Lewis Hamilton pobjednik je VN Singapura ispred Daniela Ricciarda u Red Bullu. Treći je završio Valtteri Bottas u Mercedesu.
Carlos Sainz (Toro Rosso) je završio četvrti, a odmah iza njega se smjestio Sergio Perez (Force India). Šesti je završio Jolyon Palmer (Renault), sedmi Stoffel Vandoorne (Mclaren) a osmi Lance Stroll u Williamsu. Krug desetorice zatvaraju Romain Grosjean (Haas) i Esteban Ocon (Force India).
Tijek utrke
Desetak minuta prije starta utrke počela je kiša u Singapuru. Prvih 6 vozača je startalo na intermediate gumama dok je ostatak grida bio ispremješan sa full wet i intermediate gumama.
Odmah na startu utrke smo vidjeli sudar između Raikkonena, Verstappena i Vettela. To je značio kraj za prvu dvojicu dok je Vettel u istom krugu izgubio bolid te napravio štetu koja nije popravljiva. Nakon samo 400 metara utrke smo izgubili obadva vozača Ferrarija te Red Bull Maxa Verstappena. Vodeći čovjek utrke u tom trenutku je bio Lewis Hamilton. Taj incident iz prvog kruga će biti istražen nakon utrke, priopćili su iz direkcije utrke.
Poslije četiri kruga iza safety cara vozači su ponovo krenuli punom brzinom. Svi vozači su u re-startu zadržali svoje pozicije i nije bilo većih problema. U tom sudaru na startu utrke nastradao je i Fernando Alonso. Iako se na prvu činilo kako bolid nije teže oštećen on je u sedmom krugu javio probleme prema svom pitlaneu te su ga obadva bolida Williamsa prestigla, a potom se uputio u bokseve.
U 11. krugu novi safety car. Danill Kvjat tek što je prošao Kevina Magnussena nije uspio zakočiti na vrijeme za jedan zavoj i završio je u barijerama. Većina vozača je odlučila promijeniti gume na svojim bolidima i velika većina je prešla ili ostala na intermediate gumama. Među njima je i Ricciardo koji je na ponovnom startu poslije safety cara imao 14 krugova svježiji set guma od Hamiltona.
U 20. krugu utrke Hamilton je imao prednost od 3 i pol sekunde ispred Ricciarda koji se nije uspijevao približiti Hamiltonu unatoč puno svježijim gumama. Velika borba se vodila za četvrto mjesto između Sainza, Hulkenberga i Pereza koji su bili unutar 3 sekunde. Svi vozači osim Pascala Wehrleina, koji je bio na full wetu, su bili na intermediate gumama.
Iz Mclarenovog boksa je otišla poruka kako se ne očekuje više kiše te su Magnussen i Massa prvi otišli po ultrasoft gume. Na kraju 27. kruga većina vozača je prešla na slick gume. Među njima je i Ricciardo koji je pokušao napraviti undercut nad Hamiltonom. Krug kasnije svoj prolazak kroz bokseve je odradio i Hamilton te izašao sa preko 10 sekundi prednosti nad Ricciardom. Obojica su na ultrasoft gumama.
U sljedećim krugovima su svi vozači popravljali svoja najbrža vremena i to je bio znak kako se staza sve više i više suši. U borbi za peto mjesto, u mjenjač Carlosa Sainza se zalijepio Sergio Perez ali nije uspijevao proći pokraj njega, čak ni uz pomoć DRS-a. Ni po suhom Red Bull nije uspijevao naći načina za dostići Hamiltona te se on odvojio na stabilnih 10 sekundi prednosti.
Na početku 38. kruga Marcus Ericsson se izvrtio i zabio u zid,te time prouzročio novi safety car. Hamilton se preko team radija žalio zašto je opet izašao safety car te smatra kako je virtualni safety car sasvim dovoljan. Hulkenberg je imao neke probleme ali su u boksevima uspjeli nešto popraviti. Vratio se na deseto mjesto u utrci. 20 krugova prije kraja u utrci je bilo još samo 14 bolida.
Nakon sat i pol vremena utrkivanja bilo je jasno kako neće biti moguće odraditi svih 61 krug pa je počelo odbrojavanje do puna dva sata vožnje, što je limit utrkivanja u svim utrkama. 13 minuta prije kraja utrke Nico Hulkenberg je morao odustati zbog problema na njegovom Renaultu. Nekoliko krugova kasnije i Magnussen je morao odustati zbog tehničkih problema.
Prema kraju utrke Valtteri Bottas se približavao Ricciardu, ali do kraja ga nije uspio dostići. Lewis Hamilton je do kraja utrke vozio smireno i uzeo novu pobjedu te time povećao prednost na 28 bodova u poretku vozača.
Poz. | Vozač | Momčad | Krugovi | Zaostatak |
1 | Hamilton | Mercedes | 58 | 2h 03:23.543 |
2 | Ricciardo | Red Bull | 58 | + 0:04.507 |
3 | Bottas | Mercedes | 58 | + 0:08.880 |
4 | Sainz | Toro Rosso | 58 | + 0:22.822 |
5 | Perez | Force India | 58 | + 0:25.359 |
6 | Palmer | Renault | 58 | + 0:27.259 |
7 | Vandoorne | McLaren | 58 | + 0:30.388 |
8 | Stroll | Williams | 58 | + 0:41.696 |
9 | Grosjean | Haas | 58 | + 0:43.282 |
10 | Ocon | Force India | 58 | + 0:44.795 |
11 | Massa | Williams | 58 | + 0:46.536 |
12 | Wehrlein | Sauber | 56 | + 2 kruga |
Magnussen | Haas | 50 | Odustao | |
Hulkenberg | Renault | 48 | Odustao | |
Ericsson | Sauber | 35 | Odustao | |
Kvyat | Toro Rosso | 10 | Incident | |
Alonso | McLaren | 8 | Incident | |
Vettel | Ferrari | 0 | Incident | |
Verstappen | Red Bull | 0 | Incident | |
Raikkonen | Ferrari | 0 | Incident |
Najbrži krug: Lewis Hamilton
Ali neposredno pre trke Grosejan vice na team radio da se ne moze vozoti po ovakvome vremenu??? isto je tako vikao i u proslim kvalifikacijama, pa je izasao na stazu i odvozio trece najbolje vreme sa tim nesrecnim Haasom i onda se izvrtio sledeci krug i kaze rekao sam da se ne moze voziti po ovakvom vremenu, a pri tom je bio jedini koji se slupao??? od njegovog team radia kad je kisa mi se dize kosa na glavi jer znam da pocinje kuknjava!!!
Nadam se kisi u Maleziji, Japanu, Mexicu, Americi i Brazilu 😉