Bottas: Pretjecanje će biti bolje na drugim stazama

Valtteri Bottas smatra da je krivo tvrditi da bolidi Formule 1 2017. godine neće biti u stanju pretjecati i tvrdi kako će neke staze biti prepune dobrog utrkivanja.

Iako smo prošlog vikenda vidjeli tek nekoliko pretjecanja u Melbourneu, mora se priznati kako je Albert Park uvijek bila staza gdje je pretjecanje bilo dosta teško.

Međutim, Bottas smatra da se situacija iz Australije neće ponoviti na svim stazama i posebno vjeruje kako će VN Kine s dugim pravcima biti potpuno drugačija priča.

“Mislim da će biti malo teže, ali to sve ovisi o stazi. Staze s dugačkim pravcima ponudit će dobre utrke jer je zavjetrina ima veći utjecaj sada i DRS isto sa širim krilima. Neka mjesta će biti dobra za utrkivanje, a na nekim mjestima, poput Barcelone, će biti jako teško pretjecati. Pričekajmo još nekoliko utrka i vidjet ćemo kako napreduje utrkivanje, ali očito je u Australiji bilo teže neko prošle godine,” rekao je Finac.

Kako mnogi očekuju ništa drugo već još teže pretjecanje zahvaljujući većem potisku bolida, Bottas kaže kako je šteta da su takve pretpostavke predmet uživanja.

“Mislim da kada ste u istom bolidu sa donekle sličnim gumama, ekstremno je teško na stazi kao ovoj, S novim bolidima, još je više teško pratiti kada ste unutar dvije sekunde i gubite stvarno velike količine gripa. Pa tako trebamo veliku razliku u brzini kako bismo probali pretjecati. Mislim da je to šteta,” dodao je Finac.

8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Panzer

Najbrzi pit u Australiji-
1 Massa 2.34 sek
2 Bottas 2.47
3 Stroll 2.65
4 Sainz 2.95
5 Vettel 2.98
6 Hamilton 3.03
7 Verstappen 3.14
8 Perrez 3.15
9 Ocon 3.19
10 Raikkonen 3.23

modesto

samo na azijskim stazam ovi bolidi su kamioni i biti ce teško uopće pretjecati na stazama poput suzuke lani smo imali najviše pretjecanja u suzuki i interlagosu, montrealu, i austriji silverstonu najviše sudara j na stazama albert park ove sezone ni safety nije bio, monako, montreal,interlagos,suzuka i spa, najviše kišnih utrka je u kini,interlagosu i suzuki,,,,,,,,ovi bolidi su teški za pretjecanje

Alonso1983

Daj mi reci molim te el si toliki pesimist i u stvarnom životu? Da li je tebi sve crno? Prije ti se nije sviđao zvuk novih bolida , nije ni meni. Nisu ti se sviđala pravila, kao ni motori. Ne svišaju ti se staze. Plačeš godinama na dosadne i predvidljive sezone, na Bernija (koji je otišao), na gume. Svaki dan jedni te isiti komentari. I meni se nisu sviđala pravila, raspadajuće gume, progledavanje kroz prste odrđenim vozačima, limitirnanje okretaja i potrošnje , Red Bullova i MErcedesova era. No eto nove sezone koja bi možda napokon mogla biti zanimljiva i ti… Read more »

modesto

uff koji kilometarski komentar od 2010 kritiziram f1 prije nisam nika znaš zašto jer su bila dobra pravila desilo bi se i dosadnih utrka ali su uvijek bile interesantne utrke ,,,pogledaj izapitaj se nisam ti ja kriv f1 pada popularnost čak i u njemačkoj,,,,,,,,,,,,,,,,,,, od 2010 samo 2 ekipe su osvajale naslov red bul i mercedes, od 2014 samo 4 različita vozača su dobila utrke pazi u tri godine 2003 si imao u jednoj pazi u jednoj sezoni 7 različitih vozača pametnom dosta, i sam alonso ti je rekao da su utrke dosadne

Mike-ferrari

Normalno da ce biti teze aerodinamika igra ogromnu ulogu na novim bolidima i cista snaga motora nije vise presudna kao proteklih godina.
A da ce biti naravno da hoce jer ce oni najbrzi napraviti da imaju dovoljnu kolicinu downforce i kad voze iza nekoga da mogu pretjecati.
Zato je to F1 razvoj i vrhunska tehnologija koja napreduje iz dana u dan

dFixxx3r

ajde da se i ja izjasnim na tu temu 🙂
bolidi su ljepsi, moćniji
ali draže mi je bilo gledati ona preticanja prošle godine nego procesiju.
veličina bolida bi mogla biti problem.. i pitanje.. zašto bolidi moraju imati ono podvozje ko da su na nekakvim plohama. volio bi da se to makne jer s ovakvim bolidima, nemoguće je vidjet onakve dvoboje ko vettel riki prošle god kada je guma bila u bolidu.. sve na rubu ali bez incidenta.. njam

modesto

p to i govorim teško ćemo gledati duele gume su prevelike ,bolidi su jako jako teški za voziti, vratite nam michelin i bridgestone

f2008

tek sada dolaze prave staze na kojima će se točno vidjeti koliko će pretjecanja biti..po mom mišljenju više sam za 5 pravih pretjecanja i uz puno borbe nego 50 sa DRS-om…neka svaki vozač pokaže ono zbog čega i vozi F1

Related Posts