Najbrži zavoji u Formuli 1 ove godine brži su za više od 30 km/h zahvaljujući većem downforceu i mehaničkom gripu koji su uzrokovani novim pravilima. Pirelli je nakon VN Singapura objavio podatke porasta brzina u najpoznatijim zavojima s velikom brzinom kao što su Pouhon u Belgiji i 3. zavoj u Španjolskoj.
Copse na Silverstoneu ostaje najbrži zavoj u Formuli 1 s brzinom od 290 km/h, što je točno za 30 više od prošle godine. Slične razlike imamo i u 3. (36 km/h) i 9. (30 km/h) zavoju u Španjolskoj te u Pouhonu gdje je razlika 36 km/h.
Pirellijeva usporedba brzine u zavojima:

Kvalifikacije
Svrha novih, širih i bržih, bolida bila je ostvariti vremena koja će po krugu biti 5 sekundi brža od onih u Barceloni 2015.
Taj cilj je ostvaren, a analize vremena pokazale su veliki napredak u odnosu na 2016. na nekim stazama gdje je povećanje u downforceu i gripu došlo na svoje.
Najveći napredak što se tiče kvalifikacija u odnosu na prošlu godinu viđen je u Belgiji, gdje je pole position Lewisa Hamiltona bio brži za 4,191 sekunde u odnosu na prošlogodišnji Nice Rosberga.
No, ako se gleda usporedba kroz 1 kilometar, tada smo na kratkoj stazi kao što je Hungaroring vidjeli najveći napredak – 0,831 sekunde po kilometru staze.
Ako izuzmemo Monzu, gdje smo imali kišne kvalifikacije, najmanje poboljšanje imali smo u Bahreinu – 0,724 sekunde.
Usporedba najbržih vremena u kvalifikacijama:

Utrke
U utrkama se vidi još veća razlika.
Najbrži krug u Belgiji bio je više od 5 sekundi brži nego prošle godine, a po kilometru staze na vrhu se nalazi Monako.
Usporedba najbržih vremena na utrkama:

Velike razlike brzine u odnosu na prošlu godinu mogli bi vidjeti na VN Japana zbog brzih zavoja koji bi mogli dovesti do veće razlike u vremenima.
U belgiji skoro 40kmh brzi prolazak.
Ajd makar neka svijetla tocka tih hibrida