Wolff: Trebamo očekivati mnogo neizvjesnije prvenstvo

Timovi koji prošle sezone nisu sudjelovali u borbi za naslov prvaka, prema mišljenju Tota Wolffa mogli bi napraviti veliki iskorak u novoj sezoni. Šef Mercedesove momčadi potencijalnu opasnost vidi u Ferrariju, McLarenu, Aston Martinu i Alpineu.

F1 momčadi marljivo rade na pripremanju svojih novih bolida za nadolazeću sezonu. Bit će to prvi bolidi u skladu s novim aerodinamičkim pravilima, bolidi koji će se voziti na 18-inčnim gumama, a koje treba napraviti i razvijati unutar ograničenog budžeta od 140 milijuna dolara.

Momčadi koje prošle godine nisu bile u vrhu, dakle sve osim Mercedesa i Red Bulla, u većoj su se mjeri posvetile razvoju svojih novih bolida, dok je spomenuti dvojac morao pažljivije balansirati imajući u vidu bitku za prvenstvo 2021.

Početak nove sezone otkrit će jesu li i koliko dvije najjače momčadi izgubile u odnosu na ostatak društva. Treba imati na umu i pravilo da momčad sa začelja poretka ima najviše dopuštenog vremena za testiranja u zračnom tunelu, a pobjednička momčad najmanje. Tako je tijekom 2021. najviše testiranja mogao provoditi Williams, a najmanje Mercedes.

Zbog svega navedenog, Toto Wolff smatra da bi bilo koja od momčadi iz sredine poretka mogla iskočiti u prvi plan, naravno pod uvjetom da sve odradi baš kako treba.

“Svi djelujemo unutar izjednačenog ograničenog budžeta, a koncept je posve nov. Predstavljena su nova aerodinamička pravila, pri čemu timovi ovisno o svom rezultatu u prvenstvu imaju više ili manje dopuštenog vremena [za testiranja u zračnom tunelu] pa je prilično moguće da će momčadi koje nisu sudjelovale u borbi za Svjetsko prvenstvo prošle godine, je li to Ferrari, McLaren, Aston Martin ili Alpine, osmisliti neke inteligentne koncepte zahvaljujući većem broju testova i dobro odrađenom poslu.”

“Mislim da trebamo očekivati mnogo neizvjesnije prvenstvo i utrke nego što smo imali ranije i to je uzbudljivo, naglašava Wolff.

Njegov veliki suparnik iz Red Bull Racinga, Christian Horner, smatra da je njegova momčad dovoljno pažnje posvetila razvoju bolida za 2022. godinu i rasporedila resurse usprkos intenzivnoj kampanji koja je dovela do osvajanja naslova prvaka s Maxom Verstappenom u 2021.

“Siguran sam da je svaka momčad napravila ono za što je osjećala da je ispravno. To je stavilo pritisak na organizaciju, naravno, ali ja mislim da je naš tim u tome bio izuzetan jer smo održavali nivo razvoja u smjeru novih pravila, a pritom zadržali fokus i na prošlogodišnjem bolidu. To je zahtijevalo monumentalni trud i predanost svih u momčadi, a bili su fenomenalni.”

“No, što smo napravili vidjet ćemo tek kad se vratimo u akciju s posve novim bolidima. Izgledaju drukčije, osjećaj će biti drukčiji, vozit će se drukčije. Vidjet ćemo tko je pogodio, a tko pogriješio kad sve krene.”

“Svi smo znali da velika promjena pravila dolazi za 2022. pa smo sukladno tome raspoređivali resurse, no ako se Ferrari pojavi s najbržim bolidom i razbije nas na prvoj utrci, onda ćemo moći reći da nam je prošlogodišnja borba za naslov naštetila u tom pogledu”, kaže Horner.

Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
mody

Nadam se da ce se vratiti 3 velike ekipe u vrh fer mcl i.will i da cemo.gledati 10.bolida unutar 1 sekunde da bolidi budu blizu a ne ovo sta gledamo zadnjih 20 godina

Nosko

I ja se nadam tome, da vozači počnu činit razliku.

Desmosedici

HULKENBERG, UTISCI IZ SIMULATORA: “F1 2022 JE JAKO BRZA” Nijemac, trenutno treći vozač Aston Martina, ponovno se osmislio kao novinar na osobnom blogu u kojem se kao prvu temu osvrnuo na pitanje novih automobila, pokrenuvši prvo zvono za uzbunu. I tako se Nico Hulkenberg ponovno osmislio kao “novinar”, s blogom pod nazivom “Hulk Report” koji je kao prvu epizodu imao za cilj prvi dojam o automobilima iz 2022. s gledišta vožnje. U članku s njegovim potpisom Nijemac je dao neke zanimljive uvide u automobile koji će biti predstavljeni u narednim tjednima. “Već sam pobliže pogledao budući automobil – rekao je… Read more »

Ljubitelj F1

Zanimljive opservacije, makar one dolazile iz simulatora.

Pratiteljcro

Sto se guma tice slicno su izjavili i alo i ves, Alo kaze da su gume iste za voziti i govori to iz realnih uvjeta na stazi dok je vozio na ovakvim gumama u drugim serijama. A max kaze da su gume vrlo vrlo slicne te da kod “pocetnog” skretanja daju malo vise “zivota” malo lakse skrenu u zavoj ali max svoje dojmove prepricava iz simulatora dok na ovim gumama u stvarnosti nije vozio.

Ljubitelj F1

Bilo bi fora da bude ko 2009. Da se pojavi neka “BrownF1” ekipa. Ali mislim da je to teško ponovljivo…

Nosko

Teško da se može ponoviti “novi dupli difuzor”, ali nikad se ne zna.

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x