati kojima se Britanac nadao kada je prelazio u njemačku momčad. Mercedesu nedostaje ono što ih je krasilo posljednjih osam godina, a to je snaga motora. Russell smatra da je poskakivanje uzrok gotovo svih Mercedesovih problema.

„Puno je faktora u igri između mehaničke krutosti bolida te krutosti i dizajna podnice, tlaka u gumama. Rad motora također, što brže voziš postaje gore tako da to otežava stvar za kvalifikacije jer pojačamo motor, maksimalna snaga, idemo brže po pravcu što stvara više potisne sile i više poskakivanja“, objašnjava Russell.

„Skoro pa moramo preduhitriti ovaj problem i, također, u utrci kada imate zatvoren DRS imate više potisne sile nego kada je DRS otvoren i to je još jedan faktor koji moramo uzeti u obzir. Još uvijek učimo i zato smo daleko od optimalnog, ali zato sam rekao da ako riješimo poskakivanje da ćemo riješiti, rekao bih, 99% naših problema.“

Poskakivanje je problem koji ne muči samo Mercedes, već gotovo sve momčadi na gridu i nitko još nema rješenje za problem koji se pojavio s novim tehničkim pravilima. Osim tog problema, Russell smatra kako je bolid bio dobar, ali da nije zadovoljan krajnjim rezultatom jer znači da je sekundu sporiji od Ferrarija i Red Bulla.

„Počet ćemo pokušavati razvijati bolid oko problema, ali moramo riješiti temeljni problem, a to je poskakivanje. Svi ovi bolidi najbolje rade na niskoj visini vožnje i jednostavno se ne možemo približiti našim rivalima. Vremenski okvir, da budem iskren, stvarno nemam pojma.“

„Definitivno smo dobili informaciju, nastavljamo učiti. U ovom trenutku radimo sitne korake pa moramo napraviti neke skokove prema naprijed i mučimo se da pronađemo čarobno rješenje da riješi naše probleme. Ne sumnjam da kada to napravimo da ćemo pronaći veliki dio vremena po krugu, ali kao što sam prije rekao, lakše je reći nego napraviti.“

„Bolid je bio dobar, iskreno govoreći. Mislim da smo maksimizirali balans, znamo što nam nedostaje, a to je u konačnici potisna sila. Potpuno pritišćući, bio sam stvarno zadovoljan kakav je bio nastup s moje osobne strane, jako dobro odrađeno. Dao sam najbolje od sebe da pratim Red Bullove, posebno nakon restarta, napravio sam sve da ostanem unutar DRS zone. Općenito, jednu sekundu smo iza njih. Imamo posla tako da moramo pregledati podatke, ali svi znaju što moramo poboljšati.“

Puno je posla pred Mercedesom, ali i Hamiltonom i Russellom da se približe za sada nedodirljivom Ferrariju i Red Bullu na vrhu. Jer problem nisu samo kvalifikacije ili samo utrka, cijeli vikend Mercedes kaska za vodećim dvojcem jednu sekundu i više po krugu.

„Mislim da bolje upravljamo tempom utrke, nego tempom u kvalifikacijama, ali inherentni problemi su i dalje tu, vožnja s malo goriva ili vožnja s puno goriva, i to nas kompromitira. Kada pogledam rezultat, završili smo 30 sekundi iza, mislim da je to bilo možda 30 krugova nakon safety cara, to je sekunda po krugu. Toliko daleko smo bili u kvalifikacijama, također“, završio je Russell.

Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Emil

Jedva NE čekam dosadno zanimljivu dominaciju nedominantnih energetskih kantica i fićeka trula višnja koje izgledaju poput kosilica sa zakrilcima za izbacivanje trave.

schumy

Sada “najbolji-AMG” malo vidi kako je to kada imaš prosječno dobar bolid a ne raketu koja je (dosadno) vladala F1 punih 9 sezona – monologa je svima bilo dosta, ja s užitkom pratim ovu čistu borbu Ferrarija i Red Bulla i komentare dvaju vozača (kulturne) o načinu vožnje i uspoređivanjem stila prolaska kroz zavoje.
Forza FERRARI, kapa dolje RB-ovom br. 1 na osvojenoj pobjedi u Jeddahu.

Swan

Samo jako. Kao navijač LH nije mi svejedno gledati Merc tu gdje je, zamijenio je mjesto sa Ferrarijem. Ali bih volio da se Merc pridruži u borbi pa da to bude troboj, makar i na sredini sezone.

147 kt

A da probate ovjes od Citroena. Oni su poznati po hidropneumatici.

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x