Wolff: Trebamo očekivati mnogo neizvjesnije prvenstvo

Timovi koji prošle sezone nisu sudjelovali u borbi za naslov prvaka, prema mišljenju Tota Wolffa mogli bi napraviti veliki iskorak u novoj sezoni. Šef Mercedesove momčadi potencijalnu opasnost vidi u Ferrariju, McLarenu, Aston Martinu i Alpineu.

F1 momčadi marljivo rade na pripremanju svojih novih bolida za nadolazeću sezonu. Bit će to prvi bolidi u skladu s novim aerodinamičkim pravilima, bolidi koji će se voziti na 18-inčnim gumama, a koje treba napraviti i razvijati unutar ograničenog budžeta od 140 milijuna dolara.

Momčadi koje prošle godine nisu bile u vrhu, dakle sve osim Mercedesa i Red Bulla, u većoj su se mjeri posvetile razvoju svojih novih bolida, dok je spomenuti dvojac morao pažljivije balansirati imajući u vidu bitku za prvenstvo 2021.

Početak nove sezone otkrit će jesu li i koliko dvije najjače momčadi izgubile u odnosu na ostatak društva. Treba imati na umu i pravilo da momčad sa začelja poretka ima najviše dopuštenog vremena za testiranja u zračnom tunelu, a pobjednička momčad najmanje. Tako je tijekom 2021. najviše testiranja mogao provoditi Williams, a najmanje Mercedes.

Zbog svega navedenog, Toto Wolff smatra da bi bilo koja od momčadi iz sredine poretka mogla iskočiti u prvi plan, naravno pod uvjetom da sve odradi baš kako treba.

“Svi djelujemo unutar izjednačenog ograničenog budžeta, a koncept je posve nov. Predstavljena su nova aerodinamička pravila, pri čemu timovi ovisno o svom rezultatu u prvenstvu imaju više ili manje dopuštenog vremena [za testiranja u zračnom tunelu] pa je prilično moguće da će momčadi koje nisu sudjelovale u borbi za Svjetsko prvenstvo prošle godine, je li to Ferrari, McLaren, Aston Martin ili Alpine, osmisliti neke inteligentne koncepte zahvaljujući većem broju testova i dobro odrađenom poslu.”

“Mislim da trebamo očekivati mnogo neizvjesnije prvenstvo i utrke nego što smo imali ranije i to je uzbudljivo, naglašava Wolff.

Njegov veliki suparnik iz Red Bull Racinga, Christian Horner, smatra da je njegova momčad dovoljno pažnje posvetila razvoju bolida za 2022. godinu i rasporedila resurse usprkos intenzivnoj kampanji koja je dovela do osvajanja naslova prvaka s Maxom Verstappenom u 2021.

“Siguran sam da je svaka momčad napravila ono za što je osjećala da je ispravno. To je stavilo pritisak na organizaciju, naravno, ali ja mislim da je naš tim u tome bio izuzetan jer smo održavali nivo razvoja u smjeru novih pravila, a pritom zadržali fokus i na prošlogodišnjem bolidu. To je zahtijevalo monumentalni trud i predanost svih u momčadi, a bili su fenomenalni.”

“No, što smo napravili vidjet ćemo tek kad se vratimo u akciju s posve novim bolidima. Izgledaju drukčije, osjećaj će biti drukčiji, vozit će se drukčije. Vidjet ćemo tko je pogodio, a tko pogriješio kad sve krene.”

“Svi smo znali da velika promjena pravila dolazi za 2022. pa smo sukladno tome raspoređivali resurse, no ako se Ferrari pojavi s najbržim bolidom i razbije nas na prvoj utrci, onda ćemo moći reći da nam je prošlogodišnja borba za naslov naštetila u tom pogledu”, kaže Horner.

Total
1
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
mody
12.01.2022. 09:30

Nadam se da ce se vratiti 3 velike ekipe u vrh fer mcl i.will i da cemo.gledati 10.bolida unutar 1 sekunde da bolidi budu blizu a ne ovo sta gledamo zadnjih 20 godina

avatar
Nosko
12.01.2022. 13:05
Reply to  mody

I ja se nadam tome, da vozači počnu činit razliku.

avatar
Desmosedici
11.01.2022. 21:10

HULKENBERG, UTISCI IZ SIMULATORA: “F1 2022 JE JAKO BRZA” Nijemac, trenutno treći vozač Aston Martina, ponovno se osmislio kao novinar na osobnom blogu u kojem se kao prvu temu osvrnuo na pitanje novih automobila, pokrenuvši prvo zvono za uzbunu. I tako se Nico Hulkenberg ponovno osmislio kao “novinar”, s blogom pod nazivom “Hulk Report” koji je kao prvu epizodu imao za cilj prvi dojam o automobilima iz 2022. s gledišta vožnje. U članku s njegovim potpisom Nijemac je dao neke zanimljive uvide u automobile koji će biti predstavljeni u narednim tjednima. “Već sam pobliže pogledao budući automobil – rekao je… Read more »

avatar
Ljubitelj F1
12.01.2022. 11:34
Reply to  Desmosedici

Zanimljive opservacije, makar one dolazile iz simulatora.

avatar
Pratiteljcro
12.01.2022. 14:28
Reply to  Desmosedici

Sto se guma tice slicno su izjavili i alo i ves, Alo kaze da su gume iste za voziti i govori to iz realnih uvjeta na stazi dok je vozio na ovakvim gumama u drugim serijama. A max kaze da su gume vrlo vrlo slicne te da kod “pocetnog” skretanja daju malo vise “zivota” malo lakse skrenu u zavoj ali max svoje dojmove prepricava iz simulatora dok na ovim gumama u stvarnosti nije vozio.

avatar
Ljubitelj F1
11.01.2022. 16:12

Bilo bi fora da bude ko 2009. Da se pojavi neka “BrownF1” ekipa. Ali mislim da je to teško ponovljivo…

avatar
Nosko
12.01.2022. 13:11
Reply to  Ljubitelj F1

Teško da se može ponoviti “novi dupli difuzor”, ali nikad se ne zna.

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x