Mercedes objasnio vatru u kočnicama na Lewisovom bolidu

U Mercedesu vjeruju da je vatru u prednjim kočnicama na bolidu Lewisa Hamiltona kod ponovljenog starta utrke za VN Toskane izazvala slaba mogućnost hlađenja kočnica, specifična za staze poput Mugella.

Zbog svojih dugih ravnica, brzih zavoja i nedostatka jakih zona kočenja, Mugello zahtijeva manje hlađenja kočnica od ostalih staza, pa je Mercedes na svoj W11 stavio manje otvore kanala prolaska zraka.

Međutim, to je postalo problem kada je bolid polako vozio prije drugog ponovljenog starta u utrci, nakon dužeg zadržavanja zbog crvene zastave u boksevima.

Hamilton je pokušavao postaviti jednake temperature u kočnicama, a kad je stigao na start, iz prednjih kočnica se jako dimilo i jasno se vidio plamen. Međutim, to je ugašeno čim se počelo voziti, a na daljnju izvedbu bolida to nije utjecalo.

“Temperatura prednjih kočnica mi se razlikovala za gotovo dvjesto stupnjeva, pa sam ih jako pritiskao da se ova s nižom temperaturom dovede na višu kako bi bile jednake. Podigao sam ih do tisuću stupnjeva i pokušao sam ih rashladiti kroz zadnji zavoj i sve do startnog mjesta”, rekao je Hamilton.

Mercedesov glavni trkaći inženjer, Andrew Shovlin, objasnio je da, iako je izgledao loše, za požar ne treba brinuti:

“Ovdje je bilo hlađenje kočnica relativno ograničeno, ne kočite puno, pa morate donekle zatvoriti kanale da biste zapravo postigli temperaturu. Nije izgledalo lijepo, ali nismo ni paničarili”, rekao je Andrew.

15 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
TORPEDO

A jadni Mercedes…
Volio bih vidjeti kako vam otvaraju PU…što bi se tek tamo našlo?
Al to se neće nikad dogoditi jer puno ljudi na najvišim pozicijama ima umiješane prste u krađi i obmani.

west 44

Taj P.U. o kojem stalno blebečeš je pod stalnom kontrolom FIA-ine tehničke službe kao i sve druge P.U.na gridu, i to se rade pojačane kontrole od neugodnog iskustva s Ferrarijem prošle godine!!!

TORPEDO

Haha…eto zbog Ferrarija su sve PU pod stalnom kontrolom FIA-e…jadan pokušaj.
Inače je FIA poznata kao stručan element u postupku…dok im Ferrari nije ukazao gdje svi muljaju nisu pojma imali….
I nije tehnička služba…nisu oni iz hrvatskih cesta..već su tehnička kontrola…
Da si ikad bio dužnosnik u auto-moto sportu znao bi razliku…ovako sa wikipedie i čitanja raznoraznih članaka znanje je vrlo tanko.

west 44

Ti i ako si bio dužnosnik auto moto sportu jadno ti znanje pošto je za tebe Ross Brawn bezveznjak koji nikada nije vidio nacrte F1!!!

Desmosedici

Pa dobro..sad se tu pokušavaš izrugat sa TORPEDOM..Ross Brawn jest inžinjer, jest nešto i crtao..dizajnirao..ali najviše je poznat kao organizator, a ne dizajner ili inžinjer za određene tehničke segmente..to je radio u Benettonu i u Ferrariju i u Hondi i u Mercedesu..i sada u FIA-i.

dansla

Al pametujemo , kakve ima veze kako se točno zove , tehnička služba , tehnička kontrola … , zna se na što se misli. Uostalom u F1 se ne zove ni “tehnička kontrola” , jer naziv nije sigurno na hrvatskom , nego na engleskom.

Deyo

Niko ne blebece, i ima pravo na svoj stav! Rekao sam vijec tvojim drugarima. Kada su im dali nacrte unaprijed, kada su bili godinama blokirali drugima razvoj PU, nema se sta sada kontrolisati, steta je vijec napravljena. Jedino sto se moze desiti, da neko napokon polozi racune i progovori, isto kao onda 2009. kada je Picquet Jr. progovorio, i Briattore dobi kartu u jednom pravcu. E Boze zdravlja, tako ce biti i sa nekima iz Mercedesa!

Worf

da otvore merca, nasli bi unutra biturbo v10, jelda a………

TORPEDO

kapo-makina…ili mazač?

LHx6

Igore svidio mi se Vaš članak Ferrari u lovu na vještice u kojem tumačite i predviđate zbivanja u F1. Molio bi ako je moguće nastavak te priče koji bi pročitao s velikim zanimanjem. Mislim da dijelim interes velikog broja Vaših čitatelja.

Hvala.

TORPEDO

Mislim da ne dijeliš 🙂
Sarkazam ti je jako proziran…jadno,haha

LHx6

“Mislim da ne dijeliš ”

Tebi taj Igorov članak nije bio zanimljiv?

Pedji2

Lov na vestice ne traje 2 sata nego je proces od par godina.. krenulo je sa modovima videcemo sta je sledece.. tako da ces sigurno jos citati o tome.. budi strpljiv..

LHx6

Upravo tako. To je proces. Volio bi članak nastavak. Update. Ne vidim u tome ništa loše. Evo Igore i Pedji2 i TORPEDO su voljeli taj članak.

Nisam u krivu kad kažem da dijelim interes za nastavak.

LHx6

U tom članku ima takvih izjava koje će zauvijek ostati u pamćenju čitatelja ovog portala.

Kao recimo ova Igorova: “Moguće je da se Ferrari u nagodbi obvezao FIA-i pomoći oko sprječavanja korištenja sivih zona pravila”

Kao svaki fan neke franšize očekujem željno nastavak. Obično su nastavci lošiji od originala, ali nakon Terminatora 2 čovjek nikad ne gubi nadu.

Related Posts