Red Bull: Slavlje na krilima narančaste oluje i ljutih papričica

Nakon što su prošlu sezonu završili s top rezultatom, dominantno pobjedivši u posljednjoj utrci u Abu Dhabiju, dosta se toga očekivalo od Red Bulla, a prije svega od Maxa Verstappena. Novu dozu energije u ekipu je unio dolazak Sergija Pereza, od kojeg se također očekivalo da napravi više nego njegovi prethodnici te da doprinese u Red Bullovoj i Maxovoj borbi za naslov.

Na ruku su im išle i najavljene manje korekcije aero pravila – plan je bio napraviti borbu za naslov neizvjesnijom tako što bi omogućili konkurenciji da se približi neprikosnovenim vladarima na prijestolju – nešto što smo često viđali kroz povijest. Bome, dobro je sve to pomoglo Red Bullu i Maxu da od Neuništivih preuzmu barem jednu titulu – regularno ili ne, nikad se svi navijači neće složiti. No, da su zaslužili barem ovaj naslov prvaka – po prikazanom definitivno jesu, i tu nema dileme i rasprave, jer se sezona ne osvaja u jednoj utrci nego je to rezultat rada tijekom cijele sezone.

Sergio Perez i Christian Horner tijekom filmskog dana u Silverstoneu, veljača 2021.

Analiza učinka momčadi u sezoni

Na predsezonskim testiranjima su pokazali da su potpuno spremni za novu sezonu i napad na oba naslova prvaka. Bolid je bio brz, po pokazanom je imao najbolji tempo, a i Honda je pripremila vraški dobar GP2 engine kako bi se sa stilom oprostili u svojoj posljednjoj sezoni kao dobavljač motora (iako, poznavajući ih kroz povijest njihovih nastupa u F1, nikad ne reci nikad, možda se nekad u budućnosti vrate).

Max je krenuo s maksimalnim napadom, sezonu je otvorio najboljom startnom pozicijom u Bahreinu na prvoj utrci. U utrci ipak uspio do pobjede doći Hamilton, no već tada smo imali jednu dvojbenu situaciju i sudačku odluku koja nam je mogla nagovijestiti što nas čeka u ostatku sezone (iako toga nismo mogli ni biti svjesni). Verstappen je u četvrtom zavoju s vanjske strane uspio prestići Hamiltona za vodstvo u završnim krugovima, no išao je široko te mu je naređeno da vrati poziciju. Za novi napad nije imao dovoljno prianjanja, te je Hamilton odnio pobjedu. Dvojbeno je bilo je li Max odlaskom izvan staze stekao nedozvoljenu prednost ili je taj izlazak izvan staze bio nakon već kompletiranog pretjecanja. Kako god, prvi dvoboj je otišao na Hamiltonovu stranu, a u nastavku sezone smo vidjeli još dosta vatrenih okršaja.

Max Verstappen u vodstvu utrke za VN Bahreina nakon starta. Na kraju je ipak završio drugi.

Većinu prvog dijela sezone Red Bull je briljirao u taktici i timskim igrama. Djelovali su kompaktniji, “galvaniziraniji” i odlučniji u donošenju odluka u odnosu na Mercedes. Zasigurno je najbolja utrka, a uz to i utrka u kojoj su najviše osvojili bodova, bila ona za VN Francuske kada su odličnom taktikom i uigranim potezima oba vozača pobijedili Mercedes te u Milton Keynes odnijeli trofeje za prvo i treće mjesto, uz Maxov bod za najbrži krug.

Sredina sezone je bila vrlo plodonosna za Red Bull. Od Monaka do dvostrukog vikenda na Red Bull Ringu su uvezali pet pobjeda za redom (četiri za Maxa, jedna za Sergija). Perez se pokazao kao dobar timski igrač i često je bio blizu Maxa i koristio maksimalno pružene prilike, poput one u Bakuu. Zasigurno prijelomna točka sezone je bila utrka na Silverstoneu kada su se Max i Lewis sudarili – ishod znate. Nakon toga smo znali da postoji velika šansa za ponavljanjem sličnih situacija u kasnijim utrkama – dovoljno je navesti sudar u Monzi, okršaje u Brazilu, te incidentne utrke u Saudijskoj Arabiji i Abu Dhabiju.

Pred kraj sezone ipak nije bilo dovoljno snage da se bore za oba naslova, te su svu energiju usmjerili na Maxa i njegovu borbu za naslov prvaka u konkurenciji vozača. Osvojeni naslov je ipak zaslužen, te je na kraju ipak ispalo pravednije da dvije najbolje ekipe osvoje po jedan trofej.

Statistika momčadi:

Pozicija u poretku konstruktora: 2.
Broj osvojenih bodova: 585.5
Broj pobjeda: 11
Broj pobjedničkih postolja: 23
Broj pole positiona: 10
Najbolja utrka po ostvarenim bodovima: VN Francuske, 41 bod

Najbolji pojedinačni rezultati vozača:
Max Verstappen 1. – VN Emilije Romagne, VN Monaka, VN Francuske, VN Štajerske, VN Austrije, VN Belgije, VN Nizozemske, VN SAD-a, VN Meksika i VN Abu Dhabija
Sergio Perez 1. – VN Azerbajdžana

Analiza učinka vozača

Nakon ovako intenzivne sezone, vjerujem da su u Red Bullu zadovoljni onim što su njihovi vozači postigli. Normalno, postoji žal za propuštenim prilikama u borbi za konstruktorsku titulu, ali možemo reći kako je ova Maxova titula prvaka osvojena momčadski, te je u osvajanju iste svoj trag ostavio i Perez.

Vesela atmosfera u Red Bullu uoči dvije utrke u Austriji.

Verstappen je sezonu odradio na očekivanoj razini. Agresivan kao i uvijek, no solidno je dozirao agresivu. Svojim stilom vožnje i banzai napadima pod kočenjem je dovodio konkurenciju do ludila. Uvijek je izvlačio 110% iz bolida, i od 19 utrka koje je prošao ciljem samo u Mađarskoj nije završio na postolju (ne svojom krivicom), a sve druge je ili pobijedio ili završio drugi. Naravno, ne možemo zaboraviti one ključne incidente (s odustajanjima) u Silverstoneu i Monzi, no kako je za prvi Hamilton proglašen krivim a za drugi Verstappen, omjer je 1:1. Gledajući krajnju statistiku sezone, Max je bio nedodirljiv – najviše pobjeda, najviše najboljih startnih pozicija, najviše postolja, najviše krugova u vodstvu utrke (više nego svi ostali vozači zajedno), i na kraju sezone najviše bodova, te naslov prvaka odlazi u prave ruke. Da, bit će tu i Lewisovih #TheBestFans i ostalih engleskih navijača koji teško podnose poraze u 2021. koji će osporavati ovaj naslov i prizivati vješala za suce i Masija, no Masi i suci nisu glavni odgovorni za Hamiltonov poraz. Mnogo toga jesu zakuhali tijekom sezone dvojbenim i zakašnjelim odlukama, ali ne mogu biti krivi za svaku sitnicu. Sudar Latifija i sigurnosni automobil su, po Mercedes i Lewisa, nesretan slijed događaja koji je može dogoditi u svakoj utrci. Da je ta utrka bila peta ili četvrta prije kraja ne bi se diglo ovoliko prašine. Jednostavno, to je sreća, nekad te pomazi a nekad te p****e. Ovaj put je sreća pomazila Maxa.

Za Pereza slobodno možemo reći da je donio mnogo sreće Verstappenu i Red Bullu. Vratimo li film unazad i pratimo li niz događaja, vidimo kolike je posljedice na ishod ovogodišnjeg prvenstva donijela odluka Ferrarija da nogiraju Vettela – zbog njega Perez ostaje bez mjesta u Racing Pointu (danas Aston Martinu). Čelnici Red Bulla su u njemu vidjeli savršenog momčadskog kolegu za Verstappena, ostavio je dojam vozača koji svojim tempom može pratiti Nizozemca i ekipi vrijedno skupljati velike bodove. Iako je imalo nešto slabiji početak sezone, stvari su pomalo sjele na svoje mjesto nakon pobjede u Bakuu. Bilo je situacija kad ga baš i nije pomazila sreća, ali je u ključnom trenutku bio gdje je trebao biti i radio ono što je ekipa od njega očekivala. Ona legendarna obrana i “ručna kočnica” ispred Hamiltona u Abu Dhabiju je u mnogome pomogla Maxu pri osvajanju naslova prvaka. Koliko god ovdje bilo od ranije navedenih dežurnih kritičara i nezadovoljnika, Checo je radio ono što bi svaki drugi vodonoša uradio u istoj situaciji, ma koliko te situacije djelovale s moralne strane nekorektno jer se izravno miješa u borbu za naslov. Kako je i sam Perez rekao, on je radio za dobrobit ekipe, isto što bi radio Bottas u Mercedesu, te što je Massa radio Alonsu, Barrichello Schumacheru, itd. Krajnji zaključak: vozači su svoju domaću zadaću odradili.

Red Bullovci slave na postolju u Francuskoj.

Statistika vozača:

Vozači: Max Verstappen vs Sergio Perez

Pozicija u poretku vozača: 1. – 4.
Osvojeni bodovi: 395.5 – 190
Pobjede: 10 – 1
Postolja: 18 – 5
Pole positioni: 10 – 0
Najbrži krugovi: 6 – 2
Omjer u kvalifikacijama: 20 – 2
Omjer u utrkama: 19 – 3

Perspektiva momčadi u sezoni 2022.

Kao što sam već ranije u debati govorio, prognozirati nešto konkretno za iduću sezonu je vrlo nezgodno. Od Red Bulla se očekuje da budu i dalje spremni za napad na naslov, no ostaje pitanje kako će se snaći u novoj ulozi, onoj proizvođača motora koji su preuzeli od Honde. Ako po pitanju motora budu spremni za početak nove sezone, uz već provjerenog Adriana Neweya, velika je šansa da ostanu pri vrhu. Verstappen će nakon svog prvog naslova sigurno još više “ogladnjeti” i željeti zagrabiti još više, te tako opravdati teško zarađeni broj 1 na bolidu. Pobjednička su ekipa, a od pobjednika se i očekuje da i dalje napadaju pobjede.

Ipak, ako kojim slučajem posrnu, ni to ne treba čuditi. Nova pravila uvijek dolaze s ciljem da se izmijeni poredak, i bit će vrlo bitno za Red Bull da svoju snagu pokažu time da ostanu na vrhu. Konkurencija je jaka, uz Mercedes tu će zasigurno biti i Ferrari, te vrlo vjerojatno još jedna ekipa – McLaren ili Alpine, no sve je još pod znakom upitnika. Predsezonska testiranja iduće godine će nam ponuditi sve odgovore.

Horner i Verstappen u ekstazi nakon Maxova osvajanja naslova prvaka.

Ako ste propustili neku od prethodnih momčadskih analiza, evo podsjetnika:
Haas: Žrtva za bolje sutra
Alfa Romeo: Dragulj sa začelja poretka
Williams: Mali koraci ka svjetlijoj budućnosti
Aston Martin: Korak naprijed, natrag dva
AlphaTauri: Sve ozbiljniji igrač
Alpine: Bolji dojam za isti rezultat
McLaren: Sezona obilježena s nekoliko topova i podosta flopova
Ferrari: Pouzdanim bolidom do povratka na vrh

Pretplati se
Obavijesti o
91 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Max8

Max prvak, Lewis7 na aparatima. Amen, točka.

Lewis8F

Reče lik koji je otvorio dodatni account i nazvao ga po starom članu mika.KA i dodao dječje KAKA. Nekako u rangu “homića”. To je taj milje/osoba.

mody

Izbrisi taj nik u br 7priznaj poraz

Lewis8F

comment image

MikiRi

Eto, i onda ti imaš prigovor o vrijeđanju…

mody

Toto wolff mikey this is not wright htio je da safety ude u zadnji krug .lako ti je tako pobijedit max ga je pretekao posteno dosta vas he 7 godina good job max

Race Engineer

Navijači Ferarija, Mercedesa, Red Bull i ostalih ovdje. U jedno se svi sigurno slažemo. A to je da Toto Wolf treba biti predsjednik F1 umjesto Stefana Domenicali. Toto je iskusna, vrijedna poštena i kompetentna osoba za takvu poziciju:)

Race Engineer

A Flavio Briatore umjesto Masija kao direktor utrke.

robif

👍🏻

robif

Mamića za predsjednika

TORPEDO

Briga me i za Red Bull i za Mercedes,oboje su ruku pod ruku cinkarili Ferrari!!!
Samo molim ljubitelje lika i djela Homića da prestanu cmizdriti…sedam godina ste terorizirali i ismijavali,vrijeđali i ponižavali ostale…sad vam se sve to vratilo sa kamatama,i moram priznati da uživam što je tome tako!!!

MikiRi

Hahaha…..e upravo to…..uzeo si mi riječ iz usta.

lando

Cijelu szonu navijate za SC i Red bull i sad ste protiv, čini mi se malo licemjerno i izdajnički!

MikiRi

Pa gdje si Šmrcko? Nikad ja nisam navijao za Red Bull niti za Maxa. Citiraj me gdje sam ja to izjavio da ja navijam za njih. Baš naprotiv, ja samo govorim ISTINU i to ARGUMENTIRANO…..ali nisam primjetio da mi je itko od vas HAMILTONOVACA u zadnjih 10 dana, odgovorio na iti jedan moj argument. Svi samo kokodačete i tražite urote ali nitko ne odgovara na činjenice koje se stave ispred vas. Vi samo pokazujete svoj luzerski mentalitet i zato mi vas je gušt sprdati…..ne zbog Hamiltona, nego zbog vašeg luzerskog komentiranja.

lando

ARGUMENTIRAJ ISTINITI ARGUMENT, ARGUMENTIRANA ISTINA JE ARGUMENAT JER AKO NE ARGUMENTIRAŠ ISTINU, ARGUMENT NIJE ISTINIT.
ARGUMENTU!!!!!!

MikiRi

Tvoja istina, nije istina samo zato što ti misliš da je to istina. Tvoja istina je samo TVOJE NAVIJAČKO MIŠLJENJE. Svoju istinu moraš podkrijepiti nekim dokazom – video ili audio snimkom……ti nisi uradio ni jedno od toga. Ja sam nekoliko puta predstavio neki snimak (audio-video) ili konkretan argument kao npr imena 4 suca na utrci u Abu Dabiju koji su donosili odluke na utrci (koji su bili naklonjeni Hamiltonu – o tome sam već pisao) ili šta su govorili BRITANSKI komentatori za vrijeme utrke. Znači to su argumenti a ne tvoje LAPRDANJE kako je bilo ovo ili ono. To je… Read more »

Nosko

Poprilično glupo ali moram priznat poprilično smiješno😂😂
Možeš sad to ponoviti brzo deset puta?

lando

Kad bi reko da mogu, nebi bila istina🙂

MikiRi

Nemoj previše tražiti od njega……mogao bi mu centralni nervni sistem zaribati pa će doći do samozapaljenja.

MikiRi

P.S. Svojevremeno je legendarni naš košarkaš Dražen Petrović izjavio……Nitko u životu nije uspio pobijediti u svim utakmicama koje je igrao…….a čim prije to shvatiš, postat ćeš uspješan…….Vi Hamiltonovci niste u stanju prihvatiti poraz i samim tim pokazujete koji ste luzeri.

Lewis8F
Ljubitelj F1

F1 sezona 2085., navijači i dalje komentiraju zadnju trku 2021. Lol 🤣

Lewis8F

Komentiraju ovi isti još uvijek 2007. i 2008.

Ljubitelj F1

A-ha, misliš onu 2008. koju je osvojio tvoj miljenik i to na sreću i uz pomoć FIA-e?

neki veteran

Botas je trebao biti dio strategije MB..u RB je to područje bilo bolje razrađeno.Perez je svoj zadatak odradio koliko god je to ljigavo izgledalo.Imao je potrošeni soft i time i alibi da bolid ide i preko nosa i po njima poželjan kontakt bilo koje vrste sa LH. A nakon izlaska SC,Mercedes vise nikakva strategija nije mogla spasiti( osim Botasa) Šta god da su odigrali ,izgubili bi. Jedina fer borba je mogla biti 5 krugova do kraja crvena zastava..pa svi na nove gume.Ovako je kao ispao spektakl sa 1 krugom…na takav način se ne odlučuje prvak svijeta ,ali se mice dominacija… Read more »

B4c4

Samo je pustio da se trkaju
https://youtu.be/O0YyevjBj0U

B4c4

Sorry krivo sam postavio komentar

lando

Jedan od rijetkih fer i realnih komentara zadnjih 10 dana!

Desmosedici

Citiram: “U utrci ipak uspio do pobjede doći Hamilton, no već tada smo imali jednu dvojbenu situaciju i sudačku odluku koja nam je mogla nagovijestiti što nas čeka u ostatku sezone (iako toga nismo mogli ni biti svjesni)”..eto, ja sam svega bio svjestan i o tome sam odmah pisao kao nečemu nevaljalom..i znao sam što nas čeka u ostatku sezone..sramotni Silverstone, pa sramotni Hungaroring, pa sramotni početak i u Abu Dhabiju kad Lewis nije morao vratiti poziciju..bilo bi ipak previše da su još i utrku završili pod safety carom..karma im se vratila i sve naplatila.

Lewis8F

Što je točno sramotno u Mađarskoj?

Yukihonda

Što da je bila obrnuta situacija dali bi branio Mesija??? … kao što si ga branio cijele sezonu kada je donosio u korist vašu..
pisao si romane kako bi popljuvao MAXA….

Lewis8F

Pitanje je jednostavno. Što je bilo sramotno u Mađarskoj?

robif

U Mađarskoj je sjebao Lando Noris,jer koči ko penzić

Lewis8F

Desmo se voli predstavlajti kao netko pun iskustva, pomalo neutralan navijač, glas razuma, autoritet na području F1.

Želim samo da nam pojasni sramotu iz Mađarske. Jasno je da misli na “namjerno zabijanje Bottasa po nalogu Mercedesa da se izbaci Max”. Čisto da oni koji još ne znaju da vide kako je zapravo trolčina. Samo trol može prodavati iznova tu tezu.

Race Engineer

Nedavno je rekao Norbert Haugh:kad bi svi vozili kao Max, utrku bi završilo možda 5 bolida. I to je istina, ide kao kamikaza bez respekta da će osim sebi i drugom uništiti utrku. I šta im onda ostaje nego se micati. Jedini je tu Leclerc pokazao zube i stoji čvrsto pa šta bude. Ali svemoguća FIA to Maxu dozvoljava od prvog dana, a Red Bullu je svejedno jer oni nisu proizvođač auta pa da se moraju pokazati brzi i pouzdani. Njima je bitno da na naslovnicama piše Red Bull, bez obzira pobijedili u utrci ili se Max zabije u dva… Read more »

B4c4

Ono bitno si preskočio što je Haugh rekao.

Desmosedici

..ovo si “preskočio”..valjda ti ne paše? Haug se prisjetio Verstappenove debitantske sezone i treninga u Monaku. Tad je završio na P7.

“Znao sam da je taj vozač poseban. Vidio sam ga u Monaku prije par godina i vidio sam da su mu gume na kišnoj stazi odmah bile zagrijane. Postoji nešto posebno oko toga, isto kao kod Kimija Raikkonena. S Kimijem ste uvijek imali ‘zelena’ vremena u takvoj fazi. Max je zaista poseban.”

Lewis8F

Masi ima moć da promijeni pravila u hodu. Iskoristio je tu moć i darovao pobjedu Maxu.

Nikada prije nije ovako odrađen SC. Nije ni predviđeno u pravilima da se ovako odradi SC. Masi je prekršio pravilo jer mu njegova pozicija to dozvoljava. Nametnuo je svoje one time pravilo i odlučio prvaka.

Nosko

A evo i dežurnog kritičara i nezadovoljnika😂.
Da bacimo malo računicu. Hajde da se i desilo kao što kažeš, da je Maxu poklonjena pobjeda u zadnjoj utrci, naravno znamo da je to glupost, ali hajde da se pravimo da je tako, ali to je samo 4,545% od čitavog prvenstva. Šta je sa ostatkom prvenstva od 95,455%? To se ne računa?
Svesti ovu super zanimljivu i napetu sezonu na posljednju utrku, i to samo zato jer su bili poravnati sa bodovima, iako nisu trebali biti, je apsolutna sramota .

Lewis8F

Frende, imaš li nešto argumentirano reći na ovo što sam napisao da mi kontriraš?

Vidiš, za razliku od ovih nekih trolova koji ne skrivaju da im pravda, istina, dosljednost predstavljaju doslovno ništa, ti pokušavaš sebe oslikati suprotno.

Sroga molim, imaš li što reći na moje tvrdnje?

junuz

Kada se sjetim koliko je puta Hamilton zviznuo Masu jedne godine nije mi jasno kako nije nikada dobio crnu zastavu
Ako ti smeta što su tvoji izgubili, pa ima još sportova pa gledaj dok se ne odljutis.Meni je smetalo što su pravila skrojena za Mercedes a iSumaher i m je napravio svemirski motor, pa nisam formulu niti gledao niti pratio do prošle nedjelje navečer.Nism znao niti za one cijevi oko vozača.Sada se karte ponovo mjesaju.

Lewis8F

Kad je to Hamilton “toliko puta zviznuo Masu”. Možeš nabrojati? Unapriejd ću ti reći da se krivo sjećaš.

MikiRi

Evo ja ti neću nabrajati već ću ti to ARGUMENTIRATI pa pogledaj. Već znam unaprijed da nećeš ništa odgovoriti. Klikni na link —>………………Massa vs Hamilton 2011 – crashes – YouTube

MikiRi

P.S.

Obrati pažnju na 5 sudar iz Indije…..podsjeća li te taj poznati prljavi Hamiltonov potez na situaciju iz Silverstona?

lando

Argumentčino🤣🤣🤣

MikiRi

Hahahaha…..i onda se vi Hamiltonovci pitate zašto vas se toliko sprda?

Lewis8F

Što se tu točno događa? Lewis s unutarnje strane i Masa skreće u zavoj. Nema mjesta za skrenuti. Gdje da ide Lewis? Lewis se poravnao s Masom i ovaj skreće u njega. Masa ima dovoljno mjesta desno za proći zavoj. Ista situacija kao i Silverstone. Jedino što je tu isto je da su obojica skrenula u zavoj ako da nikoga nema pored njih.

Ove godine je Lewis bio i do pola Maxa (Silverstone), poravnat s Maxom (Brazil, Imola, Monza) i bolid ispred Maxa (Saudijska). U sva tri slučaja Max je i dalje skretao u Lewisa.

MikiRi

Oprosti Pravedniče! Od silnih komentara nisam na vrijeme primjetio na koji ti odgovor nisam odgovorio. Evo da ispravim grešku. Da ponovimo: CITIRAM Kad je to Hamilton “toliko puta zviznuo Masu”. Možeš nabrojati? Unapriejd ću ti reći da se krivo sjećaš. Evo link……ne nekog tamo lika nego udaranja Hamiltona u Masu……klik ni—>……Massa vs Hamilton 2011 – crashes – YouTube…….<— Klikni…….Pitaš o 5 sudaru gdje da ide Hamilton…….da si pogledao video koji sam ti postavio čuo bi šta Hamilton kaže o tome………klikni—>……..#f1 #hamilton #f12016 #rosberg (tiktok.com)……..<—klikni……… Hamilton napada Masu ali je Masa ispred njega i Hamiltonove riječi o takvoj situaciji su da… Read more »

F1 fan

2011. Je to bilo kad se okomio na masu hahah

Nosko

Pravda, istina, dosljednost…vidiš smiješno je kako te to u ovih 4,5% smeta, a u 95,5% si tvrdio i ponašao se suprotno. Ti još uvijek za Silverstone tvrdiš da je bila 50:50 krivnja, i da je Bahreinu bilo sve po pravilima, ispravno i dosljedno?!
Tvoje tvrdnje i umanjivanje Maxove pobjede, ne znači ništa, jer je sve već duboko analizirano i rečeno. Ako ti je tako lakše, da preboliš gubitak prvenstva, slobodno krivi druge, ali činjenica je da ste si sami krivi sa taktikom i naravno…sreća prati hrabre!

Lewis8F

O čemu ti pričaš kakvih 4.5%? Pričamo o SC i zadnjoj odluci Masija. O tome pričamo. S obzirom da znaš da sam 100% činjenično opisao situaciju ti nemaš što na to kontrirati već pričaš o tim nekim postotcima.

Imao si dvije šanse i u obje si napisao gluposti i bacanje loptice na druge teme.

Jasno sam postavio činjenice i pitao te da na njih odgovoriš.

MikiRi

Ti prvo odi u školu i nauči šta je argumentirani odgovor. Nego evo ja sam ti odgovorio argumentirano (iznad), kao što sam to radio zadnjih desetak dana, ali nisam primjetio da si bilo gdje odgovrio nešto smisleno. Naime ti samo iznosiš svoje pristrane navijačke frustracije i svoje mišljenje – TO NIJE ARGUMENT……to je samo tvoje navijačko mišljenje. A pošto smo vidjeli da ti na argumente ne odgovaraš, jer istinu ne možeš osporiti, zato jedino što preostaje za takve kao ti je SPRDANJE.

lando

Nedovoljno argumentirano, oprosti šmrc!

MikiRi

Opraštam! Nego Šmrcko obriši bale koje ti vise iz nosa pa nećeš šmrcat.

lando

Evo ti lajk, legendo….

MikiRi

Priznaj da se sad osjećaš zadovoljnije……prestao si i šmrcat.

Lewis8F

Frende, ovako. Ovdje sam postavio jasnu tezu i činjenice o SCu u zadnjoj utrci i razvoju događaja.

Ti si u drugom postu postavio pitanje zabijanja Lewisa u Felipea. Tamo sam ti o tome i odgovorio. To su potpuno dvije odvojene rasprave.

Kako uopće imaš hrabrosti pisati o tome da netko ne zna argumentirano odgovoriti kad ti meni ovdje na jabuke odgovaraš kruškama. Isto kao i Nosko.

MikiRi

Kao prvo…..problem odgovaranja na ovom portalu je malo zeznut odnosno…..kad kliknem na ODGOVORI i onda napišem odgovor, taj odgovor završi 10-15 komentara ispod ili na samom dnu pa ispadne kao odgovor na totalno drugi komentar. Naime odgovor o Felipeu Massi je bio zadnji moj komentar koji sam pisao a ispao je prvi po redoslijedu a moj prvi komentar je završio na dnu jer sam odgovarao na tvoj prvi komentar. Ne zamjeri, nije moja greška! Što se tiče tvoje jasne teze…….ona je samo tebi jasna. Zašto? Zato jer se ti fokusiraš samo na onaj dio koji tebe zanima i pišeš poluistine.… Read more »

lando

Cijelu sezonu drobite o razno raznim urotama protiv SC33, RB, maFia i koristite raznorazne rasističke termine, nesmijem ni promislit to ponovit i onda se dogodi ovakav kraj sezone ali vi opet kao prava sekta tu opet vidite urotu protiv SC01(EX SC33).
Nevjerovatni ste…..

Nosko

Lando, vidim da nisi ništa razumio od onog što sam napisao, ali evo budem ti probao objasnit.
U ovoj sezoni Max je imao:

  • najviše krugova u vodstvu 469/ svi ostali su imali 465
  • 18 postolja/ to ti je novi rekord, nitko nikad nije imao više
  • najviše pobjeda x10
  • najviše startnih pozicija x10/ Lewis je imao x5
  • u svim utrkama koje je završio je bio 1ili2/ osim Mađarske

To nisu nikakve urote nego činjenice. Ako tražiš nekoga tko je subjektivan, ali istovremeno duboko uvjeren da je objektivan…pogledaj se u ogledalo.

lando

Najbitniju činjenicu uporno preskačeš!

MikiRi

Jel onu odluku koja je donesena 3 kruga prije kraja pa ju je na pritisak Wolfa Masi poništio?

George

I neka je, malo da i njih posluži sreća, obzirom da su Merc i tvoj protege LH imali višegodišnje zatvaranje očiju, baš od te FIA-e, i race directora, pa im je valjda i postalo jasno, da ovaj monopol,uz blagoslov viših instanci vodi k tome da gledanost opada iz dana u dan. Nadam se da će kmečalo stvarno odustati i dati priliku George-u ili nekom tko ne boji nokte, buši nos, i plače pred kamerom 😉 sve u svemu, idem popiti pivo , i još se malo veseliti uz prisjećanje Tota kako puca pred svima. MAJKI MAJKI no no no this… Read more »

Lewis8F

Ako se slažeš kako sam napisao onda zaključak da je to sreća je 100% pogrešan. Da se radilo o sreći onda nema prigovora. Nije se radilo o sreći već o direktnoj odluci direktora utrke u korist jednog vozača.

Acidem1

Kako bi ti reagirao nakon latifija u ulozi direktora utrke?

Lewis8F

Na dva načina i već sam o tome pisao. Pitanje ti je legitimno i zato ću ti odgovoriti. Prvi način: Pravila nalažu da se propuste vozači za cijeli krug i to traje jedan dodatni krug. U tom slučaju ne bi se stiglo odvesti već bi sa SC prošli ciljem s obzirom u kojem je krugu došlo do SCa. Recimo da je 5 krugova ranije došao SC takva bi se procedura ispoštovala i Max bi opet bio prvakom. Legitimno bi pričali o sportskoj sreći. Da je SC došao 2 kruga kasnije ta se procedura ne bi mogla ispoštovati i Lewis bi… Read more »

MikiRi

Zaboravio si 3 način…….poštuje se odluka koja je donesena 3 kruga prije kraja a koja se zbog nezadovoljstva Wolfa povlači. CITIRAM: “bolidi koji zaostaju za krug sada mogu da se vrate u isti krug”……Obrati pažnju jer ovo pišem već 10 put ali tebe to ne zanima. Ovo nisu moje riječi koje sam citirao……to sam citirao AUDIO ZAPIS koji postoji na youtube i već sam te pitao želiš li to čuti……ali ti to uporno ignoriraš jer ISTINA se ne uklapa u tvoje navijačke teze. Što se tiče drugog načina…..naravno da je on tebi najprihvatljiviji jer favorizira Hamiltona koji ima najbrži bolid.… Read more »

Lewis8F

Argument boy. Prvo na moj osnovni post odgovori. Raspisao si se euforično i u svakom postu raspravljaš o meni kao pravedniku. Odgovori na ono prvo. Pristojno kako sam i ja tebi na Lewis-Masa tvoj post. Onda se imaš pravo ovdje loviti za zareze i mišljenja. U mom originalnom postu sam jasno i nedvosmisleno iznio činjenice. Do ovog trenutka na njih se nisi nadovezao smisleno. Ovaj moj post je moje viđenje i kako bi ja to odradio. Kako je i bilo meni postavljeno pitanje. Post je dugačak. Puno sam iznio mišljenja i možemo i o tome debatirati. No, da bi ti… Read more »

MikiRi

Pravedniče! Oprosti ali već sam ti odgovorio na to pitanje i dao dodatno objašnjenje da na ovom portalu kad pritisnem odgovori, moj komentar su bacili na dno jer si u međuvremenu imao 20 drugih odgovora i pododgovora. Ali evo da ponovim….mada si mi već odgovorio na taj komentar……ali ipak ti inzistiraš, pa evo još jednom ——————– Wolf ima moć da promijeni pravila u hodu. Iskorištavao je tu moć prečesto i na kraju je bilo NO MAJKI, NO MAJKI, a u stvari je htio reći – nisam to tražio od tebe. Nikada prije nije ovako odrađen SC. Ne pamtim kad je… Read more »

MikiRi

Evo odgovorio sam ti po drugi put……hoću li sad i ja dobiti odgovore na pitanja. Naime Ova dva moja komentara su prilično dugačka a nisi ništa odgovorio jer si tražio odgovor…..Evo čekam!

MikiRi

P.S. Nisu ovdje navijači protiv Lewisa…..već su protiv vas koji izmišljate opravdanja za poraz. Glavni razlog, zašto je Hamilton izgubio je taj što su u Mercedesu bili kukavice i nisu promijenili gume prvi. A da Masi ima diktatorsku moć……on ne bi dozvolio Wolfu da osporava odluke i da se dere na njega zadnjih 5 krugova pod sigurnosnim autom i ne bi promijenio odluku koja je donesena 3 kruga prije kraja od već navedena 4 suca. Pa i on sam je priznao da je bio prevelik pritisak na Masija a nije to rekao samo on. Ali o tome nitko neće da… Read more »

MikiRi

Da u pravu si, u korist Hamiltona……Odluka u prvom krugu, na štetu Maxa i u korist Hamiltona. I odluka 3 kruga prije kraja utrke na štetu Maxa u korist Hamiltona. Nego, prije nego što počneš laprdati pogledaj ovaj video i poslušaj šta Hamilton misli o takvoj situaciji iz prvog kruga……….KLIKNI —> #f1 #hamilton #f12016 #rosberg (tiktok.com) …… <—KLIKNI. .već sam jednom objavio ovaj link……ali nisam primjetio da si bilo šta iskomentirao pravedniče. Zato ni ne očekujem da ćeš nešto odgovoriti ni sad.

Nosko

Sve je rekao, ustvari se sigurno divi Maxu😂😂

Lewis8F

Pročitan si. U biti si samo na gomili koja huška. Dao sam ti šansu.

Lewis8F

Argument boy. Možeš odgovoriti na ono što sam napisao? S obzirom da ti znaš kako se argumentirano raspravlja.

Otvaraš nove teme. Tvoja logika argumentiranog razgovora je ovakva: Ti kažeš da sam ja ukrao nešto. Ok. Evo ti link gdje je neki drugi lik nešto ukrao. Aha. Jesam te.

Lewis8F

Da ne govorimo da je tvoje pisanje usmjereno direktno na mene i jesam li ja pravednik ili nisam. To kakav sam ja nema nikakve veze s temom o kojoj pričamo. Argument boy.

MikiRi

Tražiš argument…..pa ja ti ga i dam……a tvoj odgovor izgleda ovako??? Pa nisam ti postavio link nekog lika već sam ti postavio link na video da čuješ šta KAŽE LEWIS HAMILTON o situaciji kad on nekoga izgura sa staze……ne vidim da si to igdje iskomentirao……Znači tema je LEWIS HAMILTON a ne neki tamo lik. Pročitaj još jednom prethodni moj komentar da se sad ne ponavljam i pogledaj video šta HAMILTON kaže.

B4c4

Samo je pustio da se trkaju
https://youtu.be/O0YyevjBj0U

MikiRi

Hahahahahahahahahahahahaha! Evo te opet trolu, opet iskačeš iz paštete i opet roniš suze! Kad prestaje dan žalosti? Ili bolje reći tjedan, ili mjesec???…….Wolf ima moć da promijeni pravila u hodu. Iskorištavao je tu moć prečesto i na kraju je bilo NO MAJKI, NO MAJKI, a u stvari je htio reći – nisam to tražio od tebe. Nikada prije nije ovako odrađen SC. Ne pamtim kad je netko vršio toliki pritisak na Fia-inog trkačeg direktora kao što je to radio Wolf. Ne znam da li je itko ikada prisilio Fia-inog trkačeg direktora da promijeni LEGALNO I NA VRIJEME donesenu odluku (3… Read more »

lando

Dobro argumentirano ali nije istina, šmrc

MikiRi

Hahaha! Znam ja da ti ne voliš trilere već si obožavatelj znanstvene fantastike. Al hebi ga, u zadnjoj utrci si morao gledati triler pa zato još uvijek plačeš i šmrcaš.

lando

Evo još jedan🙂

Lewis8F

Pokaži nam dokaz gdje piše da se smiju nakon SCa pustiti samo dio vozača. To ne postoji u pravilima. Kako sam i naveo. Postoji moć Masija da se postavi iznad pravila.

To nismo znali do ove utrke. Sad znamo.

Kako sam i napisao ovo kako se dogodio SC je bilo samo sada i nikada prije u povijesti F1.

Umjesto da naklapaš o meni osobno pokušaj argumentirano odgovarati.

I dalje se može veseliti porazu Lewisa čak i ako prihvatiš da je Masi odlučio prvaka.

MikiRi

Pa odgovaram ti argumentirano ali ti očito ne čitaš i uporno odbijaš odgovoriti na ono što ti pišem a to je ODLUKA KOJA JE DONESENA 3 kruga prije kraja pa onda povučena. Da se ne ponavljam, odgovorio sam iznad……nadam se da je odgovor iznad jer je prošli put završio ispod na dnu.

Lewis8F

Daj taj transkript ili audio o kojem pričaš- Rekao si citirati ću te:”Ako želiš audio dokaz SLOBODNO RECI……ja ne laprdam ko i ti……”

Lewis8F

Argumentirani odgovor znači pobiti ono što sam rekao. Citiraj što sam rekao krivo i ponudi za to ispravan odgovor.

Lewis8F

Daj taj transkript da vidimo.

MikiRi

2:57 Hamilton – Koliko je krugova ostalo
3:00 Trkači inžinjer – Bit će tri kada pređeš liniju
3:05 Trkači inžinjer –  i sad je bolidima koji zaostaju za krug dozvoljeno da se vrate u isti krug, nemoj krivudati, ostani ravno na liniji
3:13 Trkači inžinjer – Ok, ustvari neće se vraćati u isti krug, neće dozvoliti bolidima da se vrate u isti krug
3:18 Trkači inžinjer –  Vjerujemo da bi mogli ovako restartati utrku

Lewis8F

Daj transkript gdje direktor utrke prvo dozvoli onda ukine na zahtjev Tota.

Gore navodiš da je “ne ne majki” uoravo to.

Krenimo od onoga gdje izvodiš svoju tvrdnju.

MikiRi

I sad samo pogledaj koliko je tu puta promijenjena konačna odluka. A zašto je promijenjena? Jer prvo Wolf nije bio zadovoljan, nakon njega nije bio zadovoljan Horner, i na kraju kad je bilo prekasno Masi je prelomio i odlučio kako je odlučio. Da nije bilo pritiska, ne bi bilo ni takvih odluka. Sam Wolf je priznao da se vršio prevelik pritisak na Masija. A sudije su tu koje donose odluke a Masi je taj koji prenosi odluke. I zbog pritiska Masi je 2 puta mijenjao konačnu odluku. Ovakvi pritisci su nedopustivi za vrijeme utrke.

Related Posts
91
0
Would love your thoughts, please comment.x