Sebastian Vettel izjavio je kako Ferrarijev tim nije imao drugih opcija, osim drugog odlaska u boks, koji ga je u konačnici VN Španjolske koštao pozicije na postolju.
Nakon uspješnog starta, prestizanja Valtterija Bottasa i preuzimanja drugog mjesta, Vettel se doimao spremnim za završetak utrke jedno mjesto iza aktualnog svjetskog prvaka i rivala – Lewisa Hamiltona.
Tijekom 42. kruga, nakon što je na snagu stupio virtualni sigurnosni automobil, Vettel je iskoristio svoj drugi odlazak u boks i s drugog mjesta spustio se na četvrto.
Na pitanje novinara o tome smatra li da je taj potez bio taktički dobro izveden odgovorio je:
“Da, savjetovali su mi kako ostanak na stazi nije bio opcija.”
“Makar se odluka činila drugačijom, možda i neispravnom, gume su nam se trošile puno brže nego ostalima,” dodaje Vettel.
Ostatak utrke proveo je pokušavajući prestići Maxa Verstappena, premda je Nizozemac imao oštećenja na prednjem krilu bolida, a Vettel nove medium gume, pokušaji nisu donijeli rezultat. Tridesetogodišnjaku je za jedno mjesto izmakla pozicija na postolju, utrku je završio na četvrtom mjestu.
“Jednostavno nismo bili dovoljno brzi. Čak i na kraju utrke nisam mogao iskoristiti maksimum na gumama, makar su moje bile najnovije.”
“Sve u svemu, vikend je bio dobar, samo moramo istražiti i odlučiti što ćemo učiniti po pitanju guma,” zaključio je Nijemac.
Mercedesov Toto Wolff složio se kako je, zbog istrošenosti guma, ovog vikenda Ferrarijev tim bio u lošijoj formi. Dodao je, kako je taj isti problem, također jedna od briga njegove momčadi.
Sebastian Vettel se za prvi odlazak u boks i prijelaz sa soft na medium gume odlučio već na sedamnaestom, od ukupnih šezdeset šest krugova na stazi u Barceloni. Hamilton je promjenu obavio osam krugova kasnije.
“Prednja lijeva guma Sebastianova bolida bila je u stvarno lošem stanju, odlazak u boks nije se mogao izbjeći.”
“Bili smo donekle zabrinuti kako bi mogli imati problema sa strukturom, zato smo također odlučili pozvati Lewisa u boks,” rekao je Austrijanac.
“Najradije bih izbjegli pozivanje u boks, no tada bi kroz cijelu utrku riskirali kvarove u strukturi bolida,” zaključio je Wolff.
Taj box je loše odrađen -5,6 sek u odnosu na prvi od 2,5 sek- i to je razlog zašto je izašao iza Vertappena ali sama zamisao odlaska u box pod virtualnim SC i nije bila tako loša pod uvjetom da je sve odrađeno kako treba!!!