Alain Prost kaže da je dobar rezultat u Monzi momčadi Renaulta itekako trebao nakon niza slabijih rezultata. Daniel Ricciardo i Nico Hulkenberg su završili kao četvrti i peti na posljednjoj utrci, osvojivši 22 boda za svoju ekipu s čime su smanjili zaostatak za McLarenom u konstruktorskom prvenstvu na 22 boda.
U šest utrka koje su prethodile VN Italije, momčad iz Enstonea bila je osvojila samo 15 bodova. Također, Renault je prošlog vikenda predstavio ‘C Specifikaciju’ motora koja se ne čini loša.
“Bilo je nekoliko utrka u kojima smo propustili dobre bodove i odlične prilike,” izjavio je Prost, inače savjetnik ekipe i član odbora.
“U Monaku i Belgiji smo imali dobar tempo i bolid, ali su nam utrke bile uništene u početku. Takve stvari nabijaju pritisak”
“Trebali su nam bodovi, a četvrto i peto mjesto odličan je uspjeh. Ne možemo bolje od toga. To je jako dobra momčad koja radi vrlo naporno, tako da pritisak uvijek postoji.”
“Moramo biti i iskreni, pritisak je tu jer smo očekivali da ćemo biti bolji nego što jesmo. Znali smo da nećemo moći dostići Top 3 ove godine, tako da se radi o procesu korak po korak.”
“Moraš biti objektivan, a ako nisi blizu objektivnim očekivanjima, nastaje pritisak što je loša stvar za nas jer još uvijek gradimo momčad,” nastavio je.
Višestruki svjetski prvak također je pohvalio odjel za razvoj motora nakon što se posljednja specifikacija pokazala kao napredak.
“Motor se pokazao kao daleko, daleko bolji nego prije. Na šasiji trebamo još naporno raditi. Teško je promijeniti stvari na ‘veliko’ kada imate određenu filozofiju bolida. To nam je i dalje glavni fokus.”
“Napravili smo veliki napredak u odnosu na gdje smo bili prije. Nikad nismo skrivali činjenicu da zaostajemo. Performanse koje smo dobili uz dobru pouzdanost motora su odlične vijesti.”
Francuz je također dao neke pretpostavke za idućih sedam utrka.
“Neke utrke su jednostavno bolje za nas. Staze s niskim downforceom nam najbolje leže, što nije bio slučaj u prošlosti.”
“Ne znam što će biti na stazama kao što su Singapur i Rusija, vidjet ćemo kako stojimo. Donijet ćemo neke nadogradnje koje bi, nadam se, trebale pomoći,” rekao je za kraj.
Alaine Oprosti, nisam stigao ništa prokomentirat. Nadam se da se Renault konačno konsolidirao i da kreće prema vrhu gdje objektivno pripada po resursima. Po meni je to malo zastalo zbog problema sa Ghosnom, ali to je velika grupacija, to mora ići naprijed. Sad ova opaska sve francusko, sigurno će to probudit ponos kod Francuza i aktivirat nove navijače..i svatko nosi svoju zastavu..najgore kad ne znaš tko si i koja je tvoja zastava.
Vjeruem da si u pravu za Carlosa Ghosna on bi zaista mogao biti problem. Francuski biznismen, rođen u Brazilu a Libanskog podrijekla. Vjerovatno nije načisto tko je jer nije čistokrvni Francuz pa nemože biti ni siguran koja je njegova zastava. A možda ima sredina kojima to nije ni bitno…
Ghosn ima problema sa zakonom a ne sa indetitetom..ti stalno nešto u špadi..Hahahaha!
Nije mi samo jasno sto su se odrekli Hulka. Nadam se da je ovo tek početak njihovog povratka. Mada ce i Ocon biti opak, čak mislim da će to biti najinteresantnija postava sljedeće sezone. Uz to još francuski vozač, francuski motor, francuska momčad i naravno francuska zastava da se zna ko je nosi, naša, vaša, njihova… samo nek je zastava.