2021. – godina epskog duela Verstappen-Hamilton za kraj ove ere Formule 1

U povijesnim knjigama Formule 1 2021. godina ostat će zauvijek upisana kao jedna od zanimljivijih, napetijih i s mnoštvom događaja na stazi, ali i izvan nje. Sve je krenulo još početkom ožujka predsezonskim testiranjima u Bahreinu, a završilo jednom od uzbudljivijih utrka i dramom u zadnjem krugu posljednje utrke sezone u Abu Dhabiju – nešto što smo samo mogli sanjati s obzirom na pandemijske uvjete diljem svijeta.

U novu sezonu smo ušli s puno promjena što se tiče vozačkih postava, a najviše je interesa izazvao dolazak Carlosa Sainza u Ferrari te povratak Fernanda Alonsa u Alpine. Daniel Ricciardo je otišao u McLaren, a Vettel u Aston Martin. Zadnji potez povukao je Red Bull, angažiravši Sergija Pereza. Haas je u novu sezonu ušao s potpuno novom postavom – Mazepin i Schumacher, a Yuki Tsunoda je uz njih bio jedini rookie.

Ususret novoj sezoni smo znali da bismo mogli imati ‘miješanje karata’ zbog nekih noviteta u pravilima, a na testovima se nije moglo otkriti tko skriva karte, a tko je ‘dao gas’ već i prije službenog početka sezone. Veliki ‘udarac’ su pretrpjele velike momčadi uvođenjem budget capa, a puno resursa je od samog početka sezone bilo okrenuto novim bolidima koje ćemo gledati sljedeće sezone.

Vozači i bolidi za 2021. (Photo by Sam Bloxham / LAT Images)

Prva utrka je zapravo bila pokazatelj cijele sezone – Max Verstappen i Lewis Hamilton su na stazi i van staze pokazivali ‘nešto više’ od drugih te je bilo jasno da ćemo između ova dva vrhunska vozača dobiti novog prvaka. Sigurno se svi sjećamo prelaska Nizozemca u posljednjim krugovima utrke van staze nakon kojeg je morao vratiti poziciju vozaču Mercedesa koji je posljedično uzeo prvu pobjedu sezone.

Već tu smo mogli vidjeti da će dvoboji ova dva vozača biti ‘na nož’, a kako je sezona odmicala to je postajalo sve izraženije.  Mazepin je već na prvoj utrci sezone pokazao svoju (ne)kvalitetu koja je kroz sezonu samo dodatno izašla na vidjelo. Druga utrka sezone se održala na legendarnoj Imoli koja ni ove sezone nije razočarala.

U utrci koja je krenula po kišnom vremenu bilo je mnoštvo događanja, a za izdvojiti je veliki incident Russella i Bottasa te greška Hamiltona zbog koje je pao na začelje poretka. Ipak, u toj utrci je Božica Fortuna još jednom podarila Hamiltonu drugu priliku koju je on objeručke prihvatio te je nakon crvene zastave došao do druge pozicije, tik iza Verstappena.

VN Portugala je bila još jedna utrka koja je u kalendar ušla kao zamjena za utrke koje su trebale biti održane, ali su otkazane zbog pandemije koronavirusa – ove sezone smo imali pet takvih utrka(Kina, Kanada, Singapur, Japan i Australija). Bottas je na toj utrci izgledao vrlo konkurentno, uz Tursku i najbolje, ali je Hamilton bio taj koji je uzeo drugu pobjedu sezone.

U Španjolskoj je Mercedes izgledao prilično dominantno, ali je Verstappen bio taj koji je na izlasku iz prvog zavoja bio na vrhu poretka. Ipak, Hamilton je dobrom vožnjom i strategijom njegove momčadi uspio doći do pobjede na stazi koja je definitivno odgovarala Mercedesu. Nakon toga smo vidjeli dvije neočekivane najbolje startne pozicije za Ferrari i Charlesa Leclerca koji se u drugom dijelu sezone ipak malo ‘izgubio’.

U njegovom rodnom Monaku je odličnim krugom izbio na vrh poretka nekoliko minuta prije kraja kvalifikacija, a onda je zbog prevelike želje u sekciji bazena udario u ogradu te su kvalifikacije bile završene prije vremena, ali na njegovu sreću je ostao prvi. Kako to obično biva u Ferrariju šlampavost prilikom provjere bolida ih je koštala moguće pobjede na ulicama Kneževine jer su tijekom rekonstrukcije bolida zaboravili promijeniti polomljeni dio osovine na drugoj strani u odnosu na onu s kojom je Leclerc udario u zid. Naravno, kada se u krugu izlaska na stazu vidjelo da to nije popravljeno jedino moguće rješenje je bilo parkirati bolid u garaži te je Leclerc završio svoju utrku i prije nego ju je započeo.

Verstappen je iz te situacije najviše profitirao te je pobijedio ispred Sainza i Norrisa. Bottas je ispao najveći gubitnik utrke jer je prilikom zamjene guma jedan kotač ostao na bolidu te ga mehaničari nisu mogli skinuti sve do povratka u tvornicu. Nakon ‘najelitnije’ utrke sezone u Monaku na red je došla i druga ulična utrka zaredom – VN Azerbajdžana.

U Bakuu smo doživjeli još jedno iznenađenje tijekom kvalifikacija kada je još jednom Leclerc došao do najbolje startne pozicije. Na startu je uspješno odolio napadima Hamiltona, ali je ipak nakon nekoliko krugova bilo vidljiva razlika u brzini te je vozač Ferrarija drastično brzo gubio pozicije. Najveći tragičari utrke su bili Stroll i Verstappen koji su zbog puknuća guma (Pirelli je nakon nekoliko utrka uveo nove, ojačane, stražnje gume) morali odustati iz utrke.

Nakon incidenta Maxa Verstappena je pokazana crvena zastava, a restart utrke je obilježen velikom greškom Hamiltona koji je slučajno upalio ‘brake magic’ te se na ulazu u prvi zavoj prekočio i pao na začelje poretka. Sergio Perez je profitirao i pobijedio po prvi puta u Red Bullu, a na pobjedničko postolje su se popeli Vettel i Gasly.

U Francuskoj su ključne bile strategije momčadi te smo vidjeli kako u Mercedesu i Red Bullu pokušavaju na različite načine doći do pobjede. Verstappen je uzeo pole poziciju, najbrži krug te pobjedu, ali ta pobjeda je izborena teškom mukom u posljednjim krugovima utrke nakon drugog ulaska u bokseve. Perez je prestigao Bottasa te smo imali dva Red Bulla i jedan Mercedes na pobjedničkom postolju. Verstappen i Red Bull su u tom trenutku bili na vrhu poretka te se činilo kako je Mercedes u ‘knockdownu’.

Dvostruki program, kao i prošle godine, je imala staza Spielberg u Austriji. Verstappen je na kraju obje utrke bio prvi, a činilo se kako Hamilton pomalo gubi korak. U tim trenutcima je izgledalo kako ni u Mercedesu ne znaju kako odgovoriti na strateške ‘igre’ Red Bulla, nešto što je u prošlim sezonama bio ‘forte’ momčadi iz Brackleya. VN Štajerske i VN Austrije su donijele još malo napetosti zbog odluka sudaca oko guranja van staze, ali se sve brzo primirilo.

Deseta utrka sezone se vozila na legendarnom Silverstoneu koji je bio ispunjen navijačima te smo nakon dugo vremena imali pravu navijačku atmosferu kakva i doliči utrci Formule 1. Utrkom u Velikoj Britaniji je započeo i ‘eksperiment’ sprint kvalifikacija koje su uvedene kako bi se što više ljudi privuklo petkom i subotom na stazu. Hamilton je u klasičnim kvalifikacijama (koje su se vozile u petak) bio najbrži, ali je u kratkoj sprint utrci izgubio poziciju za nedjeljnu utrku.

U nedjelju smo vidjeli pravu dramu – Max Verstappen i Lewis Hamilton ulaze zajedno u Copse zavoj te ‘deblji kraj’ izvlači Nizozemac koji silovito udara u zaštitnu ogradu te je njegova utrka završena nakon samo pola kruga. Hamilton je zbog toga kažnjen s 10 sekundi kazne te je od tog trenutka krenuo ‘rat’ na relaciji Hamilton – Verstappen i Mercedes – Red Bull.

VN Mađarske je bila posljednja utrka prije ljetne stanke te smo umjesto prilično dosadne utrke gledali vrlo zanimljivu i sadržajnu utrku. Sve je započelo kaosom u prvom krugu gdje je Bottas (pre)kasnim kočenjem iz utrke izbacio Norrisa i Pereza, a Stroll je kriv za incident s Leclercom koji je isto morao okončati utrku nakon samo jednog zavoja. Veću štetu je pretrpio i Verstappen koji se jednostavno našao na krivom mjestu u krivu vrijeme.

Hamiltona je i u tom slučaju pomazila sreća te je bio na prvoj startnoj poziciji tijekom restarta utrke. Ipak, staza na Hungaroringu se sušila vrlo brzo te su svi vozači osim Britanca na kraju formacijskog kruga nakon crvene zastave otišli u bokseve na slick gume, a Lewis je bio jedini vozač koji je u tom trenutku startao s grida. Taj poklon Hamiltona je najbolje iskoristio Esteban Ocon koji je mirnom vožnjom došao do svoje prve pobjede u karijeri.

VN Belgije je ona koju nećemo dugo pamtiti po dobrom utrkivanju nego po lošim odlukama direkcije utrke koja je praktički dodijelila bodove vozačima za kvalifikacijski plasman jer su uvjeti na kišnom Spa-Francorchampsu bili preteški za vozače. Najviše je tu profitirao George Russell koji je na kišnim kvalifikacijama doveo svoj Williams do druge pozicije te stao po prvi puta na pobjedničko postolje, a najveći gubitnici su ostali navijači na stazi koji su ostali uskraćeni za utrku.

Već na sljedećoj utrci u Nizozemskoj smo doživjeli pravi spektakl gdje je domaći mezimac Verstappen odvozio odličnu utrku i uzeo pobjedu u Zandvoortu gdje se nije vozilo od 1985. Triple header je zaključila VN Italije na legendarnoj Monzi gdje smo vidjeli još jedan sudar dvojice konkurenata za naslov prvaka u drugoj utrci na kojoj smo gledali vikend sa sprint kvalifikacijama.

Najveći dobitnik u ‘Hramu brzine’ je bio zasigurno Daniel Ricciardo koji je bez puno problema obranio prvu poziciju i zajedno s Norrisom uzeo prvi 1-2 za McLaren od 2010. u Kanadi. Bottas je na kraju uspio doći do treće pozicije nakon proboja sa začelja poretka zbog promjene pogonske jedinice na svom bolidu, a nakon utrke su suci dodijelili 3 mjesta kazne Maxu Verstappenu na sljedećoj utrci zbog incidenta s Hamiltonom.

Red Bull je zbog te kazne odlučio uzeti novu pogonsku jedinicu u Rusiji te je Verstappen sa začelja došao do druge pozicije u vrlo kaotičnoj utrci. Kako je utrka išla prema kraju tako je nebo nad Sočijem postajalo sve tmurnije te je na samom kraju padala prilično jaka kiša. Neki vozači su se kockali na slick gumama (Norris), a neki su odmah otišli na intermedije i ostvarili dobre rezultate. Hamilton je na VN Rusije došao do brojke od 100 pobjeda u Formuli 1.

U Turskoj je Bottas došao do prve i jedine pobjede u sezoni, a Verstappen je u Teksasu pobjedom povećao svoju prednost u odnosu na Hamiltona. U Perezovom rodnom Meksiku je Nizozemac uspio obraniti pobjedu ispred Hamiltona, a Checo je pred svojim fanovima došao do pobjedničkog postolja i nevjerojatnog veselja u Meksiku.

U Brazilu na legendarnom Interlagosu su krenule ‘igrice’ u trokutu Mercedes – Red Bull – FIA nakon diskvalifikacije Lewisa Hamiltona zbog problema sa stražnjim krilom tijekom kvalifikacija. U utrci je Hamilton imao odličnu brzinu zahvaljujući novom motoru s unutarnjim izgaranjem koji je u Brixworthu pripremljen da traje samo 4 utrke te je doslovno letio stazom. Nakon sprint kvalifikacija je bio peti, a startao je u utrku s desete pozicije. Na kraju je iz drugog pokušaja(prvi je bio neuspješan nakon što su Verstappen i on ušli paralelno u zavoj nakon druge DRS zone) uspio prestići Maxa i doći do vrijedne pobjede i smanjenja zaostatka.

U Kataru, koji je u kalendar ušao kao zamjena za otkazanu utrku u Australiji, Hamilton je dodatno smanjio zaostatak  za Maxom koji je kažnjen, kao i Bottas, zbog ignoriranje žutih zastava tijekom kvalifikacija. Fernando Alonso je sa samo jednim zaustavljanjem u boksevima uspio doći do treće pozicije i pobjedničkog postolja.

Prva VN Saudijske Arabije nam je donijela mnoštvo uzbuđenja, ponajviše zbog dvoboja na samom vrhu. Verstappen nije vrlo dobre kvalifikacije okrunio najboljom startnom pozicijom, već je greškom parkirao svoj Red Bull u zid. To je omogućilo Hamiltonu da prvu fazu utrke mirno vodi, a onda je u drugom dijelu krenuo ‘show’. Izlazak sigurnosnog automobila je izazvao neiskusni Schumacher koji je završio u ogradi, a Red Bull je isprva odlučio kako neće ići na promjenu guma te im se taj rizik isplatio jer je direktor utrke nakon par krugova odlučio pokazati crvenu zastavu.

Nakon toga smo vidjeli puno incidenata, sudara, dodira, a glavni događaj je bio incident kada je Verstappen htio propustiti Hamiltona na pravcu, ali je potonji udario u Red Bull koji je bio ispred njega. Na kraju je Lewis dobio poziciju, a s oštećenim prednjim krilom je uspio mirno privesti utrku kraju i doći na isti broj bodova kao i Max uoči posljednje utrke sezone.

Kraj sezone je kao i proteklih godina bio rezerviran za Abu Dhabi i stazu Yas Marinu koja je uoči ove sezone doživjela nekoliko promjena u konfiguraciji te je bila prilično brža nego do sada. Verstappen je u kvalifikacijama izgledao nadmoćno te je postavio najbrži krug. Ipak, to je na samom startu izgubio od Hamiltona koji je pokazao puno bolji tempo u samoj utrci.

Da se prvenstvo ne bi završilo u prvom krugu utrke, pobrinuo se Nicholas Latifi koji je pet krugova prije kraja izazvao izlazak sigurnosnog automobila na stazu. U Mercedesu nisu imali izbora nego pustiti Hamiltona vani u nadi da će Bernd Maylander do kraja utrke kružiti ispred njega, a u Red Bullu su odlučili otići na sve ili ništa i pozvali Verstappena na promjenu guma.

Svi znamo kako je tih posljednjih nekoliko minuta utrke izgledalo, a meni se čini da je već spomenuta Božica Fortuna odlučila ‘kazniti’ Hamiltona nakon jako dugo vremena. Verstappen je posljedično postao prvak, Sergio Perez heroj zbog kojeg je Verstappen uopće bio u prilici otići u bokseve, a Mercedes i pobjednik i gubitnik. Zasigurno su ovu turbo hibridnu eru htjeli zaključiti s dvostrukim slavljem, ali treba naglasiti kako je Hamilton stvarno izvukao maksimum iz bolida koji nije uvijek bio na očekivanoj razini.

U odnosu na prošlu sezonu kada smo u Abu Dhabiju imali puno oproštaja, ove godine ih je bilo, ali bitno manje. Moramo naglasiti odlazak u mirovinu legende sporta Kimija Raikkonena koji nas je punih 20 godina uveseljavao svojim vožnjama i duhovitim kratkim izjavama. ‘Mlaki’ Bottas je na radost mnogih dobio ‘pedalu’ te ćemo dogodine gledati dva odlična vozača u Mercedesu.

Realno, teško smo mogli dobiti bolju sezonu i uzbudljiviju završnicu od ove. Od odličnih utrka i kontroverznih odluka sudaca do osvajanja naslova u posljednjem krugu sezone. Borbi je bilo mnoštvo na stazi, ali i van staze, a reakcije iz Abu Dhabija gdje je na jednom kraju vladala tuga, a na drugom nevjerojatno veselje je ono što sport čini to što je i zašto ga svi volimo – ponekad pobijediš, ponekad izgubiš.

Naravno, neće svi biti zadovoljni ovakvim raspletom, ali neka ovakvih sezona bude što više u nadolazećim godinama, ma tko god stajao na kraju sezone na najvišoj stepenici pobjedničkog postolja.

Dogodine nas čeka nešto novo i nepoznato, kako nama, tako i svim momčadima te bismo mogli očekivati i poneko iznenađenje pa su ikakva predviđanja u potpunosti suluda. Nadamo se samo da će pandemija doći svome kraju te da ćemo s velikim veseljem gledati utrke Formule 1.

U ime cijele redakcije GP1.hr portala, naših vrijednih autora i urednika, želim vam se zahvaliti na svim komentarima i porukama podrške te se nadam da ćete i u sljedećoj sezoni biti s nama. Za sljedeću godinu, u kojoj ćemo imati čak 23 utrke, opet planiramo puno zanimljivih sadržaja i tekostova na našem portalu, ali prvo idemo na zasluženi kratki odmor. Do sljedeće godine – LIJEPI POZDRAV! I sretna Vam 2022.

Pretplati se
Obavijesti o
44 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
senna2209

2021- epski duel s katastrofalnim završetkom!

Ljubitelj F1

Kako za koga.

Race Engineer

Dobar članak. Sretna nova i vama. Ja mislim da bi bilo najbolje da se Lewis ne vrati. Time će u pravom svijetlu pokazati crnu mrlju vođenja i suđenja današnje F1. Tim potezom bi se sigurno sustavno sve promijenilo u F1 i imali bi u budućnosti pravo pošteno utrkivanje. Udarac bi bio toliko velik da bi velika imena iz FIA-e nestala bez milosti. Jer kad bi vlasnici shvatili da će gubit novac zbog razočaranih navijača, meli bi ispred sebe uzduž i poprijeko samo da pokažu da više nije kako je bilo. A Lewis bi ionako ostao najbolji vozač svih vremena F1.… Read more »

TRUCKDRIVER

S obzirom da se vozači osim za pole i pobjedu bore i za prvenstvo, za bit najbolji svih vremena Lewisu fali još jedna titula.
Osobno se nadam da ću F1 gledati još 20- tak sezona (obzirom na godine starosti i statističko prosječno “preživljavanje” muškaraca u RH).

ZMija

morao sam i ja navratiti da malo pogledam komentare i iznesem svoj komentar ovdje vidim sve isto ovi jedni jos placu a ovi drugi jos sarkasticno ujedaju nijedni ni drugi po meni nisu u pravu sigurno je ova sezona bila drugacija od prethodnih sezona u kojima je mercedes imao superiornu dominaciju koja nije zapamcena od vremena mihaela sumahera ove sezone mercedes je imao bolji bolid ali ne toliko superioran u prvom djelu sezone ko u drugom pa cak i pouzdan jer nije nijednom izdao bez obzira na opterecenje na koje je stavljen red bul je ove sezone napravio bolid koji… Read more »

TRUCKDRIVER

Pravo zboriš.
Ne treba ni plakati ni sarkastično ujedati, treba timovima dopustiti da naprave što bolji i brži auto, vozačima da se utrkuju, a direkcije utrka natjerati da dosljedno primjenjuju postojeća pravila bez obzira kome će i na koji način pogodovati.
Ili neka pravila treba službeno promjeniti/ukinuti.

Yukihonda

Sretna nova 2022god..da nam bude uzbudljivija od prošle.. Maxu i RedBulu HONDI hvala na jednoj od naj uzbudljivoj sezoni u povjesti f1… A Hamu… želim brz oporavak od šoka od kojega se nije još oporavio… ne sumnjam da se neće vratiti…iskreno želim…da ga se još jednom porazi na stazi…………….. nije važno od koga…ako se mene pita može ponovo od Maxa…jer ne mogu podnijeti licimjerne izjave onoga Tota… Ham…vrati se!!!!!! da ti ponovo uzmemo mjeru….treba imati mentalnu jačinu poslije svega… ko zna dali će imati istu priliku za 8 titulu… mislim da je na rubu litice….

Yukihonda

Sretna nova 2022god..da nam bude uzbudljivija od prošle.. Maxu i RedBulu HONDI hvala na jednoj od naj uzbudljivoj sezoni u povjesti f1… A Hamu… želim brz oporavak od šoka od kojega se nije još oporavio… ne sumnjam da se neće vratiti…iskreno želim…da ga se još jednom potopi na stazi…………….. nije važno od koga…ako se mene pita može ponovo od Maxa…jer ne mogu podnijeti licimjerne izjave onoga Tota… Ham…vrati se!!!!!! da ti ponovo uzmemo mjeru….treba imati mentalnu jačinu poslije svega… ko zna dali će imati istu priliku za 8 titulu… mislim da je na rubu litice….

TRUCKDRIVER

U povijesnim knjigama Formule 1 2021. godina ostat će zauvijek upisana kao jedna od zanimljivijih, napetijih i s mnoštvom događaja na stazi, ali i izvan nje, te kao jedna (možda prva u povijesti) i nadam se jedina u kojoj je izravnom odlukom direktora/sudaca utrke “izabran” svjetski prvak.

Sretna i zdrava nam svima 2022. godina i neka nam F1 ponovo postane trkaći sport.

Ljubitelj F1

Odluka Masija je sporna. Nema sumnje. Kao što nema sumnje da su i Totto i Christian vršili pritisak. A najviše Totto koji je prije VSC-a rekao Michaelu da ne pušta pravi SC. Ali da je Maxu nešto dodijeljeno, poklonjeno i sl., ne bih rekao niti bih išao toliko daleko. Također, samo zamisli da je Ham postao prvak pod SC-om uz činjenicu da nije vratio poziciju Maxu. Sad bi bila obrnuta situacija, vjeruj mi. Također, probaj zamisliti koji bi kaos bio s plavim zastavama nakon restarta. Pritom, bolidi između Hama i Maxa bi se maknuli momentalno tako da bi ishod ostao… Read more »

F1 fan

2029. Navijači hamiltona jos kukaju o zadnjoj utrci 2021. Godine

Ljubitelj F1

Hahaha izgleda🤷🏻‍♂️

TRUCKDRIVER

Kažeš 2029. godine?
Malo vjerojatno.
Vjerojatnije je da će 2029. godine kukati Maxovi navijači o zadnjoj utrci 2028. godine u kojoj Max po treći put uzastopno vozeći za npr. Alpine ili Merc, a ukupno gledajući sedmi put nije uspio postati svjetski prvak jer je titulu osvojio neki prgavi mulac iz McL-a koji je svakom utrkom sve više šoferčina, a sve manje prgavi mulac.
Unatoč svim nesportskim potezima, sudačkim odlukama, SC-ima, zastavama bilo koje boje ili nekim drugim čudesima.
Meni bi odgovaralo.
Živi bili pa vidjeli.

TRUCKDRIVER

OK, na pogrešan način sam se nadovezao na JuanPablovu “A prije svega da odluke i upliv sudaca u rezultate utrka i prvaka bude puno manji” i prvu rečenicu ovog članka.Kome je zasmetalo neka mi oprosti ako može.
Za ruganje nema potrebe.Navijam za McL.
Živ bio.

Ljubitelj F1

Oprošteno je😉

Mike-ferrari

Nis sporno
Konstruktorski naslov je uzeo brzi bolid
Vozacki naslov brzi vozac
Nema potrebe za mrljama
Uostalom i sam Ham je ovo 2 mj vise zasluzio nego 4 naslova prijasnjih godina

JuanPablo

Sretna Nova godina, svim ljubiteljima F1 želim uzbudljivu sezonu i priključak Ferrarija i McLarena vrhu, više vozača u konkurenciji za pobjede na svim stazama u normalnim okolnostima. I da njihov vozač bude dobar i uspješan. Osobno bih volio, a mislim da bi bilo dobro i za F1, da Lewis nastupa barem još jednu sezonu. A prije svega da odluke i upliv sudaca u rezultate utrka i prvaka bude puno manji

given2drive

Sretna nova 2022 svim obozavateljima f1🏎🏎

Lewis8F

“Izmjenama i dopunama Zakona o elektroničkim medijima portali i drugi izdavači elektroničke publikacije odgovorni su za cjelokupni sadržaj koji objavljuju, uključujući i sadržaj koji generiraju korisnici, to znači da urednici i vlasnici medija mogu biti kažnjeni i zbog nekog npr. rasističkog komentara čitatelja ispod novinarskih tekstova na portalima. Ovo je već sad dovelo do cenzuriranja pa neki portali zabranjuju komentare čitatelja jer je kazna od 100.000 do milijun kuna”.

Evo ekipa. Što ste se ispucali ispucali ste se. Možda vam Hamilton olakša i odustane od F1. U protivnom neće vam biti laka 2022.

Max8

Biti ce sigurno laksa nego tebi Lewis7😂

Ljubitelj F1

Lol

Lewis8F

Mijenjaš nickove ko čarape. Usput prozivaš druge da imaju više nickova.

Max8

Jedini koji ovdje vrijeđa si ti, zdrav razum svih ostalih. Vidi se da je posljednji krug na tebi ostavio ttajne posljedice, zato te nije bilo mjesec dana🤔

Nosko

Ovaj tvoj komentar nema vezu sa vezom, jer se njega hejtalo kao vozača, i nema veze sa njegovom bojom kože. Insinuiraš to bez veze. Što se tiče odustajanja…ako odustane to mi znači da ne vjeruje u sebe, da sljedeće sezone može pobijediti Maxa. Kako ove godine uz sav uložen trud, odličnu vožnju, posložen bolid i sreću, nije uspio, pitanje je u kakvom je psihičkom stanju. Sigurno su mu samopouzdanje i motivacija upitni? Ako ne vjeruje u sebe iskoristit će priliku da odustane sada dok “razočaran i povrijeđen”. Nadam se da neće. Vidjet ćemo što nas čeka u 2022., možda vidimo… Read more »

Lewis8F

Ne laži.

Nosko

Šta…da ćeš ti navijati za Maxa?😂😂

Lewis8F

Ne. Kao što sam i rekao, za razliku od ove dvojice ti se još uvijek bojiš izaći iz ormara. Pokušavaš sve nešto u rukavicama. Da ti malo pojasnim što se ovdje dogodilo. Citirao sam opis novog zakona. Kao što možeš vidjeti u tekstu piše “npr. rasistički…”. Uzeti ću sa 100% sigurnošću da razumiješ što “npr.” znači. Zakon se odnosi na rasističke, mizigone, seksističke i sve ostalo ispade. I sad dolazimo do problema. Na portalu si dovoljno dugo da si uočio sve ove vrste diskriminacije. Umjesto da shvatiš ozbiljnost takvih diskriminacija ti se pridružuješ ovoj dvojici koji mijenjaju nickove ko čarape.… Read more »

Nosko

Ovo skrivanje u ormaru i govor u rukavicama, to valjda sudiš po sebi, ali nisu svi takvi. Ja uvijek napišem što mislim, i mislim što napišem. To ne znači da sam uvijek u pravu, dapače mogu biti u krivu, ali je to moje mišljenje i kao takvo ga iznosim Što se tiče tvoj komentara i objašnjenja. Naveo si „primjer“ rasističkih komentara, ali znamo da to prvenstveno misliš, jer si već toliko puto to ponovio, i zato sam se na to referirao. Stalno se trudiš to progurati, i kao takvo to prikazati da se njega hejta zbog boje kože, seksualne orijentacije,… Read more »

Ljubitelj F1

Vjerojatno kontemplira gledajući sezonu 2015. i slušajući svoje izjave kada je bio opakiji haha.

TORPEDO

Nemoj tako,2015 još nije krenuo u školu pa nije znao ni sva slova 😂?
Mislim da “Ne laži” isto spada pod opis novog zakona…vrijeđanje drugih članova…a za to je kazna od 100.000 do milion kuna…valjda tatica ima toliku plaću?

Ljubitelj F1

😅😅😅

Max8

Prava sezona i napokon pravi prvak! Kad se sjetim samo koliko puta je Merc imao po pola minute ili punu minutu ispred svih to jos dize sve na visi nivo. Svaka cast Max!

TORPEDO

Sretna nova godina svima 🙂

Ljubitelj F1

Konačno prava F1 sezona. Čekali smo pet godina i eto, isplatilo se. Prvi put u 10 godina da mogu reći da mi je F1 bio uzbudljiviji od MotoGP-a. Nadam se da ćemo narednih sezona imati još više epskih duela, nego spornih sudačkih odluka, ali jbga…nema tog sporta kojeg sudije nekad ne zapapre. Sve u svemu, odlična sezona. Sretna nova 2022. godina svim ljudima dobre volje!

mody

Sretna nova 2022 ovo je bila legendarna sezona nikad se nece vise ponoviti.borba do zadnjeg zavoja kakve ce biti promjene …netko ce iznenadit netko razocarat ali nadajmo se da ce bolidi bit blize jedni drugih i puno pretjecanja

North33

Odlična analiza sezone, za kraj treba treba reći da su navijači Luisa pokrenuli peticiju kako bi pokušali promijeniti ishod utrke za Veliku nagradu Abu Dhabija kako bi Britanac dobio naslov.

Ljubitelj F1

Tako su i za VR46 pa im nije uspjelo. Iako je tada bilo više temelja za peticiju neg danas

Pedji2

Ko izmislja ove stvari? Kakav epski duel? Mozda epska godina gluposti. Ovo je godina kad se shvatilo da sudjenje mora da se promeni iz korena. Ali nece, bar ja ne verujem. Na gotovo svakoj trci smo imali spornu odluku punu sumnje i manipulacije. Da ne pominjem poslednji krug u sezoni, koji je slika svega. Takozvana Amerikanizacija je u punom jeku, tako da cemo verovatno imati svake godine epsku ili mozda neku mega giga sezonu. Jer to donosi pare. Vozaci vise vremena provode ispred kamere I na Instagramu u nego u bolidima. No sta je tu je, zivimo da se prilagodjavamo.… Read more »

Ljubitelj F1

Sa sudačkim odlukama se mogu složiti, cijelu od početka sezone smo mogli vidjeti nedosljednost, a pred kraj i pritisak momčadi na Majkija. Da je izrežirano ili preamerikanizirano, ne vjerujem u te teorije zavjere. Bilo je sličnih sezona u povijesti, jedna je završila i s pola boda prednosti tako da ne bih ulazio u to. Isto bi se onda moglo reći i za MotoGP, ali čisto sumnjam da je tako.

Pedji2

Da, nisi potpuno shvatio pojam Amerikanizacije(na sta sam ciljao). Tj kreiranje dodatne drame od medija I nacin na koji ti serviraju stvari. Npr na sky kazu epic, ovo ono, la la. I mali mediji to oberucke prime jer se to prodaje. A ako svikazu tako, ti mislis pa jeste, mora da je tako.
I ne mislim da je izrezirano. Ali mislim da su odluke pogresne.

Ljubitelj F1

Smatram da nisam krivo protumačio pojam “amerikanizacija”. Ako ti tvrdiš da je tako, zašto smo onda čekali 5 godina na prvi “holivudski”, “netfliksovski” i ini završetak? Zašto je Merc toliko godina dominantan? Nakon jedne sezone reć da je nešto amerikanizirano, malo je prenapuhano. Tako možemo reći za MotoGP da je prešpanjolizirano zbog Dorne i Marqueza.

1borna

Hvala na dobrim željama, ja svima želim prije svega zdravu godinu a
veselje će nam brzo doći sa prvom utrkom!

Related Posts
44
0
Would love your thoughts, please comment.x