Lewis Hamilton vjeruje da je Ferrari napravio još jedan korak što se tiče brzine na VN Kine i dodaje kako je Mercedes morao ozbiljno reagirati kako bi pobijedili u Šangaju.
Nakon što su izgubili na otvorenju sezone od Ferrarijevog Sebastiana Vettela, Hamilton je uspio pobijediti na drugoj rundi nove sezone Formule 1.
Iako je izgledalo kako su bili brži od Talijana, Hamilton vjeruje da je Ferrari napravio još jedan veliki korak.
“Bolid nije drugačiji nego što je bio u prošloj utrci. Nismo napravili nikakve promjene, ali smo došli na hladniju stazu. Uzeli smo saznanja iz prošle utrke i primjenili ih ovdje. Mislim da, ako ništa drugo, da je Ferrari bio još brži ovoga vikenda i da smo bili još bliži. Bit će zanimljivo vidjeti kako to varira kroz iduće utrke s temperaturama i različitim tipovima staza,” rekao je Hamilton i dodao.
“Na srednje brzim i sporim stazama, kao suprotnost brzim stazama, naš bolid je 150 milimetara duži od njihovog. Kako će to djelovati u Monaku, kako ćemo ići kroz te zavoje? Ne zvuči previše ozbiljno, ali osjećaj je znatno drugačiji. To će biti izuzetno zanimljivo.”
Hamilton na samoj utrci u Kini nije imao ozbiljnog konkurenta na samom vrhu nakon što mu je Sigurnosni automobil pomogao da s intermedija pređe na gume za suho. U tom periodu je Vettel izgubio svu prednost koju je mogao steći ranijim odlaskom u boks.
Hamilton je stoga bio siguran od Vettelovih pokušaja, a Nijemac je uspio doći na sedam sekundi zaostatka. Međutim, Hamilton sumnja da bi to bio slučaj da nije bilo safety cara.
“Mislim da sam imao ritam po kontrolom u toj poziciji, ali da nije bilo SC-a bilo bi vožnje punim gasom do kraja utrke. Bilo bi vjerojatno par sekundi između nas jer smo bili jako blizu po vremenima krugova. Stratezi su odradili dobar posao u reagiranju sa mogućim scenarijima. Bilo je nesretno da je on zapeo iza ostalih bolida. Nisam baš znao što se događalo iza jer smo imali Red Bullove i Ferrarije koji se ne pretječu. U to vrijeme sam se smirio na vrhu. Kasnije je Sebastian došao, ali mi smo imali razmak. Puno je lakše kada imate dobru prednost za održavanje,” objasnio je Britanac.
Ma fascinantno je bilo na kraju utrke kad Ham svom trkačem inžinjeru govori kako ove sezone za razliku od tri prethodne moraju biti kirurški precizni u svakoj strateškoj odluci i u svakoj utrci moraju ići 100%. Sam priznaje kako je SC mu puno pomogao jer da nije bilo “letećeg” Sauberaa pitanje je da li bi Ham na kraju bio prvi ili bi se ponovio scenarij Australije 😉 Veseli me samo što su u Ferrariju počeli vući jako jakoooo dobre poteze za vrijeme utrke i to je ono što mi uljeva nadu da bi do kraja ove sezone mogli biti u… Read more »
Nisam sa nestrpljenjem čekao utrke još od 2010-11. O 2007-8 da ne govorim. Ali, ova sezona me počinje ponovo buditi. Imam strašan predosjećaj da će biti jako neizvijesno, što na gridu, što u samoj utrci. Poželio sam i preticanja koja se odvijaju po 5 krugova. Poželio sam preticanja u zavoju, kotač uz kotač, a ne na ravnici sa DRS-om. Imam osjećaj da će ova sezona donijeti to sve i posebno se radujem idućoj utrci.
Da, činjenica je da je Ferrari bio još brži nego u Australiji. U Australiji je zaostatak Vettela bio +0,268s dok je u Kini bio +0,186s. To je pozitivan znak. Kako ja mogu laički procijeniti bolide, mislim da će iduće dvije staze Bahrain i Soči biti u laganoj prevazi na stranu Ferrarijevog bolida, jer su to staze s kraćim i sporijim zavojima u kojima je dugački Mercedesov bolid malo ljeniji. A znamo i kako je Vettel bio odličan na takvim stazama u RB eri. A bolid mu očito jako odgovara i sljubio s crvenom zvjerkom kao u šampionskim danima s RB.… Read more »
Baš tako. Koliko je malo potrebno da budu utrke zanimljivije. I ja sa veseljem čekam svaku utrku. Čini mi se da Vettel napokon ima stroj za boj😉
Pre dugo mi se čini to čekanje Kimija.