Na drugom slobodnom treningu, Sebastian Vettel opet dominira. Na drugom mjestu je Valtteri Bottas u Mercedesu, a na trećem Daniel Ricciardo u Red Bullu.
Na četvrtom mjestu je drugi vozač Ferrarija, Kimi Raikkonen. Lewis Hamilton je došao do petog mjesta, a iza njega su se zaredali Nico Hulkenberg, Felipe Massa, Max Verstappen, Romain Grosjean i Daniil Kvjat.
Ubrzo nakon početka drugog slobodnog treninga, Sebastian Vettel javlja preko timskog radija da ima problema sa gripom prednjih guma, a nakon toga javlja da ima poteškoća sa kočnicama. Kasnije njegov bolid se ugasio i vratili su ga natrag u garažu, ali se opet vratio na stazu. Za vrijeme treninga, u garaži McLarena su pokušavali popraviti bolid Stoffela Vandoornea. Bolid Carlosa Sainza se zadimio pa je stao sa strane u jedanaestom zavoju. Lewis Hamilton je bio izguran iz desetog zavoja sa zbog Nica Hulkenberga, a to će biti istraženo poslije treninga. Pred kraj treninga, Lance Stroll je preko timskog radija rekao da je u bolovima zbog vrućine u bolidu i htio je čim prije izaći iz njega.
Pos | Driver | Team | Time | Gap |
1 | Vettel | Ferrari | 1:31.310 | 132.586 mph |
2 | Bottas | Mercedes | 1:31.351 | 0.041 |
3 | Ricciardo | Red Bull | 1:31.376 | 0.066 |
4 | Raikkonen | Ferrari | 1:31.478 | 0.168 |
5 | Hamilton | Mercedes | 1:31.594 | 0.284 |
6 | Hulkenberg | Renault | 1:31.883 | 0.573 |
7 | Massa | Williams | 1:32.079 | 0.769 |
8 | Verstappen | Red Bull | 1:32.245 | 0.935 |
9 | Grosjean | Haas | 1:32.505 | 1.195 |
10 | Kvyat | Toro Rosso | 1:32.707 | 1.397 |
11 | Magnussen | Haas | 1:32.854 | 1.544 |
12 | Ocon | Force India | 1:32.875 | 1.565 |
13 | Palmer | Renault | 1:32.876 | 1.566 |
14 | Alonso | McLaren | 1:32.897 | 1.587 |
15 | Perez | Force India | 1:33.319 | 2.009 |
16 | Stroll | Williams | 1:33.361 | 2.051 |
17 | Ericsson | Sauber | 1:33.944 | 2.634 |
18 | Sainz | Toro Rosso | 1:34.072 | 2.762 |
19 | Wehrlein | Sauber | 1:34.117 | 2.807 |
20 | Vandoorne | McLaren | 1:34.230 | 2.920 |
Neće biti kazne za Hulkenberga zbog usporavanja Hamiltona:

A evo i sporne situacije između dvojice vozaca:
https://streamable.com/rfua2
Ako je vjerovati Hamiltonu Ferrari je nesto bolji na višim temperaturama staze…..kako se kvalifikacije voze u 18 sati po lokalnom vremenu za pretpostaviti je da će temperatura biti nešto niža…….pitam se da li će Vettel uspjeti ispred Bottasa? Ako ne, najvjerovatnije je da će Vettelovi izgledi za borbu za prvo mjesto značajno splasnuti…..
Temperatura staze početkom prvog trening bila je oko 47 stepeni, dok je temperatura staze na trećem treningu nešto ispod 40 stepeni.
dal postoji ove godine gp prediktor grupa gp1.hr?
Nevezano za ovu temu, samo obavjest za one koji su mi se izrugivali na moju primjedbu o Ferrarijevom prednjem krilu. U Bahrain je Ferrari donio radikalno izmjenjeni dizajn prednjeg krila.
Točno onakvo krilo kako sam i predviđao a kakvo koristi Mercedes i još nekoliko momčadi. Znači, unutarnji rub krila prema šasiji konveksan, ispupčen i zaobljen. Veći broj krilaca i sl. da vas ne davim. Opet vam kažem da ne treba biti neki veliki stručnjak da se to primjeti, a vi sad “udarite” po meni ako hoćete.
.nije mi jasno kako netko uporno istice vremena u treninzima kao relevantna. Niti znamo koji programi se odrađuju, niti kolko goriva a niti koje djelove koriste.
Ekipe MOZDA tek na trecem treningu odvoze koji brzi krug i to cesto bude tek orjentacijski.
Ne želim ti soliti pamet, ali čisto radi informacija: Na svim treninzima se vozi puni gas, i na svakome treningu se nastoji što prije doći do podataka o idealnom setup-u. Vremena na treninzima jesu jako bitna, jer što prije uspiješ podesiti setup imaš više prednosti nad konkurencijom. Jedino je pitanje goriva, tj težine i engine mod-a. Naravno da na FP1 nećeš koristiti punu snagu i pune okretaje motora, jer motor može izdržati jako malo pod punim opterećenjem-to se obično čuva za Q3 u kvalifikacijama. Sve se vozi punim gasom i u svakom Free Practice vozači nastoje naći maksimum, da bi… Read more »
.razumijem. Ljepo si to objasnio.
Slicno i ja govorim. U FP1 i FP2 mi ne mozemo procjeniti relevantnu formu upravo zbog toga sto si govorio pa mi malo smjesno bude kad se netko nađe isticati ta vremena kao relevantnu formu.
da li netko zna kakav je race pace Vettela a kakav Hamiltona? Ova vremena nisu relevantna jer se ekipe baziraju na duže stintove i simulaciju utrke..treba pričekati FP3 pa da se zna u kakvom su odnosu ekipe
a Kimi je bija tu negdje s meckama, desetinka brzi/sporiji kako koji krug, a Vettel nakon kvara odvezao dosta krugova, ali nije bio konstantan, nekad 1:35 nekad cak 1:39 tako da je nepoznanica.
Al mislim ako Kimi moze pratit mecke, onda Vettel moze i brze
Hvala na informaciji 🙂 Vettel će pronać barem 2 desetinke u odnosu na Kimia tako da se nadam da bi Vettel mogao do najviše stepenice, a pošto Kimi ima dobre trke u Bahrainu očekujem postolje od njega
Čiv vidite da je Hamilton samo tri desetinke brži od Hulka u Renaultu odma vam je jasno da ovo nije maximum.. Prošle godine su vozili 1:30 znači ove godine ide ispod 1:30
Da li će red bull biti ovako blizu …
gledaj hamiltonovo vrijeme i oduzmi 2 sekunde… to ti je realnost… ne znam zašto se ljudi lože oko vremena na slobodnim treninzima jer ona ništa ne znače…
Baš sam to htio komentirati. Kao u najboljim danima kad se znalo i 10 vozača nagurat unutar 1 sekunde. Znam da su ovo samo treninzi no stvarno je lijepo za vidjet.
8 vozaca unutar sekunde. Kad bi tako bilo i sutra u klavifikacijama.
Nešto štekaju ovi komentari…. Ovaj moj komentar gore je trebao biti odgovor na tvoj al dobro valjda se kuži 😀
Mani to, 3 momčadi unutar desetinke…to bi bilo čudo 🙂