Pobjednik utrke za VN Mexico Cityja je Max Verstappen u Red Bullu. To je njegova treća pobjeda u Meksiku! Jedna zanimljivost: Max je pobijedio u bolidu dizajniranom od strane Adriana Neweya na stazi gdje je prije 30 godina prvi put pobijedio bolid kojeg je dizajnirao Newey (tada je pobijedio Riccardo Patrese u Williamsu).
Drugi je bio Lewis Hamilton u Mercedesu, a treći Maxov momčadski kolega Sergio Perez. Perezov rezultat je oduševio Meksikance. Najbrži u kvalifikacijama Valtteri Bottas je imao vrlo loš start, još ga je Daniel Ricciardo izvrtio te je pao na začelje, gdje je proveo većinu utrke.
Još jedan odličan plasman je zabilježio Pierre Gasly u AlphaTauriju – završio je četvrti ispred dva Ferrarija – Charles Leclerc je bio peti a Carlos Sainz šesti. Odličan sedmi je Sebastian Vettel u Aston Martinu. On je na čelu niza bivših prvaka – osmi je bio Kimi Raikkonen u Alfa Romeu a deveti Fernando Alonso u Alpineu. Deseto mjesto je osvojio McLarenov Lando Norris.
Sljedeća utrka je za tjedan dana na Interlagosu za VN Sao Paula.
Sve je bilo spremno za start utrke. S nestrpljenjem smo ga čekali, startni poredak je obećavao. Naravno, zna se tko je glavna zvijezda.
Checo's MEGA crowd 🤩#MexicoGP 🇲🇽 #F1 @SChecoPerez pic.twitter.com/Wu7nRIlFbu
— Formula 1 (@F1) November 7, 2021
Fantastičan start je imao Verstappen. Iskoristio je zavjetrinu dva Mercedesa i u prvom zavoju izbio na čelo. Bottas je izvukao deblji kraj, izvrtio se između prva dva zavoja nakon kontakta s Ricciardom i pao na zadnje mjesto. Ricciardo je ostao bez prednjeg krila, a u gužvi na startu su još gore završili Schumacher i Tsunoda koji su odustali. Na stazu je odmah izašao sigurnosni automobil.
LAP 1/71 SAFETY CAR
Bottas spins down to P18! Ricciardo loses his front wing in contact with the Mercedes in the opening chaos #MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/n10azOUepf
— Formula 1 (@F1) November 7, 2021
Poredak pod sigurnosnim automobilom je bio Verstappen, Hamilton, Perez, Gasly, Leclerc, Giovinazzi, Sainz, Vettel, Russell i Raikkonen. Sigurnosni automobil se povukao krajem četvrtog kruga. Na restartu su jedine promjene bile Sainz – Giovinazzi za šesto mjesto i Alonso – Mazepin za 11. mjesto. Daleko na kraju poretka su bili Bottas i Ricciardo. Nakon prvog pravog trkaćeg kruga Verstappen je otvorio prednost ispred Hamiltona od 1.6 sekundi.
Do 15. kruga poredak prvih osam je bio isti. Verstappen je stvorio prednost od 5.5 sekundi ispred Hamiltona. Raikkonen i Alonso su u osmom i devetom krugu prestigli Russella u prvom zavoju, te je Russell pao na 11. mjesto. U navedenom 15. krugu Hamilton se žalio na potrošenost guma, no na to smo već navikli od njega. S druge strane, Perez je javio da mu gume postaju sve bolje. Bottas i Ricciardo su i dalje muku mučili s bolidima na začelju, jedino su uspjeli prestići Latifija, dok su dodatne pozicije zaradili nakon odlaska u boks Mazepina, Strolla, Ocona i Russella.
Iz kruga u krug je izgledalo da se Hamilton neće boriti za pobjedu, nego da bi glavnu borbu mogao voditi s Perezom. Kako je rastao Lewisov zaostatak za Maxom tako je Sergio smanjivo svoj zaostatak za Hamiltonom. Za to vrijeme Gasly je imao monotonu utrku, devet sekundi iza Pereza i četiri sekunde ispred Leclerca.
LAP 16/71
Perez 📻: "My tyres are just getting better"
Checo's feeling good, and sitting pretty in P3! 👊#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/23kUamF4hH
— Formula 1 (@F1) November 7, 2021
Vodeći vozači su prilično dugo bili na setu guma s kojim su startali. U Red Bullu su mogli pokušati undercut s Perezom, no pritom bi zapeli iza Ferrarija i izgubili bi dosta vremena. Momčad je radiom ohrabrivala Pereza da smanji zaostatak za Lewisom i stavi ga pod pritisak. Max je bio nešto sigurniji, odlaskom u boks bi se vratio na treće mjesto, no njegove gume su bile prilično dobre te je ostao što je duže mogao na istim. S druge strane, Ricciardo i Bottas su i dalje vodili borbu za poziciju na stazi. Bottas nikako nije uspijevao naći prolaz ispred Australca.
U 30. krugu u boks ulaze Hamilton. Oba prelaze na tvrde gume, i Hamilton se vratio na stazu iza Leclerca na peto mjesto. Leclerc odmah u idućem krugu ide u boks, prešao je na tvrde gume i vratio se na deveto mjesto iza Alonsa. U 31. krugu Gasly ulazi u boks i Hamilton ostaje u čistom zraku iza dva Red Bulla.
Max ulazi u boks u, simbolično, 33. krugu. I on prelazi na tvrde gume. Vratio se na drugo mjesto, što je za njega najvažnije osam sekundi ispred Hamiltona. Perez je ostao još duže na stazi, momčad mu je javila da idu na taktiku “plan A+5”.
LAP 33/71
Verstappen pits, it's a beautiful stop 👏
He comes out in P2 👊#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/QnZKyDRwR6
— Formula 1 (@F1) November 7, 2021
U 37. krugu je poredak bio Perez (nije bio u boksu), Verstappen, Hamilton, Sainz (nije bio u boksu), Gasly, Leclerc, Alonso (nije bio u boksu), Norris (nije bio u boksu), Vettel, Raikkonen. Bottas je i dalje uporno tražio prolaz ispred Ricciarda, no nikako nije mogao izbiti naprijed. Perez je konačno u 40. krugu ušao u boks i prešao je na tvrde gume. Vratio se na treće mjesto, osam sekundi iza Lewisa. Krug kasnije Bottas ide u boks, no imao je vrlo loše zaustavljanje – 11.7 sekundi. Vratio se iza Russella na 15. mjesto. U 43, krugu konačno i Sainz ide u boks, prelazi na tvrde gume i vratio se na šesto mjesto, iza Leclerca.
Perez je pomalo smanjivao zaostatak za Hamiltonom. U 50. krugu je bio šest sekundi iza Lewisa, i nizao je najbrže krugove. Skidao je od pola sekunde do sekundu po krugu. Još jedna zanimljiva borba do kraja utrke se očekivala za sedmo mjesto, vrlo blizu su bili redom Vettel, Raikkonen, Alonsa i Norris.
Još jedan vozač je smanjivao zaostatak za bolidom ispred sebe – Sainz iza Leclerca. U 55. krugu je bio zaostatak od 1.6 sekundi, a do Leclerca je stoga obavijest da se razmatra zamjena mjesta dva Ferrarija. Perez je u istom krugu zaostajao 3.5 sekundi iza Hamiltona. U 57. krugu konačno je Leclerc propustio Sainza ispred. Za to vrijeme Perez je još smanjio zaostatak te je u 59. krug ušao s 1.6 sekundi zaostatka iza Lewisa koji se neprestano žalio na gume. U 61. krugu Perez konačno ima DRS. No, do 66. kruga je ostao bez toga i zaostatak je narastao na 2.1 sekundu, izgubio je vrijeme obilazeći vozače za puni krug. U istom krugu Bottas ide po meke gume kako bi “ukrao” bod za najbrži krug Verstappenu. Do zadnjeg kruga Perez je uspio ponovno vratiti zaostatak ispod sekunde, no ostao je treći do kraja.
Pred kraj utrke Sainz je vratio mjesto Leclercu, jer nije nikako uspio smanjiti zaostatak za Gaslyjem.
No, ništa nije moglo zaustaviti Verstappena na putu do nove pobjede i njegove treće na stazi u Meksiku. Jedino je ostao bez boda za najbrži krug, kojeg mu je oduzeo Valtteri Bottas.
Max Verstappen wins in Mexico! 🏆🎉
And extends his championship lead over Lewis Hamilton to 19 points #MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/W5j8KZCsJj
— Formula 1 (@F1) November 7, 2021
Taman kad sam pomislio da može napraviti iskorak nabolje Bottas me je opet razočarao..na startu je sve krivo napravio..sebi i momčadi upropastio utrku umjesto da pomogne..prvo nije najbolje startao, zatim je svu pažnju posvetio tome kako da propusti Lewisa sa desne strane kada ga dostigne na kraju startne ravnice, a pri tome je zanemario lijevu stranu, nije pratio i zatvarao Maxa već mu je ostavio i previše mjesta što je Max vješto iskoristio da obiđe nesmetano oba Mercedesa sa vanjske strane zavoja..to je u kao u nogometu kad te igrač predribla, progura ti loptu između noga i pretrči te..napravi te… Read more »
Alonso i Vetel imaju svaki po 104 preticanja i fakat mi je drago radi toga jer se vidi da ima još vatre u njima ( vještina nije nikad bila upitna). A Max? Šta reći, momak ima 24 godine, nabrijan, brz, buntovan i drzak i jednostavno je trenutno najbolji ma što mi mislili o njemu, sviđao nam se ili ne!
Kako to? Zbunjen sam..mene ovdje učili da Vettel ne zna prestizati..da se izvrti u svakom dvoboju?
dobio si krivog ucitelja, hahaha!!!
Jel zna ovaj Botas za koju momčad vozi?
Prvo čestitam Maxu na savršenoj utrci! Ne bih ga proglasio još prvakom jer je Mercedes u situaciji kad nemaju što izgubiti i sad možemo očekivati da se ili predaju ili sljedeće utrke izvade nešto šta su imali u rezervi za kraj ako bude ovakva situacija.Druga stvar se tiče starta Botasa koji neshvatljivo odlazi desno i ostavlja prostor za Maxa i koči daleko prije njega.Da je išao više lijevo zatvorio bi ga i on ne bi prošao kroz zavoj kao prvi sigurno.S druge strane Hamilton bi sigurno zadržao drugu poziciju na startu ako ne i prvu da je Botas blokirao Maxa.To… Read more »
Bravo, o tome ja pričam dole cijelo vrijeme, ajd da neko kuži o čemu se radi u vezi Bottasa i starta!!!
Bas tako kolega odmah sam to primjetio pa niko od nas nebi uradio ovo sto je botas uradio botas neshvatljivo ide sredinom vise na lewisovu stranu ostavljajuci maxu prostor umjesto da odmah namotava u lijevo kao i max u proslim trkama zatvara protivnika tako max nebi imao prostor nit brzinu jer bi morao kocit prije ostalo sve potpis sto si napisao
Dosadna trka.
@given…bilo bi glupo da je Bottas jučer dobio bod za utrku?
zasto bi bilo glupo??jer se potrudio napraviti najbrzi krug kad vec nije bio u “redovnim” bodovima??
Ok, ti imaš svoje mišljenje. Gledamo to na drugačiji način.
Po meni to nema veze sa trudom i ne vidim smisao zašto bi za to trebao biti nagrađen. Samo je bio u mogućnosti, radi pozicije, zamijenit najbrže gume i bez ikakvih problema napravit najbrži krug. Ako je trebao dobiti bod, trebao je dobiti za pole, gdje je vrijeme kruga bilo skoro 2sec brže.
znaci od 2014. mercedesi bullovi i pokoji ferrari??ostali se ne trebaju ni truditi….slazem se drugacije gledamo na to….
ali recimo da gledamo….da u q3 u prva 2 sektora imas najbrza i netko/nesto ti zasmeta (kraj kvala)….u teoriji trebao bi imati najbrzi krug ali eto…i da se to ponovi x puta jel bi to bio samo peh ili…kako bi ti na to gledao u tom slucaju??
Pa to što govoriš se i dogodilo ovaj vikend, RB je bio ometen u svom zadnjem brzom krugu. Ali ja sam da Bottas dobije taj bod, ipak je postavio najbolje vrijeme. Tko je kriv RB što su taktizirali sa izlazom na stazu. Naravno da se mogu desiti i prekidi, kao Leclerc u MC, to je viša sila, protiv toga ne možemo.
Meni bi bilo draže, i imalo više smisla, da taj bod koriste i za njega se bore najbolji vozači tj. momčadi, koji se, te godine bore za prvenstvo.
a fia je postavila trece pravilo a mi mozemo razglabati do mile volje kad nas oni ne fermaju ni pol%😂😂
evo ga….Max nije prvak to se tek može reći poslije Brazila… ali je blizu što se tiče staza i motora ima neku prednost osim ako ga neko izbaci sa staze…Honda može sada biti konstrutorski u prednosti.. da paralelno sa Mercom..u jednom od sljedećih staza zamjeni motor Maxu… neće puno izgubiti..velika vjerojatnost je da će Merc… uvesti još jedan motor…
Max prvak. Nema se tu šta više nadati Merc i Lweis.
Ekipa u komentarima može nakon dugih 7 godina početi slaviti.
Bad mi je jedino što slavite tipa kojeg ste pljuvali, ahaha. No dobro. Bitno da se slavi.
Bitno da nije znaš tko prvak to nam je bitno a za ostalo se ne brini jer je nebitno
Slavite. Dočekali ste. Dugih 7 godina nije bilo lako. Šteta samo što je to Max. Da je Leclerc, Alonso ili Vettel ne bi bilo isto. Zar ne?
nema više vaših Toto trkova…pa sada nastaju problemi… jučer si drukčije zborio… a danas Maxa proglašavaš šampionomo licemjerno ….do malo prije je bio glupan svašta nešta…mudrije bi ti bilo da nekada zašutiš….
Što je tu licemjerno* Da je dobio Lewis ne bi proglasio Maxa prvakom. Dobio je Max i proglasio sam ga prvakom.
Ti zbilja moraš u slobodno vrijeme pročitati rječnik jer očito ne razumiješ značenje riječi licemjerno.
ti kao ljubitelj djela i ličnosti Hama si užvao 7god..u f1… u kojoj se ništa nije događalo… to samo govori kaku ti f1 želiš…a max je mladi buntovnik koj gradi svoj stav što se vidjelo na ovoj stazi….sigurno si mislio da će se ponašati šampionski razočarao te…
Torpedo.
Cestitke bullu i maxu kao i perezu
Ham odradio sasvim pristojno
Utrka meni zanimljiva najvise zbog lova Pereza u zadnjem stintu
Po meni ako ham osvoji naslov ili bude 2 to ce mu vrijediti vise od 70% statistike koju je dosada nabio
Max je stvarno zajeban i zilav
Kad Max pobjedjuje onda je zilav kad Lewis pobjedjuje onda je do auta nesto se tu ne uklapa.
A dok ham pobjeđuje onda ajde najveći, najbrži itd, dok se seb isto radio imao je najdiminantniji bolid koji sam vozi kao po tračnicama jel da ?
Tako je i sta je problem jeli problem to napisat mozda je problem vama mrziteljima svega ako nije vas tim.
Uklapa se
Hamilton mi je izrazito ne simpatican lik i nema mi nista
Cisti PR
Ovom seronji se mora priznati karakter i osobnost
Ima nes sto ga izdvaja od vecine na gridu
A usto ako izuzmemo ovu utrku nema ni priblizno dominantan bolid kao ham svih godina prije
A opet pobjedjuje
Nit ga volim nit volim bull al sto se mora priznati mora
Uostalom davno sam rekao da se bull uzdigao u respektabilnu momcad koja nije samo imala bljesak u jednoj eri ovog sporta
pa logicno je da je nesimpatican lik zato sto vam je dosadio i sto je uzeo sve sto se moglo uzet i da dalje ne nabrajam tako cete pricat i za svakog drugog koji nije vas a bude dominantan nemoras me probat ubjedit u drugacije.
Kad Lewis pobjeđuje Alonsa onda je britanska zavjera. Haha, ma neka slave. Dugih 7 godina su bili ludi. Treba ljudima dati da se ispušu.
Sta opet Max pobijedil.
Minuse uvijek dijele omi kojima cura,žena ili dečko neda,pa liječe svoje frustracije🐖🐖🐖🐖
F1 je sve bolja i bolja, svi ispod 4. mjesta imaju krug zaostatka a 4. ima preku minute zaostatka al dobro bar je otvorena borba za prvo mjesto tj. cini mi se da Ham bas i nema neke sanse a i Merc bi mogao popusit i konstruktorski naslov. Da se osvrnem na Riccia, nemam rijeci 😝
Da… a i tablica pokazuje isto. Pogledaj razlike u bodovima između prva dva tima i vozačima
Žalosno je to
Stvarno zalosno, na kraju utrke kazes evo konacno Ferrari dobar u vrhu a ono zaostaju 1 krug. Valjda ce druge godine bit bolje al ne nadam se previse, opet ce bit velike razlike.
Da li još neko prenos prati na SportKlub HR/BiH?
Ne mogu da vjerujem da komentator nikako da nauči izgovoriti Džordž Rasel i konstantno Rasela krsti u Crnog Đorđa.
Da li to samo meni smeta ili nas ima još?
Bar bebu Lewisa više ne muče pitanja.
1. ne može
2. ne može
Haha, ja se barem ne bojim unaprijed iznjeti mišljenje. Vi ekipa ste uvijek znalci nakon utkre.
Usput, ovo nije Lewis na slici.
Nego, za koga ti navijaš?
Za Ferrari od prije, i od ove godine za RB i Maxa.
Jel ti je sada lakše? Nadam se da mi nećeš zamjerit.
Tako bi i u ratu,samo pretrčao na drugu stranu da zagusti, kao talijani u ww2 , pun mi je kufer takvih. Znači nosko ima nosinu za odabrat pravu stranu!!!
Kako to, kako to?
Posebno mi je drago što sam tebe razočarao!!!
Ili u stvari nisam, jer si to sve znao od početka i ništa drugo nisi ni očekivao. Mi smo takvi…
Znaš što…e pa boli me kifla za to:)
“Ne znate vi što znači navijati za Ferrari”.
ahahaha
Znači tebi je teško kad nešto pitaš i onda ti je lakše kad ti ja odgovorim. Haha, čemu te dječje foire. Odaju ti nervozu.
Od ove godine za Maxa i RB jer ne ide Ferrariju.
“Ne znate vi što znači navijati za Ferrari”. Sad znamo.
Onda ja ne znam, ili sam već iskusniji i u godinama da znam cijenit izvrsnost. Prošli su dani zaluđenosti, kada sam možda razmišljao tako kao ti, ali više nije tako. Ustvari su mi svi na gridu dragi ( osim Mercedesa i Mazepina), i ne bi imao ništa protiv da itko od njih pobjeđuje. Sljedeće godine ću vjerojatno navijat za Rusella da bude bolji od Lewisa. Sorry ali mi Ham od početka nije legao, vjerojatno zbog borbe sa Raikkenenom. To je bila zadnja godina veselja, sve do ove godine, kada opet strastveno navijam i veselim se pobjedama. Nemam problem sa tim što… Read more »
Nek si se ti prešaltao. Haha, kažeš tko ste mi vi da ja navijam za vas i ne mogu se s tim praviti važan po portalu. Idem na Maxa tako navijam za prvaka.
Ok, shvatio sam. Razuman razgovor sa tobom ne funkcionira.
Neka si ti veseo!
Zvijezda veceri otac Checa Pereza u plavom sakou…
Pohvale i Ferrariju,danas sam malo gledao Cobra 11 i gledam na koga mi onaj liči,a ono isti Carlos Sainz.,neznam kako se zove,(jedan je Semir,a drugi je Sainz jr.)a šta je a Bottasom?polarna noć,dan?
Aaa.. gdje su miševi???? ..koji su glasni i pokušavaju objasniti Max.. ponašanje…
Kao što sam napisao jučer. Pitat će se maxa nešto na startu. Dok bottas pušta hamiltona max ih zaobiđe
A osvoji li max titulu osvojit će ju upravo radi sjajnih startova, koliko je samo puta izbio na startu ispred ham ove sezone.
Sve u svemu ništa posebno… samo sam čekao prvi zavoj… to je sve postavilo na svoje mjesto… šteta za Pereza.. Ham.. standardno dobar… Gasli samotnjak uvjek dobar… da je Perez uzo Homu…mjesto 50% je rješeno prvenstvo ovako ništa nije gotovo.. Ajmo Honda do kraja… 😃🍺….
lewis 666 jesi zadovoljan utrkom
nema ga, na aparatima je.
Godinama te gaze crveni nema smisla da te sad i ja bockam.
Sto je bilo sa jednim od tvojih mnogobrojih alter ega Mika.Ka?
Osoba pod imenom Mika.Kaka nacisto te poremetila iznutra, pa se alter licnost povukla u sebe. Nedostaje mi. Od svih tvojih profila i licnosti, taj je jos bio najsimpa, sa onim polupismenim kamiondzijskim rijecnikom 😀 😀
Zasluženo
prvo,čestitke kimiju, ajd da i njega malo sreća pos… mislim da je ustvari perez donjeo pobjedu maxu, jer da je perez bio dalje od hamiltona, hamilton bi mogao lakše stiskati maxa, možda bi išli na undercut, možda čak i na dva zaustavljanja, ovako, perez mu je puhao za vratom, i mercedes nije imao nikakve mogućnosti,
mislim da u brazilu mercedes nebi trebao imati većih problema doći do pobjede, kratka i relativno jednostavna staza, dugačak i vrlo brz zadnji pravac tak da…
ma uopće nije jednostavna ima uzbrdice i nizbrdice ograde blizu
onaj stari interlagos iako je bio 8 km bio je laksi imao veliku ravninu bio je smrt za motore je bio vozilo se ljeti interlagos sada izgleda lagan mal ali nije 1 zavoj nizbrdica slovo s najviše pretjecanje na interlagos ako padne kiša kao 2003 ili 2008 bude ludnica
publika ocjena 10 baš su navijali zestoko👍
Definitivno ovakav Bottas ne treba nikom, umjesto da zatvara Maxa on otvara putanju i što je još gore prvi koči i pušta ovoga da prođe naprijed. Šta reći nego čestitam pobjedniku!!!
Bottas puštao hamiltona
Botas je cekao hama da prvi prode zavojem i tako nije “ispostovao/blokirao” maxa i tako ih je ovaj obojicu satrao.
Može on puštat Ham. ali ne može u isto vrijeme ostavit Maxu putanju i kočit prvi. DA je kasnije kočio zatvara Maxu ulaz u zavoj ili ga tjera na grešku i u tom slučaju prolaze i on i Hamilton na 1-2!!!
ti ocito nisi pratio start
prvi je startao botas pa hamilton pa max
botas malo popusta i ostavlja prostor desno za luisa
ali max uspijeva nekako da bude brzi od luisa i da izbije ispred dok je botas gledao samo da prodje luis i vrati se desno ali je desno vec bilo zauzeto od rikarda i on gubi trku
sada je lako i meni i tebi reci pa trebao je zadrzati prvu poziciju a kasnije propustiti luisa
to je izgleda bio plan mercedesa koji nije dobro zavrsio
Ne možeš ti to liku objasnit sta je bio cilj botasa jer on vidi samo da je botas kiksao i pustio maxa da prođe da ga nije zatvorio. Pa braco3moj, da se nije koncentrirao na puštanje hamiltona onda.bi možda i zatvorio maxa i bio koncentriran na to.da.zadrzi svoju prvu poziciju
Slušaj Baltazar , Bottasov najveći problem i je taj što nije zatvorio Maxa, ima pravo jednom mijenjat smjer a on to nije učinio, pusti Hama on bi ionako prošao da je ovaj odradio kako treba. Napisao sam neki dan da je trebao odradit kao Ferrariji 2019 i sve bi bilo ok!!!
Lolek je RANIJE kočio da Bolek može proći PRVI kroz prvi zavoj
cestitke prvoj desetorici….max odradio start…iskoristio zavjetrinu i presao ih obojicu….lewis i perez…steta sto nije na kod kuce uspio uzeti dr mjesto….gasly kao da ga nema….niti nijednom nije pokazan na tvu cak ni kad je bio u boxu…njemu svaka cast…ferrari fer play od strane sainza mada mislim da su to trebali prije napraviti…7,8,9 bivsi svj.prvaci….i norris na kraju koji je uspio zavrsiti deseti….sve u svemu da nije sca mozda bi gledali i vecu procesiju nego sto je bila….
“niti nijednom nije pokazan na tvu cak ni kad je bio u boxu”
Potpuno ISTO kao i sa alonsom, bio je u boxu imao je problem i zadrzao se i naravno reziser to neprikaze. A bitno kada polusposobni botas ide u box tu nema fulanja…ma
alonsa su pokazali bar na pocetku kak prelazi russella nakon kimija…
Pozdrav Alonsonostalgičarima, i samo da im poručim; kad bude bio bitan možda i bude više na TV!!!
Poslusposobni botas u zadnje 4 utrke skupio više bodova od hamiltona i razvaljuje ga u kvalama
Rasterecen je psihicki jer napusta merc a ham je opet pod nikad vecim pritiskom.
Bravo Max ! Samo štepaj 🙂
zjuro imas pp vec 2 dana!!!!
?????????
imas pp
tamo gdje mozes imati pp…bitno je idi pogledaj
aha snašao sam se…
👍🏻
Kako je cudljiva ova moderna f1 jucer u kvalama max je zaostajao 0.3 a sergio 0.4s , nisu mogli nista, a dns u utrci je max s lakocom kontrolirao lewisa! Potpuni preokret a pogotovo je cudno jer je merc tradicionalno jak u utrkama no svejedno se preokrenio pace…
i TOTO je uradio bas sve sto je trebalo
dao direktivu i botas je ucinio sve i ostavio otvoren prolaz luisu ali max im je to pokvario i na kraju se ispostavilo samo da su zrtvovali botasa
da li mercedes ima sanse da ovo promijeni, da ima samo su one mnogo male
ferari jos uvijek ispod nivoa alfataurija
mada su osvojili dosta bodova sto im je valjda i bio cilj
mclaren polako klizi dole
i sta jos reci
pa da redbul otvorio velika vrata da stigne mercedes u poretku konstruktora
u odnosu na juce skroz druga situacija
Mad Max!!!! 💖💖💖💖💖💖💖
Od lakomislenog i bezobraznog djecaka koji je samo srljao, do ambiciozne i promisljene opasne zverke.
Obzirom na sve sta se dešavalo od 2014. osvoji li titulu, vrijedece više nego one 4 sa Vettelom
https://youtu.be/GC5E8ie2pdM
Vrijedit će više nego one 4 sa vettelom?
Sinko, YouTube otvaraj i radi domaću zadaću, gledaj 2010. I 2012 pod kojim je uslovima vettel osvojio ta 2 naslova
Ham ili alo tada bi u tom bolidu napravili puno vise do vetela. Vetel je cak i sa najboljim bolidom osjetio pritisak sto je zalosno.
I ti odi malo prati šta se događalo. Najboljem?
2010. Gdje su bili i ferari i mclaren u borbi za naslov. Ham, alonso, weber do zadnje utrke, a button do par utrka prije kraja u borbi za naslov. Dakle 3 prvaka protiv klinca. 2012. Meklaren je imao najbrži bolid ali puno peha je imao hamilton i nešto pogrešaka od strane mehaničari u boxu i eto, a ferari je bio lošiji u kvalama od rb ali zato bolji u utrci od rb. opet, borio se sa 2 prvaka, još na gridu bili kimi šumi i button u toj sezoni 6 prvaka.
RB je u sve 4 godine imao daleko najbolji aero od svih momcadi i to je ogromna prednost. Pogledaj ovu sezonu i merc, merc mozda pada i konkurencija ih stize/prestize no oni i dalje imaju taj jedan “perk” a to im je motor! Imaju jaci motor od konkurencije. Tako je i RB kroz cijelu svoju eru imao tu jednu prednost koju mu nitko nije mogo oduzeti- aero pritisak i bolid im se ljepio samo tako. Nevezano za 2010, ali vidio sam uzivo u monzi 2011. kako seb i weber prolaze kroz zavoj a ma kao po tracnicama, brutalno stabilno. A… Read more »
Stari, a ti se nemoj sramotiti lupetajuci gluposti, i bolje sam uradi zadacu!!! 2010 i 2011 jedino se odlucivalo o prvaku u zadnjoj utrci zbog dve stvari. Zbog kvarova koje je Red Bull imao, i zbog fantasticnog Alonsa koji je uvijek izvlacio maksimum iz bolida, koji god da su mu dali. Bila cista Vetelova setnja, kao i ovog produkta Britanske arogancije i hohstapleraja Tota Wolfa. Ponovo!!! Osvoji li Max titulu, vrijedece vise nego Vetelove 4 i bice definitivno najvijeci sportski uspeh red Bulla.
Ne shvacas težinu naslova 2010. Godine kao ni 2012. Ato govori o tebi koliko malo znaš o ovom sportu i koliko si slabo pratio tih godina f1. Kažem ti, pogledaj si na yt bbc ili sky sport analizu sezone koja traje po 2 sata pa se vrati tu i piši. 2012 je bilo 7 pobjednika u prvih 7 utrka koje je to godine bilo ajde mi reci? I onda kažeš šetnja? Meklaren te godine najbrži bolid što su pokazale i pol pozicije, a ferari odličan u race paceu žrtvovati kvale za utrku. Nemaš ti pojma ali ajde neka ti imaš… Read more »
Necu odgovarati, pratim F1 mnogo duze nego ti sigurno, ovo cu samo shvatiti kao salu u stilu Top Liste Nadrealista. Bolje ti, sinko, pogledaj te 4 sezone jos jednom 🙂
Daj odgovori mu. Baš je fora. Pojasni mu malo o zavjerama i snakeu.
Tebi jedino mogu dati adresu Vrapceta I Svetog Ivana , jer ti je tamo pripadas
Ne kaže se Vrapčeta nego Vrapčijeta.
Kad nešto ne znaš onda ne ispravljaj. Kaže se Vrapča a za ovo bi dobio po ušima od Vrapčana.
Psihijatrijska bolnica Vrapce
Bolnicka Cesta 32, 10000, Zagreb
Vrata su ti sirom otvorena, sem ako vijec nisi tamo 😀
Pa ti ovaj portal i Lewis hamiltona prepisali kao terapiju 😀 😀
Ahahahaha, neka te je prozvao. Čisto da vidiš s kim mi imamo posla.
Kad pljuje po Hamiltonu onda ti je drag. Uživam u prepisci.
Ne vi, vijec ti!!! Svi tvoji profili i ličnosti u tvojoj glavi, nisu množina, nego jednina.
Bravo Max . Lewis …..
Max je demonstrirao zasto je bolji vozac, kocio je barem 5 metara kasnije od oba merca i tu rijesio 90% pobjede. Bravo bravo.
moram reći ti si prvi koj je to primijetio svaka čast … znači RedBbullov bolid znatno kasnije cijele sezone može kočiti ulaskom u zavoj… razlog tome je visoki zadnji kraj zato ih je teško preteći pri samom ulasku u zavoj ako su gume cca podjednake… koj Merc… teško da će rješiti… a ujedno moraš dobro poznavati bolid… pustiti bolid u zavoj i sigurno iskontrolirati bolid a to Max ima definitivno… dobra opaska… 👍
Hvala. Da budem iskren do kraja nisam uvjeren da je visoki rake kod rb-a kljucan kod dobrog kocenja. Jer u teoriji kada kocis sva masa se prebacuje naprijed i zadnji dio ide u zrak a RB je vec dizajniran tak osto mu je podignut zadnji kraj bolida naspram merca koji je vodoravan s asfaltom i nekako vjerujem da je ravniji bolid bolji na kocenju tj stabilniji od high rakea. high rake ima prednosti (valjda) u zavojima tj negdje sigurno iam nije newy blesav nego je majstor kakvih nema. Ovo bolje maxovo kocenje spram merca vidim u botasovom cekanju i propustanju… Read more »
… ali ovi bolid sliče ako malo bolje pogledaš iz profila kao avioni presretaći..a ne auti tipa porše kupa… uzdignuti bolid odnosno podnica ima veći otpor zraka pri ulasku u zavoju više tiska zadnji kraj i ne daga toliko uzdizati pri koćenju zato drži bolid dobro izbalansiranim u zavoju… … zato max može sa vanjske strane obilaziti ajmo tako reći sa prljave strane a da mu zadnji kraj ne prokliže pri koćenju ili prolazak..rezultat višega bolida je na pravcima nešto sporiji za razliku od Merca ravnoga… jer nemaš tolike turbulencije iza bolida a lakše klizi zrak ispod podnice nemaš toliki… Read more »
“uzdignuti bolid odnosno podnica ima veći otpor zraka pri ulasku u zavoju više tiska zadnji kraj” Hm, znaci ako je prednji kraj nizi a zadnji vislji to znaci da ce na nosu takav bolid pritiskati “za popizdit” vise nego onaj “mercovski” horizontalan rake? To mi ima smisla. Lakse ce skrenuti u zavoj i mijenjati smjer , bolid ce biti okretniji ili vise “pointy”. Po mome, mislim da takav bolid kada ce u jednoj tocki postati nestabilniji, dakle ako vozac pretjera s brzinom i kada se bolid “pobuni” da ce takav bolid prije izgubiti “guzicu” nego mercedesov horizontalni? Po tome valjda… Read more »
Ali obišao ih je sa vanjske strane i naravno da je imao veču brzinu i bolju putanju pa je tim više čudno da Botas nije to zatvarao a za propuštanje Hamiltona je uvijek bilo vremena. Ovak su oba dva ispali papci
Ispali su papci tocno. Botas se kao i gasly proslu utrku fokusirao samo na jednu stvar, jednog vozaca a ignorirao drugog.
Odlična utrka, Čeatike Maxu 🥳🥳
Šteta za Pereza da nije ipak uspia preteć Luju… I idemo dalje samo jako prema naslovu 💪🏼💪🏼
inače dosadna utrka osimdibrog starta nije se ništa puno dešavalo max je pobjegao i rutinski odradio utrku nije bilo.dzela bioimsu daleko.sad je super max podebljao vodstvo sada interlagos biti će možda odlučujuće ako bi max i tamo dobio mozda bude i kisa .onda slijede pustinjske utrke basvo max
gdje su nestali navijači mercedesa jučer su slavili pobjedu
Nešto su utihnuli… tiha misa pazi ti ovo !!!
Jako sam zabrinut…
pa jučer ste velicali lewisa i bogataša max ih presisao na startu žao mi je sta nije bilo duela nije bila uzbudljiva utrka ali. vazna za maxa
ispravak bottasa a utrke ovakve baš ne volim procesije ili kad netko pobjegne 20.30.sekundi valjda ćemo u brazilu gledat bolju utrku
“Reply to zjurina – “pa jučer ste velicali lewisa i…”
Jesi ti siguran da meni odgovaraš ???
govorim njima u mnozini haha 7 godina mercedesa je postalo dosadno
Bolji je pobijedio.
Mislio si napisat brzi bolid je pobjedio.
Ti si poznat kao jedan od “najobjektivnijih” na ovom portalu.
Budem ti probao pojasniti tvojim riječima, da možda shvatiš.
Kad Lewis godinama pobjeđuje onda je najbolji vozač ikad, koji ruši sve rekorde, a kada Max pobjeđuje onda je do auta…nešto se tu ne uklapa?
Naravno da se ne uklapa al to ti pises ja ne nemoze jedno vrijedit za jednog a drugo za drugog oba su vrhunski vozaci top nema dalje Kod mene se uklapa sve al kod vas objektivnih se ocito ne uklapa sad sta je problem kod vas neznam nit me interesuje al evo ja cu ti rec moje misljenje to vazi za svakog vozaca na kugli z ako nemas bolid koji je najbolji i koji je vrhunski pripremljen za sve tipove staza ni vozac nece doc do izrazaja mislim da sam ti posteno i objektivno odgovorio,sve drugo je obicno laprdanje i… Read more »
Ja sam se nadovezao na tebe: https://www.gp1.hr/2021/11/max-verstappen-pobjednik-vn-mexico-cityja/#comment-283359 Slažem se da su obojica vrhunski vozači, makar po meni, je Max sa 24.g bolji vozač nego Lewis sa 24.g., manje griješi. To je moje mišljenje. Vozač će uvijek doći do izražaja, ali neće moći osvojit prvenstvo bez konkurentnog bolida. Vrhunsko podešavanje bolida nije moguće bez vrhunskog vozača. Uz sve to, mora imati sposobnog menagera, da mu dogovori ugovor sa najboljom momčadi. Najbolji je primjer Alonso, on odlazio i dolazio uvijek u krivo vrijeme. Puno se toga mora poklopiti, ali jedno bez drugog ne ide. Zato sam zavolio Shumia. On je otišao u… Read more »