Wolff: Raikkonenov odlazak iz Ferrarija veliki udarac za F1

Sezona 2018. je bila posljednja za Kimija Raikkonena Ferrariju. Iduće dvije sezone će biti u Sauberu, a njegov odlazak iz Ferrarija je šef Mercedesa Toto Wolff nazvao “velikim udarcem za F1”.

Kimi je imao sjajnu 2018., definitivno njegova najbolja sezona u drugom dijelu karijere s Ferrarijem. Unatoč tome, od iduće sezone ga mijenja mladi Charles Leclerc.

Wolff misli kako će F1 mnogo izgubiti zbog njegovog odlaska iz momčadi s pobjedničkim bolidom.

“Odlazak Kimija iz Ferrarija mijenja dosta toga u F1. Neće više voziti pobjednički bolid. Uz to, Kimi je moćan karakter koji je u kombinaciji s Ferrarijem postao ikona F1.”

“Autentičan je, vjeran svojim načelima i zna što želi. Navijači vole takve osobe snažne osobnosti. Ipak je pozitivno što će ostati u sportu dok će još jedan snažan karakter poput Fernanda Alonsa napustiti sport. Bilo bi katastrofa izgubiti obojicu u jednoj sezoni,” rekao je Wolff.

Unatoč očitom koraku unazad zbog odlaska u Sauber, Toto smatra da je Kimi donio dobru odluku.

“Kimi je donio dobru odluku. Također, on je sretan zbog takvog ishoda događaja. Ovako je ipak na neki način ostao vezan za Ferrari zbog Sauberovog dogovora o motorima s Ferrarijem, a i Sauber je krajem sezone pokazao solidnu brzinu.”

“Za Sauber je njegov dolazak veliki dobitak. Mislim da će se on o Fred Vasseur dobro slagati. Na kraju, najbitnije je da je Kimi sretan, uživa u vožnji bolida, a navijači i cijela F1 su sretni što će još barem dvije sezone gledati Kimija u F1,” zaključio je Toto.

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Iceman2018

Ako Leclerc bude bolji od Kimija ja pop

TORPEDO

Pripremi se…

Janellarrish

Donosim 86 dolara na sat radeći od kuće. Bio sam šokiran kad mi je susjed rekao da je u prosjeku 95 dolara, ali vidim kako sada radi. Osjećam toliko slobode sada da sam svoj šef.

posjetite ovdje……….>>>>> http://www.Trade46.Com

Deni035

Super mi je lik,ali od kad se oženio i počeo naslikavat po instagramu.. nema od vožnje nista. Źena mu je poduzetna i odlučila dodatno unovčit njegovu slavu. Još jedan dokaz da brak uništava ljude :))

mody

ako leclerc bude bolji od vettel onda seb odlazi 2019 iz maranella.bit ce plakanja na vetminom portalu..

TORPEDO

Ideja da Vettel dođe voziti za Ferrari posebno nakon one sezone kad ga je Ricciardo posramio u Red Bullu činila mi se suluda…
Nažalost,Ferrari je rijetko znao pogoditi prave vozače…Schumacher je jedina svijetla točka u proteklih 30 godina,ako izuzmemo Prosta početkom 90-tih također.
Sjetimo se samo Alesia,Bergera,Masse,Barichella…neću reć za neke da su ispodprosječni,ali doslovno prosječni vozačići.
Zato me jaaaako ugodno iznenadila vijest o Leclercu druge godine…konačno jedna prava odluka…dečko što god vozio,pobjeđivao!

Desmosedici

Zaboravio si Arnouxa, Alboreta i Mansella. Ma nije bio problem u vozačima ni najmanje, to su sve bili vrhunski vozači, možda prosječni samo Massa, Barrichello, Irvine.. Ferrari je pratio nekakav veliki peh. 1982. su imali odličan bolid i odlične vozače, Pironi i Villeneuve, sve je izgledalo kao da će s prošetati kroz sezonu, kad ono obojica nastradali. Slijedeće sezone dolazi Arnoux i Tambay, pa zatim Alboreto i Johanson itd. Međutim 1983. se pojavljuje dominantni Brabham BMW sa Piquetom, 1984, 1985, 1986 dominantni Mclaren Porsche sa Laudom i Prostom, 1987 dominantni Williams Honda sa Piquetom i Mansellom, 1988 i 1989 dominantni… Read more »

TORPEDO

Ali objasni kako je do 1990 godine tako očajni Ferrari odjednom postao kandidat za naslov svjetskog prvaka kad ga je primio u ruke Alain Prost?
I još jedna stvar…dobro se sjećam naslova u časopisima…Barnard spasio Ferrari…za one malo mlađe,John Barnard je onda važio za najboljeg projektanta bolida F1,genijalca…nešto kao danas Adrian Newey…
A za poluautomatski mjenjač,da…te godine je jedini Ferrari imao takav,ali nije zbog genijalnosti,nego je kokpit napravljen preusko pa se nije moglo ugraditi običan,i onda su morali navrat-nanos napraviti nešto…a to je bio gore pomenuti..

Desmosedici

Kako nije genijalnost? Kakav kokpit napravljen preusko? Pa nije kokpit odoka napravio nekakav limar ili tesar. Uski kokpit je tako projektiran jer se tu više nije ugrađivao mehanizam ručnog mehaničkog mjenjača nego su na upravljač ugrađene komande od revolucionarnog, genijalnog, ili kako ćeš da ga nazovem, poluautomatski elektrohidraulični mjenjač, tiptronic, izum Ferrarija bez kojeg su nezamislivi svi današnji trkaći bolidi i auti.. I Ferrari nikad nije bio očajan, uvijek je bio institucija, i u periodima kad nije osvajao naslove uvijek je bio pri vrhu, ozbiljan igrač.

TORPEDO

Vidim da si veliki navijač Ferrarija..i ja sam,ali stvari gledam realno…bio je očajan duuugo godina…pa od naslova 1978 pa do Schumachera,znači 22 godine nije jedan vozač osvojio naslov u Ferrariju…
Osim one tragične 1982 …
A da je Ferrari institucija,ma ne institucija nego mit..to valjda svi znaju?

TORPEDO

Krivo..Sheckter je bio prvak 1979…lapsus

Desmosedici

Ferrari 126C2 je bio remek djelo Maura Forghieria i Harveya Postlethwaita, a Gilles Villeneuve i Didier Pironi piloti 1982. godine. Nezaboravna godina za ljubitelje Ferrarija, koja je završila tragično za oba pilota. Na kraju Keke Rosberg ni kriv ni dužan, sa samo jednom pobjedom u karijeri osvaja naslov Svjetskog prvaka.

TORPEDO

Naravno da će biti veliki gubitak,posebno za Mercedes,jer dolazi mladi lav koji će iduće godine biti najveća prijetnja Wolf-ovom timu…
Raikonen koliko god nam bio simpatičan,pregazile ga godine…

Desmosedici

Digao si mi misao, ono što s reče “iz usta”. I ja mislim da je ovo veliki udarac za Mercedes a ne za F1. Kimija cijenim i poštujem, pogotovo zato što je simpatičan lik, ali godine čine svoje..inače bez obzira na godine, vozač ili igrač u nekom klubu, mora mijenjati radnu sredinu nakon nekoliko godina, koliko god bio uspješan ili neuspješan, inače dolazi do zasićenja i propadanja. Cristiano Ronaldo je tu pravi primjer, M.United, Real, Juventus..nova sredina i opet uspješan.

Related Posts