Formula Imola je izvijestila da je dobila potvrdu od FIA-e da staza u Imoli i dalje ima pravo održavati sva natjecanja. Odluka se čekala od 15. svibnja kada je Charlie Whiting bio u inspekciji staze nakon što je doživjela brojne promjene, najviše po pitanju sigurnosti. Ova potvrda svrstava stazu Enzo i Dino Ferrari među najbolje staze na svijetu u ovom trenutku.
Uberto Selvatico Estense, predsjednik društva Formula Imola, bio je izrazito zadovoljan ovom odlukom.
”Vrlo sam zadovoljan potvrdom od FIA-e koju smo dobili vezano za nove sigurnosne zahtjeve te po pitanju komfora na stazi i oko nje. Isto tako se nadam da će ubrzo stići potvrde nacionalnog saveza, kako bi se mogle provesti stvari dogovorene prilikom posjete predsjednika Autokluba Italije.”
Da li je na pomolu vraćanje Formule 1 na povijesnu stazu u Imoli? Je li to uopće realno?
Ako je Monaco dovoljno siguran, ako je Kanada dovoljno sigurna i ako je Baku dovoljno siguran onda stvarno ne vidim zašto bi ijedna staza bila nedovoljno sigurna za F1. Ono što mi nije jasno je zašto inzistiraju na širokim modernim stazama s još širim asfaltiranim zonama izlijetanja kad je očito da te izletne zone narušavaju kvalitetu utrkivanja, dok u Kanadi može cijela staza biti ograđena betonskim zidom pola metra pored staze. Ako se tko sjeća Kimijevog zahvaćanja trave na izlazu iz zavoja u kanadi i kako je jedva zadržao bolid – e to je ono što čini svu razliku. Zamislimo… Read more »
ma volio bi dase vrati imola i da ispadnu dosadnestaze baku singapur bahrein kina i abudabi f1 treba klasik staze carey ce uvesti neke nove promjene, sve je to krivac onaj shernie bernie,,,čuo sam da se nugbugring vraca 2019 super
Odlična vijest, e da je više ovih starih klasičnih staza u kalendaru a ne ovih novih sterilnih bilo bi puno bolje! Je da su je malo osakatili nakon Sennine smrti, iako taj fantastični zavoj Tamburelo nije kriv za to nego tehnički kvar na bolidu tj. puknuće letve volana
točno ali sam zavoj je bio opasan brz i oštro ulijevo tamo jwe bio zid i berger i piqet su mogli poginutri još prijesene sad su zavoj usporili šikanom sam zid se srušio ali skroz prošiti tamburello je nemoguće jer je iza rijeka,,volio bi dase vrati nakon 11 godina imola ali sumnjam u to jedino da se izmjenjuje s monzom
Sva izlijetanja u Tamburelu su bili posljedica tehničkih kvarova na bolidima nijedno izlijetanje nije bio zbog greške vozača!
Stare Tamburello i Villeneuve krivine se mogu vratiti uz instalaciju SAFER ograda.
ne vjerujem
Ne veruješ a sve je moguće, ona ukosnica bi morala doživeti pomene ali obe istorijske krivine bi vratile stari “dodir”. Inženjeri su malo lijeni ali isto tako nema se para za veliku rekonstrukciju.