Zbog krize izazvane koronavirusom, momčadi Formule 1 izrazile su želju da se za godinu dana odgodi velika promjena pravila, koja je trebala stupiti na snagu 2021. godine.
Kako prenosi Auto motor und Sport, u konferencijskom pozivu šefovi momčadi razgovarali su o opciji da tehnički pravilnik od ove godine ostane na snazi i za sljedeću, ali i da se zamrzne razvoj ključnih komponenata bolida poput šasije, mjenjačke kutije i drugih mehaničkih dijelova. Razvoj aerodinamičkih dijelova bio bi dozvoljen kroz 2020. i 2021. te bi zapravo predstavljao ključnu razliku među bolidima.
Devet šefova momčadi složilo se s tim prijedlogom, dok je Ferrari tražio još nešto vremena za razmatranje te ideje. U četvrtak bi se trebao održati konferencijski poziv između Chasea Careyja, Rossa Brawna i predsjednika FIA-e Jeana Todta, a krovno tijelo svjetskog autosporta odlučit će o eventualnim promjenama ranije dogovorenog plana primjene tehničkih pravilnika.
Takozvano “zamrzavanje pravila” predstavljalo bi reakciju na nesigurnost stvorenu epidemijom koronavirusa. Trenutno nitko ne zna kad će sezona početi, niti do kad bi mogla trajati. Bude li još odgađanja utrka, sezona 2020. mogla bi debelo zakoračiti u prosinac, a tko zna, možda i u siječanj sljedeće godine.
Tu je i ekonomska, odnosno financijska nesigurnost. Neodržavanje nekih utrka itekako bi se odrazilo na prihode timova, a dođe li do globalne ekonomske krize, veliko je pitanje što će biti sa sponzorskim ugovorima. Definitivno, koronavirus velika je prijetnja ne samo zdravlju ljudi diljem svijeta, već i svjetskom gospodarstvu.
Odgoda primjene novih pravila za godinu dana momčadima bi omogućila smanjivanje troškova jer bi za 2021. praktički zadržali ovogodišnje bolide, a usput bi dobili više vremena za razvoj nove generacije bolida do 2022.
Neovisno o tehničkim pravilnicima, ona sportska i financijska mogla bi stupiti na snagu već sljedeće godine, no kakva će biti odluka čelništva Formule 1 tek trebamo vidjeti. Čeka se službeno očitovanje šefova.
Evo opet malo preko bare: Helmut Marko u intervjuu za Auto Motor und Sport: “Mercedes se u kratkom vremenu povukao iz prosvjeda, a to nam stvara gorčinu. Ne možemo dopustiti takvu priču. Ukratko, ima novca koji je vezan za kraj nagrada za prvenstvo, a zatvaranje 2. ili 3. mjesta u prvenstvu konstruktora čini veliku razliku, jer ima 20 milijuna dolara na ulog i bonus zaposlenicima ”. Očigledno, Mercedes se povukao nakon telefonskog razgovora predsjednika Ferrarija Johna Elkanna i Ola Kallenius, izvršnog direktora Daimlera. Od strane kuće sa trokrakom zvijezdom, ne bi trebalo biti više napada na Ferrari, nešto što najvjerojatnije… Read more »
Ma Toto sredio odgodu pravila idu po još jedan naslov.
Totto radi na taktičkoj razini..sa Binottom, Markom, Hornerom i društvom. Na strateškoj razini rade veći igrači kao što su Elkann, Kallenius, Matešić, Todt..Totto se tu pita ko Lazo u maškarima.
Toto je kriv
Neka visi Pedro!..Hahahaha!
..ili ko magarac među konjima..Hahahaha!
Opa, i 8. naslov se smiješi 🙂