Nakon pobjede Sebastiana Vettela na VN Belgije, utrci u kojoj je Mercedes godinama rutinski pobjeđivao, oglasio se alarm za uzbunu u Mercedesu.
Problem koji je najviše zabrinjavao britansko-njemačku momčad je prednost Sebastiana Vettela na pravcima nad Lewisom Hamiltonom pomoću koje je Ferrarijev vozač savladao Britanca u prvom krugu. Ipak, Toto Wolff tvrdi da je to tek jedan od problema za Mercedes.
“Kada se osvrnem na utrku vidim mnogo deficita. Bili smo spori i nismo imali mnogo trakcije. Mislim da su to naše kritične točke u ovom trenutku,” započeo je Wolff.
“Također, Ferrari, Red Bull i Force Indije su bili mnogo blaži prema gumama. To je bilo očito.”
Wolff vjeruje da je ‘inovativan’ Ferrari očito ispred u odnosu snage motora nakon što su obje ekipe donijele nadogradnje na Spa-Francorchamps.
“Imaju bolji motor. To smo vidjeli još u kvalifikacijama na raznim pravcima. A i mogli ste vidjeti da kada bi im bolid loše izašao iz zavoja, motor je i dalje vukao,” nastavio je šef Mercedesa.
“Takvo što ne može biti trik. Može biti povezano uz to kako koristite i kalibrirate motor.”
“Tako da je točno, imaju blagu prednost što se tiče snage, a kada to dodate u naš slab izlazak iz prvog zavoja onda shvatite da imamo problema. Ako nemate vrlo dobru trakciju i slabiji ste u motoru onda se dogode situacije kao prvi krug.”
Mercedes ne može donijeti novu specifikaciju motora bez da izbjegnu kazne na gridu, ali Wolff vjeruje da postoje načini da se približe Ferrariju bez diranja motora.
“Sve se vrti oko razumijevanja vašeg motora i modifikacije njegovog rada. Izvlačenje svih informacija sa softwarea, gorivo, ulja i podešavanje cijelog načina rada motora. I to je sve bez diranja hardwarea. Tako da je odgovor – da, može se naći još brzine.”
“Ne postoji ‘srebrni metak’ ili čarobna tipka koja će nam dodati tri desetinke bolidu ili motoru.”
Mercedes će ovaj vikend u Monzi predstaviti novi aerodinamički paket.
Tocno , u pravu je , nije samo motor . Pa pogledajte cijelu ekipu ,Lauda , Wolff ,Allison ,Costa…..Slabo se tu radi a slava prolazi .
Sam motor je tu negdje s Mercedesom. Ferrari prednost ima u MGU-H generatoru i načinu kako baterija raspodjeljuje tu dodatnu prikupljenu energiju. To pogotovo koriste pri ubrzanju iz sporih zavoja što pridonosi odličnoj trakciji bolida. A čini mi se da je Ferrarijev bolid manje draggy tj. pruža manji otpor zraka od Mercedesovog sa svim tim kompliciranim elementima na šasiji. I u Belgiji su također imali manje zadnjeg krila od Mercedesa. Mercedes ne smije dopustiti tako tanko zadnje krilo jer gube stabilnost na zadnjem kraju i jednostavno žderu stražnje gume. Ferrarijev bolid ima veći rake i više downforcea iz difuzora pa… Read more »
Potpisivam! Pozdrav!
Motor vam.je slabost ? Ha ha . pa.hamilton na pravcima bio brži od vettela pogledajte mjerenja brojke ne lazu
Nije motor samo krajnja brzina
Ali slazem se da je Ferrari kompletniji bolid u vecini podrucja koja su bitna za sto brzi krug
Nije jedina slabost ali najvažnija sigurno je.
Ferrari je napravio veliki tehnički iskorak ove zadnje dvije sezone. Osim vrhunske PU tu je vrhunska šasija i aerodinamika. Vidite da ga svi pomalo kopiraju po tom pitanju. Imaju vrhunskog vozača Seba i Kimija koji je još dosta brz. Međutim, problem je i dalje u taktičkom vođenju utrke. Često tu zakažu, ne snalaze se najbolje u izvarednim situacijama pa prosipaju bodove. Nadam se da će se sabrat i konačno opet osvojit vozačko i konstruktorsko prvenstvo.
Potpisujem.
Najveca slabost vam je brzi Ferrari
Da nije tako brz odletili bi vi kao sto i jeste naspram ostatka grida na 20sec
Al stuc imate komotnu prednost kao i dosada samo je Ferrari napravio cudo i prestigao vas u razvoju u ovih 4 god
A imali ste prednost od 1sec pokrugu onako laganini kad je turbo era pocela pitanje da nije bilo tokena kada bi ovako pusili vec
Samo imate srecu sta je u Ferrariu slamperaj 2 god zaredom pa opet imate izgledne sanse za naslov
šlamperaj zadnje dvije godine!?
u ovih 10god koliko nemate naslov potpisao bi da ste jedno 6 sezona imali šlamperaj.
Bar toliko
Inace kod nas je to i jedino sto nas ukopava
Tako da slazem se ove 2 sam naveo samo zbog Mercedesa tamo prije je bila borba sa red bulom
Mada bi vjerovatno i sa mercom bilo vise od 2 godine da nije bilo tokena pa ionako nismo imali konkurentnu PU da pokazemo kako smo slampavi
a baš da.kada se sjetim boxeva (gazenja mehanicara,otkine crijevi za dovod goriva-sve radi lolipopa 🙂 ) a kad sve ide po planu onda vozac zezne (alonso,seb)
Wow, mislim da je ovo prvi puta da Mercedes javno priznaje da u softwareu mogu dobiti 3 desetinke, pitam se da li će Force India i Williams dobiti istu magiju.
ako ovu sezonu ferrari odnosno SV ne uzmu naslov onda luji treba dignuti spomenik!
uhh,kada se sjetim prve utrke i SV i njegovih navijaca kako su se dizali na zadnje noge i vikali: lujo ima PARTY MOD!!!
Krivo se sjećaš, zato što je Vettel pobjedio u Australiji i Bahreinu (prve dvije utrke sezone).
dobro me pamcenje sluzi-bez brige 😉
sjeti se da je sebiva pobjeda bila pod povecalom (nas,mercedesovih navijaca) radi haasa!
Pa se pojavio Ocon da vas demantira i pokaze koja momcad ima pomoc u dr.momcadi bezrezervno
Nema to veze toliko sa Hamiltonom mozda 10-15% on nosi prevage
Ovo drugo je momcad strategija i razvoj tj rijesavanje problema kroz sezonu
Al obzirom koliko ljudi ima da prave bozanstvo od vozaca kipovi statue spomenici i ikone nisu upitni
Nije ovo ljudi tenis ovo je momcadski sport
svaki sport je postao momcadski.
recimo gledaj tenis (kada si ga vec naveo).
koliko ulogu tu igra trener,nutricionista,itd!
najbolji primjer đokovic,federrer
Donekle se slazem
Ali nece u tenisu nutricionista zaboraviti staviti mrezicu na reket ili je slabije pricvrstiti
Pogresno voditi mec i lose procijeniti sto protivnik radi
Tamo je 1:1 sa onim sa druge strane i ti sam svojom mentalnom i fizickom spremnoscu donosis prevagu i najveca zasluga je ipak ona igraceva za pobjedu poraz
Jako tesko usporedivo
F1 je vise momcadski sport od nogometa i vise utjecaja ima momcad na rezultat od postupaka vozaca koji mora biti vrhunski ali kvaliteta vozaca je puno manja u razlikama od onoga sto tablica pokazuje