Vikend pred nama donosi nam Veliku nagradu Velike Britanije na stazi Silverstone. Budućnost te utrke još nije poznata, budući da novi ugovor još nije potpisan. Ako se pita vozače, Silverstone mora ostati u kalendaru, a tako misli i Max Verstappen.
Što se tiče postojećeg ugovora, ovogodišnja Velika nagrada Velike Britanije na Silverstoneu bit će posljednja, a što će biti dalje – ovisi o pregovorima Liberty Medije i vlasnika staze, British Racing Drivers Cluba.
Prema nekim izvorima, novi ugovor je vrlo blizu potpisivanja, ali još se očekuje službena potvrda te informacije. Vozači bi svakako podržali takav rasplet jer svi redom smatraju da Silverstone jednostavno mora ostati dio F1 kalendara. Podsjetimo, na toj je stazi vožena povijesna prva utrka Svjetskog prvenstva Formule 1, davne 1950. godine.
O Silverstoneu, Max Verstappen: “Stvarno uživam na stazi Silverstone zbog zavoja koji se prolaze velikom brzinom, a Becketts i Maggots su mi najdraži. Znam stazu prilično dobro jer sam se utrkivao na njoj još u F3, prije dolaska u F1.”
“Volim vidjeti britanske navijače koji kampiraju kraj staze i podržavaju nas s tribina. Uvijek je veliki odaziv navijača i to su definitivno jedni od najstrastvenijih F1 fanova na svijetu.”
“Mnogo je odličnih, brzih zavoja koje volimo i ne mogu niti zamisliti kalendar Formule 1 bez Velike nagrade Velike Britanije. Još je i naša tvornica vrlo blizu pa nam je to još jedna domaća utrka. Nadam se da ćemo nastaviti s napretkom i napraviti dobar show ove nedjelje.”
Red Bull Racing pristupa utrci na Otoku s velikim optimizmom nakon Verstappenove pobjede u Austriji. Prva je to pobjeda jednog bolida s Hondinim motorom od 2006.
“Bio je to poseban trenutak za sve u našoj momčadi i u Hondi. Sav taj naporan rad počeo se isplaćivati. Veselim se Silverstoneu, posebno nakon pobjede u Austriji”, rekao je Verstappen.
Nizozemčev najbolji rezultat u Velikoj Britaniji je drugo mjesto iz 2016., dok prošle godine nije uspio doći do cilja zbog kvara s kočnicama.
staz je dobra brza tu je sve počelo ali ova 3 konfuigureacija staze i nije bas nesto ona orginalna je bila odlična od 50 do 90 a od 91 do 20009 je bila dobra isto zbog prolaska kroz bridge