Pogonska jedinica Honde se trenutno nalazi tamo gdje je trebala biti na početku sezone, ustvrdio je Yusuke Hasegawa.
Nakon debakla u prve dvije sezone u F1 s novim pogonskim jedinicama, Honda je odlučila ove sezone dizajnirati kompletno novu pogonsku jedinicu u nadi da će se tako približiti jačim momčadima, ali je odmah u početku bilo vidljivo da zaostaju u performansama u odnosu na ostale pogonske jedinice te su isto tako imali puno problema s pouzdanošću.
Prvi bodovi za McLaren-Hondu su došli tek na kaotičnoj VN Azerbajdžana u Bakuu, iako je Honda uvela 3. specifikaciju pogonske jedinice na VN Austrije koja je donijela poboljšanja i u polju performansi i u polju pouzdanosti. Na zadnjoj utrci prije ljetne pauze, na VN Mađarske, Fernando Alonso je završio 6. te je time malo smirio situaciju u ekipi.
”Mislim da smo ovaj nivo performansi trebali imati na prvoj utrci u Australiji ili čak već na testiranjima. Ako ništa, barem smo nakon pet mjeseci uspjeli doći do ovog nivoa te sada treba ići dalje jer je F1 takav sport gdje nema opuštanja.”
”Ali ipak smatram da je ovo prekasno za ovu sezonu. U neku ruku sam zadovoljan sa napretkom od početka sezone, ali opet razočaran što nismo ovdje bili na početku sezone,” zaključio je Hasegawa.
ispravan naslov
Hasegawa: Na ovoj smo razini trebali biti na početku sezone 2015
Ma cisto PR “ranje. Madjarska i Monaco im pasu (gdje se TOLIKO nevidi sva nemoc honde) i to je sve. Ja nevidim napredak, nazalost a vidjet ce se na pravcu nakon eau rouga gdje je honda pa ce se stvari vratit na staro, a to je da honda nema sanse na stazama koje nisu gokart tipa 🙁 Zasto ovo govorim? Bilo mi je dovoljno vidjeti Alonsov pokusaj prelazenja Sainza u zadnjem zavoju pred ciljnu ravninu, znaci bolje je usao u zavoj, “slingshoto se”, imao vecu brzinu i kada je pokuso obici sainza (izaso iz zavjetrine i skrenio desno ) sainz… Read more »
https://www.youtube.com/watch?v=yv0a-D3mxWA
Ovo je najbolje sto mogu pronaci, nazalost nema onboard ali pogledajte na tocno 18:00 je ta situacija. Uz puno vecu brzinu na izlazu, ta honda bez DRS-a nemoze obici PU koji je 3. po redu…. “ebeni ocaj.
Ni lewis nije mogao sa mercedesom proći maxa sa renaultom.
nije bio ni blizu u situaciji kao Alonso, da bar ima iz kokpita snimak sve bi ti bilo jasno.
Ej kad ce Belgija!
pa jbg, gledajte na to da je ovo kao prva godina njihova. Gdje nece bit zadovoljni nakon 5 mjeseci ostvarili performanse za Q3, a tek ušli u F1 🙂 Zašto gledati na to da je tek 1 godina? jer su promjenili kompletno citav izgled i sistem motora, i nema smisla se vraćati na ’15 i ’16. Jer su sada u drugoj konfi motora skroz. I veoma brzo uče Mercedesovu specifikaciju, na tome im treba čestitati 🙂 Pazi, saaami rade, ne traže pomoc, ni od koga, i za manje od pola godine sroče tudji motor, počnu da ga razvijaju, i to… Read more »
Šuškanja govore da im pomaže barem jedan tim stručnjaka van honde. Upravo zato se i jesu toliko brzo poboljšali . Slična stvar je bila i sa ferrarijem, te renaultom. Samo što je sada ferrari dostigao mercedes, a renault i dalje kaska. Ponajviše mislim zbog financija. Kod honde to nije slučaj i očekujem da do kraja godine dostignu renault.
Tako je Dani, I čini mi se da su to mercovi inženjeri koji pomažu Hondi trenutno.
Eh kad se sjetim onih priča Denisovih o revolucionarnom motoru Honde koji će poraziti Merc od prije sezonu dvije.
F1 takav sport gdje nema opuštanja!!
A vi na godisnji