Prvi od dva uzastopna trkaća vikenda na stazi Silverstone nije bio dobar za Alexandera Albona. Puno problema tijekom treninga, ispadanje iz kvalifikacija u drugoj rundi pa sudar s Kevinom Magnussenom u prvom krugu utrke. Nakon svega toga, osmo mjesto i ne izgleda tako loše.
Na drugom slobodnom treningu Red Bullov vozač je izletio sa staze i razbio bolid. Na trećem je vozio jako malo zbog problema s elektronikom, a u kvalifikacijama je ispao već u Q2. Startao je kao 12. i nije se uspio probiti, već ga je zaskočio Kevin Magnussen u Haasu.
Na kraju prvog kruga, Alex Albon je vidio malo prostora u posljednjem zavoju i krenuo je u napad. Magnussen je zatvarao i nije ostalo prostora za obojicu. Danac je završio u zaštitnoj ogradi, a suci su krivnju svalili na Albona i kaznili ga s pet sekundi.
“Po meni je to bila situacija 50/50. Kevin je otišao van idealne putanje i onda se vraćao. Bilo je mjesta na početku, a onda sam shvatio da me on ne vidi. Prostor se zatvorio vrlo brzo, pokušao sam se izmaknuti, ali pri toj brzini kontakt je bio neizbježan”, prokomentirao je Albon.
Činilo se da neće biti bodova za Tajlanđanina, no kaos koji je zavladao u završnici omogućio mu je plasman na osmu poziciju.
“Osmo mjesto nije ono što sam želio, ali bila je to limitacija štete. Imali smo malo sreće pri dolasku do toga jer su drugima pucale gume. Bila je u redu utrka.”
U završnih deset krugova Albon se popeo s 14. na osmu poziciju i bio je drugi u lovu na najbrži krug utrke, iza momčadskog kolege Maxa Verstappena. Ovako je Albonov nastup prokomentirao šef momčadi Christian Horner.
“Kevin je napravio pogrešku i otišao je široko. Alex je krenuo u taj prostor, a onda se povukao. Za mene je to trkaći incident, ali ta kazna od pet sekundi je vjerojatno bila poštena. Nakon toga se odlično oporavio i dogurao sa začelja do osmog mjesta, uz neka izvrsna pretjecanja. Zadnjih nekoliko krugova bilo je doista uzbudljivo”, rekao je Horner.
malo mi je čudna ova situacija, podsjeća me djelomično na kanadu prošle godine (nije ista situacija ali…)…vettel je izletio, vratio se, vratio se ispred hamiltona (nije bilo kontakta) i vettel pobere kaznu zbog nesigurnog vraćanja na trkaću liniju..po tome je i magnussen trebao biti kažnjen.. drugo, sad ispada da je lani vettel imao kontakt sa hamiltonom, da bi hamilton pobrao kaznu a ne vettel…velim nisu iste situacije al principje sličan, po menije ovo trkači incident, jer albon nije baš imao mjesta da se makne…bio je već na rubniku…
Stvar je tu prosta..ako je bolid koji pokušava prestići prešao pola ovog bolida ispred, tada mu ovaj ne smije zatvarat vrata, već ostavit dovoljno prostora da idu paralelno pa tko bude imao bolju trakciju taj će dobiti duel. Ako je bolid napustio gabarite staze pa se vratio na stazu, a nije time stekao nikakvu prednost, recimo prekraćivanjem krivine, već je tim činomt izgubio prednost, tada duel dalje kreira ono prvo..dali je došao do pola ili preko pola bolida koji se prestiže..Vraćam se na Canadu prošle godine. Sebu je ukradena pobjeda i tu nemamo više što komentirati.