Marko: Sebični Mercedes je odobrio pravila za 2019.

Helmut Marko iz Red Bulla izjavio je kako smatra da je Mercedes prihvatio pravila za 2019. godinu zato što njima pašu, a drugima štete.

Mnoge je iznenadila promjena koja je izglasana od strane momčadi koje ih inače ne prihvaćaju tako lako. Među tim promjenama je cjelokupna promjena prednjeg krila koja bi trebala olakšati pretjecanje. Također njemački časopis Auto Motor und Sport tvrdi kako su Mercedes i Force India svoje glasove za ove promjene poslali 15-ak minuta prije isteka roka.

“Iskreno, bili smo 60% protiv i 40% za.”

“Onda smo pogledali koncept i vidjeli da ima smisla,” rekao je Toto Wolff.

Marko je naveo još jedan razlog zašto je Mercedes prihvatio ovu promjenu.

“Mercedes je htio novu promjenu pravila zato što su pri kraju sa svojim aerodinamičnim konceptom,” rekao je Marko te zaključio,”Žele početi od ničega jer to može nama našteti.”

11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mc 44

Dok je Vetel osvajo prvenstva nije se baš bunio

Desmosedici

Marko je u pravu kad kaže da je ovaj Mercedesov aerodinamični koncept pri kraju. Modernije tj. naprednije koncepte ima nekoliko momčadi, a temelj im je Ferrarijev koncept započet još prošle godine.

teo_S

Nijsu sidepodsi i bargebordsi najbitniji elementi F1 bolida, bitna je cjelina. Da su Ferrarijeva rjesenja toliko bolja ili ucinkovitija staza u Barceloni bi to pokazala. Ovo je aero staza.
To sto kaze HM govori se vec tri godine, a Benz i dalje na vrhu. Tko je u pravu vidi se iz prilozenog.

Desmosedici

U povijesti F1, pogotovo ovoj novijoj svaki koncept zastari tj. pregazi ga vrijeme nakon određenog vremena. Tako je Mclaren prije tri godine imao najnaprednijii koncept size zero koji je sad već ispod prosječan. tako vam je i sa Mercedesom. Ovo je peta sezona ovog koncepta i mora doć do radikalnijeg redizajna.

teo_S

Upravo si rekao da su performanse nebitne u F1 😀

Desmosedici

Tko je to rekao? Mercedes pobjeđuje zbog vrhunski organizirane momčadi, vrhunske PU, ali ovaj dizajn je pri kraju upotrebe. Još će se neko vrijeme krpiti i nadograđivati da bi bio konkurentan, ali će se na kraju morati radikalno promijeniti. To ti je kao kad izađe novi model cestovnog vozila, pa kroz svoj životni vijek doživi jedan ili dva redizajna i onda neminovno slijedi novi model. Stari se jednostavno više ne može, a niti ga se isplati nadograđivati. To ti je kao ona priča sa MIG-21.

teo_S

Ti si upravo rekao 😀
Objasni nam kako je to Benzov koncept bolida zastario a i dalje je po performansama vodeci na stazi?
Po cemu je Ferrarijev moderni, napredani i inovativni koncept bilo cega na bolidu bolji od Benzovog zastarjelog i neinovativnog ako smo vidjeli da je na aero stazi taj isti moderni, inovativni i napredni neucinkovit?
Postavlja se pitanje po cemu je taj isti Ferrijev koncept moderan, napredan i inovativan kada to performanse na aero stazi ne pokazuju? McLarenov size zero koncept je bio u teoriji moderan, napredan i inovativan. U stvarnom zivotu smo vidjeli sto se dogodilo.

Desmosedici

Vidi, kad nešto ne shvaćaš onda se pokušaj detaljno upoznat s time, pogledaj, prouči, pokušaj nekako shvatit, a nemoj omalovažavat onoga tko o tome priča. Vidi, ovogodišnji Williams je mnogo napredniji koncept nego onaj lanjski a rezultat je izostao. Znači, nije stvar u konceptu, nego su nešto gadno pogriješili pri realizaciji tog koncepta. Moraju pod hitno shvatit što su pogriješili i to ispravit. Neće se zato vratit na stari koncept. Tako stvari stoje i s Mclarenom.

teo_S

Dobro 🙂
Nisu li rezultati bolida pokazatelj da li je on dobar ili nije?
Nikako da se dotaknes ovoga 😉

teo_S

Vidim… 😀

r.u.m.

Realno gledajuči svako se bori za sebe , i vi ste srali 2013 za gume i imali Bernija na svojoj strani a sada Mercedes ima asa u rukavu.
Tu bi FIA trebala biti pravednija i ona krojiti pravila a ne da Mercedes 2012 napravi tajni test i dobije tako malu kaznu da je to nečuveno>

Related Posts