Ferrari je 2020. sezonu završio na razočaravajućem šestom mjestu u poretku konstruktora. Nakon najgoreg rezultata u zadnjih 40 godina, još od davne 1980. kada je Ferrari završio na desetom mjestu, tim je imao mnogo razloga za zabrinutost.
Rezultat iz 1980. bio je samo kratkotrajni pad u formi. Sezonu ranije, 1979. osvojili su oba naslova, a već 1982. ponovno su se vratili na vrh osvojivši naslov konstruktora.
Zato ne iznenađuje činjenica da u Ferrariju naporno rade kako bi se čim prije vratili u borbu za pobjede. Ferrari SF21 predstavljen je s novom pogonskom jedinicom koja je donijela osjetni napredak u odnosu na 2020.
To je vidljivo kada se usporedi njihov zaostatak za pole pozicijom u Bahreinu iz 2020. i 2021. Prošle godine ni jedan Ferrari nije ušao u Q3, a zaostatak za Hamiltonom, koji se tada kvalificirao kao prvi, bio je oko 1,9 sekundi. Ove godine Leclerc se kvalificirao na četvrto mjesto sa zaostatkom od 0.681 sekunde za Verstappenom, a s takvim očitim napretkom zadovoljan je i šef Ferrarija, Mattia Binotto. On smatra kako je do napretka došlo na oba područja, kako u snazi i performansama motora, tako i na području šasije.
“Poboljšali smo pogonsku jedinicu, a raduje me kada vidim da su Alfa Romeo i Haas također napredovali. Mislim da smo mi kao tim napredovali na svim mogućim područjima. Aerodinamika bolida se ponaša bolje te je bolja korelacija, ali probali smo napredovati i s pogonskom jedinicom te s bolidom u cjelini, gdje god je to bilo moguće.“ kaže Binotto, te dodaje: “Cijeli paket je sada puno bolji, pa ne želim zasebno isticati neko područje.“

Unatoč napretku u formi ove godine, borba za vrh sredine poretka nije dovoljan uspjeh za tim kao što je Ferrari. Njihov cilj je jasan, a to je borba za sami vrh, borba za pole pozicije te borba za pobjede u utrci.
Stoga Binotto ne bježi od činjenice da, iako je napredak u odnosu na 2020. vidljiv, još uvijek imaju jako puno toga za napraviti i poboljšati. Tome u prilog ide i nova pogonska jedinica koja je najavljena za 2022., kada na snagu stupaju i nova pravila na području aerodinamike.
Upitan što bi još želio popraviti Binotto je otvoreno rekao:
“Zaostajemo na svim područjima. Smatram da još uvijek zaostajemo u pogledu snage motora, ali svakako manje nego prije pa se zaostatak smanjio. Nadamo se da ćemo iduće godine, kada ponovno ugradimo novu pogonsku jedinicu, sustići ostale ili ih čak prestići te biti mjerilo za njih. I po pitanju aerodinamike, radi se o cijelom novom paketu, i potisnoj sili u srednje brzim i brzim zavojima. Ali sada su razlike sve manje i manje. Najvažnije je da idemo u pravom smjeru i to će nas učiniti još boljima u budućnosti.”
Nakon prve utrke sezone u Bahreinu, Ferrari se nalazi na četvrtom mjestu, šest bodova iza McLarena.
Autor: Natanael Đuričić
https://www.youtube.com/watch?v=6dGJIu_VMPE to je utrka a ne DAS KERS i DRS dje su svi zajedno a ne ova hybrid sranja
Je,sezona za pamcenje! Kvale od sat vremena kruženja,ms standardno prvi,baricelo drugi sa zaostatkom od 0.300 (cca) i tu i tamo se netko od bmw ubaci a ostali u zaostatku po 1.500 na vise.
Nekako mi sve to poznato
Što nije tak slučaj s Mercedesom ovih sezona?
Pogledaj recimo ovu sezonu
https://youtu.be/JM8nwGTxbww
https://youtu.be/WYDfesDMoWs
Jos bolji video!
Dobro i? Ferrari je imao dominaciju 2002 2004, a Mercedes 2014,2015,2016,2019 i 2022
Da sigurno samo 02,04!
Ajde, lik gore stavi link gdje montoya napravi vlakić jer ga ovi u ferrariu nemogu prestici.cak ih i bolidi sporiji za sec stizu.i onda kaze gle sta je bila formula. Svi nesto spominju da bi lewisa pobjedio taj i taj u istom bolidu a “skijaša” je rosberg standardno derao samo tako kao i alonso.cim nije imao dominantan bolid. Drugim rijecima sve je isto samo VI kenjate!
Da ferrari pobjeduje bilo bi vam ultra zanimljivo.
Pogledaj tablicu iz sezona 2000,01,03 jbt pa ćeš valjda shvatit da se naslov dijelio u zadnjoj utrci. A skijaš te napravio pokvarenjaku jedan sram te može biti čovjek se bori za život a ti pljujes po njemu mrs. Šta misliš kako će hamilton proc protiv mladog vozača u 40oj a ovaj u 20oj kad se toliko držiš rosberga.
Ferrati je bia bolji te sezone,cist gubitak titule radi sudara vettela
Od kad se broji to ponovo,od onog ilegalnog 2019 ili kojeg ne sječam se više!!!
Hahhahahahhahahahhahahahahhah……
8 timova samo čeka drugu godinu,ova je ionako izgubljena pa samo kruže po stazi…koja blamaža za F1??
Ali drago mi zbog FIA-e i organizatora F1 gdje će broj gledatelja padati i padati…dobivat će sve manje novaca i što se mene tiče neka…baš me veseli.
Čekamo 2022 godinu gdje svi kreću ispočetka…samo je pitanje da li je neki tim dobio tajne podatke prije svih ostalih,kao što je bio slučaj 2013?
Ma dok god se ne promijene pravila svi ce biti kanta truba konzerva i gledat cemo lewus bottas max good job toto
Kmeeee
Jesi ti maznuo Binottu one stare oćale?
Ray Ban-ke?..Aaa?