Charles Leclerc pobjednik VN Bahreina na otvaranju sezone

Međunarodni dan sreće itekako je bio sretan za sve navijače Formule 1. Konačno je krenula nova sezona omiljenog sporta, i to u kakvom stilu, imali smo direktnu borbu za vodstvo utrke kroz nekoliko krugova. S puno nepoznanica se ulazilo u ovu sezonu, ali nakon prve utrke neki odgovori se ipak naziru.

Charles Leclerc i Carlos Sainz su Ferrariju napokon donijeli dvostruku pobjedu. Tifosi su na samu pobjedu čekali čak 911 dana! Bila je tu odlična borba s Maxom Verstappenom za vodstvo utrke, koji je na kraju radi problema ispustio drugo mjesto. Posljednje mjesto podija je nakon nastavka problema za Red Bull i kod Sergia Pereza zauzeo Lewis Hamilton.

Noćni start je odrađen uredno, najlošije je prošao za Pereza koji je izgubio dva mjesta, od Lewisa Hamiltona i Kevina Magnussena, te bio odmah pod prijetnjom Georgea Russella u drugom Mercedesu. Loše je završio i Ricciardo koji je nakon prvog kruga bio zadnji, a Bottas je izgubio 6 mjesta. Kontakt su imali Ocon i Schumacher, radi kojeg se Mick izvrtio, te se to dodatno razmatralo kod sudaca. Ocon je ubrzo dobio 5 sekundi kazne. Leclerc je početkom trećeg kruga već imao malo preko sekunde prednosti. Iza njegovih leđa, Magnussen je napravio grešku koju je ubrzo iskoristio Perez i vratio peto mjesto u poretku. Ubrzo je i Russell prošao KMaga i zauzeo šesto mjesto, a Hamilton počeo prijetiti Carlosu Sainzu na trećem mjestu.

Za 13. poziciju se od sedmog kruga počela voditi borba između Valtterija Bottasa, Micka Schumachera i novaka Guanyua Zhoua, a Alfin dvojac je ubrzo ulovio i povratnika Alexandera Albona u Williamsu na 12. mjestu. Iza njih još uvijek velikim čudom oba McLarena! Svi su startali na soft komponenti, osim upravo vozača McLarena koji su startali na mediumu. U međuvremenu, Checo je stigao i vratio svoju startnu poziciju u borbi protiv Hamiltona početkom 10. kruga. U 11. krugu poredak se malo “umirio”, oba Alpinea su zatvarala krug osvajača bodova. Max je inženjerima javio da ima problema s trakcijom, a u boks je ušao Hamilton po najtvrđu komponentu guma. Kod izlaska je i malo pogriješio na kočenju u prvi zavoj pa i bespotrebno izgubio poziciju od Zhoua, ali krug kasnije Lewis vraća poziciju (11.).

U 15. krugu u boks su ušli i Max i Sainz, te su obojica uzela opet set soft komponenta guma. Vodeći Leclerc ušao je u boks krug poslije, također po soft, a iza njega ušao je i Perez po medium komponentu. Bio je to za Charlesa izlazak iz bokseva u posljednji trenutak, pošto je jedva obranio nalet Verstappena koji je odlično odradio izlazni krug. No, slijedi odlična borba za vodstvo u utrci. Max radi najbrži krug i preuzima vodstvo na kočenju u prvi zavoj 17. kruga, ali Leclerc to vraća u 4. zavoju. Sljedeći krug opet repriza! To je to, borba za vodstvo u utrci! Sljedeći krug, 19., Max je malo pretjerao na kočenju u prvi zavoj, pa je Leclerc lako obranio vodeću poziciju. Sukladno teškom kočenju, gume na Maxovom RB18 više nisu bile u stanju ići u toliki napad. No, lov se nastavio.

Dosta vozača je otišlo na zamjenu guma, a većina se odlučila za medium komponentu. Glavni “kreatori” akcije u ostatku poretka i dalje su bili vozači Alfa Romea. Sredinom utrke lovili su Yukija Tsunodu u AlphaTauriju na 11. mjestu, lijepo je bilo vidjeti iznimno motiviranog Valtterija Bottasa. No, sama utrka jest opet ušla u malo mirniji dio, Perez je držao najbrži krug, a Mercedesi su jedini bili na hard komponenti guma. Bottas i Tsunoda su polako stizali oba vozača Alpinea na 9. i 10. mjestu koji su se vozili prilično blizu jedan iz drugoga (Ocon iza Alonsa). Esteban se činio bržim, ali nije bilo potrebe za momčadskim odredbama jer je Fernando u 27. krugu ušao u boks.

Krug poslije u boks je ušao Hamilton, ovog puta po medium komponentu, a par krugova poslije i Max, također po medium. Iz Ferrarija to odmah pokrivaju, te Leclerc odlazi po istu komponentu. Ovog puta se Leclerc nešto mirnije vratio na stazu ispred Maxa, a vodstvo je preuzeo Carlos Sainz ispred Sergia Pereza. I dok se činilo da bi Checo za Maxa mogao malo usporiti nadolazećeg Leclerca, i on i Sainz ulaze u boks, te su se Charles i Max vratili na vodeće pozicije. Ocon je bez puno problema prošao pored momčadskog kolege za 9. mjesto. Vozači McLarena su u ovoj fazi utrke (40/57) i dalje bili na začelju poretka s Williamsima i Aston Martinima.

Leclerc je održavao oko 4, kasnije i 5 sekundi prednosti ispred Verstappena, ali Sainzu su se sa 16 krugova do kraja počeli nazirati problemi s Perezom koji mu se približavao s 4. pozicije. No, Checo je imao najmekšu komponentu guma. Mercedesi su bez puno poteškoća u poretku vozili na 5. i 6. mjestu. Ipak, Max ulazi u boks po još jedan set mekanih guma s 13 krugova do kraja. Vratio se na treće mjesto u poretku, s 10 sekundi zaostatka za Sainzom, koji je također krug poslije ušao u boks po meku komponentu guma. Isto je napravio i Hamilton u tom 45. krugu. Krug poslije evo i vatre na stazi, zapalio se bolid Pierrea Gaslya, a nastupili su uvjeti virtualnog sigurnosnog automobila. Logično, Ferrari zove Leclerca u boks, a Max i dalje javlja svojim inženjerima o problemima s bolidom, uglavnom vezanim za skretanje bolida. Nakon jednog kruga, izašao je i sigurnosni automobil, a bila je to još jedna prilika Maxu da napadne Charlesa za pobjedu.

Sigurnosni automobil napustio je stazu u 50. krugu, sa 7 krugova do kraja utrke, ali Max nije uspio ozbiljnije zaprijetiti Charlesu. Doduše, morao se čak i braniti od Sainza iza sebe. Najbližu borbu u nastavku vodili su Schumacher i Zhou za 12. mjesto. Mercedesi su zaprijetili Perezu koji je napravio najbrži krug, ali je Checo zadržao tada četvrto mjesto. S 3 kruga do kraja problemi za Maxa su je pojačavali, te ga je Sainz s lakoćom prošao za drugo mjesto. Ubrzo je Max skroz usporio prema kraju kruga i ušao polako u boks. Perez je preuzeo treće mjesto, ali se izvrtio u prvom zavoju posljednjeg kruga te predao posljednju stepenicu podija Lewisu Hamiltonu.

Poredak:

Odlasci u boks:

Pretplati se
Obavijesti o
141 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
arhitekt

Utrka odlična, trebalo bi vjerojatno kopati duboko po povijesnim knjigama da se pronađe podatak kada se zadnji put vodeći dvojac prestigao 4x u 2 kruga. To nam omogućuju ovogodišnji bolidi i na toj ideji čestitam vodstvu F1. Također, blisko praćenje bolida je lakše pa očekujem još puno ovakvih dvoboja tijekom sezone. Tako mi je drago vidjeti Ferrari na vrhu, nadam se da će uspjeti zadržati cijelu sezonu bolid na ovoj razini. Leclerc odličan, staloženo je stigao do pobjede unatoč velikom pritisku Maxa. On i Sainz su fantastičan duo i nadam se da neće zaratiti usred sezone, mada je to teško… Read more »

mody

tamo 91 92 samo sada su laksi za vozit u zavojima gume su vece lako se priblizis bolidu ,bolid je na tlu krila su veca,,,, vidjet cemo daj boze da bude vise ovakvih duela

JAVOR 2

Napokon

147 kt

Bebac Lewis. Nije 8 nego 7. Sta malo slabije stojis sa brojevima. I u subotu si se nest preracunal. Nemoj. Sjeti se kak si kao mali brojio. Rasiris prste na rucici i sa prsticima druge rucice ides po prstima i brojis. 1,2 i tako dalje.

Lewis8

Dajte mu Russella. ahahahaha

147 kt

Kakve sad on ima veze sto ti neznas brojit.

dansla

Čestitke Leclercu, odlična vožnja! Lewis, bod u gostima, dobro s obzirom na trenutne okolnosti, ali bit će to puno bolje.
Uf koliko je RB brži na pravcu od Ferrarija, tako da možemo reći da je ovo bilo lagano šamaranje Verstappena!
Sve u svemu, trebala bi biti dobra sezona.

Related Posts
141
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x