Marko Ćoza i Rajmond Terčić u glavnim ulogama, Euronascar oduševio, još manja posjeta

Čak dvostruko manje gledatelja nego u subotu. Buzet i malo sunca te zadnji dani ljeta, plaže pune. Uz naše jedino trkalište samo 500 ljudi. Kao i u subotu, glavna utrka EuroNascara je oduševila. Opet pretjecanja u izobilju, izlijetanja, udaranja. Opet Gianmarco Ercoli u glavnim ulogama, ali u nedjelju i u najvažnijoj pobjedničkoj. U TCR-u sjajna rola domaćeg Rajmonda Terčića, opet sjajno ludi Twingo u kojem se uglavnom voze kao da su slijepljeni, izvrstan EuroNascar 2…

Da, čekamo da prođe prokleta korona (nadam se da ste se cijepili, oni koji još nisu, magarci su bili). Grobnik će biti raj za naš sport. Još samo da se konačno, nakon 43 godina, progura koja tribina. Tribina je zaštitni znak svakog trkališta, a nećemo valjda jedni mi biti poznati kao jedino trkalište na svijetu koje nema tribinu. BIt će, ne sumnjam.

Tobias Daunehauser dominantno u Euronascaru 2

Sve što je propustio u subotu, mladi Talijan Gianmarco Ercoli je nadoknadio u nedjelju. Napadali su ga, udarali, gurali… Glavni protivnik mu je bio nitko drugi do svjetski prvak u F1 Jaques Villeneuve koji još čeka prvu pobjedu u EuroNascaru. Sin velikog Gillesa bio je dugo drugi, ali onda su ga izgurali ko početnika. Naravno da je to podsjetilo na Jerez 1997. kad je Schumacher namjerno udario Jaques,a ali je Kanađnin ipak postao tog dana najbolji na svijetu.

Jako je lijepo da je Euronascar pomalo postao ”naš”. Grobnik mu jako odgovara, a slika preko Kreator TV-a ide u 20 zemalja. Naš predsjednik saveza Davorin Štetner izvrsno je odigrao s Nascarom. Još samo da se izvrsnom komentatoru Igoru Šestaku nađe neka kabina (na vrhu nove tribine).

Rajmond Terčić je obranio čast hrvatskih vozača (izvor: TCR DSG Europe Facebook)

Opatijac Rajmond Terčić osvojio je sa svojim BF Motorsportom izvrsno treće mjesto u malom enduranceu TCR-a u dva sata. Pokušali smo nakon utrke naći ime Rejmondova suvozača. Al to je fikcija. Press centar nije postojao, a i službena stranica TCR DSR-a se bavi tko zna kakvim stvarima. No, ovu utrku je dovela grupa Peroni stara 35 godina koja jako voli Grobnik, a ljubav je obostrana. Trebalo bi Peroniju pokloniti zemljište kraj staze da sagradi bazu. Svi bi od toga imali ogromnu korist. U utrci je pobijedio Elite Motorsport sa samo četiri sekunde ispred družine Tecnodom Sporta.

Marko Ćoza se nauživao ove nedjelje nanizavši 22 ”skalpa”

Twingo je opet oduševio. Jako puno troše ljepila jer se vole utrkivati sljepljeni jedni uz druge. Spektakl do zadnjeg metra. Pobjednik među 32 auta je Makedonac Marko Blaževski. I naši izvrsni. Posebno Riječanin Marko Ćoza koji je startao zadnji, 32., i, poznavajući Grobnik osvojio deseto mjesto, Ozren Vitezica odmah iza njega. Viktor Turina samo 22. ali s par sjajnih ”prodanih majstorija”. Twingo je budućnost jer svaka utrka je garancija pravih utrka. Uspoređujući ga s PH, mi jednostavno nemamo tako nečeg atraktivnog. No, izgleda da dolazi kraj beskrajnim klasama i kategorijama u kojima jedini u klasi zna stići i drugi(!?) (dogodilo se). Zašto se ovaj vikend nije vozilo i PH, nagradno je pitanje koje pobjedniku donosi pokal na kraju godine. Oko 250 vozača, a 500 pokala pa vlasnik firme pokala, dan kasnije, ode na Maldive.

Autor: Goran Dijaković

Naslovna fotografija: NASCAR Whelen Euro Series / Klemen Sofric

Related Posts