Nakon što je u posljednjih pet tjedana u tri zasebna navrata vozio Renaultov bolid, čini se da Fernando Alonso ne spava niti trena kad je u pitanju njegov povratak u Formulu 1. Prema riječima izvršnog direktora Renaulta, Marcina Budkowskog, njegov entuzijazam oko povratka širi se i izvan same vožnje, pa dvostruki svjetski prvak poziva Renault da započne s testiranjem bolida za 2022. godinu u zračnom tunelu što je prije moguće.

Timovi su trenutno spriječeni do 1. siječnja 2021. izvoditi bilo kakva ispitivanja u zračnom tunelu na svojim automobilima za 2022. godinu, a koji će biti dizajnirani prema radikalno drugačijim aerodinamičkim propisima, osmišljenima kako bi poticali “bliže utrkivanje”. No, prema Budkowskom, upravo na taj precizan datum Alonso želi vidjeti bolid u zračnom tunelu, što znači da za dio osoblja Renaulta vjerojatno neće biti mirna novogodišnja noć.

“Bili smo u zračnom tunelu, i rekao je: ‘Dakle, trenutno ne možete testirati za 2022.?’ I rekli smo ne, ne smijemo to učiniti zbog propisa. ‘Pa, kad se možete početi razvijati?’, pitao je. Rekli smo prvi siječanj. ‘Dobro, inače radite prvog siječnja?’, pitao je dalje Alonso. Mi smo rekli da inače ne, ali ove bismo godine mogli jer je to itekako važna godina”, rekao je Budkowski o nedavnom putovanju Alonsa u Renaultov pogon u Enstoneu.

Fernando je šefovski nastavio dalje te pokazao svoju trenutnu razinu motivacije:

“U redu, moramo početi odmah 1. siječnja. Doći ću ovdje i pomoći vam.”

37
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
34 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
8 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
west 44

Evo i ovaj se vraća na čengele!!!

avatar
Član
mody

2021 ces se vozikati daj bozedasam u krivu, 2022 ako se pravila promijene mozda,,, f1 je sterilna i dosadna postala

avatar
Član
klepesina

druze nemoj gledat i rijesi se muke sto gledas kada ti ne odgovara otidji nedeljom kada je trka u amsterdam de walen strat preporodices se vjeruj mi

avatar
Član
Desmosedici

Kako? Što je sad ovo? Mene su ovdje na forumu neki stalno uvjeravali, da ne rečem i pokušavali ismijavati, kada bih ja rekao da je iskusan i tehnički potkovan vozač jako bitan u procesu stvaranja i razvoja bolida..ti su meni govorili da ja nemam pojma o čemu pričam..to je bilo baš nedavno..da to rade inžinjeri, a da vozač samo sjedne i vozi bolid onakav kakav su mu inžinjeri napravili..da je dužan, ako je pravi vozač, da se prilagodi svakom bolidu kako god on bio napravljen.

avatar
Član
klepesina

druze niko te ne ismijava ali po tebi ispada da je vozac najzasluzniji za dobar bolid i to je to,bar tako ispada po tvom pisanju…a istina je sasvim drugacija mozda ito samo mozda je vozacevo na kraju nekih 5% uloge na pocetku stvaranja bolida druga je prica ponavljam druga prica kada testiranja pocnu tada vozac sjeda ponavljam sjeda u bolid a do tada samo posmatra razvoj znaci na testiranjim prvi put sjeda i testira i naravno prilagodjava ga sebi u postavkama i setupu al najbitnije je sto sastave inzinjeri i tvornica ako oni ujebu nemoze ga sastavit ni svi zajedno… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Eto, sam si se prepoznao i javio..ima vas još.

avatar
Član
Desmosedici

P.S. Pa što se onda plaše Alonsa? Neka mu udare “dvije iza uši” i pošalju ga kući..oni će mu dotjerat bolid na stazu i neka ga vozi kako zna i umije..

avatar
Član
klepesina

morat ce vozit stta naprave on je tu da na kraju posteluje po sebi nke perimetre koji se mogu stelovat ostalo fabrika i inzinjeri osmisle i naprave gotov proivod svatas

avatar
Član
klepesina

Sve sto on moze jeste da da svoje mjere za sjediste i kad krenu testovi da prenosi svoje utiske sa staze da kaze gdje bolid vuce gdje ima poduparvljanje nema brzinu itd itd znaci da dale informacije koje ce sluzit u daljem postelavanju bolida a to se ne zove ucestvovao u njegovom razvoju vec u njegovom stelovanju prema sebi nadam se da je jasnije kolega

avatar
Član
dansla

Ne bi se složio s tim , mislim da te vozačeve informacije i nisu toliko bitne , današnji bolidi su prepuni senzora. Nego moraš imati vozača koji će taj bolid moći voziti do limita , a senzori prate šta se tada dešava i inženjerima daju neprocjenjive informacije

avatar
Član
Desmosedici

Vidiš..ti si pametan momak za razliku od tvojih kolega navijača LH.

avatar
Član
klepesina

nisam se prepoznao vec cu se javit uvjek kada procitam notornu glupost naravno ti pises u ono sto vjerujes al stvari tako ne stoje ipak ajmo jednostavnije koji ce klinac 1000 inzinjera za ovo ono kad mogu dovest jednog npr hamiltona iliti alonsa seba i rec ajmo dela dajte odlican bolid bilo bi jevtinije jel de al sta bi dobili autobus na kraju sa spojlerima

avatar
Član
dansla

Uzmimo hipotetski , da je uloga vozača u razvoju upravo kako si napisao 5 % , da je prosječno vrijeme kruga 1:40 minuta (dakle 100 sekundi) , 5% od toga je 5 sekundi . 5 sekundi po krugu donosi vozač !
Ima vozač itekako utjecaja na razvoj .

avatar
Član

Ma daj molim te koja ti je ovo matematika,
Znači u Monzi Inžinjeri donesu 1 minutu a u Monte Carlu 2 minute po tvome onda su u Monaku odradili bolji posao.
NE LAPRDAJTE SVI SKUPA

avatar
Član
dansla

Nije uopće poanta u matematici i tim brojevima koji su navedeni , nitko od nas ne zna koliko su stvarne vrijednosti , možda čak ni u momčadima to ne mogu točno odrediti. Već sam želio reći da i male razlike mogu imati veliki utjecaj na rezultat.
Uostalom kakva ti je to računica , to nema nikakve veze s onim što sam napisao …

avatar
Član
Pratiteljcro

Vidim da me prozivas. Po mom misljenju alonso samo zeli motivirati team da nelade jajca dok je 1.1. nego da krenu sa poslom na tocno taj dan , da ih malo ohrabri da pokaze motivaciju da je nabrijan. Nesto tako vise kao motivacijski govor da nesjede kod kuce ako mogu raditi iako je “blagdan svete katarine” pa se eto neradi… Nije alonso sigurno mislio da ce “pojasniti” sefu za sasiju pa mu “objasniti” da mijenjac pomaknu naprijed za 2.67mm nebi li bolid tako postao stabilniji 😉 Jednostavno zeli poruciti teamu da daju sve od sebe. A sto se tvoje teorije… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

..ali Alonso je rekao..citiram:”Dolazim u pogon na Novu Godinu i počinjemo raditi”..nije rekao:”Napravite bolid pa mi ga dovezite na stazu da ga isprobam da vidimo kako ćemo ga poštelovati”..??

avatar
Član
Pratiteljcro

Nema vozac sta “postelavati” bolid jer kada je vec na stazi tada je gotovo, tvornica je rekla, evo ovo je najbolje sto mozemo. A poslje si vozaci rade fino podesavanje/setupiranje.

avatar
Član
dansla

Slažem se , to je i moje mišljenje . Međutim , često si pisao za Lewisa u smislu , dobar je , ali svako bi pobjeđivao u tako dominantnom bolidu . E sad onda tu nešto ne štima , ako se to primjeni na Lewisa/Mercedes , onda je i Lewis zaslužan što je Mercedesov bolid tako brz . Pa je to onda kontradiktorno s ovime da bi svako pobjeđivao , jer možda Mercedes onda više ne bi bio tako brz da je netko drugi , odnosno da nema Lewisa.

avatar
Član
klepesina

sam sebi skace u usta po njemu svi su ostali vozaci zasluzni za razvoj svog bolida samo lewis nije KAKO TO DESMO

avatar
Član
Desmosedici

Tko je to rekao? Možda ti? Ja Lewisa izuzetno cijenim i znam da je vrhunski vozač..svakako da sudjeluje i u razvoju bolida i da je zaslužan za ovakav bolid..samo želim vas nekolicinu spustit na zemlju..opet tvrdim, a za to ne treba biti nešto mnogo pametan, da bi i Bottas sa ovim bolidom, da nekom višom silom nema Lewisa, osvojio prvenstvo bez ikakvog problema..Mercedes HP Petronas je toliko dominantan da bi to uspjelo, kako je i Max rekao, skoro pa svim vozačima na gridu.

avatar
Član
Pratiteljcro

Tvoje misljenje ide protiv nice rosberga koje je maltene do jucer vozio taj mocni mercedes i tocno zna kako funkcionira ta momcad.I jos dodatno bio je godinama u mercu a ne samo jednu sezonu.
Ako svjetski prvak kaze da vozac/i nesudjeluju u razvoju i da se bolid neradi za specifican stil voznje nekog X vozaca ko si onda ti da tvrdis suprotno? Doslovno tvrdis da znas bolje od vozaca, daj zapitaj se malo…
Rijec setup u prijevodu znaci Postavljanje. Tako si svaki vozac postavi bolid kako mu pase ali nakon sto je isti vec napravljen najbolje/najbrze kako znaju u tvornici.

avatar
Član
Pratiteljcro
avatar
Član
dansla

Rosberg gleda subjektivno , sa svojeg stajališta , on vjerojatno nije dao svoj doprinos u razvoju bolida ili je dao neznatno. To mogu samo oni najveći , a tu Rosberg ne spada.
Šta misliš zašto je Alonso početkom sezone kad je došao u Ferrari izjavio da je donio Ferrariju sekundu po krugu ? Nisam ga nikad volio , ali teško za povjerovati da bi izjavio potpunu besmislicu.

avatar
Član
Pratiteljcro

Aha, sad vec rozberg nema pojma jer nije najveci LOL.Pa valjda bi se pobunio i rekao da nije imao isti tretman kao lewis tako sto ga sikaniraju da neide na “team brifinge” s ciljem razvijanja bolida. Tanka ti je teorija. A da pratis ovaj kanal cuo bi da nico vrlo cesto pohvali hamiltona! Taman i u vrijeme dok je vozio da je takav scenarij kakav ti zagovaras, ajde da je tada sutio jer je “morao” ali sto ga danas sprijecava da kaze kontra mercedesa? Razumijes? Nego je potpuno suprotno, hvali lewisa i nezamjera mu nista. Osim toga Nico je inteligentniji… Read more »

avatar
Član

Normalno da je bitan vozač ali Inžinjer je bitniji ,
Adrian radi najbolje bolide i uvijek radi genijalne bolide,a vozi ih i Rikiardo i Vettel i Max i Albon i uvijek je bolid za postolje … Znači da je inžinjer bitniji u kojem postotku to se ne može izračunati u brojkama jer čovjek nije stroj al je bitan kotačič …

avatar
Član
Pratiteljcro

Tako je.

avatar
Član
Desmosedici

A tko je to rekao da inžinjeri nisu bitni? ..pogotovo genijalci kao Newey, Costa, Resta..ima ih još..ja samo govorim da su i iskusni tehnički potkovani vozači jako bitni u tom procesu, a vi stalno mene pokušavate diskvalificirati nekim svojim nebulozama.

avatar
Član
Pratiteljcro

A postoji i nesto sto ti garant nije palo na pamet a to je da godinama pricas nekakav mit kojeg na danasnji dan nezelis odbaciti 😉

avatar
Član
Desmosedici

..!!!???..Kakav mit?..ništa ne razumijem..kod mene nema mitova..ja sam uvijek protiv mitologije..pogotovo ovih novokomponiranih u svezi Lewisa i Mercedesa..Lewis je samo odličan vozač u dominantnom bolidu koji je stvorila moćna momčad tj. kompanija zahvaljujući svojoj moći..snazi i utjecaju na politiku koja se vodi u F1.

avatar
Član
west 44

Manipulator ostaje manipulator za sva vremena!!!

avatar
Član
mclaren123

Čekaj malo, je li taj dominantni bolid sada stvorila moćna momčad ili moćna momčad i Lewis zajedno?

avatar
Član
Desmosedici

Svi skupa..ali je ipak presudna moć tako velike kompanije kao što je Benz..Lewis nebi ništa od toga napravio u nekoj lošoj momčadi..ni bvilo koji drugo vozač..oni su sada u jednoj idiličnoj sinergiji odličnog vozača, velike moćne kompanije sa velikim resursima i velikom političkom moći u ovom sportu.

avatar
Član
Desmosedici

Evo, da bih se od vas obranio, na kraju sam se morao poslužiti sa razmišljanjima vašeg miljenika..a to je za vas svetinja iliti dogma..Lewis kod vas ima pravo na dogmu..pa evo poslušajte njegovu poslanicu: Lewis Hamilton kaže da je sada shvatio ključni utjecaj koji prvaci Formule 1 poput Michaela Schumachera imaju u guranju svojih momčadi naprijed od svog dolaska u Mercedes. Hamilton je upravo izjednačio Schumacherov rekord od sedam svjetskih naslova, a sad također drži rekorde za najviše pobjeda i najviše pole pozicija u povijesti F1. No, iako njegov posljednji trijumf još uvijek nije ušutkao one koji sugeriraju da pobjeđuje… Read more »

avatar
Član
mclaren123

Pa to hoću i reći, svi samo spominju kako je Lewis samo zbog dominantnog bolida sve to osvojio, ali je i njegova zasluga da je bolid toliko dobar i dominantan, isto kao što je i Schumacher imao svoje zasluge u bolidima s kojima je on osvajao naslove. Zato mislim da se ne trebaju umanjivati ove brojke koje Lewis postiže, jer je dobrim dijelom i on sam za njih zaslužan. Naravno, ne umanjujem ulogu momčadi i inženjera u svemu tome, nego kažem da nije on samo došao tu, sjeo u bolid i odvozio ga do naslova.

avatar
Član
Pratiteljcro

Poz. Vidi, kada je vetel dolazio u RB dosao je u vec gotov bolid, ni sekunde nije prisustvovao razvoju bolida pa je svejedno uzeo 4 naslova. Isto tako i buton sa brawnom, samo je uskocio u bolid i uzeo naslov ispred sporijeg momcadskog kolege! Pa tu je i rosbergova izjava kako vozac nema utjecaj na razvoj bolida. I dalje ova izjava hamiltona je cisto hvaljenje i pre$eravanje koje sam navikao citati kod hamiltona, ali i iskreno sumnjam da su ovi citati sto si izneo gore istiniti jer kada se tekst provuce kroz google baca link samo na “poznatu” ferari fanboj… Read more »

avatar
Član
Pratiteljcro

Mislim da je kod X teama bitno da cijeli team navija za njihovog pulena kao sto je cijeli fer navijao za schumachera ili kao danas sto toto i ekipa zele vidjeti hamiltona na prvom mijestu. I samo je to bitno da se vozac osjeca komforno.