Ferrari je zaprijetio da će napustiti Formulu 1 ako uvjeti nakon 2020. godine neće biti povoljni za njih, a Liberty Media i FIA iznijeli su prijedloge za sljedeći ciklus pogonskih jedinica.
Liberty radi na nekoliko planova kako bi poboljšao Formulu 1, uključujući preraspodjelu prihoda kako bi se pomoglo manjim timovima i učinilo pogonske jedinice od 2021. jednostavnijim, jeftinijim i glasnijim.
Ferrari je u F1 od prve sezone – 1950. godine, a prikupili su 15 vozačkih naslova, 16 naslova konstruktora i 227 pobjeda, te gotovo 1000 startova.
Sergio Marchionne, predsjednik talijanske momčadi, prije sastanka je upozorio kako bi Ferrari mogao razmotriti svoj položaj ususret novih pravila.
“Liberty ima nekoliko dobrih namjera s tim, od kojih je jedna da se smanje troškovi, što je dobro.”
“Postoji nekoliko stvari s kojima se ne slažemo.”
“Činjenica je da će doći do promjena u strateškom razvoju i vidimo da će se sport od 2021. promijeniti, a to će Ferrari prisiliti na donošenje nekih odluka.”
“Razumijem da je Liberty možda ovo uzeo u obzir pri izlaganju svojih stajališta.”
“Mora biti apsolutno jasno da ako ne pronađemo niz rješenja čiji rezultati su korisni za održavanje robne marke i tržišta, te jačaju jedinstven Ferrarijev položaj, mi nećemo sudjelovati.”
“I to ima puno implikacija, osim olakšavanja troškova od strukture Ferrarija, što nije beznačajno.”
“Ali to otvara puno alternativa o onome što Ferrari može raditi nakon 2021.”
“Ne želim prejudicirati bilo što od ovoga, idemo sljedećeg utorka na ovaj sastanak s najboljim namjerama, vidjet ćemo gdje će nas odvesti.”
Marchionne je dodao da će Ferrarijev odbor slaviti odlazak iz Formule 1 jedino ako će biti potpuno koristan s financijske točke gledišta.
Upitan kako će se osjećati kao predsjednik koji je izveo Ferrari iz Formule 1, Marchionne je odgovorio:
“Kao da sam dobio milijun dolara jer bih radio na alternativnoj strategiji koja je racionalnija.”
“Ono što znam jest da je Formula 1 dio našeg DNK od kada smo osnovani, pa nije kao da se možemo drugačije definirati, ali ne želimo sudjelovati u sportu ako promijeni svoje prepoznatljivo lice. Ne želimo se igrati globalnog NASCAR-a,” zaključio je Marchionne.
Moš mislit..
neka prijete. sta sad? ne postoji momcad koja nije dosad prijetila radi ovoga ili onoga. razlika je samo u tome, sto su ferrarijeve prijetnje prazne, suplje price. pila naopako. neka se crveni ne uvrijede, ali tako je. sad cu reci i zasto. kada mercedes prijeti odlaskom, oni to stvarno i misle. jer mercedesu (ni renaultu, ni hondi ni BMWu ni drugima) f1 nije najvaznija stvar u firmi. iako nabrojani imaju velike tradicije, njima f1 nije ama bas nikad bila glavni izvor reklama, novaca, ugleda…….. cega sve ne. sto se za ferrari NEMOZE reci. ferrari je sinonim za f1, i isto… Read more »
Uspoređuješ Ferrari i Porsche? Daj molim te, dalje netrebam komentirati to što si napisao jer si nadrobio svega i svačega. Pogledaj si malo prodaju cestovnih auta Ferrari pa ti bu sve jasno
pa puno je vise porschea na cesti. sto si htio reci?
da ne citas, opet moje romane, poanta svega je da ferrari nikad nece otici iz f1 jer od toga zive. da odu ca, nestali bi sa karte. jasnije?
Ionako su samo mali dijelic FIATA.
S koje si ti planete došao???!! Bez Ferrarija F1 je mrtva, odmah može “zatvoriti špinu”!!! “Objektivnost” protivnika Ferrarija (ovdje si to ti – evidentno!!) je na niskim granama!
Ja bih baš volio da se dogodi odlazak Ferrarija iz F1, pa se stvarno vi ostali igrajte “globalnog NASCAR-a” kako je Marchione i rekao!!
Forza Ferrari!!! For ever and ever!!! Michaelu želim oporavak i povratak u stvarni život a Vettelu da mu konačno slože pravi bolid pa da vidimo koliko je “slab”, jer ste ga vi
“poznavatelji” F1 toliko ispljuvali da mi se i gadi otvoriti ovaj portal!!!
schumy
Kad već spominješ Schumachera jedini koji ga još sponzorski financiraju je Mercedes dok je Ferrari davno digao ruke od njega i zavrnio slavinu ali uredno se busaju u prsa s njim!!!
to je zalosno ako u to vjerujes. niti je f1 pocela s ferrarijem, niti ce zavrsit. britanci su pokrenuli ovaj cirkus, i oni ce ga i ugasit ako se ikad ugasi.
da ferrari ode ca(sto nece sigurno), samo se vrati alfa natrag i naravno, sa crvenom livrejom. problem rijesen. tako bi ti to bilo. ali to se nece dogodit, jer ni samom ferrariju nije u interesu da ode, sto sam detaljno objasnio povise.
Samo neka prijete
Stvarno mislite da mercedes nije prijetio to jest postavljao uvjete prije 5-6 godina?
Kolko će dugo oni ostat utrkivati se kad im istekne ova kombinacija s FIAom i kad završi njihov projekt promocije i reklame brenda
Tj kad prestanu štancati ovako pobjede i naslove kao svoje aute na pokretnoj traci?
Vjerujte mi da neće dugo
Ostat će kao dobavljač ali kao tvornička momčad sigurno neće
I D I T E …
Nije za guske sijeno…
Dajem im za pravo ako mogu prijetiti drugi može i Ferrari zašto nebi i oni tražili bolje uvijete za sebe.
Nači če se neki kompromis kao i uvijek,ne bojim se ja za F1.
Nek izađu i posvete se špagetama i sladoledu, tu su pravi majstori!!!
Biće da si u pravu
https://www.youtube.com/watch?v=6EIrO2bP6Q8
Jel to onaj što ideš s njim od Zagreba do Dubrovnika a obavezno moraš napravit servis u Kninu!
Biće da je, pitaj Hamitona kada bude prolazio s njim,on ga ima pa će znati.
fiatovo maleno dijete
https://youtu.be/WQAgFATNWHM
Hi,hi, …
Jebxx Ferrari, neka idu ako ne mogu da se nose sa Mečkom.. Prošlo je ono Šumaher vreme kada je i sama FIA pomagala Ferrariju da bude šampion.
Koga nema bez njega se može.
Ja više volim Lamburgini pa moze bez njih, bez BMW-a, bez Toyote, bez Poršea, bez Audia… Bez mnogih može, pa može i bez Ferrarija ako oni ne žele da se trkaju.
Hoće na silu da pobede pa prete odlaskom.
Jesu od poetka, svaka čast, jesu veliki, ali nemojte biti razmađeni kao Vetel.
Razlika između Ferrarija i ostalih nabrojanih je da Ferrari razvija kompletnu mehaniku samo za sebe, a posebno motore. I teško će preživjeti bez zajedničke tehnologije sa F1. Dok ostali kao npr. Lamborgini koristi modificirane ili iste dijelove kao ostatak VW grupe, njemu ne treba F1 tehnologija, ali zato nikada neće biti superautomobil u klasi Ferrarija.
A Mercedes, Renault?
Ako može Renault može i BMW, Audi, Porsche itd… Da ne kažem Hyundai..
Opet ta j… elektrika. Bilo je rečeno da elektrika ide van i da budu 2 turba sad opet ovo… Tko želi struju ima formulu e. F1 je OKTANSKI sport a ne električni.
Ako sam dobro shvatio nova pravila izbacuje se struja u jednom dijelu kompliciranijem a ostaje KERS koji je Ferrari imao jako dobar u V8 eri.Tako da mislimj da je Ferrari samo natuknuo da ima VETO i da če se i njih nešto pitati.
Bez Ferrarija nema F1. Sergio je jak igrač, biti će kako on kaže.
Ma nemoj.Koga nema bez njega se moze poznata stara mudra izreka
Naravno da Ferrari neće napustiti F1. Osim ako ovi iz Libertya odluče pretvorit F1 u globalni NASCAR što Ferrari nikako ne želi, kao ni fanovi poput mene.
Mercedes je bio najupućeniji prije 2014., RB je prijetio odlaskom, a onda su smireni time što se odabrao njihov prijedlog aerodinamičkih pravila za 2017. Ne vidim razloga zašto Ferrari ne bi bio u poziciji da i oni lobiraju za svoje interese. Uostalom, vidimo da su sve tvorničke momčadi protiv novog seta pravila za motore. Jedino se Honda nije oglasila što možda nagoviješta pakt s RB-om.
f1 postaje cirkus
A kad nije bila?
Volio bih to, pa da vidimo koliko će F1 izdržati bez svog najjačeg brenda. Ne želim da Ferrari ima nekakvu pomoć ili šta ali F1 nije cesta i ovakvim motorima nije tamo mjesto. Ferrari je sinonim za brzinu i utrkivanje, stoga i mene da sam vlasnik Ferrarija bi me živciralo da mi neko stalno daje kojekakva ograničenja. Brate ako imam lovu potrošiti ću kolko želim. I ovo bi trebao biti sport za najveće i najbogatije Ferrari,Mercedes,BMW,Renault,Honda,Aston Martin, Porsche i ti jaki brendovi. Tko nema para jbg. Ako se to dogodi ja nemam više zašto gledati F1
ferarri je samo mali dio FIATA giganta italijanske auto industrije
Jko jednostavno rijesenje definira se buđet i osnove motora i šasije a sve ostalo je na momcadima tko ce odradit najbolji posao u tome je i bila draz formule 1 oduvjek i to je to jednostavno
Čini mi se da su ovaj put proizvođači motora čak i u pravu… Uopće ne vidim neke silne svrhe u ovome, jer taj famozni “novi” motor neće donjet baš ništa drugo osim još većih troškova i još veče razlike među momčadima… A kaj je najbitnije neće apsolutno ništ promijenit po pitanju preticanja i samih utrka… Kao prvo to povećanje okretaja ne znači baš ništa bez ozbiljnog povećanja protoka goriva i još i bitnije količine goriva, a čak i onda upitno koliko bi i to zbilja promijenilo stvar… S druge strane eto ti opet ogromnih ulaganja u motore i hrpetinu problema… Read more »
Malo mi ide na živce što je postao trend u zadnje vrijeme da čim nekog nešto ne ide i ne paše mu, prijeti odlaskom. Red Bull je u tome bio najjzvučniji ovih godina i vala nakon stote prijetnje sam ogluvio na njih. Mercedes isto ponekad spomene da bi se mogao povući nakon 2020-te. Evo sad i Ferrari prijeti i ako su ovo istine izgleda ni Ferrari nije u F1 iz ljubav i strasti prema sportu kao što neki kažu, već je sve biznis postao i kod njih izgleda. Ne pašu im pravila, ha čujte, ne paše ni meni profesor na… Read more »
Evo počeo je pritiska jer dugo dugo nema naslova pa triba pritit i ucjenjivati da se malo pogoduje, pa izađite više i ne kmečite!
Pa nazalost moras kmeciti jer jedino tak se moze do naslova. Sad je njihov red da dobe plan motora za 2021g. A ostali 2020, Mercedes ima da suti, oni najbolje znaju kak to funkcionira
ma nemoj njihov red hahah sve godine kad ste bili u vrhu stalno ste nesto muljali te pomicna prednja krila te zabrani mclarenu berilij materijal koristen u izradi motora te ovo te ono stalno nesto prijetite muljate kao da je f1 vas f1 je iznad svakog tima kad niste u stanju napravit bolid kakav se trazi onda i ne zasluzujete nista bolje od trenutnog.neka vas malo da vidite kako je bilo drugima kad ste vi muljali uzivajte
potpis kolega